Για να γυρίσουμε στο θέμα, είναι προφανές ότι το θεωρητικό του Γιώργου του Κωνσταντίνου όχι μόνο δέχεται τις θεωρίες του Καρά, όχι μόνο τις έχει τραβήξει ακόμα περισσότερο, αλλά αντιγράφει και συγκεκριμένα αποσπάσματα από το έργο του. Στους δε μαθητές της γνωστής σχολής, όσο κι αν ο συγγραφέας απορρίπτει το χαρακτηρισμό του ως "καραϊκού", έχει διαδοθεί ως ένα σύγγραμμα κατάλληλο για "αρχάριους καραϊκούς", που δεν έχουν την όρεξη να κάτσουν να διαβάσουν τη δίτομη μακρυνάρα του μακαρίτη, αλλά θέλουν απλώς να μάθουν την καραϊκή μουσική...
Τώρα, οι ευλογίες του Πατριάρχη δεν αποτελούν πανάκεια, αφού έχουν δοθεί ακόμα και σε τετράφωνες χορωδίες, όπως έχουμε πει. Το γεγονός ότι το βιβλίο του Γιώργου έχει μια πατριαρχική ευλογία, ή ότι έχει εκδώσει το Αναστασιματάριο του Πρίγγου παραλλαγμένο με δικές του παρεμβάσεις και συνοδευόμενο από CD του Άρχοντα, δεν τον χρήζουν αυτομάτως συνεχιστή της πατριαρχικής παραδόσεως, αφού το ψάλσιμό του και η διδασκαλία του είναι τελείως αντίθετα. Αν λοιπόν ισχυρίζεται ότι το θεωρητικό του δεν εκφράζει τον Καρά, ας μας πει τι εκφράζει: την πατριαρχική παράδοση; κάποια άλλη; τον ίδιο;