DiamantopoylosT
Παλαιό Μέλος
Δέν μπορῶ νά καταλάβω τό τυπικό τῶν καθισμάτων τοῦ ὄρθρου. Ἐντάξει αὐτό μέ τίς στιχολογίες γιά τίς καθημερινές τό εἴχαμε πεῖ παλιότερα τί ἀκριβῶς σημαίνει (μετά τήν ἅ' , τήν β' καί τήν γ' ) παρόλο πού διαβάζουμε μόνο δύο καθίσματα.
Αὐτό πού ρωτῶ τώρα εἶναι γιά τό τυπικό τῶν καθισμάτων διά τάς Κυριακᾶς ὅπου ὑπάρχει ἑορτή ἁγίου ὅπως συμβαίνει σήμερα.
Γιατί στά Δίπτυχά του 2010 τῆς ἐκκλησίας τῆς ἑλλάδος ὑπάρχει ἡ τυπική διάταξη πού ὁρίζει νά λέγεται τό κάθισμα τό ἀναστάσιμο τό μετά τήν πρώτη στιχολογία μαζί μέ τό δόξα καί ἀντί τό καί νῦν τό θεοτοκίου τοῦ ἤχου;
γιατί μετά λέγονται ὅλα τά μετά τή β στιχολογία ἀναστάσιμα καθίσματα;
γιατί μετά προσθέτουμε ἀκόμα ἕνα τρίτο κάθισμα λέγοντας τό πρῶτο μετά τήν ἅ στιχολογία τοῦ ἁγίου μέ δόξα καί νῦν ἀπό τό μετά τόν πολυέλεο καθίσματα τοῦ ἁγίου;
Καί ἐνῶ αὐτά γράφει τό προαναφερθέν βιβλίο, γιατί στό ἴδιο βιβλίο ἔξι χρόνια πίσω γράφει ἄλλα;
Γιατί δηλαδή στά Δίπτυχά του 2004, ὅπου συμπίπτουν οἱ ἡμερομηνίες, μόλις ἔξι χρόνια πίσω, μέ πρόεδρο καί μέλη ἐπιτροπῆς ὅλα διαφορετικά, ἐκτός του κ.Στάθη, γράφει πώς μετά τήν ἅ΄στιχολογία κάθισμα τό ἀναστάσιμον μέ δόξα καί νῦν τοῦ ἁγίου, ὅπως τό ἴδιο συμβαίνει καί μετά τή β' στιχολογία; Τά καθίσματα τά μετά τήν τρίτη στιχολογία εἶναι ὅπως καί παραπάνω του ἁγίου ἀλλά διαφορετικό τό πρῶτο. Γιατί;
Αὐτό πού ρωτῶ τώρα εἶναι γιά τό τυπικό τῶν καθισμάτων διά τάς Κυριακᾶς ὅπου ὑπάρχει ἑορτή ἁγίου ὅπως συμβαίνει σήμερα.
Γιατί στά Δίπτυχά του 2010 τῆς ἐκκλησίας τῆς ἑλλάδος ὑπάρχει ἡ τυπική διάταξη πού ὁρίζει νά λέγεται τό κάθισμα τό ἀναστάσιμο τό μετά τήν πρώτη στιχολογία μαζί μέ τό δόξα καί ἀντί τό καί νῦν τό θεοτοκίου τοῦ ἤχου;
γιατί μετά λέγονται ὅλα τά μετά τή β στιχολογία ἀναστάσιμα καθίσματα;
γιατί μετά προσθέτουμε ἀκόμα ἕνα τρίτο κάθισμα λέγοντας τό πρῶτο μετά τήν ἅ στιχολογία τοῦ ἁγίου μέ δόξα καί νῦν ἀπό τό μετά τόν πολυέλεο καθίσματα τοῦ ἁγίου;
Καί ἐνῶ αὐτά γράφει τό προαναφερθέν βιβλίο, γιατί στό ἴδιο βιβλίο ἔξι χρόνια πίσω γράφει ἄλλα;
Γιατί δηλαδή στά Δίπτυχά του 2004, ὅπου συμπίπτουν οἱ ἡμερομηνίες, μόλις ἔξι χρόνια πίσω, μέ πρόεδρο καί μέλη ἐπιτροπῆς ὅλα διαφορετικά, ἐκτός του κ.Στάθη, γράφει πώς μετά τήν ἅ΄στιχολογία κάθισμα τό ἀναστάσιμον μέ δόξα καί νῦν τοῦ ἁγίου, ὅπως τό ἴδιο συμβαίνει καί μετά τή β' στιχολογία; Τά καθίσματα τά μετά τήν τρίτη στιχολογία εἶναι ὅπως καί παραπάνω του ἁγίου ἀλλά διαφορετικό τό πρῶτο. Γιατί;