Σε περίμενα φίλε δεν ήρθες. Ήθελα να με διορθώσεις live.
Ντροπή... είχατε ραντεβού κ δεν είπατε σε μένα να έρθω;;
Σε περίμενα φίλε δεν ήρθες. Ήθελα να με διορθώσεις live.
Ντροπή... είχατε ραντεβού κ δεν είπατε σε μένα να έρθω;;
Αγαπητέ, είναι πολύ απλό... υποδείξτε στους αδαείς που πρέπει να μαθητεύουν για να μάθουν... κ σε ποιόν δάσκαλο. ενημερώστε κ εμάς, ει δυνατόν, προς γνώσιν κ συμμόρφωσιν.Και η...χάρις τους φτάνει μέχρι στο εξωτερικό. Είναι να τρελαίνεται κανείς, όταν ακούει χορωδίες όπως του Λιβάνου, Ιασίου, Βουκουρεστίου, Φινλανδίας, Σόφιας, Φιλιππουπόλεως κ.α. όπου οι άνθρωποι διψώντας για μάθηση και εκμάθηση της Β.Μ. για δικούς τους λόγους, να έχει επέλθει σε αχρησία το ιδιόμορφο τοπικό τους χρώμα και αντί αυτού να ακούς δεκαπλές πεταστές και δε συμμαζεύεται.
επειδή είπατε κ άλλα σε έτερο θέμα, το φαντάζομαι...Φτάνει, έχουν γνώση οι φύλακες!
Στους δύο τρίτος δεν χωρεί... Τον είχα προσκαλέσει στο Πανηγύρι μας αλλά για μία ακόμη φορά...πάει αλλού. Δεν θέλει τα καραϊκά.
Αξιότιμε κ. destur, (σε περίπτωση ιερωμένου Σεβαστέ μου Πάτερ, ή Σεβασμιότατε),
κάνω λόγο για αυτό που γράψατε σχετικά με την Κυψέλη και την ερμηνεία. Φυσικά και η εκεί σας κριτική ήταν σκληρή. Τώρα το ζήτημα πως έφτασε στη Φιλανδία; Προσωπικά κατέθεσα την άποψη μου ότι δεν συμφωνώ με τον τρόπο που έγραψε ο φίλος για τον κ. Ρεμούνδο.
Με εκτίμηση (ασπαζόμενος τη δεξιά σας)
Σωτήρης
Του Κυρίου!
Γράψατε για τον κ. Ρεμούνδο, προσέξτε τι γράψατε! Για δε τη Κυψέλη, ναι, λυπάμαι, σκληρή κριτική, αλλά αυτή είναι η αλήθεια. Γράψατε ουκ ολίγα, αλλά ουκ εν τω πολλώ τω ευ! Αν έχετε ακούσματα από Πόλη, από Πατριαρχείο, αν δεν έχετε πάλι, ρωτήστε παρακαλώ τους ομοειδεάτες σας που ίσως έχουν, ποιος ακολούθησε όχι κατά γράμμα, αλλά έστω κατά μέρος την Κυψέλη. Αν δεν γνωρίζετε, σας λέω ότι ούτε επί εποχής Στεφάνου χρησιμοποιήθηκε, ούτε ασφαλώς και αργότερα. Το γιατί, είναι άλλη ιστορία, και όχι του παρόντος.
Δύο χρόνια εκπομπές,ως παραγωγός, στο Ραδιόφωνο. Νομίζω κάτι άκουσα...Δεν έγραψα κάτι για τον κ. Ρεμούνδο. Μάλλον με μπερδεύεται με άλλον.
Ευχή
ΥΓ Τα της Πόλεως τα ξέρω αρκετά καλά. Ποιοι ήταν τι έκαναν και κάποιοι πως έφυγαν και ήρθαν στη Θεσσαλονίκη. Ως ψάλτης του Μακαριστού μητροπολίτου Αυστρίας κυρού Μιχαήλ, έμαθα αρκετά. Έξι χρόνια ήταν αυτά...
Για τον Νίκο που ρώτησε Destur είναι τουρκική λέξη.
Σας αναφέρω ότι δεν έγραψα κανένα σχόλιο για τον τρόπο που ψάλλει ο κ. Ρεμούνδος. Δεν έγραψα ούτε θετικό ούτε αρνητικό. Άλλος τα ανέβασε. Σε αυτό αναφερόμουν όταν έγραψα ότι δεν ανέφερα κάτι για τον κ. Ρεμούνδο.Τη φράση αυτή: Στον κ. destur, ο οποίος φαίνεται μάλλον να έχει πολίτικες ψαλτικές καταβολές, θα του έλεγα ότι καλό θα ήταν να μην είναι τόσο σκληρός με τον κ. Ρεμούνδο. Δεν ανέβασε κάτι ο κ. Ρεμούνδος. Κάποιος θαυμαστής του. Ο τρόπος της τοποθέτησής του και εμένα δεν μου πολυάρεσε... δεν την γράψατε εσείς στο υπ. αριθμ. 8 μήνυμα αυτής της ενότητας; Επαναλαμβάνω, να είστε πιο προσεκτικός. Αν δεν θυμόσαστε τι γράψατε, διαβάστε ξανά το υπ' αριθμ. 8 μήνυμα.
Όσο για τα της Πόλεως αφού τα ξέρετε καλά, γιατί δεν απαντάτε στο ερώτημά μου; Τι σχέση έχει αυτό που γράφετε; Ποιος έψαλε από την Κυψέλη; Και τι σχέση έχει με αυτούς που έφυγαν και ήρθαν Θεσσαλονίκη; Ποιοί είναι αυτοί και γιατί αναφέστε σ' αυτό; Και τι ήξερε ο μακαριστός Αυστρίας που δεν ξέρουμε εμείς, εκτός από 10 κασέτες Στανίτσα που είχε;
Σας αναφέρω ότι δεν έγραψα κανένα σχόλιο για τον τρόπο που ψάλλει ο κ. Ρεμούνδος. Δεν έγραψα ούτε θετικό ούτε αρνητικό. Άλλος τα ανέβασε. Σε αυτό αναφερόμουν όταν έγραψα ότι δεν ανέφερα κάτι για τον κ. Ρεμούνδο.
Όταν αναφέρεστε στον Αυστρίας καλό είναι να αναφέρετε το όνομά του. Τι θα πει αυτός; Θέλω να πιστεύω ότι κανένας ιερωμένος δεν θα έγραφε αυτός. Μάλλον είστε λαϊκός. Εσείς λοιπόν που είδατε και ζήσατε τα αναλόγια από κοντά, θα μας πείτε: δεν ψάλλατε από την Κυψέλη; Τότε ποια παράδοση καταγράφει η Κυψέλη; ή μήπως άλλαξε τόσο πολύ η πατριαρχική παράδοση; και αν άλλαξε από που ψάλλατε; Ο Αυστρίας είχε οφίκιο Πρωτοψάλτου. Δεν τον έσωσαν οι δέκα κασέτες...μπορεί να μην ήταν μεγάλος γνώστης είχε όμως ακούσει πολλά από την πατριαρχική αυλή για τα περί της ψαλτικής...
Λυπάμαι πράγματι! Αν δεν πρόκειται περί ιού, τότε, έχετε πρόβλημα ανάγνωσης και αντίληψης. Να το προσέξετε. Σας παρέθεσα το μήνυμά σας, ναι, αυτό που εσείς γράψατε, (8), και το απαρνείστε. Καλώς! Δικαίωμά σας, ευτυχώς που υπάρχουν και άλλοι αναγνώστες των μηνυμάτων. Επιπλέον, κρίνετε το πώς γράφει ένας ιερωμένος ή μη. Πόθεν και πώς; Περί Κυψέλλης ούτε λόγος, διότι εις μάτην...αλλά που είδατε να γράφω περί του μακαριστού Αυστρίας "αυτός"; Προσέξετε, ειλικρινά σας το ξαναλέω, αν δεν πρόκειται περί ιού (πιθανόν), τότε έχετε θέμα (βέβαιον). Ξεύρετε, όποιος ακούσει περί ενός θέματος, δεν γίνεται ειδήμονας. Άλλο ντελάλης, άλλο ψάλτης...
[οι] βαθύτερες αντιλήψεις που διέπουν τη συγκεκριμένη σχολή και θα μπορούσαν να αποδοθούν περιληπτικά ως εξής: "Επαναφέρουμε τη βυζαντινή μουσική στο αρχαίον κάλλος, καθότι υπέστη σοβαρή αλλοίωση από τους νεώτερους ψάλτες, λόγω αμαθείας". Σε αυτούς τους "νεώτερους" συμπεριλαμβάνεται και ο Ναυπλιώτης, αγαπητέ Δομέστικε, όσο και εάν δύσκολα θα το ακούσεις να λέγεται δημόσια. Και όμως, μόνο έτσι θα μπορούσε να ξεκινήσει ένας σοβαρός και εποικοδομητικός διάλογος.
Προσέξτε: (επειδή μαντεύω από τώρα τον αντίλογο που έρχεται στον νου πολλών, όχι τον δικό σας) άλλο αν τους προσεγγίζουν με λάθος τρόπο (για όσους έτσι πιστεύουν), άλλο αν ψάχνουν στους παλαιούς στοιχεία που επιβεβαιώνουν δικές τους πεποιθήσεις περί έλξεων και αναλύσεων (για όσους πάλι έτσι πιστεύουν). Και άλλο αν το δικό τους ψάλσιμο σε τελική ανάλυση δεν μαρτυρεί επίδραση από το ύφος των παλαιών (που κι εγώ αρκετά το πιστεύω). Ένας τέτοιος αντίλογος θα ήταν εκτός θέματος, έχουν συζητηθεί χιλιάαααδες φορές αυτά.Στον Αγγελόπουλο όταν ήλθα (από επιλογή και όχι από τύχη), είχα διαβάσει και ακούσει ήδη τον Καρά. Όμως έμαθα από αυτόν τον Φιρφιρή, τον Σφήκα, τον Μαγκαβό (που τους ήξερε και προσωπικά), τον Μιχαηλίδη κ.α.