apostoloskalpakidis
.......
Για όλα αυτά τα σημάδια της παλαιότερες γραφής που τα επανέφερε ο Σιμων Καρας έχει κανείς ασχοληθεί σοβαρά με το τι κάνουν.
Έχουν μια ενέργεια δηλαδή έχουν μια συγκεκριμένη κίνηση φωνής η διαφορετικες;
Όλα αυτά μήπως τα κάνουμε όλοι στα ψαλτήρια μας και απλά τα βαφτίζουμε ότι ανάλυση κάνουμε στην προφορική παράδοση;
Πολλές φορές όλοι μας όταν είμαστε σε μια καλή μέρα φωνητικά κάνουμε περισσότερα πράγματα με την φωνή μας λιγότερα σε μια κακή μέρα φωνητικά
Στο ίδιο κομμάτι στην ίδια θέση την μια Κυριακή έτσι την άλλη κάτι άλλο
Προς προβληματισμό όλων μας.
Τρολλαρεις και μαλιστα άσχημα .
Ολοι εμείς ημιμαθείς λοιπόν ....
Εχει αποφανθεί η μητέρα εκκλησία ,άπαξ και διαπαντός ,παει και τελείωσε και καλο ειναι να το χωνέψετε .
Εκτός αν ειστε απεναντι και κόντρα σε αποφάσεις της εκκλησιας .
Ότι έχουν γεμίσει τα μουσικά σχολεία καθηγητές της σχολής (οι οποίοι αυθερετα διδάσκουν τις δοξασίες αυτές ) ειναι ενα θέμα στο οποίο πρέπει να εστιάσει εκ νέου η εκκλησία και να λάβει μέτρα .(μαλιστα κάτι ειχα πληροφορηθεί για την συγγραφή των βιβλίων που θα χρησιμοποιούνται αλλα θα ασχοληθούμε με αυτο οταν θα ερθει η ωρα...)
Το γιατι συνέβη αυτο ,παλι ειναι γνωστό τοις πάσι ...
Δεν σας βγαίνει το έργο .
Καταλαβαίνω την αγωνία να πιαστείτε απο κάπου .
Απο το "πρόχειρο σχεδιαςμα " του Χρύσανθου ,απο στρεβλές ηχογραφησεις ,απο την οικειοποίηση δήθεν του Πριγγου και τωρα απο την επίκληση ταχα της προφορικής παράδοσης .
Ποια παράδοση ;;;(ομως )
Καταλαβαίνω επίσης (για τους επιγόνους της σχολής ) πως ειναι όντως πολυ δύσκολο πλέον να παραδεχθούν το λαθος ...οταν μαλιστα το εχεις τραβήξει τόσο πολυ
Πλέον τα επιχειρήματα προκαλούν θυμηδια
Last edited: