Οπτικοακουστικό υλικό από την 1η Ψαλτική Συνάντηση Κέρκυρας

EIRYK EMNOSHELE

Qu'est-ce que je ferais sans toi?
Εδώ και μέρες στο youtube έχουν αναρτηθεί αρκετά βιντεάκια από την πρώτη ψαλτική συνάντηση που πραγματοποιήθηκε στην Κέρκυρα στις 25 Φεβρουαρίου 2012. Σχετική ανακοίνωση υπήρξε εδώ: http://analogion.com/forum/showthread.php?t=21373

Βίντεο με το λόγο του κ. Γ. Κωνσταντίνου με θέμα: Η ερμηνεία των μουσικών κειμένων μέσα απο την προφορική παράδοση.


Στίχοι από τα ανοιξαντάρια του Ραιδεστηνού από τον κ. Ψωμά Κυριάκο, μια πραγματικά υπέροχη εκτέλεση:


και πολλά πολλά ακόμα εδώ:http://www.youtube.com/user/dt506873

Εναλλακτικά, για μια πληρέστερη εικόνα της συνάντησης, μπορεί κανείς να επισκεφτεί τη σελίδα: http://koskinad.blogspot.com/2012/02/blog-post_28.html
 

ilias nektarios

Παλιο-μέλος... και μισό!
Στίχοι από τα ανοιξαντάρια του Ραιδεστηνού από τον κ. Ψωμά Κυριάκο, μια πραγματικά υπέροχη εκτέλεση:
Moνο ενα σχολιο:
Απο ποτε κατα την καταβαση του μελους προς τον Νη,ο Βου παιρνει υφεση;...
 
Last edited:

PAPAZ DIMITRIOS

Δημήτρης Παπαζέτης:Ένας απλός νοσηλευτής-ψαλτάκος.
Moνο ενα σχολιο:
Απο ποτε κατα την καταβαση του μελους προς τον Νη,ο Βου παιρνει υφεση;...

Όταν η μελωδία κινείται γύρω από τους φθόγγους ΒΟΥ-ΠΑ-ΒΟΥ ή ξεκινά από τον ΝΗ,κάνει πέρασμα από τον ΠΑ και κάνει ατελή κατάληξη στον ΒΟΥ ο ΠΑ έλκεται προς τον ΒΟΥ.Αυτά για την έλξη που σχετίζεται με τον φθόγγο ΒΟΥ στον πλ.δ',οπότε πάντα είναι στη θέση του.Ο Βου εν υφέσει συναντάται,όπως είναι γνωστο,στον βαρύ,στον Α' και στον λέγετο(άνω ΒΟΥ').Το πολύ έμπειρο αυτί σας έπιασε το σφαλματάκι.Μην καταδικάσουμε,όμως, αγαπητέ Ηλία την εξαιρετική ερμηνεία του Κυριάκου.Άλλωστε ξέρουμε όλοι ότι σόλο ενώπιον επιτροπής ή κόσμου πολλαπλασιάζουν το άγχος.Καλημέρα.
 

karastamatis ioannis

Ιωάννης Καρασταμάτης
Όταν η μελωδία κινείται γύρω από τους φθόγγους ΒΟΥ-ΠΑ-ΒΟΥ ή ξεκινά από τον ΝΗ,κάνει πέρασμα από τον ΠΑ και κάνει ατελή κατάληξη στον ΒΟΥ ο ΠΑ έλκεται προς τον ΒΟΥ.Αυτά για την έλξη που σχετίζεται με τον φθόγγο ΒΟΥ στον πλ.δ',οπότε πάντα είναι στη θέση του.Ο Βου εν υφέσει συναντάται,όπως είναι γνωστο,στον βαρύ,στον Α' και στον λέγετο(άνω ΒΟΥ').Το πολύ έμπειρο αυτί σας έπιασε το σφαλματάκι.Μην καταδικάσουμε,όμως, αγαπητέ Ηλία την εξαιρετική ερμηνεία του Κυριάκου.Άλλωστε ξέρουμε όλοι ότι σόλο ενώπιον επιτροπής ή κόσμου πολλαπλασιάζουν το άγχος.Καλημέρα.

Αν εχετε την καλοσυνη εξηγηστε μας, αυτα που λετε για το φθογγο βου στον βαρυ στον πρωτο και στον λεγετο σας τα διδαξε καποιος, η καπου τα εχετε διαβασει? Ευχαριστω.
 

PAPAZ DIMITRIOS

Δημήτρης Παπαζέτης:Ένας απλός νοσηλευτής-ψαλτάκος.
Αν εχετε την καλοσυνη εξηγηστε μας, αυτα που λετε για το φθογγο βου στον βαρυ στον πρωτο και στον λεγετο σας τα διδαξε καποιος, η καπου τα εχετε διαβασει? Ευχαριστω.

Εννοείτε ότι τα έχω διδαχθεί.Αν υπονοείται ότι κάθομαι στο laptop με διάφορα θεωρητικά ανά χείρας και το παίζω ξερόλας ανεβάζοντας στο internet διάφορα χωρία από εκτιμήσεις και αναλύσεις ειδικών γύρω από τις έλξεις κάθε ήχου,απέχει έτη φωτός από την πραγματικότητα.Πάμε λοιπόν:Στον Α' ήχο ο ΒΟΥ είναι στη θέση του.Αν όμως το μέλος κάνει κατάληξη στον ΠΑ(τονική) και ο ΒΟΥ έχει χρονικό σημείο πάνω του(π.χ κλάσμα) τότε ο ΒΟΥ πρέπει να ακούγεται ή να σημειώνεται με ύφεση,γιατί προκύπτει πλ.δ'.Το ίδιο και σε οριστική κατάληξη προς παύση.Στον βαρύ όταν το μέλος αρχίζει από ΖΩ φθάνει σ'αυτόν και επιστρέφει πάλι στον ΖΩ.Στον λέγετο ο άνω ΒΟΥ' είναι περαστικός(διαβατικός) φθόγγος και εκτελείται με ύφεση(π.χ δοξολογία Π.Λαμπαδαρίου).Αν καθίσουμε αγαπητέ Γιάννη να μελετήσουμε τι εκτελούν όλοι οι σπουδαίοι ιεροψάλτες διαχρονικά και τι παρασημαίνεται από τους μελοποιούς θα ανακαλύψουμε πολλά ενδιαφέροντα πράγματα.Μπορώ να σου παραθέσω πολλά παραδείγματα.Ο πρώτος μου δάσκαλος,εκτός από την δια ζώσης διδασκαλία,τα έχει συμπεριλάβει πολύ πιο αναλυτικά στο θεωρητικό του.Και τώρα θα μου επιτρέψεις να φύγω άρον άρον για την εντατική,όπου έχω απογευματινή βάρδια.Ο Θεός να σ'έχει καλά.
 

EIRYK EMNOSHELE

Qu'est-ce que je ferais sans toi?
Η προαναφερθείσα ομιλία του πρωτοψάλτη και μουσικοδιδασκάλου κ. Γεωργίου Κωνσταντίνου, ερευνητή και διδάκτορος του τμήματος μουσικών σπουδών του Ιονίου πανεπιστημίου με θέμα "Η ερμηνεία των μουσικών συνθέσεων μέσα απο την προφορική παράδοση", τώρα και σε κείμενο (pdf), από μια πρόχειρη και ερασιτεχνική απομαγνητοφώνηση.
 

Attachments

  • 1hKerkiraikiSinantisiKonstantinou.pdf
    139 KB · Views: 59

domesticus

Lupus non curat numerum ovium
Ἔχει δώσει τὴν ἄδειά του;

Μὴν ἔχουμε τίποτε ... μπλεξίματα:cool:
 

ilias nektarios

Παλιο-μέλος... και μισό!
Όταν η μελωδία κινείται γύρω από τους φθόγγους ΒΟΥ-ΠΑ-ΒΟΥ ή ξεκινά από τον ΝΗ,κάνει πέρασμα από τον ΠΑ και κάνει ατελή κατάληξη στον ΒΟΥ ο ΠΑ έλκεται προς τον ΒΟΥ.Αυτά για την έλξη που σχετίζεται με τον φθόγγο ΒΟΥ στον πλ.δ',οπότε πάντα είναι στη θέση του.Ο Βου εν υφέσει συναντάται,όπως είναι γνωστο,στον βαρύ,στον Α' και στον λέγετο(άνω ΒΟΥ').Το πολύ έμπειρο αυτί σας έπιασε το σφαλματάκι.Μην καταδικάσουμε,όμως, αγαπητέ Ηλία την εξαιρετική ερμηνεία του Κυριάκου.Άλλωστε ξέρουμε όλοι ότι σόλο ενώπιον επιτροπής ή κόσμου πολλαπλασιάζουν το άγχος.Καλημέρα.

Αγαπητε μου θα μου επιτρεψεις να πω,οτι αυτο,δεν ειναι σφαλματακι,αλλα λανθασμενη ψαλτικη(θεωριτικη-πρακτικη) προσεγγιση. (Προς Θεου δικαστης δεν ειμαι,μια μικρη παρατηρηση εκανα:wink:)
Τοσο εντονα το Βου με υφεση,δεν το συνανταμε,παρα μονο στα τουρκικα τραγουδια... Αντε και στον πλ. α' εναρμονιο... Δεν νομιζω καπου αλλου να συμβαινει... Η μνημη μου,δεν με βοηθα αυτη τη στιγμη. Αν γνωριζει καποιος αλλος συναδελφος,παραπανω,ας μας διαφωτισει.
 

karastamatis ioannis

Ιωάννης Καρασταμάτης
Εννοείτε ότι τα έχω διδαχθεί.Αν υπονοείται ότι κάθομαι στο laptop με διάφορα θεωρητικά ανά χείρας και το παίζω ξερόλας ανεβάζοντας στο internet διάφορα χωρία από εκτιμήσεις και αναλύσεις ειδικών γύρω από τις έλξεις κάθε ήχου,απέχει έτη φωτός από την πραγματικότητα.Πάμε λοιπόν:Στον Α' ήχο ο ΒΟΥ είναι στη θέση του.Αν όμως το μέλος κάνει κατάληξη στον ΠΑ(τονική) και ο ΒΟΥ έχει χρονικό σημείο πάνω του(π.χ κλάσμα) τότε ο ΒΟΥ πρέπει να ακούγεται ή να σημειώνεται με ύφεση,γιατί προκύπτει πλ.δ'.Το ίδιο και σε οριστική κατάληξη προς παύση.Στον βαρύ όταν το μέλος αρχίζει από ΖΩ φθάνει σ'αυτόν και επιστρέφει πάλι στον ΖΩ.Στον λέγετο ο άνω ΒΟΥ' είναι περαστικός(διαβατικός) φθόγγος και εκτελείται με ύφεση(π.χ δοξολογία Π.Λαμπαδαρίου).Αν καθίσουμε αγαπητέ Γιάννη να μελετήσουμε τι εκτελούν όλοι οι σπουδαίοι ιεροψάλτες διαχρονικά και τι παρασημαίνεται από τους μελοποιούς θα ανακαλύψουμε πολλά ενδιαφέροντα πράγματα.Μπορώ να σου παραθέσω πολλά παραδείγματα.Ο πρώτος μου δάσκαλος,εκτός από την δια ζώσης διδασκαλία,τα έχει συμπεριλάβει πολύ πιο αναλυτικά στο θεωρητικό του.Και τώρα θα μου επιτρέψεις να φύγω άρον άρον για την εντατική,όπου έχω απογευματινή βάρδια.Ο Θεός να σ'έχει καλά.

Δημητρη σε ευχαριστω για τις απαντησεις. Σεβομαι τις αποψεις σου αλλα διαφωνω οριζοντιως και καθετως με αυτες. Κι εσυ να εισαι καλα,καλη σαρρακοστη.
 

Μιχαήλ Τσαβαρής

Ιερός Καθεδρικός Ναός Ευαγγελισμού της Θεοτόκου
Δημητρη σε ευχαριστω για τις απαντησεις. Σεβομαι τις αποψεις σου αλλα διαφωνω οριζοντιως και καθετως με αυτες. Κι εσυ να εισαι καλα,καλη σαρρακοστη.

Έρωτα όχι πόλεμο! Όπως είπα στον κ.Καρασταμάτη κάποιος κάπου κάποτε μου είχε πει για τις ψαλτικές σχολές το εξής... Έχεις μια μπανάνα...και ενα πορτοκάλι... Διαφέρουν δεν λέω.. αλλά στην τελική και τα δυο είναι φρούτα. Μην τρωγόμαστε μεταξύ μας.
 

ΑΛΕΞΙΟΣ ΝΙΚΟΛΟΥΤΣΟΠΟΥΛΟΣ

Φωτορεπόρτερ - Οπερατέρ Films Producer
Αγαπητε μου θα μου επιτρεψεις να πω,οτι αυτο,δεν ειναι σφαλματακι,αλλα λανθασμενη ψαλτικη(θεωριτικη-πρακτικη) προσεγγιση. (Προς Θεου δικαστης δεν ειμαι,μια μικρη παρατηρηση εκανα:wink:)
Τοσο εντονα το Βου με υφεση,δεν το συνανταμε,παρα μονο στα τουρκικα τραγουδια... Αντε και στον πλ. α' εναρμονιο... Δεν νομιζω καπου αλλου να συμβαινει... Η μνημη μου,δεν με βοηθα αυτη τη στιγμη. Αν γνωριζει καποιος αλλος συναδελφος,παραπανω,ας μας διαφωτισει.

Για να ελαφρύνουμε το θέμα ο Ιεροψάλτης είναι όπως είπε και ο αγαπητός Γ. Κωνσταντίνου επηρεασμένος από την κερκυραϊκή τέχνη:D:D
 

karastamatis ioannis

Ιωάννης Καρασταμάτης
Έρωτα όχι πόλεμο! Όπως είπα στον κ.Καρασταμάτη κάποιος κάπου κάποτε μου είχε πει για τις ψαλτικές σχολές το εξής... Έχεις μια μπανάνα...και ενα πορτοκάλι... Διαφέρουν δεν λέω.. αλλά στην τελική και τα δυο είναι φρούτα. Μην τρωγόμαστε μεταξύ μας.

Και βεβαια ερωτα!!! Αλλωστε τουλαχιστον εγω δεν εχω την αισθηση οτι τρωγομαστε εν προκειμενω, απλα ο καθενας καταθετει την αποψη του και ως εκει...!
 

domesticus

Lupus non curat numerum ovium
Έρωτα όχι πόλεμο!

. Έχεις μια μπανάνα...και ενα πορτοκάλι... Διαφέρουν δεν λέω.. αλλά στην τελική και τα δυο είναι φρούτα. Μην τρωγόμαστε μεταξύ μας.


Διαφέρουν καὶ στο ... σχήμα :wink:
 

παναγιωτης1

Galanis.K.Panagiotis
Διαφέρουν καὶ στο ... σχήμα :wink:

από το....στόμα μου το πηρες....μαλλον από τα δάκτυλά μου....:D:D:D

και δεν ξέρουμε αν ''φαγωθούν'' μεταξύ τους..(..μπανανα-πορτοκάλι)... ποιο θα βγει νικητής......:wink::D
 
Εδώ και μέρες στο youtube έχουν αναρτηθεί αρκετά βιντεάκια από την πρώτη ψαλτική συνάντηση που πραγματοποιήθηκε στην Κέρκυρα στις 25 Φεβρουαρίου 2012. Σχετική ανακοίνωση υπήρξε εδώ: http://analogion.com/forum/showthread.php?t=21373

Βίντεο με το λόγο του κ. Γ. Κωνσταντίνου με θέμα: Η ερμηνεία των μουσικών κειμένων μέσα απο την προφορική παράδοση.


Στίχοι από τα ανοιξαντάρια του Ραιδεστηνού από τον κ. Ψωμά Κυριάκο, μια πραγματικά υπέροχη εκτέλεση:


και πολλά πολλά ακόμα εδώ:http://www.youtube.com/user/dt506873

Εναλλακτικά, για μια πληρέστερη εικόνα της συνάντησης, μπορεί κανείς να επισκεφτεί τη σελίδα: http://koskinad.blogspot.com/2012/02/blog-post_28.html
Ένα από τα μεγαλύτερα εγκλήματα της γνωστής σχολής, είναι ο ''εκσυγχρονισμός'' της προφορικής και γραπτής παράδοσης και μάλιστα σε ιστορική μονή του Αγίου Όρους καθώς και η ανεπίτρεπτη παρεμβολή στα βιβλία του Μεγίστου Άρχοντος Πρωτοψάλτου Κ.Πρίγγου.
 

neoklis

Νεοκλής Λευκόπουλος, Γενικός Συντονιστής
Ένα από τα μεγαλύτερα εγκλήματα της γνωστής σχολής, είναι ο ''εκσυγχρονισμός'' της προφορικής και γραπτής παράδοσης και μάλιστα σε ιστορική μονή του Αγίου Όρους καθώς και η ανεπίτρεπτη παρεμβολή στα βιβλία του Μεγίστου Άρχοντος Πρωτοψάλτου Κ.Πρίγγου.

Μήπως βρίσκεσαι σε λάθος θέμα;
 

karastamatis ioannis

Ιωάννης Καρασταμάτης
Ένα από τα μεγαλύτερα εγκλήματα της γνωστής σχολής, είναι ο ''εκσυγχρονισμός'' της προφορικής και γραπτής παράδοσης και μάλιστα σε ιστορική μονή του Αγίου Όρους καθώς και η ανεπίτρεπτη παρεμβολή στα βιβλία του Μεγίστου Άρχοντος Πρωτοψάλτου Κ.Πρίγγου.

Γι αυτο πλησιαζει το τελος της...και θα ειναι λιαν πανηγυρικο....!!!
 

PAPAZ DIMITRIOS

Δημήτρης Παπαζέτης:Ένας απλός νοσηλευτής-ψαλτάκος.
Αγαπητε μου θα μου επιτρεψεις να πω,οτι αυτο,δεν ειναι σφαλματακι,αλλα λανθασμενη ψαλτικη(θεωριτικη-πρακτικη) προσεγγιση. (Προς Θεου δικαστης δεν ειμαι,μια μικρη παρατηρηση εκανα:wink:)
Τοσο εντονα το Βου με υφεση,δεν το συνανταμε,παρα μονο στα τουρκικα τραγουδια... Αντε και στον πλ. α' εναρμονιο... Δεν νομιζω καπου αλλου να συμβαινει... Η μνημη μου,δεν με βοηθα αυτη τη στιγμη. Αν γνωριζει καποιος αλλος συναδελφος,παραπανω,ας μας διαφωτισει.

Αγαπητέ μου δικαστής δεν είστε,αλλά το αστυνομικό-δικαστικό ρεπορτάζ το κάνατε:D:D::D Όμως αυτό με τα τούρκικα τραγούδια τι το θέλατε;Είπαμε και πιο πάνω.Ο φθόγγος ΒΟΥ είναι στη θέση του.Σε ύφεση είναι σε μερικές περιπτώσεις που προανέφερα σε παραπάνω posts(αν θέλετε συμφωνείται,αν θέλετε διαφωνείται όπως ο αγαπητός Γιάννης),όπως και στον πλ.α' εναρμόνιο που αναφέρεις εσύ.Και θα εννοείς φαντάζομαι το ατζεμ κιουρδί με εναρμόνιο φθορά στον ΖΩ και στον ΒΟΥ.Θα καταλήξουμε Ηλία να ακούμε Βυζαντινή μουσική και να έχουμε το γνωστό μηχάνημα από δίπλα για να κάνουμε αντιπαραβολή ηχητική στον κάθε φθόγγο.Δεν είναι 10 μόρια και είναι 8,763435;Στο πυρ το εξώτερον:p:p:p:p:p
 

ilias nektarios

Παλιο-μέλος... και μισό!
''Αγαπητέ μου δικαστής δεν είστε,αλλά το αστυνομικό-δικαστικό ρεπορτάζ το κάνατε: Όμως αυτό με τα τούρκικα τραγούδια τι το θέλατε;Είπαμε και πιο πάνω.Ο φθόγγος ΒΟΥ είναι στη θέση του.Σε ύφεση είναι σε μερικές περιπτώσεις που προανέφερα σε παραπάνω posts(αν θέλετε συμφωνείται,αν θέλετε διαφωνείται όπως ο αγαπητός Γιάννης),όπως και στον πλ.α' εναρμόνιο που αναφέρεις εσύ.Και θα εννοείς φαντάζομαι το ατζεμ κιουρδί με εναρμόνιο φθορά στον ΖΩ και στον ΒΟΥ.Θα καταλήξουμε Ηλία να ακούμε Βυζαντινή μουσική και να έχουμε το γνωστό μηχάνημα από δίπλα για να κάνουμε αντιπαραβολή ηχητική στον κάθε φθόγγο.Δεν είναι 10 μόρια και είναι 8,763435;Στο πυρ το εξώτερον''

Το γνωστο μηχανημα;...Οχι βεβαια,αλλα να μην σχολιασω ο,τι ακουω;...:wink::D
Για πες μου ομως τωρα,γιατι ακουμε τον Βου με υφεση στα Ανοιξανταρια κατα την καθοδο του μελους; Υπαρχει σχετικο υλικο απο ψαλτες,που θα ακουσουμε το ιδιο;
 

PAPAZ DIMITRIOS

Δημήτρης Παπαζέτης:Ένας απλός νοσηλευτής-ψαλτάκος.
''Αγαπητέ μου δικαστής δεν είστε,αλλά το αστυνομικό-δικαστικό ρεπορτάζ το κάνατε: Όμως αυτό με τα τούρκικα τραγούδια τι το θέλατε;Είπαμε και πιο πάνω.Ο φθόγγος ΒΟΥ είναι στη θέση του.Σε ύφεση είναι σε μερικές περιπτώσεις που προανέφερα σε παραπάνω posts(αν θέλετε συμφωνείται,αν θέλετε διαφωνείται όπως ο αγαπητός Γιάννης),όπως και στον πλ.α' εναρμόνιο που αναφέρεις εσύ.Και θα εννοείς φαντάζομαι το ατζεμ κιουρδί με εναρμόνιο φθορά στον ΖΩ και στον ΒΟΥ.Θα καταλήξουμε Ηλία να ακούμε Βυζαντινή μουσική και να έχουμε το γνωστό μηχάνημα από δίπλα για να κάνουμε αντιπαραβολή ηχητική στον κάθε φθόγγο.Δεν είναι 10 μόρια και είναι 8,763435;Στο πυρ το εξώτερον''

Το γνωστο μηχανημα;...Οχι βεβαια,αλλα να μην σχολιασω ο,τι ακουω;...:wink::D
Για πες μου ομως τωρα,γιατι ακουμε τον Βου με υφεση στα Ανοιξανταρια κατα την καθοδο του μελους; Υπαρχει σχετικο υλικο απο ψαλτες,που θα ακουσουμε το ιδιο;
Φυσικά και πρέπει να σχολιάζουμε ότι ακούμε,αλλά να λαβαίνουμε υπόψη πάντα αυτόν που ψάλλει,την ηλικία του,τις γνώσεις του,τα ακούσματα,την εμπειρία του,την πρακτική-επαγγελματική του τριβή στα αναλόγια,την μαθητεία του σε αποδεδειγμένα σπουδαίους δασκάλους,το καθημερινό διάβασμα και την άνεση που μπορεί να έχει απέναντι σε κοινό.Αν ο συγκεκριμένος ιεροψάλτης τον ΒΟΥ τον κάνει με ύφεση τότε ή τον έχει διδαχθεί ή τον έχει ακούσει ή αυτοσχεδιάζει ή κάνει στιγμιαίο λάθος λόγου άγχους ή προσπαθεί με ...άγαρμπο τρόπο να μη χάσει την τονική του βάση.Δεν υπάρχει για μένα άλλη δικαιολογία.Ή γίνεται συστηματικά κάτι ή στιγμιαία.Δεν υπάρχει μέσος δρόμος.Σίγουρα υπάρχουν παραδείγματα μεγάλων ή αφανών ιεροψαλτών που για κάποιους από τους προαναφερθέντες λόγους τοποθετούσαν αυθαίρετα υφεσοδιέσεις και φθορές στην ψαλμωδία τους και όχι κατ'ανάγκη στον φθόγγο ΒΟΥ.Αλλά εκεί σεβασμός-respect και απυρόβλητο.Το ψαλτολόγιο βρίθει ατέρμονων συζητήσεων και διενέξεων για τα διαστήματα σε ψαλμωδίες και για το πως πρέπει να εκτελούνται.Μια πρόχειρη βόλτα να κάνουμε και θα βρούμε απίστευτες κόντρες Πατριαρχικών,εξωπατριαρχικών,Θεσσαλονικέων,Αθηναίων,Καραϊκών και ων ουκ έστιν αριθμός.Πάντως αγαπητέ Ηλία ο μόνος κατάλληλος να μας απαντήσει επ'αυτού είναι ο κ.Κυριάκος Ψωμάς,ο οποίος έπεσε στο ολίσθημα με τον ΒΟΥ.Αλήθεια θα είχε μεγάλο ενδιαφέρον η άποψη του σχετικά μ'αυτό και θα μας λύνονταν οι όποιες απορίες και ενστάσεις.
 
Top