Οι νεες συνθεσεις ποια γραφη θα επρεπε να ακολουθουν κατα τη γνωμη σας;
1. Απλη με ελευθερια αναλυσεων στον εκαστoτε ερμηνευτη; (Οπως πχ το δοξασταριο του Πετρου
2. Αναλυτικη; (Οπως πχ Κυψελη Καραμανη
3. Απλη με τα σημαδοφωνα που εβαλε ο Σιμων Καρας;
Βλεπουμε παντως οτι τα κλασικα μαθηματα αποφευγουν τις πολλες αναλυσεις. Φυσικα και εκει υπαρχουν εξαιρεσεις. Ομως οι εξηγητες δεν χρησιμοποιουσαν ουτε αναλυτικη γραφη ουτε ομως φυσικα και τα σημαδοφωνα της παλαιας γραφης που εβαλε ο Καρας. Εαν δεχθουμε την αναλυτικη γραφη δεν θα μπορουσαμε να δεχθουμε και τα σημαδοφωνα του Καρα σαν μια βελτιωση της νεας μεθοδου; Γιατι στην ουσια οταν αναλυεις ενα κλασικο κειμενο οπως εκαναν πολλοι νεωτεροι συνθετες πχ. Καραμανης Ταλιαδωρος Χρυσανθος κ.α. ειναι σαν να θεωρεις οτι η μεθοδος ειναι ελλειπης.
Η γνωμη μου ειναι παντως οτι η κλασικη γραφη και δινει ελευθερια εκφρασης και βοηθαει ολων των επιπεδων ερμηνευτες (κυριως βεβαια τους αρχαριους) στην αναγνωριση της θεσης κατι που βοηθαει και στην προσηλωση στο ποιητικο κειμενο και οχι μονο στην μουσικη φορμα.
1. Απλη με ελευθερια αναλυσεων στον εκαστoτε ερμηνευτη; (Οπως πχ το δοξασταριο του Πετρου
2. Αναλυτικη; (Οπως πχ Κυψελη Καραμανη
3. Απλη με τα σημαδοφωνα που εβαλε ο Σιμων Καρας;
Βλεπουμε παντως οτι τα κλασικα μαθηματα αποφευγουν τις πολλες αναλυσεις. Φυσικα και εκει υπαρχουν εξαιρεσεις. Ομως οι εξηγητες δεν χρησιμοποιουσαν ουτε αναλυτικη γραφη ουτε ομως φυσικα και τα σημαδοφωνα της παλαιας γραφης που εβαλε ο Καρας. Εαν δεχθουμε την αναλυτικη γραφη δεν θα μπορουσαμε να δεχθουμε και τα σημαδοφωνα του Καρα σαν μια βελτιωση της νεας μεθοδου; Γιατι στην ουσια οταν αναλυεις ενα κλασικο κειμενο οπως εκαναν πολλοι νεωτεροι συνθετες πχ. Καραμανης Ταλιαδωρος Χρυσανθος κ.α. ειναι σαν να θεωρεις οτι η μεθοδος ειναι ελλειπης.
Η γνωμη μου ειναι παντως οτι η κλασικη γραφη και δινει ελευθερια εκφρασης και βοηθαει ολων των επιπεδων ερμηνευτες (κυριως βεβαια τους αρχαριους) στην αναγνωριση της θεσης κατι που βοηθαει και στην προσηλωση στο ποιητικο κειμενο και οχι μονο στην μουσικη φορμα.