MTheodorakis
Παλαιό Μέλος
7. 10' - 10. 20'.
Θεὸς Κύριος ἀπὸ εἱρμολόγιο Πέτρου βυζαντίου 1825.
Ἀναστάσιμα ἀπὸ ἀναστασιματάριο 1820.
Ἀπολυτίκιο ἀναστάσιμο δίς, Δόξα τῶν ἀποστόλων ἀπὸ Μουσικὴ Κυψέλη τ. 3, Καὶ νῦν τῆς ἑορτῆς ἀπὸ Συλλογὴ ἰδιομέλων Μανουήλ πρωτοψάλτου.
Καθίσματα μόνο ἀναστάσιμα μὲ μεσόστιχους «Ἀνάστηθι Κύριε ὁ Θεὸς μου...» καί (στὴν β') «Ἐξομολογήσομαί σοι Κύριε...». Δόξα, Καὶ νῦν θεοτοκίον.
Εὐλογητάρια ἀπὸ Μουσικὴ Μέλισσα Θεοδώρου φωκαέως τ. 1 1847.
Ὑπακοὴ ἀπὸ ἀναστασιματάριο 1820.
Ἀντίφωνα (τὰ τροπάρια δὶς ἐκτὸς τῶν δογματικῶν) μὲ στίχους ἀπὸ τὶς ἀντίστοιχες ᾠδὲς τῶν ἀναβαθμῶν («Πρὸς Κύριον...»).
Εὐαγγέλιο.
«Ἀνάστασιν Χριστοῦ θεασάμενοι...» σὲ ἦχο βαρὺ ἀπὸ ἀναστασιματάριο 1820 (ἡ ἀρχή).
Ν' ψαλμὸς κ.λ.π. καὶ Κύριε ἐλέησον ιβ' ἀπὸ Ταμεῖον ἀνθολογίας τ. 1 1824.
«Ἀναστὰς ὁ Ἰησοῦς...» σὲ ἦχο πλ. β'.
Κανόνες (ὅλες οἱ ᾠδές ψαλτά) ἀναστάσιμος εἰς 4, Θεοτόκου εἰς 2, εἰσοδίων ὁ α' εἰς 4 καὶ τῶν ἀποστόλων εἰς 4, χωρὶς καταβασίες, ὅπως στὶς καθημερινές. Οἱ εἱρμοὶ ἀπὸ τὸ εἱρμολόγιο 1825.
Παρέλειψα τὸ κάθισμα τῆς μάρτυρος καὶ (ὅπως πάντα) τὸ ἀναστάσιμο κοντάκιο.
Ἀφ' ἕκτης κοντάκιο τῆς ἑορτῆς ἀπὸ τὸ μέλος τοῦ αὐτομέλου του στὸ εἱρμολόγιο 1825.
Συναξάριο πλῆρες (μὲ τοὺς βίους τῶν ἁγίων).
Ἀντὶ τιμιωτέρας, στοὺς στίχους τῆς ᾠδῆς τῆς Θεοτόκου, στιχολογήθηκε τὸ ἀρχαῖο ἐφύμνιο «Τὴν Θεοτόκον ἐν ὕμνοις μεγαλύνομεν» (ὡρολόγιο), ἀπὸ δὲ τὸν στίχο «Ἀντελάβετο Ἰσραήλ παιδὸς αὐτοῦ...» παρεμβλήθηκαν οἱ κανόνες (εἰς 14).
«Ἅγιος Κύριος...» καὶ ἑωθινὸ ἐξαποστειλάριο ἀπὸ ἀναστασιματάριο 1820, Δόξα, τῶν ἁγίων, Καὶ νῦν, τῆς ἑορτῆς.
«Πᾶσα πνοή...» σύντομο ἀπὸ ἀναστασιματάριο 1820. Ἐφύμνια στιχολογίας αἴνων. 4 ἀναστάσιμα, 3 τῶν ἁγίων μὲ πρόσθετο στίχο «Θαυμαστὸς ὁ Θεός...», στίχος «Ἀπενεχθήσονται τῷ βασιλεῖ παρθένοι...» ἰδιόμελο «Σήμερον ὁ θεοχώρητος ναός...» εἱρμολογικά, Δόξα ἑωθινό (ἀναστ. 1820) «Ὑπερευλογημένη...» (Ἀναστ. 1820).
Δοξολογία βαρέος ἤχου σύντομη Πέτρου λαμπαδαρίου ἀπὸ Μουσική πανδέκτη τ. 2. «Ἀναστὰς ἐκ τοῦ μνήματος...» σὲ ἦχο β'.
Ἀντίφωνα ἀρχαῖα «Ἀγαθὸν τὸ ἐξομολογεῖσθαι...»...Δόξα, Ταῖς πρεσβείαις (ἀπὸ Ταμεῖον ἀνθολογίας 1824), Καὶ νῦν, τὸ αὐτό.
Β' ἐφύμνιο: «Πρεσβείαις τῶν ἁγίων σου...», Δόξα τὸ αὐτό, Καὶ νῦν ὁ μονογενής.
Γ' ἀντίφωνο «Δεῦτε ἀγαλιασώμεθα τῷ Κυρίῳ...» μὲ ἐφύμνιο «Σῶσον ἡμᾶς Υἱὲ Θεοῦ ὁ ἀναστὰς ἐκ νεκρῶν...».
Ἀπολυτίκια: ἀναστάσιμο, τῆς ἑορτῆς, Δόξα τῶν ἁγίων, Καὶ νῦν κοντάκιο τῆς ἑορτῆς.
Τρισάγιος ἀπὸ Ταμεῖον ἀνθολογίας 1824 τ. 2.
Προκείμενο τοῦ ἤχου καὶ προκείμενο τῶν ἁγίων, ἀπόστολος τῆς σειρᾶς καὶ τοῦ ἀποστόλου μέ τὴν ἐπιγραφή του. Ἀλληλουάριο τοῦ ἤχου μὲ τοὺς ἐπιπλέον στίχους τοῦ ἁγίου.
Κήρυγμα 10'.
Χερουβικός (πάντοτε σὲ ἦχο πλ. β') σύντομος Χουρμουζίου τ. ἀνθολογίας 1824 τ. 2.
«Πιστεύομεν εἰς ἕνα Θεόν...Ὁμολογοῦμεν ἕν βάπτισμα...Προσδοκῷμεν ἀνάστασιν νεκρῶν...».
Ἐπινίκιος καὶ Σὲ ὑμνοῦμεν πλ. β' διδασκάλου Γεωργίου Χατζηθεοδώρου.
Ἀντὶ «Ἄξιόν ἐστι...» ἡ εὐχὴ τῶν διπτύχων· μετὰ ἀπὸ κάθε ἐπιμέρους μνημόνευση συμετοχὴ τοῦ λαοῦ-ψάλτη μὲ τὸ «Μνήσθητι Κύριε ὁ Θεὸς ἡμῶν».
Κοινωνικό: ψαλμὸς 33 στὸν ἦχο τῆς ἑβομάδας, «Αἰνεῖτε..» χῦμα καὶ «Ποτήριον σωτηρίου...» μὲ στιχολογία τὸν ψαλμὸ 115 στὸν ἦχο τῆς ἑβδομάδας.
«Πληρωθήτω...» ἦχος δ'.
Last edited: