ΣΜΚΩΝ: τιμητική εκδήλωση-Ιωβηλαίο Λ.Αστέρη (10 Ιανουαρίου 2011)

Nikolaos Giannoukakis

Παλαιό Μέλος
Ο κ. Αστέρης είναι απο τους λίγους που ξεχωρίζουν την εξωτερική μουσική (Ευρωπαϊκή ή κλασσική Οθωμανική) απο την ψαλτική. Αυτό είναι σημαντικό και θυμίζει παλιές εποχές (και καλές εποχές).

Την ψαλτική του σταδιοδρομία λίγο πολύ την γνωρίζουν όλοι. Στο κάτω κάτω ο άνθρωπος δεν βραβεύτηκε και δεν κέρδισε το ψωμί του με την ψαλτική.

Ας αναγνωρίσουμε και τις άλλες πτυχές της επαγγελματικής του σταδιοδρομίας.

Μην μαλώνετε γιαυτά.

Εδώ έχουμε αηδόνια και φασιανούς που ανυπομονούν να μας βγάλουν ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΣΤΕΡΗ άσχετο......

ΝΓ
 

giorgos052

Γεώργιος Μ. Καλογερόπουλος
Συμφωνώ απόλυτα με τον κύριο Γιαννουκάκη είναι πολύ σημαντικό να μπορείς να ξεχωρίζεις κάποια πράγματα και να μην τα συγχέεις και τα κάνεις όλα ένα κράμα και έχουμε κάποια παραδείγματα ακούσει με τέτοιες περιπτώσεις.
 

destur

Παλαιό Μέλος
Κύριε Γιαννουκάκη έχει σημασία το τι λέγεται, διότι εδώ γίνεται λόγος για τον κορυφαίο ψάλτη της Ορθοδοξίας. Δεν κάνω κρίση σε εκπεφρασμένη άποψη, αλλά αποκαθιστώ τα γεγονότα ως έχουν. Επομένως, ό,τι έχει λεχθεί στο υπ'αριθμόν 6 μήνυμα είναι αναληθές, διότι εκφράζει τις απόψεις του γράφοντος και όχι αυτά που ειπώθηκαν χθες. Μια ερώτηση στον ίδιο θα σας πείσει για του λόγου το αληθές. Επίσης πρέπει να σας διορθώσω και να σας ενημερώσω υπεύθυνα, ότι ο κ. Αστέρης για πολλά χρόνια κέρδισε και συνεχίζει να κερδίζει το ψωμί του από την Ψαλτική.
 

Nikolaos Giannoukakis

Παλαιό Μέλος
Αγαπητέ μου κ. Δεστούρ,

Ευχαριστώ για την διόρθωση. Όντως ο κ. Αστέρης αμοίβεται απο το Οικ. Πατριαρχείο.

Να προσθέσω και κάτι άλλο εδώ.

Νομίζω πώς σωστά έδειξε ο ΣΜΚ και την άλλη πλευρά του Αστέρη την οποία δεν την γνωρίζουν πολλοί. Ο Αστέρης διέπρεψε στην όπερα και στην κλασσική Οθωμανική μουσική στις κρατικές χορωδίες. Αυτό μας τιμά ΣΑΝ ΓΕΝΟΣ, ένας ΕΛΛΗΝΑΣ να βραβεύεται απο ΤΟΥΡΚΟΥΣ (κάτι που είναι ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ όπως αντιλαμβάνεστε).

Τον Αστέρη τον Ψάλτη, όλοι μας τον έχουμε ακούσει, τον έχουμε δει (στην ΕΡΤ), ή και τον έχουμε γνωρίσει προσωπικά. Καιρός να γνωρίσουμε (όσοι δεν γνώριζαν) και τον άλλο Αστέρη, ισάξιον και διακεκριμένο.

Ας ευχαριστήσουμε τον ΣΜΚ για την πρωτοβουλία και την αγάπη του.

ΝΓ
 

chriskont

Παλαιό Μέλος
σήμερα 11/01/11 ο άρχων πρωτοψάλτης του Οικ. Πατριαρχείου κ Αστέρης θα μιλήσει περί της βυζαντινής μουσικής στο ναό του Αγ Κωνσταντίνου και Ελένης στην Πλατεία Γλυφάδας στις 7μμ
 

destur

Παλαιό Μέλος
Συμφωνώ απολύτως κ. Γιαννουκάκη έτσι είναι. Είναι μεγάλο το γεγονός να αναγωρίζεται τώρα από τους Τούρκους. Σας ενημερώνω επίσης, ότι αναγνωριζόταν από τη δεκαετία του 1960 και εντεύθεν. Τα χρόνια εκείνα ήταν εξαιρετικά δύσκολα για τους Ρωμιούς της Πόλης, για όποιον γνωρίζει τη σχετική ιστορία. Ένα περιστατικό μόνο θα σας αναφέρω. Ο υποδιευθυντής της Όπερας τότε, φανατικός ων, έβαζε τα δυσκολότερα έργα στον πρωτοψάλτη, ώστε να λυγίσει και να του δωθεί αφορμή να τον απολύσει. Επίσης τον πίεζε να μπαίνει το όνομά του στις αφίσες ως Leon (ως δήθεν καλλιτεχνικότερο) και όχι ολόκληρο Leonidas, γεγονός για το οποίο ο πρωτοψάλτης έπαιζε το μέλλον του ως νεαρός καλλιτέχνης. Προς τιμήν του, δεν δέχθηκε και ουδέποτε χρησιμοπιήθηκε έτσι.
 

giorgos052

Γεώργιος Μ. Καλογερόπουλος
Αγαπητέ destur εσείς γνωρίζεται ότι όταν καλέσανε τον Άρχοντα να τραγουδήσει στην Αγία Ειρήνη δεν δέχτηκε και αυτό που απάντησε ήταν το εξής και είναι τιμή του αυτό. Απάντησε λόιπόν το εξής: Εγώ στην εκκλησία δεν τραγουδάω μόνο ψέλνω ύμνους.
 

destur

Παλαιό Μέλος
Ναι το γνωρίζω, διότι ήμουν μαζί του εκεί. Και όχι μόνον...
 

Nikolaos Giannoukakis

Παλαιό Μέλος
.....να γιατί είναι, κατ εμέ, ΓΙΓΑΝΤΑΣ, ο Αστέρης και αντάξιος των προκατόχων του. Και άλλα κ. Δεστούρ έχουν συμβεί τα οποία δεν τα γνωρίζουν πολλοί. Γιαυτό και ΠΡΕΠΕΙ να αναγνωριστεί και η άλλη πτυχή του Αστέρη, και παγκοσμίως θα πρότεινα.

Προσωπικά (και θα διαφωνήσουν πολλοί φίλοι τώρα), τον συγκρίνω με τον Ναυπλιώτη στο ύψος, στο κάλλος και στην μεγαλοπρέπεια του ψάλλειν. Υποκειμενικά βεβαίως.

ΝΓ.
 

destur

Παλαιό Μέλος
Αν και ανοίγετε ασκούς Αιόλου κ. Γιαννουκάκη, συμφωνώ μαζί σας, διότι γνωρίζω ίσως καλύτερα από πάρα πολλούς, πολλά και για τους δυο προαναφερθέντες άντρες, αλλά ήδη έγραψα πολλά. Δεν συμμετέχω σε συζητήσεις, και ο λόγος που έγραψα μέχρι τώρα και δεν πρόκειται να ξαναγράψω, είναι αυτός που προανέφερα, η αποκατάσταση της αλήθειας για ένα πρόσωπο καθόλου τυχαίο. Χαίρετε και υγιαίνετε!
 

giorgos052

Γεώργιος Μ. Καλογερόπουλος
Σε όλα ήταν κατά την γνώμη μου Άρχοντας ο Λεωνίδας Αστέρης. Και πάνω απ'όλα ακούραστος.
 

Αηδόνης

Παλαιό Μέλος
Προς τον αγαπητό κύριο που έγραψε πως διάβασε ό,τι έχω υποστηρίξει στο φόρουμ και κατάλαβε ''πού το πάω''. Λοιπόν, αγαπημένε μου κύριε: Αν διαβάσατε προσεκτικά ό,τι έχω γράψει στο φόρουμ, δεν θα διάβαζαν όλοι εδώ αυτή σας την άστοχη διαπίστωση. Διότι έχω τονίσει εμφατικώς ότι όλοι μαζί αποτελούμε την παράδοση, και επομένως και εσείς και εγώ και οι δάσκαλοί μας και οι δάσκαλοι των δασκάλων μας και επομένως και ο Αστέρης. Πώς διαπιστώσατε ότι αμφισβήτησα τον παμμεγέθη -όπως έγραψα χαρακτηριστικά- Αστέρη; Σας παρακαλώ πάρα πολύ να ανακαλέσετε, διότι το συμπέρασμά σας δεν σχετίζεται σε καμία περίπτωση με τις απόψεις μου για τον Αστέρη: Είναι ένας τεράστιος γίγαντας της Μουσικής παραδόσεως και οφείλουμε όλοι να τον σεβόμαστε. Και αυτό κάνω και προσωπικά. Η διαφορά είναι απλή: Τον σέβομαι ειλικρινά και τον θαυμάζω, αλλά όχι όπως τους προκατόχους του. Φυσικά και συγκρίνονται. Και εγώ συγκρίνομαι με τον Ναυπλιώτη, όπως και εσείς και όλοι μας. Το θέμα είναι το αποτέλεσμα της σύγκρισης! Και βεβαίως επαναλαμβάνω: Ο Αστέρης είναι μέγιστος. Ο διάδοχός του θα είναι συγκριτικά υποδεέστερος (Φυσικά και αυτός θα είναι μέλος του σώματος της παράδοσης). Είναι -για να μην γίνω απόλυτος δεν θα γράψω ο μοναδικός- από τους ελάχιστους που έχουν τόσο μεγάλη πορεία στον τομέα της τέχνης, γενικότερα. Σεβασμός. Απόλυτος και ειλικρινής σεβασμός. Ναι, δεν δόθηκε μεγάλη έμφαση στον τομέα της Βυζαντινής Μουσικής. Και σκοπίμως δεν δόθηκε. Διότι δεν μπορείς να προβάλεις κάτι ως αυθεντία την στιγμή που δεν είναι (Διότι θεωρώ πως ο πρώτος τη τάξει ιεροψάλτης στην Εκκλησία πρέπει να είναι -αν μη τι άλλο, πρότυπο και αυθεντία). Γιατί (και γνωρίζω πως με τον πιο ζωηρό τρόπο θα αμφισβητηθώ) -κακά τα ψέματα- οι ερμηνείες των προκατόχων του αλλά και άλλων μεγάλων διδασκάλων είναι -πάντοτε κατά την γνώμη μου- αξιολογότερες (Ναυπλιώτου, Πρίγγου, Στανίτσα, Τσαμκιράνη, Πετρόχειλου, Θεοδοσόπουλου). Όπως πάντοτε είμαι σαφέστατος, διατυπωνοντας πάντα την γνώμη μου.
 

nicos

Νικόλαος Κουμαραδιός
Προσωπικά (και θα διαφωνήσουν πολλοί φίλοι τώρα), τον συγκρίνω με τον Ναυπλιώτη στο ύψος, στο κάλλος και στην μεγαλοπρέπεια του ψάλλειν. Υποκειμενικά βεβαίως.

ΝΓ.

Όλα καλά τα προηγούμενα, επαξίως στέκεται ο άνθρωπος εκεί που στέκεται, αλλά τώρα συγκρίσεις με ψάλτες όπως ο Ναυπλιώτης νομίζω ότι είναι λίγο επιπόλαιες.
Αγαπητέ destur, καταλαβαίνω την ανάγκη σας να αποκαταστήσετε τον όποια αλήθεια θεωρείτε εσείς ότι αποκαταστάτε, αλλά όταν λέτε ότι δεν λαμβάνετε μέρος σε συζητήσεις και δεν πρόκειται να ξανασυζητήσετε ποτέ πλέον, τότε το γεγονός του ότι επιλέξατε εμάς τους ταπεινούς ώστε να συνδιαλεχθείτε νομίζω ότι μας καθιστά εξόχως τυχερούς.
Όσο για το αν ο κ. Αστέρης είναι ένα διόλου τυχαίο άτομο, θεωρώ ότι ο καθένας παίρνει τη θέση που του αξίζει απο την ιστορία και μόνο, ούτε απο μένα, ούτε απο σας, ούτε απο κανέναν άλλο.
Ευχαριστώ.
 
Last edited by a moderator:

Αηδόνης

Παλαιό Μέλος
Και φυσικά σε καμία περίπτωση ο Αστέρης δεν είναι ο κορυφαίος ψάλτης στην Ορθοδοξία! Έλεος! Αποκλείεται δηλαδή ο Παικόπουλος να είναι για τους μισούς του Ψαλτολογίου καλύτερος από τον Αστέρη (ΠΡΟΣΟΧΗ. ΔΕΝ ΕΓΡΑΨΑ Ο ΚΟΡΥΦΑΙΟΣ ΨΑΛΤΗΣ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ. ΕΓΡΑΨΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΣΤΕΡΗ); Πάντως, τονικά δεν είναι ακριβής ΠΑΝΤΑ, όπως π.χ. ο Στανίτσας. Θα μου γράψετε ο Παικόπουλος είναι; Ούτε αυτός είναι ΠΑΝΤΑ. Αλλά σίγουρα για τεράστιο αριθμό συναδέλφων είναι καλύτερος από τον Αστέρη. Ας μην μπαίνουμε στην διαδικασία να κατατάξουμε τους ιεροψάλτες σε πρώτο και δεύτερο και τελευταίο! Στο Παράδεισο θα πάει ο Αστέρης; Η': Οι προκάτοχοί του συμψάλλουν στον ύψιστο με τον Κουκουζέλη και τον Δαμασκηνό; Άλλωστε ο σκοπός είναι του ανθρώπου δεν ταυτίζεται με επίγειες επιδιώξεις! Ή μήμως εμείς οι ιεροψάλτες αποτελούμε εξαίρεση; oπότε θα μας πει ο Απόστολος Πέτρος: "Α! εσύ είσαι ιεροψάλτης; Μπαίνεις μέσα από την πίσω πόρτα! Την έχουμε ανοιχτή για τους ιεροψάλτες!! Για αυτούς δεν ισχύει το Ευαγγέλιο!!"
 

giorgos052

Γεώργιος Μ. Καλογερόπουλος
Ο κάθε ένας ιεροψάλτης είναι άξιος και όλοι κάνουμε λάθη δεν μπορούμε να πούμε ότι αυτοί ήταν αλάνθαστοι ο καθένας έχει το δικό του ύφος και την δικιά του αντίληψη πάνω στην ψαλτική γιαυτό κύριε Αηδόνη και θα σας παρακαλούσα να μας πείτε και το ονομά σας αφου διατυπώνεται την αποψή σας είναι καλύτερο πιστεύω.
 

Nikolaos Giannoukakis

Παλαιό Μέλος
Αγαπητέ μου κ. Αηδόνη,

Υποκειμενικά έκανα την σύγκριση του Αστέρη με τους προκατόχους του, χωρίς να ζητήσω την επιβολή της υποκειμενικής μου άποψης σε άλλους. Προσωπική άποψη είναι και μόνο, χωρίς να μειώνω όλλους τους άλλους που αναφέρατε.

Θα σταθώ όμως σε δύο σημεία. Απο το πρώτο, προσπαθείτε να ξεφύγετε. Γράψατε

Επίσης γεγονός είναι πως στον τομέα της φωνητικής είναι καλύτερος από ότι στον τομέα της εκτέλεσης και απόδοσης των διαστημάτων της Βυζαντινής Μουσικής ( εννοώντας ότι σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να σταθεί ισάξια δίπλα στους γίγαντες Στανίτσα και Πρίγγο)

Και πάλι σας ρωτώ. Δείξτε μου της μετρήσεις και τα στοιχεία σας.

Δεύτερον, μιλάτε για ΠΑΡΑΔΟΣΗ. Η άποψη σας είναι πως η ΠΑΡΑΔΟΣΗ είναι κάτι το προσωπικό και το γούστο του καθενός μπορεί να το αποκαλέσουμε ΠΑΡΑΔΟΣΗ.

Εφ όσον απαντήσετε στην ερώτησή μου πιό πάνω, τότε θα επανέλθουμε σε ΝΕΑ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΩΤΗΤΑ (να μήν αδικήσουμε τον κ. Αστέρη) Περι μουσικής παραδόσεως και εκκλησιολογικής παραδόσεως. Εκεί έχουμε πολλά να πούμε...

ΝΓ.
 

Αηδόνης

Παλαιό Μέλος
κ. Γιαννουκάκη,

γράφετε ότι υποκειμενικά κάνατε την σύγκριση του Αστέρη με τους προκατόχους του. Και εγώ υποκειμενικά σας απάντησα και φυσικά σε καμία περίπτωση δεν υπονόησα ότι μειώνετε του υπολοίπους.

Στέκεστε σε δύο σημεία, εκ των οποίων αποφεύγω να απαντήσω στο ένα, όπως λέτε. Ναι. Αποφεύγω να απαντήσω ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ, διότι η απάντηση στο ερώτημά σας είναι μέσα στην παρένθεση που ακολουθεί την δι ου ο λόγος γίνεται αναφορά μου. Νομίζω δεν χρειάζονται περαιτέρω εξηγήσεις.


Γράφετε επίσης, πως η άποψή μου για την παράδοση είναι ότι η αυτή είναι κάτι το προσωπικό και ότι το γούστο του καθενός μπορεί να το αποκαλέσουμε παράδοση. κ. Γιαννουκάκη, πού έγραψα εγώ ότι η παράδοση είναι προσωπική υπόθεση; Σοβαρολογείτε τώρα; Για όνομα του Θεού. Επίσης, γράφετε ότι υποστήριξα πως το γούστο του καθενός μπορεί να το αποκαλέσουμε παράδοση. Οι φρασεολογία μου είναι στοχευμένη πάντοτε, κ. Γιαννουκάκη. Ουδέποτε εξέφρασα τέτοια άποψη. Βεβαίως, η ερμηνεία είναι ένα άλλο ζήτημα. Και οι Ιεχωβάδες το Ευαγγέλιο διαβάζουν, αλλά το ερμηνεύουν παρερμηνεύοντάς το! Τέλος πάντων. Η άποψή μου για την παράδοση έχει δημοσίως εκτεθεί και δεν θα την επαναλάβω. Αν θέλετε κάτι άλλο να συζητήσουμε, ευχαρίστως. Αν πάλι διαφωνείτε σε κάτι που έχω υποστηρίξει, πολύ θα ήθελα να ακούσω τις απόψεις σας. Διότι πρέπει να ομολογήσω πως ο τρόπος που γράφετε είναι συνετός και σας επαινώ δημόσια χωρίς να σας γνωρίζω. Έχω δοκιμάσει άσχημες συμπεριφορές στο φόρουμ και έκανα το λάθος να απαντήσω στο ίδιο επίπεδο. Θα ήθελα να διαβάσω και την δική σας άποψη σχετικώς με το πώς ορίζετε την παράδοση. Ευχαριστώ.
 
Last edited:

Nikolaos Giannoukakis

Παλαιό Μέλος
Αγαπητέ μου κ. Αηδόνη,

Γράφετε

Αποφεύγω να απαντήσω ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ, διότι η απάντηση στο ερώτημά σας είναι μέσα στην παρένθεση που ακολουθεί την δι ου ο λόγος γίνεται αναφορά μου. Νομίζω δεν χρειάζονται περαιτέρω εξηγήσεις

Όταν αναφέρεστε σε θέματα για τα οποία ΜΟΝΟ ΜΕ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ αντικειμενικές υποστηρλιζονται (σας υπενθυμίζω πως γράψατε
είναι καλύτερος από ότι στον τομέα της εκτέλεσης και απόδοσης των διαστημάτων της Βυζαντινής Μουσικής
), τότε πρέπει να ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΤΕ και τα αντικειμενικά στοιχεία. Δηλαδή, εάν δεν κάνω λάθος, η φράση σας εννοεί πως ο Αστέρης παρουσιάζει (κατ εσάς) υστερήματα στην απόδοση των τονικών διαστημάτων της Βυζαντινής μουσικής. Και σας ρωτώ. ΔΕΙΞΤΕ ΜΟΥ ΤΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΥΣΤΕΡΕΙ, και ΠΟΙΑ είναι, κατ εσάς, τα σωστά διαστήματα.

Λυπάμαι που δεν πρόκειται να δείξετε τα στοιχεία και τις μετρήσεις σας. Αυτό μειώνει την σοβαρότητα της άποψής σας, πάντοτε σε δεοντολογικό επίπεδο.

Τώρα, σας παρακαλώ να πάτε στην νεα θεματική ενότητα εδώ

http://analogion.com/forum/showthread.php?p=97580#post97580

διοτι να συνεχίσουμε τον διάλογο περι παράδοσης στην ενότητα αφιερωμένη στον κ. Αστέρη, αδικέι τον ίδιο, και όλα τα μέλη του Φόρουμ....

ΝΓ
 

Αηδόνης

Παλαιό Μέλος
κ. Γιαννουκάκη, ακούστε λοιπόν ένα μάθημα που ψάλλει ο Αστέρης και που το ψάλλει και ο Στανίτσας. Ένα οποιοδήποτε μάθημα. Αν είστε ευαίσθητο αυτί όπως είμαι εγώ θα διαπιστώσετε ότι ο Στανίτσας είναι σωστότερος ''διαστηματικά''. Ας μην παίξουμε τώρα τις κουμπάρες. Εσείς μειώνετε το κύρος σας ζητώντας μου να σας αποδείξω κάτι που θα έπρεπε να το αποδείξει η εμπειρία σας. Επίσης θα σας πω, πως η διαπίστωσή μου είναι διαπίστωση πάρα πάρα πολλών έμπειρων συναδέλφων, που λόγω δεοντολογίας δεν ανακοινώνω τα ονόματά τους. Ας λήξουμε το θέμα. Θεωρήστε ότι αποτελεί μόνο δική μου αυθαίρετη άποψη. Ικανοποιημένος; Την διατηρώ ωστόσο, επιτρέψτε μου.
 

Nikolaos Giannoukakis

Παλαιό Μέλος
Προφανώς δεν γνωρίζετε, η δεν θέλετε να απαντήσετε με στοιχεία κ. Αηδόνη.

Γράφετε

Αν είστε ευαίσθητο αυτί όπως είμαι εγώ θα διαπιστώσετε ότι ο Στανίτσας είναι σωστότερος ''διαστηματικά''. Ας μην παίξουμε τώρα τις κουμπάρες. Εσείς μειώνετε το κύρος σας ζητώντας μου να σας αποδείξω κάτι που θα έπρεπε να το αποδείξει η εμπειρία σας. Επίσης θα σας πω, πως η διαπίστωσή μου είναι διαπίστωση πάρα πάρα πολλών έμπειρων συναδέλφω

Το αυτί αυταπατάται πολλές φορές.

ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ και στοιχεία κ. Αηδόνη. Να σας βοηθήσω:

κατεβάσετε το λογισμικό sonic visualiser (http://www.sonicvisualiser.com). Είναι δωρεάν το λογισμικό και δουλεύει σε όλα τα συστήματα.

Βάλετε την ηχογράφηση του Αστέρη που σείς (και οι φίλοι σας) θεωρείτε πως κατέχει λάθως διαστήματα και ανεβάστε την σάρωση αποτέλεσμα να ιδούμε τις συχνότητες που πατάει ο Αστέρης. Απο κει βλέπουμε και τα διαστήματα και καταλήγουμε εάν ο Αστέρης είναι σωστός ή όχι.

Κουμπάρες δεν παίζω κ. Αηδόνη. Εκφράσατε άποψη που υποδηλώνει επιστημονικά μετρήματα. Μιλάω επιστημονικά και σας παροτρύνω και σας να μιλάτε επιστημονικά.

ΔΕΙΞΤΕ ΜΟΥ ΤΙΣ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ.

Εκτώς αν το αυτί σας και αυτό των φίλων σας έχει τέτοια ικανότητα να ξεχωρίζει όσα και το λογισμικό που σας αναφέρω ως άνω. Και αυτό να ισχυρίζεστε, δείξτε μου τα στοιχεία πως το αυτί σας διεκρίνει και το χιλιοστό της συχνότητας....

Γράφετε επίσης

Εσείς μειώνετε το κύρος σας ζητώντας μου να σας αποδείξω κάτι που θα έπρεπε να το αποδείξει η εμπειρία σας

Το ανθρώπινο αυτί κ. Αηδόνη είναι ατέλειο και ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΟ. Ρωτήστε όποιον ειδικό επι του θέματος (το Πανεπηστίμιο Αθηνών πλεονάζει). Μόνο η ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗ ΜΕΤΡΗΣΗ μπορεί να υποστηρίξη τα γραφόμενά σας.

Βλέπω πως δεν πρόκειται να απαντήσετε. Δικαίωμά σας.

Και, θα συμφωνησω με το

αποτελεί μόνο δική μου αυθαίρετη άποψη

Σωστά. Αυθείρετη η άποψη σας και χωρίς επιστημονικά στοιχεία. Διατηρήσατε την.

ΝΓ
 
Top