Concert du coeur (sic) de Lycourgos Angelopoulos - A Gand & a Bruges (le 4 & 5 février 2011)

Status
Not open for further replies.

Nikolaos Giannoukakis

Παλαιό Μέλος
Αγαπητέ μου κ. Νάσση,

Γράφετε

Τελος παντων, βρηκατε τις απαντησεις για τις ερωτησεις και τις αποριες σας? Περιμενουμε με ανυπομονησια. . .

Μα.....δεν διαβάζετε καθόλου Ελληνικα; Σε ποιά γλώσσα να σας τα γράψω να βρεθούμε στο ίδιο πλαίσιο συζήτησης; Αγγλικά; Γαλλικά; Τούρκικα; Περσικά; Αραβικά; Γερμανικά;

Αποφεύγευτε συστηματικά και αλλάζετε διαρκώς το πλαίσιο της συζήτησης. Έτσι δεν βρίσκουμε άκρη.

Ανακεφαλαιώνω στα Ελληνικά

Επειδή ψάχνω να βρώ τις απαντήσεις στις ερωτήσεις και τους προβλιματισμούς που σας έθεσα και επειδή ΔΕΝ ΤΙΣ ΒΡΙΣΚΩ, ΣΑΣ ΡΩΤΩ ΕΣΑΣ ΝΑ ΜΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΠΟΥ ΝΑ ΤΙΣ ΒΡΩ (Σε ποιό βιβλίο, ή σε ποιά μελέτη); Σείς αναφέρατε πως υπάρχουν βιβλιά....άρα κάτι ξέρετε να απαντήσετε. Ποιά βιβλία και ποιές σελίδες;

Θα έχετε την καλοσύνη να απαντήσετε συγκεκριμένα και τεκμηριωμένα και να μην αποφεύγετε σε άσχετους σχολιασμούς για άλλα μέλη του Φόρουμ (νύν και πρώην) και άλλα άσχετα με την συγκεκριμένη μου ερώτηση θέματα;

Και πάλι να σας βοηθήσω:

Nα μου βρείτε ΣΕΙΣ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ (που να τις βρώ ο ταλαίπωρος που δεν συλλαμβάνω το λαβυρινθώδες ιερογλύφισμα και το ασαφές και ασύλληπτο τις μεθόδου στην οποία πειθαρχείτε);

Εφ όσον υπάρχουν μελέτες και βιβλία να μάθει όποιος θέλει ό,τι θέλει, ΚΑΙ ΕΠΙΚΑΛΕΙΣΘΕ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΤΟΥΣ, τότε σε ποιά έργα (και σελίδες) υπάρχουν απαντήσεις για τις απορίες που τέθηκαν εδώ

http://analogion.com/forum/showpost....59&postcount=1

ήτοι

ΠΙΝΑΚΑΣ ΤΟΝΙΚΩΝ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΩΝ Σ. ΚΑΡΑ

"μόρια" -------------κλάσματα

3.25 ------------- (άγνωστον)
21.5 ------------- (άγνωστον)
23.5 ------------- (άγνωστον)

και

http://analogion.com/forum/showpost....64&postcount=1

και

http://analogion.com/forum/showpost....7&postcount=45

Και, έχετε την καλοσύνη να βρείτε την κλείδα την συγκριτική που αποδυκνύει την αυθεντία των εξηγήσεων των παλαιών σημαδοφώνων με τον τρόπο όπως παρουσιάζονται στην Μέθοδο (και τους δύο τόμους) του Καρά;

Έχετε την καλοσύνη να μας παρουσιάσετε έναν πίνακα π.χ.

ΠΑΛΑΙΟ ΣΗΜΑΔΟΦΩΝΟ.....ΕΞΗΓΗΣΗ ΣΤΗ ΝΕΑ ΜΕΘΟΔΟ (ΚΑΤΑ ΚΑΡΑ/ΚΑΤΑ ΑΛΛΩΝ)....ΠΗΓΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ (ΒΙΒΛΙΑ, ΗΧΗΤΙΚΑ, ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ)

τρομικόν..........................αβγδε (Καράς), ξγνςιενω (Γρηγόριος),κμεωμνε (Χουρμούζιος)...............(Κλείδα Κηλτζανίδου, έκδοση, έτος κτλ)
θες και αποθες..................γηςιεκ (Καράς),εςωρςβρβ (Γρηγόριος), βφββσ (Χουρμούζιος)......................(Κλείδα Κηλτζανίδου και μπομπίνα Α, 1324, ΙΒΜ, έτος 1951)
κτλ.......


Επειδή γράφετε πως τα βιβλία υπάρχουν και οι μελέτες υπάρχουν (άρα κάτι πρέπει να γνωρίζετε).....ΑΠΑΝΤΗΣΑΤΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ.....να φωτιστούμε όλοι που (κατ εσάς) ακολουθούμε κάποια άλλη βυζαντινομουσική παράδοση που δεν προσφέρει αποκρυφιστικές υπερανθρώπινες διορατικότητες και ασματωδικίστικες δυνάμεις επι αναλογίου.....

Τώρα περι παραδόσεως και τα συναφή, σας παραπέμπω εδώ

http://analogion.com/forum/showpost.php?p=98639&postcount=20

και εδώ

http://analogion.com/forum/showpost.php?p=98676&postcount=21


(κυκλική συζήτηση κάνουμε και ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΤΗΝ ΚΑΛΟΣΥΝΗ ΟΥΤΕ ΣΕΙΣ ΟΥΤΕ Ο ΕΜΠΝΕΥΣΤΗΣ ΣΑΣ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ αλλα αποφεύγετε και υπεκφεύγετε).


ΝΓ
 
Last edited:

kostaeri

Μπουσδέκης Κώστας
Β

Οσο για τα υπολοιπα?. . . εκτος θεματος. Απο ανοητες αντι-Καραικες πολυλογιες εχουμε ηδη χορταση με τον Θεοτοκατο. Παντως τον Μιχαλακη δεν τον φτανει κανεις! Εκει να δεις πολυλογια χωρις νοημα - μονο μισος και εχθροτητα.

Τα εργα του Αρχων Πρωτοψαλτη και του αειδημου Σιμωνα Καρα την βυζαντινη μουσικη παραδοση υπηρετουν. Ο ανηθικος και αντι-Χριστιανικος πολεμος εναντιον τους ειναι πολεμος εναντιον της βυζαντινης μουσικης παραδοσης. Ας σχετιζεται πολλες φορες το ρητορικο υφος των πολεμιων με το μουσικο τους υφος.

μάγια τους κάνουνε??
 

Nikolaos Giannoukakis

Παλαιό Μέλος
Αγαπητοί φίλοι,

Μην αδικήτε τον κ. Νάσση.

Για το ῾Ἅρχων Πρωτοψάλτης῾῾ εννοεί τον κ. Λυκούργο Αγγελόπουλο.

Τον κ. Αγγελόπουλο ο οποίος επιμένει να μην πειθαρχεί σε δύο εγκυκλίους της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος την οποία υπηρετεί.

ΝΓ
 

ilias nektarios

Παλιο-μέλος... και μισό!
Aυτο παντως το video,ειναι το ''καλυτερο'' οπου τα σχολια ειναι περιττα...

http://www.youtube.com/watch?v=oRyK0C1hMEQ

Και η καπηλεια συνεχιζεται....:(

ΥΓ.:Αναφερομαι στον τιτλο του video περισσοτερο....
 
Last edited:
P

PANROUST

Guest
Το παραπάνω βιντεάκι απλώς είναι για γέλια. :D
Τώρα όσα για τα πιο πάνω κάνουν όλοι την πάπια.

ο Καρας εβαζε στην πρωτη ταξη ακομη και προχωρημενους ψαλτες οταν τον πλησιαζαν με αποριες και ερωτησεις. Τελικα, το οφελος ηταν δικο τους.
Δεν μας λέτε και τα ονόματα για να δούμε και το όφελό τους;
Ωστοσο, ενας επιτυχημενος επαγγελματιας με ενα υπερανθρωπο εργο γιατι να απαντηση σε ανθρωπους που του εχουν κηρυξη εναν ανηθικο πολεμο? Ακομη και συνεργατες του δεν εχουν διαθεση να χανουνε τον χρονο τους μαζι σας. Και αυτο παραξενο σας φαινεται? Αφου μελετες και βιβλια υπαρχουν να μαθει οποιος θελει, ο,τι θελει.
Δεν το κατάλαβα.Σοβαρά;Γιατί να μην δώσει απαντησείς;Εφόσον όταν υπάρχουν κάποιες ερωτήσεις που δεν μπορούν να απαντηθούν από τα βιβλία κάποιος πρέπει να δώσει μία λύση.Προκαλείτε πάρα πολύ με αυτα που λέτε.
 

Nikolaos Giannoukakis

Παλαιό Μέλος
Οι Αυθεντίες και οι Θρύλλοι δεν συνομιλούν με τους θνητούς αγαπητέ φίλε κ. Ρουστέμη.

Άφησέ τους. Κάποτε θα λογοδοτήσουν όλοι τους. Εγγύς γαρ ο καιρός, πιστεύω, όταν θα αφαιρεθούν μερικά οφφίκια για παραδειγματισμό. Νομίζουνε μερικοί οτι η σιωπή της Εκκλησίας εννοεί και έγκριση. Ανοχή ναι. Αλλά όχι και έγκριση.

Υπομονή. Ολόκληρη Σοβιετική Ένωση έπεσε, και σήμερα βλέπουμε τα δεσποτικά καθεστώτα του Μαγκρέμπ να καταρρέουν.

Έτσι θα πέσουν και άλλα κατεστημένα, μύθοι, θρύλλοι και αυθεντίες.

Τότε να δούμε ΤΙ ΘΑ ΕΙΠΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΜΑΔΙΚΑ;

Υπομονή....

ΝΓ
 
Last edited:

nikosthe

Νίκος Θεοτοκάτος
Σκεφτειτε τον κ. Αγγελοπουλο που ΠΟΤΕ δεν συμμετεχει στο φορουμ και το ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ σερνετε στο χωμα συνεχως και αδικως. Αραγε, δεν νομιζετε οτι και αυτος θα ηθελε να μην ξαναμνημονευθει το όνομά του εδω, ουτε να ανακατεφθει σε συζητήσεις εδω, και ουτε να σχολιασθουν τα γραπτά του εδω?
Απο ανοητες αντι-Καραικες πολυλογιες εχουμε ηδη χορταση με τον Θεοτοκατο. Παντως τον Μιχαλακη δεν τον φτανει κανεις!
Απέχω κι εγώ ψαλτολογιακώς εδώ και λίγο καιρό, απλώς μου ήρθε ειδοποίηση ότι ανεφέρθη το όνομά μου. Το ότι δε φτάνουμε πάντως το Μιχαλάκη, είναι κι αυτό κάτι παρήγορο... :D
Το Λυκούργο Αγγελόπουλο γνωρίζουμε από χρόνια, άλλωστε είναι και επιστημονικώς ομογάλακτος (νομικός) και είμαι σίγουρος ότι καταλαβαίνει ότι δεν έχουμε τίποτα προσωπικό μαζί του και πώς όσο του τα σούρουμε στα μουσικά, άλλο τόσο τον αγαπάμε σαν άνθρωπο! Στα υπόλοιπα του φίλου Τάσου Νάσση έχω απαντήσει εδώ, καθώς και αναλόγως στον Παύλο εδώ. Κάνω μια σύνθεση για επανάληψη:

α. Φίλε Τάσο, τον ισχυρισμό μου για τα εκτός παραδόσεως διαστήματα του β' ήχου της σχολής Αγγελόπουλου (θεωρητικώς τε και πρακτικώς) τον έχω τεκμηριώσει εδώ μέσα υπέρ το δέον, ειδικά με την ανακοίνωσή μου για το β' ήχο κατά το Χρύσανθο στο β' συνέδριο του ΙΒΜ (βλ. εδώ). Εκτός από τα συνηθισμένα πυροτεχνήματα που πετάς, έχεις να πεις τίποτα μουσικό και επιστημονικό γι' αυτές τις "αντικαραϊκές ανοησίες"; Π.χ. να μας υποδείξεις κάποιο θεωρητικό στο οποίο να υπάρχουν οι λόγοι που δίνει ο Καράς στο β' ήχο αυτούσιοι (ή, ακόμα περισσότερο, τα διαστήματα της κλίμακας) ή να μας υποδείξεις κάποιον κοινώς παραδεδεγμένο παραδοσιακό ψάλτη που να λέει αυτά τα διαστήματα; Αν όχι, μήπως θα πρέπει να ξανασκεφτείς το χαρακτηρισμό που κάνεις στα γραφόμενά μας και μάλιστα χωρίς να σε προκαλέσουμε;
β. Τι έχεις να μας πεις (εκτός από το ότι είναι... "αντικαραϊκές ανοησίες"...) για τα λανθασμένα μη πλήρη διατονικά τετράχορδα (σε λόγους) του Καρά στο βιβλίο του και για τις μύριες όσες αντινομίες στο θεωρητικό και τα άλλα συγγράμματά του, πράγματα που έχω αναφέρει αναλυτικά εδώ; (και τα οποία φυσικά μπορεί να μην μειώνουν το ενδιαφέρον του μακαρίτη για τα διαστήματα της μουσικής μας, αλλά δείχνουν τις παρανοήσεις στις οποίες υπέπεσε)
γ. Σου είναι μήπως πιο εύκολο να μας απαντήσεις για τις περίεργες θεωρήσεις του Λυκούργου Αγγελόπουλου για το εναρμόνιο γένος του Χρυσάνθου με "τόνους και ημιτόνια", τις οποίες έχω επισημάνει εδώ (αφού τέτοια διαστήματα δεν υπάρχουν και δεν είναι δυνατό να υπάρξουν στην κλίμακα του Χρυσάνθου);

Δεν έχω φυσικά την αυταπάτη ότι θα κάτσεις ν' ασχοληθείς με τα πράγματα αυτά, αφού ούτε καν έχεις διαβάσει τι έχω γράψει. Απλώς καλό θα ήταν, πριν κατηγορήσεις συναδέλφους σου ότι λένε "ανοησίες" όταν αναφέρονται σε θεωρητικά ζητήματα, να κάτσεις να διαβάσεις λίγο τι ακριβώς λένε, μπας και μέσα στις "ανοησίες" αυτές είναι και τίποτα που στέκει και την αλήθεια του οποίου μάλιστα δέχονται κι άλλοι, φίλοι δικοί σου και του Λυκούργου και με τους οποίους φυσικά συμψάλλουμε, κάνουμε παρέα και δεν έχουμε να χωρίσουμε τίποτα. Έχω εξηγήσει από καιρό εδώ γιατί η προσέγγιση που έχουμε στη μουσική με τέτοια άτομα είναι κοινή και τη συμπόρευσή μας αυτή προς όφελος της μουσικής μας δεν θα τη χαλάσουν άτομα που αρέσκονται συστηματικά στη συνθηματολογία, χωρίς ίχνος μουσικής ουσίας στο λόγο τους (αναφέρομαι σε αμφότερες τις πλευρές).
 
Last edited:

Nikolaos Giannoukakis

Παλαιό Μέλος
Αγαπητέ φίλε Νίκο Θεοτοκάτο.

1) Αυτοί που διάβασαν και μελέτησαν προσεκτικά και ανεπιρρέαστα και χωρίς φανατισμούς την Μέθοδο Καρά συνέλαβαν και κατάλαβαν τα μεγάλα προβλήματα που εμπεριέχει.

2) Ακόμα και μερικοί που αρχικά συμπορεύθηκαν με τους θιασώτες της εν λόγω Μεθόδου, ύστερα απο μια προσεκτική επανάληψη της μελέτης της μεθόδου διαχώρησαν την θέση τους και οι ίδιοι επισήμαναν τα πρόβλήματα της μεθόδου.

3) Άλλοι κατάλαβαν πως η μέθοδος δεν προσφέρει ΤΙΠΟΤΑ ουσιαστικό πέρα απο τι έμαθαν απο τους δασκάλους τους και διαφορωποίησαν και αυτόι την θέση τους απο την ομύγηρη των θιασωτών της εν λόγω Μεθόδου.

4) Άλλοι, έστω αρχηκά φανατικοί οπαδοί και κομπάρσοι των υποστηρικτών της εν λόγω μεθόδου, αποφάσισαν να δώσουν ευκαιρία στον συνήγορο του διαβόλου και να επανεξετάσουν την εν λόγω θεωρία. Απο αυτόυς, αρκετοί διαχώρησαν την θέση τους απο την ομύγηρη των θιασωτών της εν λόγω Μεθόδου.

5) Και τα μοναστήρια που αρχικά έδωσαν άσυλο στους θιασώτες της εν λόγω μεθόδου, σήμερα έχουν διαφοροποιήσει την θέση τους, την σχέση τους, και έχουν επιστρέψει στο status quo ante των παραδόσεων των παλαιών ψαλτών των μονών τους.

Αυτοί που ΕΠΙΜΕΝΟΥΝ, ή δεν καταλαβαίνουν τι διαβάζουν, ή κολλημένοι σε πρόσωπα είναι, ή φοβούνται να παραδεχτούν αυτό που τους ενοχλεί εσωτερικά και υποσυνείδητα, ή έχουν κάποιο όφελος να υποστιρήζουν την εν λόγω θεωρία για να επιμένουν και να εμμένουν.

Υποθέτω πως 60% των θιασωτών της εν λόγω μεθόδου ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΣΥΛΛΑΒΕΙ. Απλώς παπαγαλίζουν. Το 10% πιστεύω πως είναι κολλημένοι σε πρόσωπα. Το 25% καταλαβαίνει αλλά φοβάται να ξεφύγει. Το υπόλοιπο 5% κάποιο συμφέρον έχει και εμμένει...

ΝΓ
 
Last edited:
S

Sotres

Guest
Αγαπητέ φίλε Νίκο Θεοτοκάτο.

1) Αυτοί που διάβασαν και μελέτησαν προσεκτικά και ανεπιρρέαστα και χωρίς φανατισμούς την Μέθοδο Καρά συνέλαβαν και κατάλαβαν τα μεγάλα προβλήματα που εμπεριέχει.

2) Ακόμα και μερικοί που αρχικά συμπορεύθηκαν με τους θιασώτες της εν λόγω Μεθόδου, ύστερα απο μια προσεκτική επανάληψη της μελέτης της μεθόδου διαχώρησαν την θέση τους και οι ίδιοι επισήμαναν τα πρόβλήματα της μεθόδου.

3) Άλλοι κατάλαβαν πως η μέθοδος δεν προσφέρει ΤΙΠΟΤΑ ουσιαστικό πέρα απο τι έμαθαν απο τους δασκάλους τους και διαφορωποίησαν και αυτόι την θέση τους απο την ομύγηρη των θιασωτών της εν λόγω Μεθόδου.

4) Άλλοι, έστω αρχηκά φανατικοί οπαδοί και κομπάρσοι των υποστηρικτών της εν λόγω μεθόδου, αποφάσισαν να δώσουν ευκαιρία στον συνήγορο του διαβόλου και να επανεξετάσουν την εν λόγω θεωρία. Απο αυτόυς, αρκετοί διαχώρησαν την θέση τους απο την ομύγηρη των θιασωτών της εν λόγω Μεθόδου.

5) Και τα μοναστήρια που αρχικά έδωσαν άσυλο στους θιασώτες της εν λόγω μεθόδου, σήμερα έχουν διαφοροποιήσει την θέση τους, την σχέση τους, και έχουν επιστρέψει στο status quo ante των παραδόσεων των παλαιών ψαλτών των μονών τους.

Αυτοί που ΕΠΙΜΕΝΟΥΝ, ή δεν καταλαβαίνουν τι διαβάζουν, ή κολλημένοι σε πρόσωπα είναι, ή φοβούνται να παραδεχτούν αυτό που τους ενοχλεί εσωτερικά και υποσυνείδητα, ή έχουν κάποιο όφελος να υποστιρήζουν την εν λόγω θεωρία για να επιμένουν και να εμμένουν.

Υποθέτω πως 60% των θιασωτών της εν λόγω μεθόδου ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΣΥΛΛΑΒΕΙ. Απλώς παπαγαλίζουν. Το 10% πιστεύω πως είναι κολλημένοι σε πρόσωπα. Το 25% καταλαβαίνει αλλά φοβάται να ξεφύγει. Το υπόλοιπο 5% κάποιο συμφέρον έχει και εμμένει...

ΝΓ

Αγαπητέ γιατρέ,
σε όλα τα παραπάνω που αναφέρατε μπορεί, κατά την άποψή μου, να μπει και ένας 6ος λόγος-κατηγορία. Σε κάποιους αρέσουν οι ερμηνευτικές προσεγγίσεις που ακολουθεί ο Άρχων κ. Αγγελόπουλος. Το θέμα είναι πολύ απλό. Σε κάποιον αρέσει ο Mozart σε κάποιον άλλον όχι. Τι θα πρέπει να κάνουμε τώρα; Ας αφήσουμε την ιστορία να μιλήσει. Δεν ενοχλεί κανέναν ο κ. Αγγελόπουλος, ούτε με πράξεις ούτε με λόγους. Εσείς τις απόψεις σας τις καταθέσατε πολλές φορές. Νομίζω πολύς λόγος γίνεται χωρίς ουσία. Νομίζω δεν είναι ευγενικό να εκφραζόμαστε τόσο αρνητικά.
Με εκτίμηση
Σωτήρης Κ. Δεσπότης
 

Nikolaos Giannoukakis

Παλαιό Μέλος
Αγαπητέ μου κ. Δεσπότη,

Καλώς. Και η 6η κατηγορία είναι πιθανή, την δέχομαι και την προσθέτω. Δεν έχω καμμία αντίρρηση να αρέσει ο Αγγελόπουλος σε κάποιους. Υποκειμενικά, ο καθένας μας έχει προτιμήσεις.

Να ήταν το θέμα μόνο υποκειμενικό δεν θα γινόταν θόρυβος, ούτε θα χρειαζόταν η Ιερά Σύνοδος να εκδόσει ΔΥΟ εγκυκλίους για την εμμονή στα παραδοθέντα.

Το θέμα, αγαπητέ μου κ. Δεσπότη είναι (και σαν μελετητής που είστε πιστεύω πως κατανοήτε αυτά που γράφω) η ενεργή προσπάθεια της ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗΣ της βυζαντινής μουσικής ΕΤΣΙΘΕΛΙΚΑ και προκρουστείως δια μέσου μιας μεθόδου ΧΩΡΙΣ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΥΠΟΒΑΘΡΟ, ΤΕΚΜΗΡΙΟ, ΑΚΟΥΣΜΑΤΑ, ΕΜΠΕΙΡΙΑ και ΜΑΡΤΥΡΙΑ.

Σαν μελετητής που είστε, πιστεύω πως θα συμφωνήσετε οτι όποια αναθεώρηση άνευ στοιχέιων και δεδομένων θεωρήται το λιγότερο αμφιλεγόμενη και το χειρότερο......αποκλεισμός απο την ιστορική και επιστημονική πραγματικότητα.

Ο κ. Αγγελόπουλος και οι θιασώτες της μεθόδου την οποία υποστηρίζουν πιστεύω πως είναι σεβαστοί και καλοί άνθρωποι με τους οποίους θα περνούσα πολύ καλά σε παρέα.

Σαν επιστήμονας, αφήσατε μου να κρίνω αυτά που δεν υποστηρίζονται με στοιχεία και απο την ιστορία.

Και κάτι άλλο. Εφ όσον ο κ. Αγγελόπουλος δεν επιθυμεί την κριτική γιατί αφήνει απαρατήρητους τους χαρακτιρησμούς που του δίνουν οι διαφημιστές του (ΑΥΘΕΝΤΙΑ, ΘΡΥΛΛΟΣ, κ.α. ρίξτε μια ματιά εδώ http://analogion.com/forum/showpost.php?p=98268&postcount=12 και εδώ http://analogion.com/forum/showpost.php?p=98639&postcount=20, και να καταλαβαίνουμε και τους όρους http://analogion.com/forum/showpost.php?p=98676&postcount=21).

Το λιγότερο, προκαλούν γέλωτα, και το χειρότερο, βάζουν σε υποψία τον....κουτό παρατηρητή πως........με την σιωπή του αποδέχεται αυτούς τους χαρακτηρισμούς και χαίρεται στο άκουσμά και την θέα τους.

Είναι αυθεντία ἠ/και θρύλλος;

Τι νομίζετε; Εάν ναι, πως το υποστηρίζετε;

Ευχαριστώ για την ευκαιρία της επικοινωνίας και, επειδή είστε μελετητής, και πιστεύω πως μπορούμε να κάνουμε ωραίο και επικοδομητικό διάλογο, εύχομαι να μην εκφραστείτε με τον παιδαριώδη τρόπο όπως εκφράζονται άλλοι θιασώτες της εν λόγω μεθόδου, όταν τους τίθενται σοβαρές επιστημονικές και ιστορικές ερωτήσεις.

Σας θεωρώ σοβαρό, βάσει των μελετών και των άρθρων σας, πιστεύω πως έχετε την ανυσηχία της έρευνας και της μελέτης. Διαφωνώ με κάποιες θέσεις, υποθέσεις και καταλήξεις που κατα καιρούς έχετε προβάλλει, αλλα και συμφωνώ με μερικές άλλες.

ΝΓ
 
Last edited:

greek487

Tasos N.
μάγια τους κάνουνε??

Άρχων Πρωτοψάλτης Σίμωνας Καράς:D:D
Γεια σου Νάσση αθάνατε! Είσαι φοβερός!

Ο καθενας ο,τι θελει καταλαβαινει. . . :D

. . . . . .

Στον κ. Γιαννουκακη και στον κ. Θεοτοκατο,

Να μιληστε στους μουσικους και στους μουσικολογους να καταλαβεται την αξια και την προσφορα του Σιμωνος Καρα και του Αρχων κ. Αγγελοπουλου. Με ανθρωπους που εχουν μονο αρνητικα να πουν και δεν βλεπουν καμια αξια, εγω δεν δεν εχω και πολυ καιρο. Oυτως η αλλως, θα κλεισει και αυτο το θεμα σε λιγο. :D

Ενα πραμα θα σας πω με απολυτη σιγουρια ομως. . .Τα εργα των ανθρωπων αυτων αφορουν την βυζαντινη μουσικη παραδοση οποτε δεν χρειαζεται ταραχη οταν παρουσιαζουν το εργο τους ως παραδοσιακο.

Τα παρακατω (μεταφραση και εκφραση του κ. Γιαννουκακη) δεν νομιζω να ειναι λογος να σκανδαλιστει κανεις. . . αφου τοσα χρονια αυτο ακριβως προσπαθουν να επιτελεσουν. Εχουν καθε δικαιωμα να παρουσιασουν το εργο τους ως αυθεντικο. Αφου ο Καρας (οπως και κ. Νεραντζης στο γνωστο του βιβλιο "Συμβολη στην Ερμηνεια του Εκκλησιαστικου Μελους") απλως συστηματοποιησε την προφορικη παραδοση. Ενα λινκ με παραδειγματα. . . http://www.psaltiki.net/journal/2.1/angelopoulos/angelopoulos_karas.html

Επισης, μονο σε μια συναυλια της ΕλΒυΧ να παει κανεις θα μπορεσει να συγκρινει. Για μενα, η θεωρια δεν ειναι το παν. Ωστοσο, αλλοι πιο ικανοι ασχολουνται με αυτη. Εγω απλως τα παμπολλα αποτελεσματα της διδασκαλιας του κ. Καρα βλεπω και εκτιμω. Την βιβλιογραφια του Σ. Καρα, του Λ. Αγγελοπουλου, και του κ. Γ. Κωνσταντινου μαλλον την ξερετε. Εκει υπαρχουν οι εξηγησεις, οι αναλυσεις, και οι πηγες.

"Ο κύριος στόχος είναι η διάσωση της ΑΥΘΕΝΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ, τόσο στο ΑΙΣΘΗΤΙΚΟ όσο και στο ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΠΕΔΙΟ

Μια συναυλία εκτελουμένη απο την χορωδία Λυκούργου Αγγελόπουλου αποτελεί ένα θαυμάσιο ταξίδι (μια θαυμάσια περιήγηση) εντώς των ΜΥΣΤΙΚΩΝ ΤΩΝ ΠΙΟ ΕΠΙΣΦΡΑΓΗΣΜΕΝΩΝ της ψαλτικής της βυζαντινής εκκλησίας

Αυτό το σύνολο (χορός), το οποίο μπορεί να χαρακτηριστεί, ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ, ως το ΣΗΜΕΙΟ ΑΝΑΦΟΡΑΣ του ρεύματος της ορθοδόξου εκκλησίας

εξετάζει τις διαφορετικές ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΕΣ μορφές και ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ της ψαλτικής της βυζαντινής ορθοδόξου εκκλησίας."

. . .
 

greek487

Tasos N.
μάγια τους κάνουνε??

Κ. Μπουσδεκη,

Εαν δεν κανω λαθος, διδασκεται μουσικη, και σε μικρα παιδια κιολας. Μηπως ετσι λετε και στα παιδακια? Οτι μαγια τους κανουνε εκει στην χορωδια του κ. Αγγελοπουλου? Μηπως τους λετε και αλλα περι αιρεσεως και ασθενειες? Ρωταω, γιατι εαν ειναι ετσι, ειναι απαραδεκτο να μιλας ετσι!

Λιγο προσοχη και υπευθυνοτητα παρακαλω.
Ευχαριστω,
Τασος


. . .
 

kostaeri

Μπουσδέκης Κώστας
Κ. Μπουσδεκη,

Εαν δεν κανω λαθος, διδασκεται μουσικη, και σε μικρα παιδια κιολας. Μηπως ετσι λετε και στα παιδακια? Οτι μαγια τους κανουνε εκει στην χορωδια του κ. Αγγελοπουλου? Μηπως τους λετε και αλλα περι αιρεσεως και ασθενειες? Ρωταω, γιατι εαν ειναι ετσι, ειναι απαραδεκτο να μιλας ετσι!

Λιγο προσοχη και υπευθυνοτητα παρακαλω.
Ευχαριστω,
Τασος


. . .


Θα σας πω το πείραμα που κάνω στα παιδάκια αλλά και στους μεγαλυτέρους. Δεν τους λέω τίποτα (αρχικά)... Κάποια στιγμή τους βάζω ηχογραφήσεις διαφόρων. Όταν φτάνουμε στις επίμαχες χορωδίες και μονωδίες, τις περισσότερες των περιπτώσεων εισπράττω την εξής απάντηση: "αυτό τι είναι???"

κ. Νασσή, θα σας συμβούλευα να "ξεκολλήσετε" και να προσπαθήσετε (έστω) να κατανοήσετε μερικά πράγματα, όχι τίποτε άλλο αλλά εκτίθεστε κιόλας...
Και νομίζω εκθέτετε και όλους τους ομοϊδεάτες σας γιατί το παρακάνετε με τις υπερβολές και τις άστοχες τοποθετήσεις χωρίς νόημα και ουσία!
 

greek487

Tasos N.
μάγια τους κάνουνε??

Κ. Μπουσδεκη,
Μηπως ετσι λετε και στα παιδακια? Οτι μαγια τους κανουνε εκει στην χορωδια του κ. Αγγελοπουλου?

Θα σας πω το πείραμα που κάνω στα παιδάκια αλλά και στους μεγαλυτέρους. Δεν τους λέω τίποτα (αρχικά)... Κάποια στιγμή τους βάζω ηχογραφήσεις διαφόρων. Όταν φτάνουμε στις επίμαχες χορωδίες και μονωδίες, τις περισσότερες των περιπτώσεων εισπράττω την εξής απάντηση: "αυτό τι είναι???"

Δεν ειμαι σιγουρος εαν απαντησατε στο ερωτημα μου. Πιστευεις δηλαδη οτι μαγια τους κανουν στην ΕλΒυΧ?

Αναφερετε για "επίμαχες χορωδίες", αλλα εδω εχουμε θεμα την συναυλια του κ. Αγγελοπουλο και της ΕλΒυΧ. Δεν ξερω για ποιες αλλες χορωδιες μιλατε. Γιατι δεν νομιζω η ΕλΒυΧ να ειναι ακριβως το ιδιο με αλλες χορωδιες.

Στο 'πειραμα' σας, αφηνεται τα παιδακια να μιλησουν περισοτερρο μετα απο οταν λενε "Αυτο τι ειναι?" Η τους λετε τα δικα σας περι μαγιας κτλ? Γιατι και εγω το εχω ακουσει, "Αυτο τι ειναι?" Αλλα συνεχιζει ο ακροατης να εξηγη οτι αυτη η χορωδια τα λεει παρα πολλη πιο ωραια.

Εαν σταματας στο "Αυτο τι ειναι?", το οποιο λεγεται πολλες φορες με θαυμασμο και περιεργεια, μαλλον τα παιδακια θα σας πουν αυτα που θελετε να ακουσεται. 'Πειραμα' με τα συμπερασματα ετοιμα.

ΤΝ


. . .
 

Nikolaos Giannoukakis

Παλαιό Μέλος
Αγαπητέ κ. Νάσση μου,

Γράφετε

Να μιληστε στους μουσικους και στους μουσικολογους να καταλαβεται την αξια και την προσφορα του Σιμωνος Καρα και του Αρχων κ. Αγγελοπουλου.

Το θέμα δεν είναι η αξία και η προσφορά αμφωτέρων αλλα εαν η όλη δομή της λεγομένης Μεθόδου Καρά (ερμηνεία της Βυζαντινής Ψαλτικής και της Θεωρίας) έχει ιστορικά στιρήγματα και ιστορικές βάσεις. Απλό το θέμα. Εαν δεν το καταλαβαίνετε, δικό σας το πρόβλημα.


Γράφετε

Με ανθρωπους που εχουν μονο αρνητικα να πουν και δεν βλεπουν καμια αξια, εγω δεν δεν εχω και πολυ καιρο.

Αυτή η δήλωση Σας διαψεύδευται δια μέσου την πανικοβαλλόμενη αντίδραση Σας ακόμα και στο παραμικρό κίχ που αναφέρεται στον εμπνευστή Σας. Εφ όσον δηλώνετε πολυάσχολος, αφήστε λίγο το θέμα να ξεκουραστούμε κι εμείς.......μέρες είμασταν απηλλαγμένοι απο την αγάπη Σας και ανησυχήσαμε.

Γράφετε

Oυτως η αλλως, θα κλεισει και αυτο το θεμα σε λιγο.

Το κατ´ εσάς ῾῾῾θέμα῾῾῾ έχει κλείσει εδώ και πολλά χρόνια ύστερα την έκδοση των ΔΥΟ ΕΓΚΥΚΛΙΩΝ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ και την γνωμάτευσή του κυρού Νικοδήμου Πατρών. Το οτι γράφουν τις εγκυκλίους αυτές στα παλιά τους τα παπούτσια οι ΕΠ ΑΝΑΛΟΓΙΩ ΨΑΛΤΕΣ που προβάλλουν, διδάσκουν και χρησιμοποιούν την εν λόγω Μέθοδο Καρά δείχνει και πως θεωρούν την εκκλησία και τις συνοδικές αποφάσεις.....

Σε κάποια στιγμή θα μιλήσουν και άλλοι φορείς, εκκλησιαστικοί και μή. Εικάζω πως το ῾῾θέμα ῾῾῾, τότε, θα κλείσει τελεσίδικα δυσμενώς για Σας κ. Νάσση και τους εμπνευστές σας. ΤΟΤΕ; Τότε, ευελπιστούμε πως θ ανοίξουν πλέον οι ορίζοντες Σας και θα επιστρέψετε στην οικογένεια της ιστορικής αλήθειας και παράδοσης. Η αγάπη είναι ανεξάντλητη κ. Νάσση. Και ειληκρινές. Πιστέψατέ με.


Γράφετε

Ενα πραμα θα σας πω με απολυτη σιγουρια ομως. . .Τα εργα των ανθρωπων αυτων αφορουν την βυζαντινη μουσικη παραδοση οποτε δεν χρειαζεται ταραχη οταν παρουσιαζουν το εργο τους ως παραδοσιακο.

Με την χρησιμοποιήση του όρου ΑΠΟΛΥΤΗ ΣΙΓΟΥΡΙΑ προκαλείτε. Τόσο πολύ ΑΠΟΛΥΤΟΣ είστε; Λοιπόν, εφ όσον δηλώνετε τόσο απόλυτος, απαντήσατε εδώ

Αυθεντία
το άτομο που οι γνώσεις του σε έναν συγκεκριμένο τομέα εκτιμώνται εξαιρετικά και συνεπώς δεν αμφισβητείται από κανέναν η γνώμη του

Ερώτηση: Εφ όσον αμφισβητείται η Μέθοδος Καρά απο την πλειοψηφία των ψαλτών (παλαιών τε και νέων), τότε ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ θεωρείται ο εκπρόσωπος της εν λόγω μεθόδου ΑΥΘΕΝΤΙΑ ΕΠΙ ΤΗΣ ΨΑΛΤΙΚΗΣ;

Παράδοση
Η διάδωση στοιχείων που διατηρούνται από γενιά σε γενιά

Ερώτηση: Απο πιά γενιά και απο ποιόν ΠΑΡΕΛΑΒΕ ο Καράς αυτά που ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙ μια μεγάλη μερίδα των ΣΥΓΧΡΟΝΩΝ του και των ΜΕΤΑΓΕΝΕΣΤΕΡΩΝ του στον τομέα της ψαλτικής και της θεωρίας της; Τα στοιχεία που προβάλλει η μέθοδος Καρά, εαν δεν έχουν σχέση με την παράδοση, τότε τι είναι; Διασκευές; Αναθεωρήσεις; Νοθεία;


Ιστορικώς Ακριβές
Κάτι που δεν ξεφεύγει στο παραμικρό απο την ιστορική πραγματικότητα

Ερώτηση: Ξεφεύγει, ή δεν ξεφεύγει η μέθοδο Καρά απο την ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ; Ξεφεύγει, ή δεν ξεφεύγει η μέθοδο Καρά απο ΑΚΟΥΣΜΑΤΑ και χειρόγραφα και θεωρητικά και συγγράματα και αναλύσεις ΠΡΟΥΠΑΡΧΟΝΤΑ την σύνταξη της Μεθόδου;


Γράφετε

Τα παρακατω (μεταφραση και εκφραση του κ. Γιαννουκακη) δεν νομιζω να ειναι λογος να σκανδαλιστει κανεις. . . αφου τοσα χρονια αυτο ακριβως προσπαθουν να επιτελεσουν.

Αγαπητέ μου. κ. Νάσση, ο όρος ΣΚΑΝΔΑΛΟ έχει συγκεκριμένη ερμηνεία. Λοιπόν, ελληνιστί, ΣΚΑΝΔΑΛΟ εστί: οτιδήποτε προκαλεί αγανάκτηση και έντονη αντίδραση.

ΠΟΙΟΙ, αγαπητέ μου κ. Νάσση ΠΡΟΚΑΛΕΣΑΝ την ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ ώστε να δημιουργηθεί ΑΙΤΙΑ για ΕΝΤΟΝΗ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ; Ο Τσαουσης; Ο Καραμάνης; Ο Νταραβάνογλου; ο Πέττας;

Μήπως η Μέθοδος Καρά και αυτοί που την πλασιάρουν ως ΠΑΡΑΔΟΣΗ; Τί νομίζετε; Στα 60 και πλέον χρόνια ψαλτικής πραγματείας, ακόμα πρίν Σεις γεννηθείτε και μάθατε το παβουγάδισμα, μέχρι την εποχή του 1982, τέτοια έντονη αγανάκτηση στο πλαίσιο της ψαλτικής ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ. Για κανένα θέμα. Δεν σας προβληματίζει για ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ αγανάκτησε η συντριπτική πλειοψηφία των ιεροψαλτών με την ετσιθελική επιβολή της Μεθόδου Καρά;

Γράφετε

Εχουν καθε δικαιωμα να παρουσιασουν το εργο τους ως αυθεντικο.

Και βεβαίως έχουν δικαίωμα να παρουσιάσουν το έργο τους ακόμα και σαν ευαγγέλιο και ότι άλλο γουστάρουν. Στο κάτω κάτω, ο κ. Καράς αναφέρει στην εισαγωγή του πως εκ τυχαίας χειρονομίας (την οποία δεν μας αναφέρει ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΠΟ ΣΑΣ ΠΟΙΑ ΗΤΑΝ) αποκαλύφτηκε το αιώνιο μυστήριο και κατέπεσε το παραπέτασμα που μέχρι τότε είχε κρυπτά τα μυστικά της παλαιάς παρασημαντικής (δηλαδή, όλοι οι ψάλτες της εποχής κείνης, τους οποίους ΔΕΝ ΣΥΜΒΟΥΛΕΤΗΚΕ ο κ. Καράς, ήταν όλοι βλάκες, και ΜΟΝΟ Ο ΚΑΡΑΣ, ώ του θάυματως, είδε το φώς το αληθινό). Πέστε μας. ΠΟΙΑ ΗΤΑΝ Η ΧΕΙΡΟΝΟΜΙΑ;

Και μιάς και επικαλείσθε την αυθεντία, σας παραπέμπω πάλι σε ορολογία που προφανώς δεν θέλετε να καταλάβετε. Και σας υπενθυμίζω

Αυθεντία
το άτομο που οι γνώσεις του σε έναν συγκεκριμένο τομέα εκτιμώνται εξαιρετικά και συνεπώς δεν αμφισβητείται από κανέναν η γνώμη του

Ερώτηση: Εφ όσον αμφισβητείται η Μέθοδος Καρά απο την πλειοψηφία των ψαλτών (παλαιών τε και νέων), τότε ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ θεωρείται ο εκπρόσωπος της εν λόγω μεθόδου ΑΥΘΕΝΤΙΑ ΕΠΙ ΤΗΣ ΨΑΛΤΙΚΗΣ;


Γράφετε

Αφου ο Καρας (οπως και κ. Νεραντζης στο γνωστο του βιβλιο "Συμβολη στην Ερμηνεια του Εκκλησιαστικου Μελους") απλως συστηματοποιησε την προφορικη παραδοση.

Θα τρελλαθούμε. Προφανώς δεν καταλαβαίνετε αυτά που διαβάζετε. Αυτά κάνει ο Καράς; Μπα;

Τις κλίμακες με τονικά διαστήματα που ΔΕΝ ΥΠΑΓΟΝΤΑΙ ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ τα ξεχάσατε; Η δεν τα καταλαβαίνετε; Τόσο σίγουρος είστε για την μεταφορά δια μέσου αυτών που γράφει ο Καράς της έκφρασης των παλαιών σημαδοφώνων; Δείξτε μας την Κλείδα Σας. Διαβάστε και λίγο τον Bourgault-Ducoudray να μάθετε ΤΙ ΤΟΥ ΜΕΤΕΦΕΡΕ ο Βιολάκης και ο Αφθονίδης ως την ερμηνεία των σημαδοφώνων να δούμε κατά πόσο ανταποκρίνονται σ αυτά που παραθέτει ο Καράς......

Προσφέρετε

Ενα λινκ με παραδειγματα. . . http://www.psaltiki.net/journal/2.1/...los_karas.html

Εικασίες χωρίς καμία ιστορική αλήθεια. Φαντασίες. Αναθεωρήσεις; ΣΙΓΟΥΡΑ. ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ; ΣΙΓΟΥΡΑ. Παράδοση και επιστήμη; Μάλλον όχι. Να μας δείξει ο κ. Αγγελόπουλος, Σεις η όποιος άλλος την κατέχει, την Κλείδα. Στην συγκριτική του παρουσίαση, ΕΙΝΑΙ 100% σίγουρος για τις ερμηνείες και εξηγήσεις που προσφέρει; Έχει την καλοσύνη, και πάλι, να μας παραθέσει την Κλείδα; Απο προφορική εκτέλεση, μπορεί να μας εξηγήσει ΓΙΑΤΙ τα ΑΚΟΥΣΜΑΤΑ της εποχής του Καρά δεν είχαν ΚΑΜΜΙΑ σχέση με αυτά που γράφει ως εξηγήσεις (Καράς και Αγγελόπουλος); Σε ποιούς να επενδύσουμε την εμπιστοσύνη, σε ΨΑΛΤΕΣ που έτυχαν την ΕΓΚΡΙΣΗ των συγχρόνων τους ως εκφραστές της παράδοσης, την εποχή κείνη, σε ΨΑΛΤΕΣ που διαδέχτηκαν τους προκατόχους τους ΕΓΚΡΙΣΕΙ Πατριαρχών και Μητροπολιτών, Η ΣΕ ΕΝΑΝ ΣΥΛΛΕΚΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΤΡΑΓΟΥΔΙΩΝ ΠΟΥ ΑΠΕΦΥΓΕ ΝΑ ΣΥΝΟΜΙΛΗΣΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΨΑΛΤΕΣ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΚΕΙΝΗΣ; Απαντήσατε.

Γράφετε

Την βιβλιογραφια του Σ. Καρα, του Λ. Αγγελοπουλου, και του κ. Γ. Κωνσταντινου μαλλον την ξερετε.

Και έχουμε παρουσιάσει ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΠΟΥ ΔΙΑΨΕΥΔΟΥΝ ΠΟΛΛΑ απο αυτά που έχουν παρουσιάσει οι εν λόγω κύριοι. Απο τονικά διαστήματα μέχρι και ερμηνεία προφορική. Όταν τους τα θέτουμε, αντί να απαντήσουν με στοιχεία και επιστήμη απειλούν με κινηματα των δακτύλων και μυνήσεις.

Η συναυλία στο Βέλγιο έγινε (θαρρώ). Υποκειμενικά, και σείς και άλλοι έχετε δικαίωμα νε συμμετέχετε και να θαυμάζετε την ΕΛΒΥΧ.

Όταν όμως σας παραθέτουμε ερωτήσεις επι επιστημονικής και ιστορικής βάσης, να έχετε την καλοσύνη να μας παρουσιάζετε τα στοιχεία σας. Ει δε αλλιώς, ΟΥΤΕ παράδοση εκπροσωπείτε, ΟΥΤΕ αυθεντίες είστε. Έστω κι ένας ψάλτης του χωριού να αμφιβάλλει, αυτό και μόνο σας εκμηδενίζει ως αυθεντίες.

Ως αποκλεισμός του μέσου όρο και τα κοινά ακούσματα των τελευταίων 60 ετών όμως, καλά κρατάτε.

ΝΓ
 
Last edited:

apostolos

Απόστολος Κομπίτσης
Αχ, Κε Νάσση.... μου φαίνετε ότι ΔΕΝ θα τα βγάλετε πέρα. Και το λέω αυτό διότι δεν έχετε τις γνώσεις (ούτε και τα στοιχεία) να απαντήσετε στις ερωτήσεις του κ. Γιαννουκάκη. Και εδώ που τα λέμε, ούτε και ο ήρωάς σου ο Αγγελόπουλος έχει τις απαντήσεις. Διότι εάν τις είχε, θα τις έδινε εδώ και χρόνια. Όχι να είμαστε εδώ, σε ένα φόρουμ, σχεδον ένδεκα χρόνια μετά τον θάνατο του Καρά και άλλα τόσα μετά που ο Καράς εφανέρωσε το "θεωρητικό" του, και να υπάρχουνε ακόμα απορίες, αμφισβητήσεις, και ερωτήσεις χωρίς απαντήσεις. Τολμάτε να απαντήσετε και να δώσετε ΘΕΤΙΚΑ και ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ γι' αυτά που είναι εν εκρεμώτης; Ωραία. Απαντήστε. Εάν όχι, τι κάθεστε και επιμένετε για την αυθεντία του Καρά ενώ δεν μπορείτε να την υποστηρίξετε αυστηρώς; Παραδέξου ότι οι ανοησίες και οι φαντασίες των ηρώων σου (Καρά/Αγγελοπούλου/κ.α.) είναι τόσο μακριά από την πραγματική παράδοση της Βυζαντινής Μουσικής, και ίσως δεις επί τέλους το φως.

Όμως, είμαι σίγουρος ότι η επόμενη απάντησή σας ούτε στοιχεία θα έχει, ούτε σωστές απαντήσεις, ούτε κλείδες, ούτε παράδοση. Μάλλον θα λες τα ίδια και τα ίδια και τα ποστ σου δεν θα είναι "ουσιώδεις".

Στο κάτω-κάτω, πείτε ότι θέλετε... και εσείς, και Αγγελόπουλος, και ο κάθε μαθητής και θιασώτης του Σίμωνος Καρά. Δικαίωμά σας. Μόνο μην προσβάλλετε την Εκκλησία, την Μουσική μας, τους τόσους μελοποιούς (μερικοί που έγιναν και ΑΓΙΟΙ), τους Πατριαρχικούς και Αγιορείτες ιεροψάλτες και μαθητές τους που ακολούθησαν και εξακολουθούν να τηρούν αυτά που παραλάβανε από τους δασκάλους τους, με το να λέτε ότι αυτά που διδάσκετε είναι "αυθεντία" ή "παράδοση". [ΔΚ: Προσωπικό σχόλιο αποσύρθηκε].

ΕΛΕΟΣ πια......

Απόστολος
 

greek487

Tasos N.
Ο κ. Αγγελόπουλος και οι θιασώτες της μεθόδου την οποία υποστηρίζουν πιστεύω πως είναι σεβαστοί και καλοί άνθρωποι με τους οποίους θα περνούσα πολύ καλά σε παρέα.

Ο κ. Κομπίτσης βαζει το "Ευχαριστώ!"

Στο κάτω-κάτω, πείτε ότι θέλετε... και εσείς, και Αγγελόπουλος, και ο κάθε μαθητής και θιασώτης του Σίμωνος Καρά. Δικαίωμά σας. Μόνο μην προσβάλλετε την Εκκλησία, την Μουσική μας, τους τόσους μελοποιούς (μερικοί που έγιναν και ΑΓΙΟΙ), τους Πατριαρχικούς και Αγιορείτες ιεροψάλτες και μαθητές τους που ακολούθησαν και εξακολουθούν να τηρούν αυτά που παραλάβανε από τους δασκάλους τους, με το να λέτε ότι αυτά που διδάσκετε είναι "αυθεντία" ή "παράδοση". Εκεί είναι που φαίνετε η τρέλλα σας.

Βαζει και ο κ. Γιαννουκακης το "Ευχαριστώ!".

Δεν κανουμε παρεα ρε παιδια, αφου εισθε τοσο κυριοι? :eek:

Και μετα περιμενετε απαντησεις, συζητησεις, και διαλογο. Καλα κανουν οι υπολοιποι και δεν σας πλησιαζουν.

Οριστε κ. Θεοτοκατο που μου ελεγες οτι σας εβγαλαν τρελο, πραμα που δεν ειδα. Εδω παντως. . . φως φαναρι!

Και οι κυριοι συντονιστες?. . . Περιμενουν να πυροβολησω πισω με τετοιο απαραδεκτο τροπο για να επεμβουν? Καλα ειπα, ανηθικος και αντι-Χριστιανικος πολεμος. Μαλιστα.

ΤΝ

. . .
 
Last edited:

Nikolaos Giannoukakis

Παλαιό Μέλος
Λυπάμαι πολύ κ. Νάσση που δεν θέλετε να απαντήσετε στις ερωτήσεις που σας έθεσα αλλά, και πάλι άλλη μια φωρά, ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΕ δια μέσου παιδαριωδες σχολιασμούς άνευ ουσίας επι του θεματος.

Δικαίωμά Σας.

Και σε σάς θα απευθύνω ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ εφ όσον έχετε την καλοσύνη να απαντήσετε στις ερωτήσεις μου με ΙΣΤΟΡΙΚΩΣ ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ, με μετρήσεις, με επιστημονικές και ιστορικές αναφορές.

Εφ όσον δεν σας συμφέρει ο διάλογος, και υπονοείτε πως ῾῾῾θιγόσαστε῾῾῾, και εμμέσως απαιτήτε απο τους συντονιστές να ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ ΕΤΣΙΘΕΛΙΚΑ την (κατ εσάς) δημοκρατική ΣΙΩΠΗ ΜΑΣ, τί αλλο να γράψουμε;

Με Σας και μερικούς της παρέας σας δεν βγαίνει άκρη.

Πάντως, είμαι στην διάθεσή Σας, όποτε θέλετε να κοιτάξουμε μαζί την Μέθοδο Καρά (page by page, να γράψουμε και λίγο στα Αγγλικά) και να δούμε εάν την κατανοήτε και την καταλαβαίνετε. Να δούμε και τις πηγές της, να δούμε και τα ιστορικά στοιχεία μήπως ΚΑΠΟΤΕ καταλάβετε πως η ύπαρξη προβλημάτων στην εν λόγω θεωρία και πράξη και ερμηνεία είναι πιθανή. Απο κει και μετά , αποφορτωμένως απο προσωπικές προσωπολατρείες, ΙΣΩΣ αναθεωρήσετε την άποψη σας και επιθεωρήσετε ΟΛΑ ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΣΑΣ επι ΙΣΤΟΡΙΚΗΣ βάσης.

Σας το έχω γράψει και άλλοτε και δεν το καταλαβαίνετε. Θα σας το γράψω στα Αγγλικά: You may hold on to your convictions dearly and passionately, but is it formally possible that your convictions are factually and historically inaccurate and even wrong?

Υγεία νά χετε κ. Νάσση μου.
 

nikosthe

Νίκος Θεοτοκάτος
Στον κ. Γιαννουκακη και στον κ. Θεοτοκατο,

Να μιληστε στους μουσικους και στους μουσικολογους να καταλαβεται την αξια και την προσφορα του Σιμωνος Καρα και του Αρχων κ. Αγγελοπουλου. Με ανθρωπους που εχουν μονο αρνητικα να πουν και δεν βλεπουν καμια αξια, εγω δεν δεν εχω και πολυ καιρο.
Είσαι τόσο εμπαθής που δεν έχεις διαβάσει γρι από τα μουσικά σχόλια που έχουμε γράψει. Γιατί αν το είχες κάνει, θα έβλεπες ότι δεν είναι όλα αρνητικά (τουλάχιστον τα δικά μου και κυρίως σε ό,τι αφορά τον Καρά). Κι εγώ θεωρώ ότι χάνω τον καιρό μου, αφού δεν είσαι διατεθειμένος να μιλήσεις μουσικά, όπως φαίνεται. Κρίμα.
 
Status
Not open for further replies.
Top