.. Εάν ομολογείς ότι τα ακούσματα του Μελωδού και τα διαστήματα που μας προβάλεις δεν είναι αυτά που απαντώνται κατά κανόνα στην πράξη......
Ναι ρε Νίκο το πέτυχες μετά από τόσα βασανιστήρια και ανακρίσεις κατάφερες να μου αποσπάσεις την ομολογία...
Άμα δεν τα παίρνεις με την μία δεν σου φταίμε εμείς να ποστάρουμε μια ζωή τα ίδια και τα ίδια.
Το ξαναλέω. Τα διαστήματα παρατηρώντας την διαδοχή τους στις κλίμακες της μουσικής μας όπως τις δείχνει ο Χρύσανθος, ο Φωκαεύς, ο Ducoudray και άλλοι κατά μέσο όρο τείνουν στην χρυσή τομή .
Τείνουν δεν είναι μόνο η χρυσή τομή! Στην μουσική και στην φύση, όπως γράφω στην ερασία μου, ισχύει η χρυσή τομή δεν είναι όμως τα πάντα μόνο στην χρυσή τομή! Πάντα γράφω για το πολυποίκιλο των διαστημάτων μας και για τις τόσες χροες. Έχω αναφέρει στο
θέμα για τον τόνο Νη-Πα ότι ο πλάγιος του τετάρτου πολλές φορές μπορεί και να χρησιμοποιεί ακόμα και το 15-9-6 των αρχαίων(καμία σχέση με όμοια διφωνία).
Λοιπόν ή χαζός είσαι ή τον χαζό παριστάνεις...
.. εκτός των προφανών -κατ' εμέ- σφαλμάτων σου (περί γεροφωνίας-ημιφωνίας, αρχαιοελληνικών διαστημάτων και προέλευσης των χρυσανθινών λόγων) .
Θεωρείς σφάλμα την έρευνα για μια άλλη εκδοχή των διαστημάτων της αρχαίας Ελληνικής μουσικής;
Ο 11/12 εφόσον είναι ένας πτολεμαϊκός τόνος και υπάρχει μεγάλη πιθανότητα η κλίμακα του Χρυσάνθου να είναι επίσης πτολεμαϊκή.
Θέλεις να μένω απροβλημάτιστος πάνω σε αυτό και μου απαγορεύεις-θεωρείς σφάλμα να ερευνήσω την πτωλεμαϊκή προέλευση της κλίμακας του Χρυσάνθου και της όμοιας διφωνίας; Θέλεις σώνει και καλά να αποδεχτώ την δική σου απόλυτη άποψη ότι τα διαστήματα αυτά είναι αραβικά και τέλος; Αν αυτό δεν είναι φασισμός τότε τι είναι;
Περί γεροφωνίας-ημιφωνίας έχω εξηγήσει το σκεπτικό και την άποψη μου βαριέμαι να τα ξαναγράφω.
..ή κάποιων λεπτομερειών (λόγοι και διαστήματα που δεν δίνουν πλήρες τετράχορδο 4/3 στην εργασία σου, κάτι που το θεωρώ μουσικά απαράδεκτο)......
Εάν έκανα την αφαίρεση από το 3/4 ίσως θα έβγαινε ένας Θεοτοκάτοσ No2 μετά από κάποια χρόνια ο οποίος θα έλεγε: "δεν είναι ο ελλάσων τόνος ίδιος με τον ελλάχιστο κι ο Σολδάτος είναι ασαφής και αντιφάσκει και μπλαμπλαμπλα ..."
Επίσης το ότι υπολείπεται κατά μισό μόριο το τετράχορδο μου με την χρυσή τομή σε πείραξε ενώ εσύ για την ίδια περίπτωση μιλάς για κατά πολύ ελαττωμένα τετράχορδα! Δεν την παλεύεις...
..δεν ξέρω τελικά κατά πόσο διαφωνούμε ..
Διαφωνούμε στο ότι δεν έχεις καταλάβει την χρησιμότητα του συστήματος της όμοιας διφωνίας!
Εσύ λες ότι παραδέχεσαι την όμοια διφωνία μεν αλλά εκεί που είναι να την χρησιμοποιήσεις (μεταβολή των θλιβομένων και δεν ξέρω που αλλού) δεν το κάνεις. Είναι σαν να έχεις έναν γκασμά για να οργώσεις το χωράφι κι εσύ να τον χρησιμοποιείς για οτιδήποτε άλλο εκτώς από το σκάψιμο.. Είναι σαν να προσπαθείς να κόψεις ψωμί με το πιρούνι και να τσιμπήσεις τον κιοφτέ με το μαχαίρι.
Έτσι χρησιμοποιείς και την όμοια διφωνία. Ελπίζω τώρα να κατάλαβες που διαφωνούμε...