Tέσσερις ώρες βίντεο με τις ακολουθίες των Χριστουγέννων από την αγία Eιρήνη Aιόλου.

Status
Not open for further replies.

Γιώργος Μ.

Γιώργος Μπάτζιος
Κώστα, μην το προσωποποιείς τόσο - μάλλον μου κάνει εντύπωση που το κάνεις.

Ούτε ο σημερινός διάλογος είναι ανάμεσα σε σένα και τον Σωτήρη, ούτε η παρέμβαση του Χρήστου ήταν προς εσένα, ούτε η λέξη ειρηνοποιός ενοχλεί στη δική σου φρασεολογία, ούτε νιώθω ότι αποδέκτες της είναι δύο συγκεκριμένα άτομα - ούτε φυσικά τίθεται θέμα απόσυρσης ωσεί υβριστικής μιας λέξης για την οποία ο Κύριός μας αφιέρωσε έναν ολόκληρο μακαρισμό.
Από καιρού συσσωρευμένες εντυπώσεις ευκαιρίας δοθείσης εξέφρασα.

Η άποψή σου όμως επί της ουσίας (όσων είπα) θα με ενδιέφερε.
 

filomousos

Παλαιό Μέλος
Δυστυχώς ουσιαστική συζήτηση δεν διαφαίνεται στον ορίζοντα, γιατί όντως
Πάμπολλες φορές έχουν κατατεθεί παραδείγματα και αναλύσεις επί αναλύσεων και έχουν μείνει αναπάντητα.
(...)

Αν υπάρχει διάθεση για ειλικρινή διάλογο πιστεύω ότι πρέπει να περιμένουμε και συγκεκριμένες απαντήσεις στα ερωτήματα που τέθηκαν πριν από τον Nikolao :
(...)
-ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ ΟΤΙ Η ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΔΙΑΣΩΘΗΚΕ ΚΑΙ ΕΚΦΡΑΣΤΗΚΕ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΚΟ ΝΑΟ
-ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΑΣ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΡΑ
-ΕΙΣΤΕ Η ΖΩΣΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΚΙ ΑΝ ΝΑΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΙΝΑ ΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΔΗΛΑΔΗ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΨΑΛΤΕΣ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟΥ
-ΤΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΚΤΕΛΕΙΤΕ ΤΟΥΣ ΗΧΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΚΤΕΛΟΥΣΑΝ ΟΙ ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΚΟΙ
-Η ΓΡΑΦΗ ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΙΝΑ ΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΓΡΑΦΗ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΙΘ΄ΑΙΩΝΑ
-ΤΟ ΥΦΟΣ ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΥΦΟΣ ΠΟΥ ΑΚΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΚΟΥΣ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ(...)

+ 1
και εφόσον οι ''Ταλιαδώρος, Χρύσανθος κ.λπ.'' που για προηγούμενο συνομιλητή ''είναι σημεία αναφοράς για την ιεροψαλτική ιστορία του 20ου αιώνα'' συμφωνεί ή διαφωνεί ο ίδιος με την ''αντίθετη'' άποψη που κάνει λόγο ότι έψαλλαν διαφορετικά -από τα ακούσματα που επικαλείται- τα διαστήματα του δευτερου ήχου και γιατί ;
 

dimskrekas

Δημήτρης Σκρέκας
Αγαπητοί φίλοι του αναλογίου, διαπιστώνω ότι το όλο θέμα να έχει πάρει διαστάσεις που θεωρώ ότι είναι υπερβολικές. Για να ηρεμίσει ο κ. Σκρέκας, σας αναφέρω ότι η λέξη φίλος που του έγραψα γράφηκε, κακώς από εμένα, με το θάρρος που πήρα από την ιδέα ότι είμαστε μέλη του αναλογίου. Ίσως είδα το όλο θέμα πολύ ρομαντικά. Συγχωρέστε με λοιπόν κ. Σκρέκα εάν σας έφερα σε τόσο δύσκολη θέση. Εύχομαι να μην έκανα κάτι άλλο που να σας έθιξε. Θεωρώ ότι όλοι που ασχολούμαστε με τα της ψαλτικής δεν έχουμε να χωρίσουμε τίποτε πόσο μάλλον να χαλάσουμε και τις καρδιές μας. Απλά με την παρέμβασή μου ήθελα να πω το εξής: πριν κατακρίνουμε κάποιον ας δούμε που βρισκόμαστε εμείς, ειδικότερα όταν αυτός που θα κριθεί έχει πενήντα και παραπάνω χρόνια προσφοράς στο ψαλτικό χώρο.
Τελειώνοντας, για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα ήμουν διδάσκων σε εκπαιδευτικό ίδρυμα της Φλώρινας. Κάποια στιγμή τότε μου είπαν ότι στην Πτολεμαϊδα, αν θυμάμαι καλά, θα γινόταν μία ακολουθία όπου θα ερχόνταν και καλεσμένοι ψάλτες. Έτσι επισκέφθηκα τον ναό να προσκυνήσω και να απολαύσω τα της μουσικής μας. Εκεί μου είπαν ότι ένας από τους ψάλτες ήταν ο κ. Σκρέκας. Τώρα εάν κάνω λάθος και δεν ήταν ο κ. Σκρέκας εκεί απολογούμαι κ. Σκρέκα. Ηχογραφήσεις πάντως του κ. Σκρέκα μου ήρθαν μέσω ενός γερμανού συναδέλφου μου στη Βιέννη ο οποίος είχε ηχογραφήσεις του κ. Σκρέκα από έναν πατρινό φίλο του. Εύχομαι κ. Σκρέκα να καταλάβατε ότι δεν είχα σκοπό να σας φέρω σε δύσκολη θέση. Τα όσα γράψατε στο μήνυμά σας τα διαγράφω από τη μνήμη μου και πραγματικά αισθάνομαι άσχημα εάν χάσατε τη χαρά από τον ερχομό του νέου έτους.
Σωτήρης

Φίλε Νίκο,
ευτυχώς κατάλαβες τι ήθελα να πω γιατί ο κ. Σκρέκας μάλλον παρεξήγησε τα γραφόμενά μου. Φυσικά και δεν αναφερόμουν στους Ταλιαδώρο, Χρύσανθο κ.λπ. Στις ραδιοφωνικές μου εκπομπές στο σταθμό της Εκκ. της Ελλάδος είχα πολλές ερμηνευτικές προτάσεις των παραπάνω ψαλτάδων. Οι άνθρωποι είναι σημεία αναφοράς για την ιεροψαλτική ιστορία του 20ου αιώνα. Ο λόγος μου απευθυνόταν σε κάποιους κυρίους οι οποίοι ελαφρά τη καρδία γράφουν και ξεστομίζουν πράγματα τα οποία θίγουν ιεροψαλτικές καταθέσεις...ενώ οι ίδιοι δεν νοούν να καταλάβουν τις ψαλτικές τους ελλείψεις. Τέλος πάντων. Καλή καρδιά. Το πραγμα παραπήγε. Ας βάλουμε μία τελεία σε ότι γράφηκε, τουλάχιστον από μέρους μου. Δεν έχει νόημα να πιέζονται καταστάσεις και να στεναχωριούνται πρόσωπα. Εξάλλου η ιστορία θα κρίνει σε λίγα χρόνια τους πάντες και τα πάντα. Νομίζω ο σεβασμός σε πρόσωπα και καταστάσεις πρέπει να μας διακρίνει όλους μας. Αναμένω, τουλάχιστον για τα νεότερα μέλη του αναλογίου που μας διαβάζουν, μία επαναδιατύπωση των γραφομένων του κ. Σκρέκα διότι πολύ απλά θα μπορούσε να ρωτήσει αν κάτι δεν κατάλαβε από τα γραφόμενά μου. Παρεξήγησε θέσεις μου νομίζοντας ότι τον ελέγχω και άφησε το ποιηιτκό του ταλέντο να μεγαλουργήσει... Στην τελική και να μην γράψει πάλι θέμα δικό του είναι. Ο καθένας κρίνεται από τα γραφόμενά του. Χαίρε Νίκο...
(Αναφέρομαι στον κ. Θεοτοκάτο...)

Κ. Μπουσδέκη, ο καθένας μας έχει το δικαίωμα να εκφράζεται, προς Θεού. Το θέμα είναι ο τρόπος και η επιχειρηματολογία που διαθέτει. Δεν είναι θέμα ούτε ηλικίας ούτε ονόματος. Είναι καθαρά θέμα εμπειρίας και ήθους. Εάν κάποιοι από τους φίλους μας θέλουν να γράψουν κάτι ας το τεκμηριώσουν. Για παράδειγμα: Θεωρείται εσείς λάθος τα των βίντεο που ανέβηκαν; κάντε κάτι δικό σας και στείλτε το. Το να κατηγορήσεις και να βάλεις σε κάτι ταμπέλα είναι εύκολο. Αλλά τι κερδίσαμε; Στο δεύτερο ερώτημά σας θεωρώ ότι τα περισσότερα που γράφθηκαν για το θέμα του Καρά-Αγγελόπουλου, θα μπορούσαν να μην είχαν κατατεθεί. Απλά πιστεύω ότι δύο ιεροψαλτικές ομάδες αντιμάχονται. Καράς και μη Καράς. Τι βγήκε από την όλη αυτή ιστορία;



Για να ευθυμήσουμε και λίγο: ''Οι καταγραφές της ψαλτικής παράδοσης Σκρέκου προερχόμενες από τον Γερμανό κουμπάρο-τροφοδότη, το 2009-2010 συμφωνούν με ό,τι υποστήριξε αργότερα ο 'Ελληνας (;)''

Πβ το άρθρο εδώ


Με τις ευχές μου για Καλή κ ευλογημένη χρονιά σε φίλους και εχθρούς, που οφείλουμε να αγαπάμε όλοι μας, επιφυλάσσομαι να διευκρινήσω σύντομα όσα εθίγησαν, αλλά και να γράψω περί άλλων που έχω ορίσει σε υστερόγραφό μου. Τα σημεία που τονίσθηκαν με έντονο χρώμα ελέγχονται αρκετά προβληματικά. Αν δεν εισέλθουν εκόντες, άκοντες ταραχοποιοί, ακόμη και θορυβοποιούντες όψει μεν ειρηνεύοντες, θέσει δε Κυδοιμοί, ευελπιστώ ότι θα μου δοθεί η δυνατότητα δημόσιας απάντησης, και δε θα κλειδωθεί το θέμα. Επιφυλάσσομαι και για κάθε νόμιμη ενέργεια.

Δ.
 
Last edited:
S

Sotres

Guest
Για να ευθυμήσουμε και λίγο: ''Οι καταγραφές της ψαλτικής παράδοσης Σκρέκου προερχόμενες από τον Γερμανό κουμπάρο-τροφοδότη, το 2009-2010 συμφωνούν με ό,τι υποστήριξε αργότερα ο 'Ελληνας (;)''

Πβ το άρθρο εδώ


Με τις ευχές μου για Καλή κ ευλογημένη χρονιά σε φίλους και εχθρούς, που οφείλουμε να αγαπάμε όλοι μας, επιφυλάσσομαι να διευκρινήσω σύντομα όσα εθίγησαν, αλλά και να γράψω περί άλλων που έχω ορίσει σε υστερόγραφό μου. Τα σημεία που τονίσθηκαν με έντονο χρώμα ελέγχονται αρκετά προβληματικά. Αν δεν εισέλθουν εκόντες, άκοντες ταραχοποιοί, ακόμη και θορυβοποιούντες όψει μεν ειρηνεύοντες, θέσει δε Κυδοιμοί, ευελπιστώ ότι θα μου δοθεί η δυνατότητα δημόσιας απάντησης, και δε θα κλειδωθεί το θέμα. Επιφυλάσσομαι και για κάθε νόμιμη ενέργεια.

Δ.

Mάλλον κάτι δεν κατάλαβα καλά. Ποιος θα με καταδικάσει και ποιος θα με δικαιώσει. Δεν νομίζεται κ. Σκρέκα ότι παραπάει η όλη υπόθεση; Έγραψα κάτι και εσείς με αρνητικό και προσβλητικό τρόπο σχολιάσατε τα γραφόμενά μου. Δεν ξεκίνησα να ασχολούμαι με το πρόσωπό σας. Στη συνέχεια μία σειρά μηνυμάτων μου νομίζω ότι ξεκαθάρισαν το τοπίο. Ε, λοιπόν κάποια στιγμή υπάρχουν και όρια. Επιφυλάσσομαι και εγώ για κάθε νόμιμη ενέργεια. Και φυσικά δεν θα αφήσω να κλειδώσει το όλο θέμα. Δεν δέχθηκα από κανέναν απειλές! Κρατήστε τες για το δικηγόρο σας και σας παρακαλώ πολύ από εδώ και στο εξής να είστε προσεκτικότερος με χαρακτηρισμούς που θίγουν το πρόσωπό μου. Δεν αναφέρομαι φυσικά σε πορίσματα ερευνών σας. Αυτά τα δημοσιεύετε όπως το επιθυμεί η επιστήμη.
Μάλλον δεν καταλάβατε καλά τι έχετε γράψει.
 
Τελικά εγώ θα συμφωνήσω με τον Χρήστο, ως προς το εξής. Όσα ερωτήματα και αν θέσουμε, όσα επιχειρήματα κι αν παρουσιάσουμε, ακόμη και τον Κουκουζέλη να φέρουμε από τον ουρανό στη γη να μας τα εξηγήσει, μερικοί άνθρωποι δεν πρόκειται να αλλάξουν αυτό που έχουν στο μυαλό τους, κυρίως όταν βγάζουν και χρήματα από αυτό, αλλά και γιατί είναι θέμα υπόληψης. Είναι πολύ δύσκολο για όλους μας να πούμε: "παιδιά συγγνώμη έκανα λάθος". Ακόμη και όταν το διαπιστώσουμε ή θα το περάσουμε ως αποτέλεσμα δικής μας έρευνας ή θα επαναπευτούμε με τη σκέψη: "ε αυτό έμαθα και σε όποιον αρέσει".
Θα κρατήσω ως μόνο θετικό αυτό
Διδάξου κ δίδαξέ με,μάθε κ μάθε με είμαι εξαιρετικά ανοιχτός σε διάλογο με επιχειρήματα κ ας διαφωνούμε...
αν υπάρχει καλή προαίρεση βέβαια.
 
P

PANROUST

Guest
Ευχαριστούμε πολλή EIRYK EMNOSHELE για το υλικό που κοινοποιήσατε. Επιτέλους τώρα, δεν έχουμε μόνο συναυλίες, ραδιοφωνικές εκπομπές, βιβλία και αρθρα, αλλά και ζωντανά βίντεο από τα ιερά αναλόγια.

Θα το πω ξανά, και ας με μαλώσουν οι συνάδελφοι μου που διακονούν στην Αγ. Ειρήνη. Η Αγ. Ειρήνη είναι πρότυπο της Βυζαντινής Μουσικής Παράδοσης και του Τυπικού. Είναι ένα παράδειγμα για όσους αγαπούν την Παράδοση και θέλουν να την συνεχίσουν. Συνεπώς, συνιστώ σε όποιους έχουν ενδιαφέρον για την Ορθόδοξη Λατρεία να επισκεφτούν την Αγ. Ειρήνη Αιόλου. Σίγουρα θα οφεληθούν.

Φυσικά, οι έπαινοι πηγαίνουν στους μεγάλους δασκάλους και άριστους εκτελεστές: κ. Λυκούργο Αγγελόπουλο, κ. Ιωάννη Τσιοτσόπουλο, π. Θωμάς Χρησικό, κ. Ιωάννη Αρβανίτη και κ. Γεώργιο Κωνσταντίνου. Πράγματι, το σύνολο κ. Λυκ. Αγγελόπουλος – κ. Ιω. Τσιοτσόπουλος – π. Θωμάς Χρησικός είναι το καλύτερο που υπάρχει. Ο παγκόσμιος φιλόμουσος λαός τους συγχαίρει.

Πάντως, θα έπρεπε να συγχαρούμε και τους υπόλοιπους μελωδούς της Αγ. Ειρήνης, δηλαδή τους δομεστίχους, ισοκράτες, κανονάρχες, και αναγνώστες. Διακρίνουμε με πόσο αυταπάρνηση και αφοσίωση εξασκούν το ιερό διακόνημα τους.

Αυτό που ανεβάσατε είναι ένα πολύτιμο δώρο για τον ιεροψαλτικό κόσμο, το οποίο πήρε ολόκληρες δεκαετίες να δημιουργηθή. Το έργο που επιτελούν όλοι αυτοί οι διάκονοι της Παράδοσης στην Αγ. Ειρήνη είναι ένα ιστορικό έργο με πλούσια αποτελέσματα, γι΄ αυτό εύχομαι να εκτιμηθεί από όσους ασχολούνται με την ψαλτική τέχνη.

Είμαστε τυχεροί που ζούμε σε μια τέτοια εποχή που υπάρχουν τέτοιοι ανθρώποι που είναι τόσο αποκλειστικά αφοσιωμένοι στην Παράδοση και δεν ζητάνε εντελώς τίποτα γι’ αυτόν τον εξαντλητικό κόπο.

Και πάλι, EIRYK ΕΜΝΟΣΗΕΛΕ, θέλω να σε ευχαριστήσω θερμά για τα εκπαιδευτικά και εμπνευστικά βίντεο. Είναι το καλύτερο χριστουγεννιάτικο δώρο που έχω πάρει ποτέ.

Ας είναι πάντα καλά οι μελωδοί της Αγ. Ειρήνης ώστε να μαθαίνουμε και να προοδευομαι συνεχώς μαζί τους.

Φιλικά,
Τάσος

...
Φίλε Τάσο χρόνια πολλά.Αν είσαι αυτός που ξέρω γνωριζόμαστε από τα παλία μέχρι που χαθήκαμε από τον γάμο σου και μετά.
1.Αυτήν την ευχή που σας έδωσε ο Πατριάρχης (Συγχαίρομεν θερμότατα και ευχαριστούμεν την «Ελληνικήν Βυζαντινήν Χορωδίαν», τα τε μέλη και τον ιδρυτήν και διευθυντήν αυτής φίλτατον κ. Αγγελόπουλον, ευλογούμεν δε ολοθύμως και αυτούς και το έργον των, ευχόμενοι και άλλας πολλάς λαμπράς παρουσίας εις πολλά έτη!

ΤΗΣ Α. Θ. ΠΑΝΑΓΙΟΤΗΤΟΣ
ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΟΥ
κ. κ. Β Α Ρ Θ Ο Λ Ο Μ Α Ι Ο Υ
ΕΙΣ ΤΟ ΜΕΓΑΡΟΝ ΜΟΥΣΙΚΗΣ
(4 Φεβρουαρίου 2010) ), μην το παίρνετε και πάνω σας,δεν λέει τίποτα.Μία ευχή σας 'εδωσε τον οποίον δε μιλάει για παράδοση.Δώσε θάρρος στον χωριάτη...
2.Να τους χαίρεστε τους Μεγάλους Δασκάλους σας.Και θέλω να μου απαντήσεις αν αυτοί οι μεγάλοι δάσκαλοι είναι ποιο μεγάλοι από αυτούς του Πατριαρχείου κ.τ.λ.;
3.Κάποτε στον Αγ.Δημήτριο Λουμπαδιάρη είπες σε έναν ψάλτη μεγάλο σε ηλικία και αναγνωρίσιμο, ότι εμείς από σας, (δηλ. και από αυτόν και από τους άλλους γνωστούς ψάλτες Πατριαρχείου κ.τ.λ. )είμαστε πιο διαβασμένοι.Τι θέλεις να πείς με αυτό;Καλά εδώ έχω να πω οτί εδώ κολλάμε;Εδώ έχει πει καθηγητής πανεπιστημίου στην έδρα ,από την σχολή Καρά ότι τα θεωρικά μαθήματα τον Παλαιών Μεγάλων δασκάλων είναι μπούρδες,όταν ένας γνωστός μου φίλος του τα πήγε για να του δείξει ότι άλλα είναι αυτά που διδάσκει και άλλα είναι αυτά που λένε τα γνωστά βιβλία, περί διαστημάτων.
4.Επειδή ψέλνετε μόνο κλασικά μαθήματα δεν πάει να πει ότι το άκουσμα σας ειναι Παραδοσιακό γιατί τότε αναιρείς τον Ιάκωβο Ναυπλιώτη και εσένα,και ο λόγος είναι γιατί κάποτε όταν είχαμε πάει στην Ύδρα στο μοναστήρι να μείνουμε μία εβδομάδα εκεί,κάποια στιγμή είχες ψάλλει το Άξιον εστί του Ι.Ναυπλιώτη.Και ρωτώ εγώ αφού δεν είναι παραδοσιακός ο Ναυπλιώτης στο άκουσμα και στα κείμενα γιατί να τον ψάλλεις;Εσύ έχεις άλλους παραδοσιακούς ψάλτες ,που εμφανίστηκαν από το 50(;)και μετά για να σου μάθουν παράδοση.:rolleyes:
5.Αναφέρεσε ότι, επίτελους να που βρέθηκε και ένα βίντεο από το αναλόγιο.:eek:Τι λες φίλε μου Τάσο;!Σοβαρα;Αν δεν γνωρίζεις υπάρχουν βίντεα από το αναλόγια του Χρ.Θεοδοσόπουλου,του Περιστέρη,του Στανίτσα,του Νεραντζή,του Παϊκόπουλου... από γνωστούς μέχρι και ''άσχετους'' ψάλτες.
6.Συγγνώμη που σου μιλάω στον ενικό γιατί γνωριζόμαστε...
Πάντως με το κειμενάκι το παραπάνω με έκανε να κλάψω.
 
Last edited:

kostaeri

Μπουσδέκης Κώστας
Γιώργος Μ.;96224 said:

Θόρυβος για τον θόρυβο - με ή χωρίς ουσία, αδιάφορο - ή ουσιαστική συζήτηση με καλή εκατέρωθεν διάθεση και χωρίς παρωπίδες; Θόρυβος για να υπάρχει κινητικότητα του θέματος απλά η για να υπηρετηθεί κάπως η αλήθεια; Νομίζω ότι ο "ειρηνοποιός" Χρήστος αυτό ακριβώς είπε με τον τρόπο του.

Η άποψή σου όμως επί της ουσίας (όσων είπα) θα με ενδιέφερε

Γιώργο, νομίζω ελάχιστοι εδώ κάνουν θόρυβο για το θόρυβο.
Αντιθέτως, έχουν κατατεθεί πολλά παραδείγματα, επιστημονικά τεκμηριωμένα καθώς και διάφορα άλλα ερωτήματα, τα οποία παραμένουν συστηματικά αναπάντητα με την πρόφαση της προσφοράς και του έργου των Καρά κοκ, και με εκφράσεις του τύπου «όσα δε φτάνει η αλεπού», κτλ, κτλ…

Και εγώ νομίζω ότι είναι ίσως δύσκολο να υπηρετηθεί η αλήθεια όταν δε συμφωνούμε σε πολύ στάνταρ πράγματα. Όταν εγώ, για παράδειγμα, ακούω σε ένα ηχητικό γα δίεση και ο άλλος δεν την ακούει (?), τότε πως θα συμφωνήσουμε?

Δε μπορούμε όμως, απ’ την άλλη, να τα κλείσουμε τα θέματα και να μη λέμε τίποτα. Επειδή, δηλαδή, τα χουμε ξαναπεί, πρέπει να καθόμαστε με σταυρωμένα τα χέρια και να δεχόμαστε ότι μας λέει η κυρία του βίντεο ή ο οποιοσδήποτε άλλος?


Γιώργος Μ.;96226 said:
Κώστα, μην το προσωποποιείς τόσο - μάλλον μου κάνει εντύπωση που το κάνεις.

Όσο για τη λέξη ειρηνοποιός: […….] τουλάχιστον αν συνδυαστεί με την πρόσφατα καλλιεργούμενη τάση (πολύ επικίνδυνη κατά τη γνώμη μου) να θεωρείται η ειρήνευση και η μετριοπάθεια ως αριστοκρατικός ή ευσεβιστικός καθωσπρεπεισμός, με όλα τα μειωτικά του παρεπόμενα.

Είπαμε να μην το συνεχίσουμε καλύτερα επί προσωπικού. Το Χρήστο τον εκτιμώ παρότι εδώ διαφώνησα. Αυτό και μόνο αυτό. Δεν τίθεται θέμα παρεξήγησης.

Στο άλλο θέμα διαφωνούμε λίγο. Είναι καλό να υπάρχει πάντα μια ήρεμη δύναμη που μας κατευνάζει και μας συμφιλιώνει αλλά πολλάκις παρατηρείται μια υπερβολή σε αυτές τις παρεμβάσεις που μπορεί να οφείλεται σε πολλούς και διάφορους λόγους, καλούς αλλά και «κακούς». Χωρίς να θέλω να επεκταθώ περαιτέρω.

Καλός ο ζήλος και η μαχητικότητα για τα ιδανικά, αλλά ποιος μας εγγυάται ότι δεν είναι κάποτε ιδεολογικοποίηση των εμμονών μας;

Προσωπικά, είμαι σίγουρος, πρώτον, γιατί (μου) το εγγυήθηκαν δεκάδες μεγάλοι ιεροψάλτες στους οποίους έχω εμπιστοσύνη και, δεύτερον, γιατί τα ακούσματά και οι λίγες γνώσεις μου συμφωνούν με τους παραπάνω.
 
P

PANROUST

Guest
Δεν είναι ο μόνος.........
Δεν είναι ο μόνος αλλά άμα τους βάλεις στην σειρά ποιός θα μπεί πρώτος;:rolleyes:
Αλλά θα προτιμήσω τον Ταλιαδώρο,τον Στανίτσα,τον Πετρίδη,τον Θεοδοσόπουλο,τον Πρίγγο ή τον Παϊκόπουλο όπου φοράνε το καλπάκι στραβά,γιατί αυτοί τουλάχιστων είναι βασικά ποιο κόντα στην παράδοση.
 
Last edited:

nikosthe

Νίκος Θεοτοκάτος
Επιφυλάσσομαι και για κάθε νόμιμη ενέργεια.
Επιφυλάσσομαι και εγώ για κάθε νόμιμη ενέργεια. Και φυσικά δεν θα αφήσω να κλειδώσει το όλο θέμα. Δεν δέχθηκα από κανέναν απειλές! Κρατήστε τες για το δικηγόρο σας και σας παρακαλώ πολύ από εδώ και στο εξής να είστε προσεκτικότερος με χαρακτηρισμούς που θίγουν το πρόσωπό μου.
Συν-άδελφοι και αγαπητοί φίλοι Δημήτρη και Σωτήρη: ΚΟΥΛ!!!!! Μας φτάνουν οι δίκες ΛΑ-Υπερμάχων, Κωνσταντίνου-Σιαμάκη, μη μας προκύψει κι άλλη τώρα!!! (ειδικά την τελευταία περίπτωση εναντίον του π. Αθανασίου, ενός από τους σημαντικότερους Έλληνες ερευνητές της αρχαίας ελληνικής μουσικής, θεωρώ αδικαιολόγητη εκ μέρους του φίλου Γιώργου Κωνσταντίνου, για λόγους που έχω γράψει σχετικά εδώ).

ΔΗΜΗΤΡΗ: Δεν αξίζει να απασχολείς το φιλολογικό σου τάλαντο για ένα τέτοιο ασήμαντο θέμα! Ατυχώς, κατά την άποψή μου, ανέφερε ο Σωτήρης τα περί της ηχογράφησής σου και επίσης ατυχώς άφησε να συνδεθεί η ηχογράφηση αυτή με την άποψή του περί ανεπαρκών ψαλτικά συναδέλφων που κρίνουν τον Λυκούργο Αγγελόπουλο. Αντί όμως να κινηθείς προς την κατεύθυνση που σου υπέδειξα εδώ, κάθεσαι τώρα κι ασχολείσαι με το αν σε έχει ακούσει ο Σωτήρης, εκτοξεύοντάς του εκφράσεις υπερβολικές σε σχέση με την ατυχή (το λέω) αναφορά του για την ηχογράφησή σου. Εγώ λέω να σταματήσεις εδώ, δεν χρειάζεται να απολογηθείς σε κανέναν! Όσο επιμένεις, τόσο σημασία δίνεις σε θέμα που κανέναν δεν ενδιαφέρει (το αν δηλ. σε έχει ακούσει ή όχι ο Σωτήρης), ούτε καν καλά καλά εσένα!

ΣΩΤΗΡΗ: Κακώς ανέφερες την ηχογράφηση του Δημήτρη, σε συνάρτηση με το θεμιτό ή μη των κρίσεων περί τον Λυκούργο από συναδέλφους ψαλτικώς ανεπαρκείς, γιατί δημιουργείται η εντύπωση ότι υπονοείς και το Δημήτρη! Ο Δημήτρης σαφώς το τράβηξε αδικαιολόγητα πολύ περισσότερο απ' ότι έπρεπε, αλλά με τα όσα υπερβολικά έγραψε φρονώ ότι δεν θέλει να κρίνει το πρόσωπό σου, αλλά κάποια γραφόμενά σου, τα οποία συνδυάζει και του φαίνονται αντιφατικά. Σ' αυτά αναφέρονται οι φιλολογικά ευρηματικές εκφράσεις του και όχι στο πρόσωπό σου.

Συμπερασματικά:
-Δημήτρη, διευκρίνισε σε παρακαλώ ότι δεν είχες καμία πρόθεση να θίξεις το πρόσωπο του Σωτήρη (πράγμα αυτονόητο κατ' εμέ, σε ξέρω άλλωστε)
-Σωτήρη, διευκρίνισε σε παρακαλώ ότι η ηχογράφηση, στην οποία αναφέρεσαι, δεν σημαίνει απολύτως τίποτα για τη Δημήτρη και δεν είχε σκοπό να τον θίξει ως ανάξιο να κρίνει πράγματα και καταστάσεις της μουσικής μας, αφού ο Δημήτρης έχει τα φόντα να το κάνει και το έχει δείξει πολλάκις εδώ. Νομίζω ότι σκοπό είχες να πεις απλώς ότι έχεις ακούσει συναδέλφους του Ψαλτολογίου να ψάλουν, κι ακόμα δε ίσως και να έχεις ηχογράφησή τους, όπως πιθανώς του Δημήτρη, και σε καμία περίπτωση ότι ΟΛΟΙ οι συνάδελφοι που έχεις ακούσει είναι ψαλτικά ανεπαρκείς!

Τέλος:
Σε ό,τι αφορά τα περί "νομίμων δικαιωμάτων" και κουραφέξαλα, θα πω και στους δυο σας ότι δεν θέλετε να μπλέξετε με δικαστήρια (ειδικά για μια τέτοια ασήμαντη αφορμή) και γι' αυτό δεν θα το κάνετε!! Αν γίνει κάτι τέτοιο, χώρια που θα ρεζιλέψει δημοσίως την ιεροψαλτική τάξη (λες και δεν έχει ήδη γίνει, θα μου πείτε...), σας υπογράφω ότι θα το μετανοιώσετε κι οι δυο σας, είτε είστε νικητής είτε χαμένος (βασικά και οι δυο χαμένοι θα βγείτε...)

Υ.Γ. Υπενθυμίζω ότι ΔΕΝ είμαι συντονιστής και πλέον ΔΕΝ μου αρέσει να αναλαμβάνω αυτό το ρόλο! :wink:
 
S

Sotres

Guest
Συν-άδελφοι και αγαπητοί φίλοι Δημήτρη και Σωτήρη: ΚΟΥΛ!!!!! Μας φτάνουν οι δίκες ΛΑ-Υπερμάχων, Κωνσταντίνου-Σιαμάκη, μη μας προκύψει κι άλλη τώρα!!! (ειδικά την τελευταία περίπτωση εναντίον του π. Αθανασίου, ενός από τους σημαντικότερους Έλληνες ερευνητές της αρχαίας ελληνικής μουσικής, θεωρώ αδικαιολόγητη εκ μέρους του φίλου Γιώργου Κωνσταντίνου, για λόγους που έχω γράψει σχετικά εδώ).

ΔΗΜΗΤΡΗ: Δεν αξίζει να απασχολείς το φιλολογικό σου τάλαντο για ένα τέτοιο ασήμαντο θέμα! Ατυχώς, κατά την άποψή μου, ανέφερε ο Σωτήρης τα περί της ηχογράφησής σου και επίσης ατυχώς άφησε να συνδεθεί η ηχογράφηση αυτή με την άποψή του περί ανεπαρκών ψαλτικά συναδέλφων που κρίνουν τον Λυκούργο Αγγελόπουλο. Αντί όμως να κινηθείς προς την κατεύθυνση που σου υπέδειξα εδώ, κάθεσαι τώρα κι ασχολείσαι με το αν σε έχει ακούσει ο Σωτήρης, εκτοξεύοντάς του εκφράσεις υπερβολικές σε σχέση με την ατυχή (το λέω) αναφορά του για την ηχογράφησή σου. Εγώ λέω να σταματήσεις εδώ, δεν χρειάζεται να απολογηθείς σε κανέναν! Όσο επιμένεις, τόσο σημασία δίνεις σε θέμα που κανέναν δεν ενδιαφέρει (το αν δηλ. σε έχει ακούσει ή όχι ο Σωτήρης), ούτε καν καλά καλά εσένα!

ΣΩΤΗΡΗ: Κακώς ανέφερες την ηχογράφηση του Δημήτρη, σε συνάρτηση με το θεμιτό ή μη των κρίσεων περί τον Λυκούργο από συναδέλφους ψαλτικώς ανεπαρκείς, γιατί δημιουργείται η εντύπωση ότι υπονοείς και το Δημήτρη! Ο Δημήτρης σαφώς το τράβηξε αδικαιολόγητα πολύ περισσότερο απ' ότι έπρεπε, αλλά με τα όσα υπερβολικά έγραψε φρονώ ότι δεν θέλει να κρίνει το πρόσωπό σου, αλλά κάποια γραφόμενά σου, τα οποία συνδυάζει και του φαίνονται αντιφατικά. Σ' αυτά αναφέρονται οι φιλολογικά ευρηματικές εκφράσεις του και όχι στο πρόσωπό σου.

Συμπερασματικά:
-Δημήτρη, διευκρίνισε σε παρακαλώ ότι δεν είχες καμία πρόθεση να θίξεις το πρόσωπο του Σωτήρη (πράγμα αυτονόητο κατ' εμέ, σε ξέρω άλλωστε)
-Σωτήρη, διευκρίνισε σε παρακαλώ ότι η ηχογράφηση, στην οποία αναφέρεσαι, δεν σημαίνει απολύτως τίποτα για τη Δημήτρη και δεν είχε σκοπό να τον θίξει ως ανάξιο να κρίνει πράγματα και καταστάσεις της μουσικής μας, αφού ο Δημήτρης έχει τα φόντα να το κάνει και το έχει δείξει πολλάκις εδώ. Νομίζω ότι σκοπό είχες να πεις απλώς ότι έχεις ακούσει συναδέλφους του Ψαλτολογίου να ψάλουν, κι ακόμα δε ίσως και να έχεις ηχογράφησή τους, όπως πιθανώς του Δημήτρη, και σε καμία περίπτωση ότι ΟΛΟΙ οι συνάδελφοι που έχεις ακούσει είναι ψαλτικά ανεπαρκείς!

Τέλος:
Σε ό,τι αφορά τα περί "νομίμων δικαιωμάτων" και κουραφέξαλα, θα πω και στους δυο σας ότι δεν θέλετε να μπλέξετε με δικαστήρια (ειδικά για μια τέτοια ασήμαντη αφορμή) και γι' αυτό δεν θα το κάνετε!! Αν γίνει κάτι τέτοιο, χώρια που θα ρεζιλέψει δημοσίως την ιεροψαλτική τάξη (λες και δεν έχει ήδη γίνει, θα μου πείτε...), σας υπογράφω ότι θα το μετανοιώσετε κι οι δυο σας, είτε είστε νικητής είτε χαμένος (βασικά και οι δυο χαμένοι θα βγείτε...)

Υ.Γ. Υπενθυμίζω ότι ΔΕΝ είμαι συντονιστής και πλέον ΔΕΝ μου αρέσει να αναλαμβάνω αυτό το ρόλο! :wink:

Αγαπητέ φίλε Νικόλαε, το έγραψα και το ξαναγράφω ότι δεν είχα σκοπό να θίξω τον κ. Σκρέκα. Το κατάλαβες και το έγραψες σε προηγούμενό σου μήνυμα. Το θέμα όμως είναι ότι ο κ. Σκρέκας θα μπορούσε να με ρωτήσει ευθέως τι εννοώ! Φυσικά και ο καθένας από εμάς δεν νοιάζεται εάν έχω ηχογραφήσεις του κ. Σκρέκα, του κ. Ταλιαδώρου, του κ. τάδε κ.λπ. εξάλλου όλοι λίγο πολύ έχουμε ηχογραφήσεις από πολλούς ψάλτες. Τι ενόχλησε τον κ. Σκρέκα δεν το κατάλαβα. Ούτε κερδοσκόπησα εις βάρος του, ούτε τον προσέβαλα, ούτε τον κακολόγησα, ούτε που παρουσίασα δημόσια την ηχογράφηση που έχω. Κατέθεσα μία άποψή μου περί ψαλτών και υπηρετών του αναλογίου. Λίγοι οι ψάλτες! πολλοί οι υπηρέτες. Τι να κάνουμε τώρα; Εάν τώρα έπεσε σε κακή στιγμή το σχόλιό μου σε σχέση με το βίντεο του Άρχοντος Αγγελόπουλου έχεις δίκιο. Δεν καταλαβαίνει όμως ο κ. Σκρέκας ότι τα όσα έγραψε τα οποία τα θεωρώ απαράδεκτα είναι ιδιαιτέρως αγενή; διότι απλά εάν ένα από τα παιδιά μου αύριο μεθαύριο τα διαβάσει τι θα του πω εγώ; Τα έντυσε και με την ωραία γλώσσα που συνηθίζει να χρησιμοποιεί και όποιον πάρει η μπάλα...όχι. Αναμένω να ανακαλέσει. Ιδιαιτέρως το μήνυμά του περί ψυχικού ντελίριου, εμμονής, και κάτι το οποίο θίγει ιδιαιτέρως την προσωπικότητά μου το οποίο ούτε καν θέλω να αναπαράγω. Φυσικά και δεν πρόκειται να το αφήσω έτσι και σίγουρα δεν είμαι ο μόνος. Υπάρχουν και άλλοι σύντροφοι του αναλογίου που κατά καιρούς έχουν δεχθεί προσβολές από τον κ. Σκρέκα με τους οποίους επικοινώνησα και μου εξέφρασαν τα παράπονά τους. Ας κρατήσει την ωραία γλώσσα του για τους δικούς του. Η κατάσταση χρίζει ιδιαίτερης προσοχής. Και επειδή φίλε Νίκο είσαι και νομικός θα γνωρίζεις τα λεπτά όρια που διακρίνουν την αγένεια από τον επιστημονικό έλεγχο. Αναμένω λοιπόν την αντίδραση του κ. Σκρέκα και καταθέτω σε όλους τους φίλους του αναλογίου ότι δεν έχω τη μακροθυμία που διακρίνει τον κ. Αγγελόπουλο. Μου αρέσει να κάνω διάλογο αλλά υπάρχουν και όρια. Όσον αφορά τα περί κ. Κωνσταντίνου που αναφέρεις δεν μπορώ να πάρω θέση. Πάντως ξέρω πολύ καλά πόσο ωραίος τύπος είναι! Όποιος τον γνωρίζει μπορεί να με καταλάβει τι λέω. Άντε και χρονιάρες μέρες τώρα να ασχολούμαστε με ανούσια πράγματα.
 

stapaman

Εφησυχάζων & ενίοτε προξενών αλγεινάς εντυπώσεις δ
Υπάρχουν και άλλοι σύντροφοι του αναλογίου που κατά καιρούς έχουν δεχθεί προσβολές από τον κ. Σκρέκα με τους οποίους επικοινώνησα και μου εξέφρασαν τα παράπονά τους.
VS
Άντε και χρονιάρες μέρες τώρα να ασχολούμαστε με ανούσια πράγματα.

Λίγο μπερδεμένα μας τα γράφετε. Από τη μια λέτε ότι δεν μπορείτε να ασχολείστε με "ανούσια πράγματα" χρονιάρες μέρες, και από την άλλη από τα γραφόμενά σας διαφαίνεται μια πλούσια ακολουθία επαφών, παρά τις χρονιάρες μέρες... :rolleyes: Ελπίζω να μην παρεξηγούντσι τα (αντιφατικά) γραφόμενά σας για δεύτερη συνεχή φορά μέσα σε λίγες μέρες! ...

Η κατάσταση χρίζει ιδιαίτερης προσοχής.
Ο μέσος αναγνώστης συμφωνεί, εδώ και πολλά χρόνια, διαβάζοντας σωρεία μηνύσεων επί μηνύσεων, με κάθε δυνατή ευκαιρία. Η φορά του βέλους κάθε φορά, τόσο γνωστή που έχει καταλήξει αυτονόητη στο άκουσμα της λέξης "μήνυση" στον ιεροψαλτικό χώρο...

... δεν έχω τη μακροθυμία που διακρίνει τον κ. Αγγελόπουλο.
Όπως κάθε διεργασία στη φύση, έτσι και τα παραπάνω, αμφότερα, παραμένουν υπό εξέταση...

Μου αρέσει να κάνω διάλογο αλλά υπάρχουν και
.
Με το συμπάθιο, αλλά τα όρια τα βλέπετε και τα ορίζετε αφού τα έχετε περάσει πρώτος εδώ και μερικές μέρες, και μάλιστα όχι μόνο απέναντι σε ένα, αλλά σε περισσότερα άτομα (Σκρέκας, Λευκόπουλος, διάφοροι "μη επώνυμοι" συνάδελφοι που τολμούν(!) να αναφερθούν στον πολύ ΛΑ); Για όνομα του Θεού, αν το παθαίνετε συχνά αυτό, προσοχή στο δρόμο!!!

Όσον αφορά τα περί κ. Κωνσταντίνου που αναφέρεις δεν μπορώ να πάρω θέση. Πάντως ξέρω πολύ καλά πόσο ωραίος τύπος είναι! Όποιος τον γνωρίζει μπορεί να με καταλάβει τι λέω.
Θα συμφωνήσω, όλοι μας έχουμε διαπιστώσει το πόσο ωραίος τύπος είναι ο κος Κωνσταντίνου, εντός και εκτός Ψαλτολογίου. Κυρίως εντός (σύντροφος γαρ και αυτός του αναλογίου) ισχύοντος του "scripta manent", και η θεματολογία είναι πλούσια, αναδεικνύοντας κάθε φορά σχετικές πτυχές...
 
Last edited:
S

Sotres

Guest
VS


Λίγο μπερδεμένα μας τα γράφετε. Από τη μια λέτε ότι δεν μπορείτε να ασχολείστε με "ανούσια πράγματα" χρονιάρες μέρες, και από την άλλη από τα γραφόμενά σας διαφαίνεται μια πλούσια ακολουθία επαφών, παρά τις χρονιάρες μέρες... :rolleyes: Ελπίζω να μην παρεξηγούντσι τα (αντιφατικά) γραφόμενά σας για δεύτερη συνεχή φορά μέσα σε λίγες μέρες! ...


Ο μέσος αναγνώστης συμφωνεί, εδώ και πολλά χρόνια, διαβάζοντας σωρεία μηνύσεων επί μηνύσεων, με κάθε δυνατή ευκαιρία. Η φορά του βέλους κάθε φορά, τόσο γνωστή που έχει καταλήξει αυτονόητη στο άκουσμα της λέξης "μήνυση" στον ιεροψαλτικό χώρο...


Όπως κάθε διεργασία στη φύση, έτσι και τα παραπάνω, αμφότερα, παραμένουν υπό εξέταση...


Με το συμπάθιο, αλλά τα όρια τα βλέπετε και τα ορίζετε αφού τα έχετε περάσει πρώτος εδώ και μερικές μέρες, και μάλιστα όχι μόνο απέναντι σε ένα, αλλά σε περισσότερα άτομα (Σκρέκας, Λευκόπουλος, διάφοροι "μη επώνυμοι" συνάδελφοι που τολμούν(!) να αναφερθούν στον πολύ ΛΑ); Για όνομα του Θεού, αν το παθαίνετε συχνά αυτό, προσοχή στο δρόμο!!!


Θα συμφωνήσω, όλοι μας έχουμε διαπιστώσει το πόσο ωραίος τύπος είναι ο κος Κωνσταντίνου, εντός και εκτός Ψαλτολογίου. Κυρίως εντός (σύντροφος γαρ και αυτός του αναλογίου) ισχύοντος του "scripta manent", και η θεματολογία είναι πλούσια, αναδεικνύοντας κάθε φορά σχετικές πτυχές...

Τι εννοείτε με το προσοχή στο δρόμο;
 

stapaman

Εφησυχάζων & ενίοτε προξενών αλγεινάς εντυπώσεις δ
Τι εννοείτε με το προσοχή στο δρόμο;

Δρόμος, όρια, λωρίδες, αφηρημάδα, πρόκληση ατυχήματος, "μπαμπά μην τρέχεις", κλπ.




Υ.Γ. Δεν είμαι οδηγός, ελπίζω να δικαιούμαι να ομιλώ...
 
S

Sotres

Guest
Δρόμος, όρια, λωρίδες, αφηρημάδα, πρόκληση ατυχήματος, "μπαμπά μην τρέχεις", κλπ.




Υ.Γ. Δεν είμαι οδηγός, ελπίζω να δικαιούμαι να ομιλώ...

Από τα γραφόμενά σας κατάλαβα το πνεύμα σας. Καλό νέον έτος και αν κρίνω από τη σοβαρότητα που αντιμετωπίζετε το όλον θέμα να ευχηθώ καλή επιστροφή στα θρανία...
Σωτήρης
 

stapaman

Εφησυχάζων & ενίοτε προξενών αλγεινάς εντυπώσεις δ
Από τα γραφόμενά σας κατάλαβα το πνεύμα σας.
Έφθασε καιρός...


Καλό νέον έτος και αν κρίνω από τη σοβαρότητα που αντιμετωπίζετε το όλον θέμα να ευχηθώ καλή επιστροφή στα θρανία...
Σωτήρης

Για τις ευχές, ευχαριστώ και αντεύχομαι. Αν κρίνω, με τη σειρά μου, από την αντίληψη περί χιούμορ και την ανάγκη πολλαπλών διευκρινίσεων (δημοσίως τε και ιδιωτικώς) κάθε φορά, ευχαρίστως θα σας περιμένω πλάι μου...

Σταύρος - Παναγιώτης



 
Last edited:

PavlosKouris

Pavlos Papadopaidi
Έχω την αμυδρά εντύπωση πως κάποιες "παρεούλες" εδώ σε αυτό τον ιστότοπο προκαλούν το χάος άνευ λόγου κ ουσίας.
Το θέμα ήταν μια εξαιρετική μαγνητοσκόπηση που χρήζει επαίνου κ ωσαν τα 15χρονα που εποικοινωνούν με μνμ για να μαζευτούν για τζέρτζελο (πορείες,καψίματα κ συνθήματα) πέσατε πάνω στο Σωτήρη (εξαίρεση φωτεινή ο Νίκος Θ κ Γιώργος Μ.) να τον πυρπολήσετε επειδή του αρέσει αυτό που είδε κ άκουσε.
Για σταθείτε παίδες αλλά ξεφύγαμε...
Συντάσσομαι ανοιχτά (δικαίωμα στο διάλογο νομίζω!) με τις απόψεις του Σωτήρη όσον αφορά την απρεπή συμπεριφορά του κ.Σκρέκα κ τη δικομανία που φαίνεται να έχει.
Προφανώς κάποιοι άνθρωποι δεν έχουν τα απαιτούμενα προσόντα (εκτός ιεροψαλτικής) για να στέκονται αυτόφωτοι ως μοναδικές προσωπικότητες κ έτσι καλούν το δάσκαλο (συγγνώμη το δικαστή) να αποφανθεί για το αν ο Παυλάκης πείραξε το Σωτηράκη!
Πάντως τέτοιες γνωριμίες κ φιλίες με παλληκάρια του γραπτού λόγου να μου λείπουν...

Δομέστιχε που στην ευχή είσαι;;;;;;;
 
Last edited:

stapaman

Εφησυχάζων & ενίοτε προξενών αλγεινάς εντυπώσεις δ
Έχω την αμυδρά εντύπωση πως κάποιες "παρεούλες" εδώ σε αυτό τον ιστότοπο προκαλούν το χάος άνευ λόγου κ ουσίας.
Μα φυσικά, και μάλιστα πολύ καιρό πριν έρθετε εσείς εδώ, πάγια τακτική κάποιων είναι να δυναμιτίζουν την κατάσταση κάθε φορά που πάνε να εξαχθούν κάποια συμπεράσματα και να διατυπωθούν απόψεις που ενοχλούν κάποια κατεστημένα!

Το θέμα ήταν μια εξαιρετική μαγνητοσκόπηση που χρήζει επαίνου κ ωσαν τα 15χρονα που εποικοινωνούν με μνμ για να μαζευτούν για τζέρτζελο (πορείες,καψίματα κ συνθήματα) πέσατε πάνω στο Σωτήρη (εξαίρεση φωτεινή ο Νίκος Θ.) να τον πυρπολήσετε επειδή του αρέσει αυτό που είδε κ άκουσε.
Κάποιοι έχουν κάποιες ενστάσεις για την "εξαιρετική μαγνητοσκόπηση" και τα σχόλια που την συνοδεύουν (και ο Νίκος ο Θεοτοκάτος τη στάση του οποίου επικαλείσθε, αν το είδατε, αλλά μάλλον δεν το είδατε...) . Τα λοιπά περί "πεσίματος" και "πυρπόλησης" μόνο θυμηδία μπορούν να προκαλέσουν... Σας παραπέμπω σε σχετικό μνμ που σβήστηκε τεχνηέντως (σε περίπτωση που και αυτό σας διέφυγε) και μετά ξαναμιλάμε περί πεσίματος κλπ. σε νέες βάσεις.

Για σταθείτε παίδες αλλά ξεφύγαμε...
:rolleyes:

Συντάσσομαι ανοιχτά (δικαίωμα στο διάλογο νομίζω!)
:cool:

με τις απόψεις του Σωτήρη όσον αφορά την απρεπή συμπεριφορά του κ.Σκρέκα
Για την (αν μη τι άλλο) απρεπή συμπεριφορά του κ. Δεσπότη, απέναντι σε πρόσωπα που προανέφερα σε άλλο μου μνμ, έχετε να πείτε κάτι;

κ τη δικομανία που φαίνεται να έχει.
Στο χωριό μου λένε ότι στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάνε για σχοινί. Σοφή παροιμία και την καταθέτω για το κοινόν όφελος. Παρεμπιπτόντως με αυτό που μόλις γράψατε, χαρακτηρίζοντάς τον, μάλλον δεν θα χαρακτηριστεί καθόλου δικομανής αν σας κάνει μήνυση :D Άλλοι μήνυσαν άλλους με πολύ πιο ασήμαντες αφορμές και κέρδισαν... :rolleyes:

Προφανώς κάποιοι άνθρωποι δεν έχουν τα απαιτούμενα προσόντα (εκτός ιεροψαλτικής) για να στέκονται αυτόφωτοι ως μοναδικές προσωπικότητες κ έτσι καλούν το δάσκαλο (συγγνώμη το δικαστή) να αποφανθεί για το αν ο Παυλάκης πείραξε το Σωτηράκη!
Εγώ νόμιζα ότι Παυλάκης και Σωτηράκης συντάσσονται... Μήπως να ξαναδούμε λίγο τα ονόματα;;; Όσο για το διαφαινόμενο της φράσης, ατυχές παράδειγμα, γνωστός γαρ εν τη Ιουδαία ο Θεός...

Πάντως τέτοιες γνωριμίες κ φιλίες με παλληκάρια του γραπτού λόγου να μου λείπουν...
Με φειδώ την τεστοστερόνη, παιδιά, είναι και χειμώνας και δεν μπορούμε να ανοίγουμε πορτοπαράθυρα... :D

Δομέστιχε που στην ευχή είσαι;;;;;;;
Κάπου θα πίνει καφέ πάλι...
 
S

Sotres

Guest
Ρε θείθ, θταματήθτε επιτέλουθ χρονιάρεθ μέρεθ! Αυτή η διένεκθη αρχίδει και κουράδει.
Ακούθτε εδώ:
http://www.youtube.com/watch?v=UojwgBMtpzs&feature=related

Χρόνια πολλά και καλά Γιάννη! Έχεις δίκιο. Σταματώ εδώ γιατί αύριο ξεκινούν τα μαθήματα. Έχω να ετοιμάσω και τις σημειώσεις του Σ.- Π. (πλάκα κάνω!)...Να σαι καλά. Έψαλλα τις μελοποιήσεις σου στο ναό μου και πολύ άρεσαν. Πάντα τέτοια...
Με εκτίμηση, σεβασμό και αγάπη
Σωτήρης
 
Status
Not open for further replies.
Top