Ταμπέλες!

Status
Not open for further replies.

Nikos L.

Παλαιό Μέλος
[(χαρακτηριστική η απουσία Thanks από μερίδα μελών που απαξιούν τον Άρχοντα Μέγα* πρωτοψάλτη της Μ. του Χ. Εκκλησίας)

και επειδή περι thanks ο λόγος... χαρακτηριστική η απουσία thanks απο μερίδα μελών στα γραφόμενά μου λόγω......δεν ξέρω τι...
απ την άλλη, ό,τι και να γράψει κάποιο μέλος από μια μερίδα μελών (καλό ή κακό ή .....) τα thanks πάνε σύννεφο για να φανεί τί;; ότι κάποιοι υποστηρίζουν κάποιους;;
Και για να μην διανοηθεί κάποιος να σκεφτεί ότι κάνω έμμεση έκκληση να μου βάλουν thanks, σας δηλώνω, στους νεώτερους στο φόρουμ ότι πριν 2,5 χρόνια σε παρόμοια συζητηση είχα δηλώσει ότι δε θέλω να μου βάζουν thanks, αλλά κ να καταργηθούν εξ ολοκλήρου...
με τσιγκλήσατε πάλι....
 
Κανείς δεν απαγορεύει τίποτε σε κανένα. Όταν όμως η ποιότητα εκπέσει στο επίπεδο του γούστου, τότε σημαίνει ότι έχουμε χάσει την ικανότητα να διακρίνουμε ανάμεσα στο καλό και στο κακό, εν προκειμένω στο χώρο της τέχνης και μάλιστα της Βυζαντινής Μουσικής. Και η αισθητική ακόμη, δεν είναι ζήτημα γούστου. Είναι ζήτημα κανόνων. Η εποχή μας την έχει εξευτελίσει σε γούστο και καπρίτσιο. Ας μη κάνουμε το ίδιο και για τη μουσική μας.

Οι κανόνες βέβαια δεν υποδεικνύουν το ημέτερον κριτήριον ως ποιοτικό κριτήριο ενώ το υμέτερον ως γούστο και καπρίτσιο. Και αντιστρόφως.
 

neoklis

Νεοκλής Λευκόπουλος, Γενικός Συντονιστής
Οι κανόνες βέβαια δεν υποδεικνύουν το ημέτερον κριτήριον ως ποιοτικό κριτήριο ενώ το υμέτερον ως γούστο και καπρίτσιο. Και αντιστρόφως.

Εάν κατάλαβες αυτά που έγραψα, δεν προέκρινα την δική μου προτίμηση έναντι της δικής σου. Αντιδρώ στην απαξίωση της ύπαρξης κριτηρίων γενικά, άρα υποστηρίζω την ανάγκη κριτικής, ενίοτε και σκληρής, όταν συντρέχει λόγος.
 

Nikos L.

Παλαιό Μέλος
υποστηρίζω την ανάγκη κριτικής, ενίοτε και σκληρής, όταν συντρέχει λόγος.

συγνώμη που διακόπτω το διάλογό σας....
πότε συντρέχει λόγος κριτικής κ δη σκληρής;; 1-2 παραδείγματα...ίσως υποστηρίξουν τη θέση σου.
 

domesticus

Lupus non curat numerum ovium
ναι μαυρε λύκε....
όποτε θα βλέπω αναίτιες επιθέσεις θα τα λέω.
εξάλλου, σκέψου το : "να μην επιζητάς να πεις λίγα, λέγοντας πολλά, αλλά να πεις πολλά λέγοντας λίγα".
όταν αποφασίσω να αποχωρήσω, θα το δηλώσω επισημα κ θα μου αρθεί η ιδιότητα του μέλους....
μέχρι τότε, έχουμε τα ίδια δικαιώματα κ υποχρεώσεις...
σκέψου ποσο καλό θα έκανε σε κάποιους να "αποχωρήσουν" (σιωπήσουν) για 10-15 μέρες... ίσως τα έβλεπαν με άλλο μάτι μετα...για αποτοξίνωση μιλώ κ όχι απαξίωση!!!!!!!!!!!!!

Μὰ δὲν γράφτηκα σ]το forum γιὰ νὰ ΜΗ γράφω. Γράφτηκα γιὰ νὰ γράφω ἀλλὰ καὶ γιὰ νὰ «γράφω» ἑνίοτε κάποια ἀπὸ τὰ γεγραμμένα. Ἀπολαμβάνω καὶ τὰ δυό ἐξ ἴσου, μὲ φτιάχνουν καὶ φτιάχνομαι.

Γι' αὐτὸ ποτὲ δὲν συστήνω ἀποχὴ ἀπὸ τὸ ... forum (μὴν πάει ἀλλοῦ τὸ πονηρὸ μυαλό σας:wink:) ἀλλὰ ὅλοι μέσα παιδιά, δῶστε του νὰ καταλάβει.

Παρακαλοῦνται τυχὸν ἐθελοντὲς αἱμοδότες νὰ προσέλθουν ...:)

Τελικὰ, μ' ἀρέσει τὸ ψαλτολόγιο, ἔχω πλακωθεῖ καὶ σ' ἄλλα forum, ἀλλὰ αὐτὸ τὸ «χριστιανικὸ» θάψιμο ἐδῶ μέσα εἶναι ἐκπληκτικό. Τσαμπουκᾶς, ἀνακατεμενος μὲ ὑποκρισία καὶ φυσικὰ μὲ ὁλίγη «πνευματικότητα» πασπαλισμένη μὲ μπόλικη ἐξουσιολαγνεία σὲ συνδυασμὸ μὲ ποικίλα στερητικὰ σύνδρομα. Μιλᾶμε γιὰ φοβερὴ συνταγή καυγά.

Λοιπόν, ποὺ εἴχαμε μείνει;

Δῶστε ποπ κορν στὸ λαό ... δὲν ἔμεινε καὶ τίποτε ἄλλο νὰ ξεδίνουμε, λεφτὰ δὲν ἔχουμε, δουλειὰ δὲν θὰ 'χουμε, ἀπλήρωτοι στὸ ἀναλόγιο ὅπως πάει ... μόνο τὸ forum θὰ μείνει ... Ζήτω ὁ Κουμπαρούλης!
 

Nikos L.

Παλαιό Μέλος
Μὰ δὲν γράφτηκα σ]το forum γιὰ νὰ ΜΗ γράφω. Γράφτηκα γιὰ νὰ γράφω ἀλλὰ καὶ γιὰ νὰ «γράφω» ἑνίοτε κάποια ἀπὸ τὰ γεγραμμένα. Ἀπολαμβάνω καὶ τὰ δυό ἐξ ἴσου, μὲ φτιάχνουν καὶ φτιάχνομαι.

δεν είσαι ο μόνος που γράφει κάποια από τα γεγραμμένα...

φιλική συμβουλή: μη γραφεις πολλά απ τα γεγραμμένα γιατι υπάρχει κίνδυνος...φουσκώματος.....
 
Εάν κατάλαβες αυτά που έγραψα, δεν προέκρινα την δική μου προτίμηση έναντι της δικής σου. Αντιδρώ στην απαξίωση της ύπαρξης κριτηρίων γενικά, άρα υποστηρίζω την ανάγκη κριτικής, ενίοτε και σκληρής, όταν συντρέχει λόγος.
Εγώ κατάλαβα τι εννοείς. Προσπάθησε να καταλάβεις τι λέω και γω.
Η κριτική να γίνεται, τα κριτήρια να υπάρχουν. Να υπάρχει μόνο καλή προαίρεση. Και όχι να πετάμε την χειροβομβίδα για να απαξιώνουμε την ανάρτηση, να ειρωνευόμαστε κλπ κλπ. Αυτό μου θυμίζει το "πυρ και κίνηση" στο στρατό.
Αλλιώς, αν δεν υπάρχει καλή προαίρεση

Δῶστε ποπ κορν στὸ λαό ... δὲν ἔμεινε καὶ τίποτε ἄλλο νὰ ξεδίνουμε, λεφτὰ δὲν ἔχουμε, δουλειὰ δὲν θὰ 'χουμε, ἀπλήρωτοι στὸ ἀναλόγιο ὅπως πάει ... μόνο τὸ forum θὰ μείνει ... Ζήτω ὁ Κουμπαρούλης!

με το οποίο, μάλλον, λίγο πολύ όλοι συμφωνούμε...καλοπροαίρετα.:wink:
 

david

Μέλος
«ἐμμένομεν εἰς τὴν Ἀπόφασιν τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου καὶ εἰς τὴν Μεθοδολογίαν τῶν Τριῶν Διδασκάλων, καθ' ὅσον δὲν ὑπάρχουν λόγοι ἀλλαγῆς τῶν παραδεδομένων εἰς τὴν Βυζαντινὴν Ἐκκλησιαστικὴν Τέχνην καὶ Μουσικὴν».

http://www.ecclesia.gr/greek/holysynod/commitees/art/art_mysic.htm

εἰς ὀσμὴν εὐωδίας.
 

Hristakis

Παμπάλαιο φθορικό μέλος
«ἐμμένομεν εἰς τὴν Ἀπόφασιν τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου καὶ εἰς τὴν Μεθοδολογίαν τῶν Τριῶν Διδασκάλων, καθ' ὅσον δὲν ὑπάρχουν λόγοι ἀλλαγῆς τῶν παραδεδομένων εἰς τὴν Βυζαντινὴν Ἐκκλησιαστικὴν Τέχνην καὶ Μουσικὴν».

http://www.ecclesia.gr/greek/holysynod/commitees/art/art_mysic.htm

εἰς ὀσμὴν εὐωδίας.

Αυτούς τους έρμους τους τρεις!!! όλοι τους επικαλούνται για να ταμπουρωθούν στην φωλιά τους...η ιστορία θα κρίνει καλύτερα μετά από χρόνια και αυτό πονάει πολύ...
Όσο για τα άλλα από που να αρχίσουμε και που να τελειώσουμε...δεν έχει νόημα ίσως...άσε τον καλλιτέχνη στην τέχνη του...
 

nikosthe

Νίκος Θεοτοκάτος
...όσες φορές ανεβάζουν οι μη καραϊκοι τα της προτίμησής τους, οι "καραϊκοί" δεν κάνουν αρνητικά σχόλια... ποιός ξέρει γιατί;; μήπως γιατί καταλαβαίνουν τη "λάθος" θέση τους απέναντι στις εκτελέσεις των ογκολίθων, ή πολύ απλά σέβονται και την άλλη πλευρά και δεν ενοχλούνται...
Δεν ξέρω αν οφείλεται σε κάποιου είδους σεβασμό το γεγονός ότι οι Καραϊκοί δεν σχολιάζουν δυσμενώς τον Στανίτσα (εκτός του φόρουμ πάντως έχει γίνει). Το παρακάτω όμως ίσως παρέχει μια εξήγηση:
Αν η λάμπα 5 βατ μας το παίζει Ήλιος, θα αντιμετωπιστεί καταλλήλως....
Ο Άρχων δεν χρειάζεται να πούμε σε ποια από τις δύο θέσεις ανήκει. Αυτό όμως που βλέπω εγώ είναι να εμφανίζονται λάμπες που μετά βίας φτάνουν τα 5 βατ μπροστά στον Άρχοντα (ή μήπως βάζω πολλά;;) και να βλέπουμε γι' αυτές σχόλια σαν κι αυτά που δημοσίευσε ο κ. Γιάννου στο πρώτο του μήνυμα. Και μάλιστα από εκείνους οι οποίοι είτε δεν σχολιάζουν καθόλου τους Ήλιους της ψαλτικής μας παράδοσης είτε, το πολύ, θα πουν ότι "ε, εντάξει, τους ακούμε κι αυτούς, καλοί είναι", αυτοβαυκαλιζόμενοι ότι απέτισαν τον απαιτούμενο σεβασμό απέναντί τους, αγνοώντας ταυτοχρόνως το μέγεθος της αντίθεσης της φτωχής αυτής απολογίας με τους διθυράμβους που επέλεξαν να πλέξουν για τις λάμπες των 5 βατ... Οπωσδήποτε ξενίζει το φαινόμενο, γι' αυτό και "αντιμετωπίζονται καταλλήλως", όπως πετυχημένα είπε ο mmamais, εξ ου και ο αυξημένος αριθμός των μηνυμάτων στις εν λόγω συζητήσεις, πράγμα που βλέπω να συνεχίζεται "νυν και αεί και εις τους αιώνας των αιώνων", αν δεν αλλάξουν κάποιες νοοτροπίες.

Υ.Γ. Δεν δικαιολογώ τον απρόκλητο σχολιασμό που συνηθίζεται δυστυχώς εδώ μέσα εκατέρωθεν, για τον οποίο μάλιστα είχα εκδηλώσει τόσο την απαρέσκειά μου, ώστε κάποιος του "πατριαρχικού" στρατοπέδου θίχτηκε και αποχώρησε τον καιρό που ήμουν συντονιστής. Απλώς κατανοώ τα σχόλια όταν ακούγονται οι συνήθεις διθύραμβοι για "την καλύτερη βυζαντινή χορωδία" (αμάν πια...), την "αναβίωση της γνήσιας παράδοσης" κλπ. κλπ. Το παράπονο περί απουσίας μουσικολογικών σχολιασμών μόνο ως ανέκδοτο μπορώ να το εκλάβω, αφού αν πιάσει κανείς τα αναπάντητα μουσικολογικά ερωτήματα εμού και πολλών άλλων περί διαστημάτων, έλξεων κλπ. στις εν λόγω εκτελέσεις, την επόμενη μέρα το πρωί θα ψάλει καταβασίες "Χριστός γεννάται"... (κοινώς: Καλά Χριστούγεννα...)
 
Οι ψάλτες που γαλουχήθηκαν με το Θεωρητικό του Μαργαζιώτη, με βάσιμες υποψίες ότι δεν έχουν αγγίξει τα θεωρητικά του Χρυσάνθου και του Χουρμουζίου, αλλά και να τα ανοίξαν, στις Σχολές τους δεν τολμούν να τα διδάξουν, κραυγάζουν ως υπέρμαχοι της Αποφάσεως της Συνόδου αυτό που ο Συνάδελφος μας υπενθύμισε:

«ἐμμένομεν εἰς τὴν Ἀπόφασιν τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου καὶ εἰς τὴν Μεθοδολογίαν τῶν Τριῶν Διδασκάλων, καθ' ὅσον δὲν ὑπάρχουν λόγοι ἀλλαγῆς τῶν παραδεδομένων εἰς τὴν Βυζαντινὴν Ἐκκλησιαστικὴν Τέχνην καὶ Μουσικὴν».

Γιατί εμείς κύριε Δαβίδ που εμμένουμε; Μην ξεχνάτε ότι πολλοί απ' αυτούς που κρύβονται πίσω απ' την δήθεν υπακοή στην Σύνοδο (ελπίζω όχι και σεις που μας το υπενθυμίσατε) δεν ψάλλουν ποτέ Κοινωνικό και αντί αυτού ψάλλουν προσόμοια, καταβασίες, μέχρι και ... τραγουδάκια, αγνοώντας μια άλλη εγκύκλιο της Ι.Σ. περί Κοινωνικού. Άλλοι πάλι αγνοούν τις υποδείξεις της Ι.Σ. περί Αναγνωσμάτων και ...ψάλλουν τον Απόστολο στον ήχο του Προκειμένου ή στον σουξε-ήχο Μινόρε (Παναγία μου). Και αυτοί τυγχάνουν όχι μόνο αποδοχής, αλλά και αντικείμενα λατρείας λόγω μάλλον της φωνής τους και όχι λόγω της εμμονής τους "εἰς τὴν Ἀπόφασιν τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου καὶ εἰς τὴν Μεθοδολογίαν τῶν Τριῶν Διδασκάλων, καθ' ὅσον δὲν ὑπάρχουν λόγοι ἀλλαγῆς τῶν παραδεδομένων εἰς τὴν Βυζαντινὴν Ἐκκλησιαστικὴν Τέχνην καὶ Μουσικὴν".

Δεν ξέρω αν οφείλεται σε κάποιου είδους σεβασμό το γεγονός ότι οι Καραϊκοί δεν σχολιάζουν δυσμενώς τον Στανίτσα (εκτός του φόρουμ πάντως έχει γίνει).

Εδώ μια φορά κρίναμε τα τρίφωνα (ή τετράφωνα, δεν γνωρίζω. Οι εν εσπερία σπουδάσαντες και εργαζόμενοι ίσως γνωρίζουν καλύτερα) άρχοντος πρωτοψάλτου και πέσαν να μας φάνε. Αν θες για δοκιμή, να τολμήσει κάποιος να κρίνει τον Απόστολο της Αγάπης ή τα άρρυθμα κρατήματα ή τα τραγουδάκια της τάβλας εεε*, συγνώμη κάποια "Τριάδι" ήθελα να πω, και θα δεις τι έχει να γίνει.

Επί λέξει μου το είπε ο κυρ Αβραάμ, με ... ονόματα και διευθύνσεις:D

Το παράπονο περί απουσίας μουσικολογικών σχολιασμών μόνο ως ανέκδοτο μπορώ να το εκλάβω

Προτιμώ να κάνω το παράπονο περί απουσίας μουσικολογικών σχολιασμών και απουσίας καλοπροαίρετης κριτικής παρά να κάθομαι σαν τον χάχα (δεν το λέω για σένα,αλλά για άτομα που γνωρίζω) και να σχολιάζω:
"Πω πω, τι έκανε το άτομο;"
"Θα μας τρελάνει;"
"Δώστα όλα άρχοντα"
"Δώωωσεεεεε....."
"Βρε τον π........ *** τί έκανε πάλι;"
"Πω πω, το Άξιον εστίν ήταν σκέτη ....."

Μα δεν ντρεπόμαστε λίγο;

*** πρωτοψάλτη

ΥΓ Μάλλον οι εν λόγω θα έπρεπε να ψάλλουν εδώ:

Άρχοντα Μάκη δώωωωσεεεεεε.....
 
Last edited:

Nikos L.

Παλαιό Μέλος
Δεν ξέρω αν οφείλεται σε κάποιου είδους σεβασμό το γεγονός ότι οι Καραϊκοί δεν σχολιάζουν δυσμενώς τον Στανίτσα (εκτός του φόρουμ πάντως έχει γίνει). Το παρακάτω όμως ίσως παρέχει μια εξήγηση:
Ο Άρχων δεν χρειάζεται να πούμε σε ποια από τις δύο θέσεις ανήκει. Αυτό όμως που βλέπω εγώ είναι να εμφανίζονται λάμπες που μετά βίας φτάνουν τα 5 βατ μπροστά στον Άρχοντα (ή μήπως βάζω πολλά;;) και να βλέπουμε γι' αυτές σχόλια σαν κι αυτά που δημοσίευσε ο κ. Γιάννου στο πρώτο του μήνυμα. Και μάλιστα από εκείνους οι οποίοι είτε δεν σχολιάζουν καθόλου τους Ήλιους της ψαλτικής μας παράδοσης είτε, το πολύ, θα πουν ότι "ε, εντάξει, τους ακούμε κι αυτούς, καλοί είναι", αυτοβαυκαλιζόμενοι ότι απέτισαν τον απαιτούμενο σεβασμό απέναντί τους, αγνοώντας ταυτοχρόνως το μέγεθος της αντίθεσης της φτωχής αυτής απολογίας με τους διθυράμβους που επέλεξαν να πλέξουν για τις λάμπες των 5 βατ... Οπωσδήποτε ξενίζει το φαινόμενο, γι' αυτό και "αντιμετωπίζονται καταλλήλως", όπως πετυχημένα είπε ο mmamais, εξ ου και ο αυξημένος αριθμός των μηνυμάτων στις εν λόγω συζητήσεις, πράγμα που βλέπω να συνεχίζεται "νυν και αεί και εις τους αιώνας των αιώνων", αν δεν αλλάξουν κάποιες νοοτροπίες.

Υ.Γ. Δεν δικαιολογώ τον απρόκλητο σχολιασμό που συνηθίζεται δυστυχώς εδώ μέσα εκατέρωθεν, για τον οποίο μάλιστα είχα εκδηλώσει τόσο την απαρέσκειά μου, ώστε κάποιος του "πατριαρχικού" στρατοπέδου θίχτηκε και αποχώρησε τον καιρό που ήμουν συντονιστής. Απλώς κατανοώ τα σχόλια όταν ακούγονται οι συνήθεις διθύραμβοι για "την καλύτερη βυζαντινή χορωδία" (αμάν πια...), την "αναβίωση της γνήσιας παράδοσης" κλπ. κλπ. Το παράπονο περί απουσίας μουσικολογικών σχολιασμών μόνο ως ανέκδοτο μπορώ να το εκλάβω, αφού αν πιάσει κανείς τα αναπάντητα μουσικολογικά ερωτήματα εμού και πολλών άλλων περί διαστημάτων, έλξεων κλπ. στις εν λόγω εκτελέσεις, την επόμενη μέρα το πρωί θα ψάλει καταβασίες "Χριστός γεννάται"... (κοινώς: Καλά Χριστούγεννα...)

προσωπικά λυπούμαι για την τοποθέτησή σας, επειδή παρακολουθώ τις διατυπώσεις των απόψεών σας σε διάφορα θέματα από την πρώτη στιγμή που μπήκα στο Ψαλτολογιο.
η θέση σας οτι κάποιοι δε σχολιάζουν γιατι μειονεκτούν σε σχέση με την άλλη πλευρα κ φαίνεται ότι είναι λάμπες των 5 βατ, ειδικά για την ελβυχ, ειναι απαράδεκτη.
όσο για τον αυξημένο αριθμό μηνυμάτων, τα περισσότερα, όπως αναφερθηκε πιο πάνω είναι μάλλον αρνητικά. αυτό κ μόνο δείχνει ποιος ασχολείται κ με τί διάθεση με τις εν λόγω ηχογραφήσεις...
αληθώς ο Κύριος...
 

domesticus

Lupus non curat numerum ovium
Οι ψάλτες που γαλουχήθηκαν με το Θεωρητικό του Μαργαζιώτη, με βάσιμες υποψίες ότι δεν έχουν αγγίξει τα θεωρητικά του Χρυσάνθου και του Χουρμουζίου, αλλά και να τα ανοίξαν, στις Σχολές τους δεν τολμούν να τα διδάξουν, κραυγάζουν ως υπέρμαχοι της Αποφάσεως της Συνόδου αυτό που ο Συνάδελφος μας υπενθύμισε:



Γιατί εμείς κύριε Δαβίδ που εμμένουμε; Μην ξεχνάτε ότι πολλοί απ' αυτούς που κρύβονται πίσω απ' την δήθεν υπακοή στην Σύνοδο (ελπίζω όχι και σεις που μας το υπενθυμίσατε) δεν ψάλλουν ποτέ Κοινωνικό και αντί αυτού ψάλλουν προσόμοια, καταβασίες, μέχρι και ... τραγουδάκια, αγνοώντας μια άλλη εγκύκλιο της Ι.Σ. περί Κοινωνικού. Άλλοι πάλι αγνοούν τις υποδείξεις της Ι.Σ. περί Αναγνωσμάτων και ...ψάλλουν τον Απόστολο στον ήχο του Προκειμένου ή στον σουξε-ήχο Μινόρε (Παναγία μου). Και αυτοί τυγχάνουν όχι μόνο αποδοχής, αλλά και αντικείμενα λατρείας λόγω μάλλον της φωνής τους και όχι λόγω της εμμονής τους "εἰς τὴν Ἀπόφασιν τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου καὶ εἰς τὴν Μεθοδολογίαν τῶν Τριῶν Διδασκάλων, καθ' ὅσον δὲν ὑπάρχουν λόγοι ἀλλαγῆς τῶν παραδεδομένων εἰς τὴν Βυζαντινὴν Ἐκκλησιαστικὴν Τέχνην καὶ Μουσικὴν".



Εδώ μια φορά κρίναμε τα τρίφωνα (ή τετράφωνα, δεν γνωρίζω. Οι εν εσπερία σπουδάσαντες και εργαζόμενοι ίσως γνωρίζουν καλύτερα) άρχοντος πρωτοψάλτου και πέσαν να μας φάνε. Αν θες για δοκιμή, να τολμήσει κάποιος να κρίνει τον Απόστολο της Αγάπης ή τα άρρυθμα κρατήματα ή τα τραγουδάκια της τάβλας εεε*, συγνώμη κάποια "Τριάδι" ήθελα να πω, και θα δεις τι έχει να γίνει.

Επί λέξει μου το είπε ο κυρ Αβραάμ, με ... ονόματα και διευθύνσεις:D



Προτιμώ να κάνω το παράπονο περί απουσίας μουσικολογικών σχολιασμών και απουσίας καλοπροαίρετης κριτικής παρά να κάθομαι σαν τον χάχα (δεν το λέω για σένα,αλλά για άτομα που γνωρίζω) και να σχολιάζω:
"Πω πω, τι έκανε το άτομο;"
"Θα μας τρελάνει;"
"Δώστα όλα άρχοντα"
"Δώωωσεεεεε....."
"Βρε τον π........ τί έκανε πάλι;"
"Πω πω, το Άξιον εστίν ήταν σκέτη ....."

Μα δεν ντρεπόμαστε λίγο;

ΥΓ Μάλλον οι εν λόγω θα έπρεπε να ψάλλουν εδώ:

Μάκη δώωωωσεεεεεε.....

Οἱ διθύραμβοι ποὺ ἀναφέρεις μὲ τοὺς διθυράμβους ποὺ καυτηριάζεις εἶναι ἕνα καὶ τὸ αὐτό. Ἁπλὰ διαφέρει ὁ τρόπος διατύπωσης, ὁ πρῶτος «λαϊκός» ὁ δεύτερος ἐκκλησιαστικά «κουλτουριάρικος». Φυσικά ὁ πρῶτος ἐπικριτέος ἀπὸ τοὺς «καλοὺς» χριστιανούς, ὁ δεύτερος «εὐλογημένος» καὶ «δικαιωμένος» ἀπὸ τοὺς ἰδίους.

Ὅσον ἀφορᾶ τὰ Θεωρητικὰ, καλὰ τὰ λές, κάποιοι τὰ ξέρουν ἀλλὰ δὲν τὰ διδάσκουν, ἀλλὰ και τινες ἄλλοι πάλι τὰ ξέρουν καὶ τὰ διδάσκουν ἀλλὰ κατὰ τὸ δοκοῦν καὶ μέσα ἀπὸ παραμορφωτικὰ πρίσματα ποὺ ἰκανοποιοῦν τὴν ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ τους ἄποψη καὶ μόνο, ἀδυνατῶντας νὰ ξεφύγουν ἀπὸ τὴν παρωπίδα τῆς προσκόλλησής τους σὲ ἀμφιλεγόμενες καινοφανείς θεωρίες.

Καὶ κάτι ἄλλο. Ποῦ εἶδες ὅτι οἱ «τραγουδιστάδες» τοῦ ἀναλογίου τυγχάνουν γενικῆς ἀποδοχῆς; ἑν τάξει σὲ κάποιους μπορρεῖ νὰ ἀρέσουν, ἀλλὰ συχνὰ πυκνὰ σχολιάζονται δυσμενῶς καὶ ἀπορριπτικά. Μὴν ξεχνᾶς ὅτι ἄν ἀκούσεις εἰρμολογικὰ μέλη, εἰδικὰ ἀπὸ τὶς πρῶτες κασσέτες τῆς ΕΛΒΥΧ, τὰ λυγίσματα καὶ ἄλλα τσακίσματα σὲ συνδυασμὸ μὲ τὸν ταχεία χρονικὴ ἀγωγή, μᾶλλον θυμίζουν πεντοζάλη παρὰ σεμνὸ ψαλτικὸ ἄκουσμα. Δὲν νομίζω πὼς ἀπέχουν καὶ πολύ ...

ὅσον ἀφορᾶ τὰ τοῦ forum. Ἐδῶ μέσα ἔχουν ὑπάρξει διάφορες φάσεις. Στὶς ἀρχὲς τοῦ Ψαλτολογίου ὁ λογιοτατισμὸς ἐπικρατοῦσε σὲ συνδυασμὸ μὲ μιὰ ψευδοακαδημαϊκὴ γεύση τοῦ στερημένου μεταπτυχιακοῦ απὸ ἀποστειρωμένο σπουδαστήριο μὲ ἐπίγευση ἐκκλησιαστικοπνευματικῆς ἀνωτερότητας τύπου Φαρισαίου.
Ἀργότερα αὐτὸ ἄλλαξε, ἔγινε πιὸ ἀνοιχτὸ κι ἐλεύθερο μὲ τὰ καλὰ του ΚΑΙ μὲ τὰ κακά του βεβαίως βεβαίως. Σὲ πολλοὺς δὲν ἄρεσε καὶ δὲν ἀρέσει αὐτὴ ἡ ἀλλαγή, ἀλλὰ τὶ νὰ κάνουμε, c' est la vie. προσωπικά, μοῦ ἀρέσει καθότι κόμπλεξ σὰν τὰ παραπάνω δὲν ἔχω, τὰ δικά μου εἶναι σὲ ἄλλα πράγματα, λ.χ. μαστίγια, δερμάτινα κλπ. κλπ.:D
 

Οδυσσέας Εσκιτζής

Παλαιό Μέλος
Όταν ................................... χωρίς να σχολιάζουμε και ενίοτε να επικρίνουμε, ίσως και δριμύτατα, όταν θεωρούμε ότι υπάρχει λόγος, τότε είναι σαν να εξομοιώνουμε όλων τις εκτελέσεις σε μια σούπα όπου τίποτε και κανείς δεν ξεχωρίζει ιδιαίτερα από τον άλλον. Δεν είναι όμως έτσι. Κάποιων η θέση είναι στην κορυφή, κάποιων στη μέση και άλλων στον ... πάτο.

ευτυχώς ο Καράς ασχολήθηκε με τη Βυζαντινή μουσική. αν είχε ασχοληθεί με την μαγειρική, σήμερα θα είχε εξαφανιστεί η μεσογειακή κουζίνα. ουδέν κακόν αμιγές καλού.
 

domesticus

Lupus non curat numerum ovium
ευτυχώς ο Καράς ασχολήθηκε με τη Βυζαντινή μουσική. αν είχε ασχοληθεί με την μαγειρική, σήμερα θα είχε εξαφανιστεί η μεσογειακή κουζίνα. ουδέν κακόν αμιγές καλού.

Συνάδελφε, εἴπαμε νὰ σχολιάζουμε ἀρνητικά, ὄχι νὰ τὸ ξεφτιλίσουμε τὸ πράμα ... ἡ εἰρωνεία εἶναι καλὴ, ἀλλὰ θέλει καὶ λίγο μέτρο γιατὶ ἀλλιῶς καταντᾶ κάτι ἄλλο ...
Τὸ ἔργο τοῦ Σ. Καρᾶ μπορεῖ νὰ ἐπιδέχεται κριτικὴ κι ἔχει ἀδύνατα σημεία, ἐν τούτοις ὄμως δὲν μπορεῖ νὰ ἀπορριφθεῖ συλλήβδην, αὐτὸ εἶναι τὸ μόνο βέβαιο.

Ἄλλο ὁ σκεπτικισμὸς ἄλλο ἡ ἄλογη ἀπόρριψη.
 

Nikos L.

Παλαιό Μέλος
καμιά φορά η έλλειψη επιχειρημάτων, αλλά κ η μη κατανόηση του θέματος οδηγούν σε φαιδρότητες προκειμένου να ξεπεραστει η όποια αδυναμια λογου...
 

Οδυσσέας Εσκιτζής

Παλαιό Μέλος
το ξέρετε ότι οι σπάνιες χελώνες καρέτα - καρέτα οφείλουν την ύπαρξή τους στην ελβύχ; ασχολείται αποκλειστικά με την μουσική χωρίς να ανακατεύεται με την οικολογία.
 

Nikos L.

Παλαιό Μέλος
πιστεψε με Οδυσσέα, κανείς δε γελά μ' αυτα που γράφεις...
ΥΓ: ο συνονοματός σου αναζητούσε νεους κόσμους=αλήθεια.
 
Status
Not open for further replies.
Top