ΚΟΣΜΑΣ ΚΙΦΟΚΕΡΗΣ
Νέο μέλος
Καλημέρα σας. Χρειάζομαι βοήθεια σὲ δύο θέματα, ἂν τυχὸν κάποιος γνωρίζῃ.
1) Στὸ βιβλίο τοῦ Οἰκονόμου Χαραλάμϖους, Βυζαντινῆς Μουσικῆς Χορδή. Θεωρητικόν. Ἐν Ἱερᾷ Μητροϖόλει Πάφου–Κύϖρου, 1940, στὴν σελ. 178 καὶ κάτω ἀπὸ τὶς λέξεις «ἡ Ἐκκλησία βοᾶ σοι» ἔχουν παραληφθῆ οἱ πόδες, ποὺ ἔχουν καταγραφῆ σὲ ὁλόκληρο τὸ ὑπόλοιπο κείμενο. Μήπως τυχὸν γνωρίζεις κάποιος τοὺς πραληφθέντες πόδες, ὥστε νὰ τοὺς συμπληρώσω σὲ μία μελέτη μου;
2) Ἂν ὁ τετράσημος συνεϖτυγμένος εἶναι ὁ Ἁπλὸς Σϖονδεῖος (Ȯİ) καὶ ὀκτάσημος συνεϖτυγμένος εἶναι ὁ Δισϖόνδειος (ȮȮİİ) τότε ὁ πεντάσημος, ἑξάσημος καὶ ἑπτάσημος συνεπτυγμένος, ποὺ συντίθενται μὲ ἀνόμοιους πόδες, σὲ ποιούς ἀρχαιοελληνικοὺς ρυθμοὺς ἀντιστοιχοῦν;
Εὐχαριστῶ θερμὰ καὶ συγγνώμη γιὰ τὴν ταλαιπωρία
1) Στὸ βιβλίο τοῦ Οἰκονόμου Χαραλάμϖους, Βυζαντινῆς Μουσικῆς Χορδή. Θεωρητικόν. Ἐν Ἱερᾷ Μητροϖόλει Πάφου–Κύϖρου, 1940, στὴν σελ. 178 καὶ κάτω ἀπὸ τὶς λέξεις «ἡ Ἐκκλησία βοᾶ σοι» ἔχουν παραληφθῆ οἱ πόδες, ποὺ ἔχουν καταγραφῆ σὲ ὁλόκληρο τὸ ὑπόλοιπο κείμενο. Μήπως τυχὸν γνωρίζεις κάποιος τοὺς πραληφθέντες πόδες, ὥστε νὰ τοὺς συμπληρώσω σὲ μία μελέτη μου;
2) Ἂν ὁ τετράσημος συνεϖτυγμένος εἶναι ὁ Ἁπλὸς Σϖονδεῖος (Ȯİ) καὶ ὀκτάσημος συνεϖτυγμένος εἶναι ὁ Δισϖόνδειος (ȮȮİİ) τότε ὁ πεντάσημος, ἑξάσημος καὶ ἑπτάσημος συνεπτυγμένος, ποὺ συντίθενται μὲ ἀνόμοιους πόδες, σὲ ποιούς ἀρχαιοελληνικοὺς ρυθμοὺς ἀντιστοιχοῦν;
Εὐχαριστῶ θερμὰ καὶ συγγνώμη γιὰ τὴν ταλαιπωρία