Πάντα γεια,
ΤΝ
Αγαπητέ, το χαιρετισμό αυτό τον έχει κατοχυρώσει ο Αντώνης Μιχελουδάκης...
προσοχη στο copy right.
Πάντα γεια,
ΤΝ
Ἡ προσκόλλησή σου σὲ ἕνα καὶ μόνο πρόσωπο ποὺ προσεγγίζει τὰ ὅρια τῆς λατρείας καὶ φυσικὰ τῆς ἐθελοτυφλίας δὲν σὲ ἀφήνει νὰ προχωρήσεις καὶ νὰ διαγνώσεις πὼς ὁ ριζοσπαστισμὸς πάντα προκαλεῖ κὰι σπανίως ἔχει θετικὰ ἀποτελέσματα. Αὐτὸ ἀκριβῶς συμβαίνει με τὸν κ. Ἀγγελόπουλο.
Ὅσο γιὰ τὸ ρητό τοῦ Ἡράκλειτου ἄν μποροῦσες νὰ προχωρήσεις πέρα ἀπὸ τὴν πρώτη λέξη θὰ καταλάβαινες ποιὸς εἶνια δοῦλος καὶ ποιὸς ἐλεύθερος καὶ γιατί. Ψάξε νὰ βρεῖς τὴν μτφ καὶ τὴν ἑρμηνεία του καὶ σίγουρα θὰ ὠφεληθεῖς ἀπὸ λίγη ἐξωτερικὴ σοφία.
Καὶ μιὰ ποὺ θὰ τὸ κυττᾶς ψάξε καὶ τὸ παρακάτω ποὺ ἐπίσης σὲ ἀντιπροσωπεύει ἀπὸ τὸ στόμα τοῦ Οἰδίποδα:
Τειρεσίας
εἴπερ τί γ᾽ ἐστὶ τῆς ἀληθείας σθένος.
Οἰδίπους
ἀλλ᾽ ἔστι, πλὴν σοί· σοὶ δὲ τοῦτ᾽ οὐκ ἔστ᾽ ἐπεὶ
τυφλὸς τά τ᾽ ὦτα τόν τε νοῦν τά τ᾽ ὄμματ᾽ εἶ.
(Σοφοκλέους, Οἰδίπους Τύραννος, στίχ. 370).
Ἔχεις ἄδικο πάντως γιατὶ μὲ τὸ συγκεκριμένο χωρίο τοῦ Ἡρακλείτου ἀσχολήθηκε μέχρι καὶ ὁ Ἰππόλυτος Ρώμης, Κατὰ πασῶν αἱρέσεων ἔλεγχος, ἐκδ. M. Marcovich, Hippolytus. Refutatio omnium haeresium [Patristische Texte und Studien 25], Berlin 1986, βιβλίο 9, κεφ. 10.8.
Βάλτε ακόμη και το "Τα δε πάντα οιακίζει κεραυνός." στην υπογραφή σας για να 'δέσει το γλυκό'.
Για μένα αρκεί η βυζαντινή μουσική, ευχαριστώ.
Υ.Γ. Το 'σπαθί' και ο 'πόλεμος' δικός σας.
"Το πιασάρικο κομμάτι με τον πόλεμο"? Σοβαρολογείς? ΌΛΟ απόσπασμα του Ηρακλείτου έχει να κάνει με τον "πόλεμο".
Ἔχεις ἄδικο πάντως γιατὶ μὲ τὸ συγκεκριμένο χωρίο τοῦ Ἡρακλείτου ἀσχολήθηκε μέχρι καὶ ὁ Ἰππόλυτος Ρώμης, Κατὰ πασῶν αἱρέσεων ἔλεγχος, ἐκδ. M. Marcovich, Hippolytus. Refutatio omnium haeresium [Patristische Texte und Studien 25], Berlin 1986, βιβλίο 9, κεφ. 10.8.
Ψάξε νὰ βρεῖς τὶ σημαίνει το χωρὶο καὶ πὼς ἑρμηνεύεται καὶ σίγουρα θὰ ὠφεληθεῖς.
Ὁ Ἡράκλειτος γενικὰ ἔχει γράψει σημαντικὰ πράγματα καὶ καλὸ θὰ σοῦ κάνει νὰ διαβάσεις καὶ κάτι ἄλλο πέραν τοῦ Θεωρητικοῦ τοῦ Σ. Καρᾶ. Γι' αὐτὸ ἄλλωστε καὶ στὴν ὑπογραφὴ μου ἔχω βάλει ὅλο τὸ ἀπόσπασμα καὶ ὄχι μόνο τὸ πιασάρικο κομμάτι μὲ τὸν πόλεμο. Ἔτσι διαβάζοντας καταλαβαίνεις τὶ θα πεῖ δουλεία καὶ τὶ ἐλευθερία.
Γιὰ διευκόλυνσή σου καὶ σὲ ἀγγλικὴ μετάφραση http://www.heraclitusfragments.com/
... όντως σε σας και στους ομοίους σας ταιριάζει.
Ὅποιος ζεῖ μὲ τὸ σπαθί μὴν περιμένει διαφορετικὴ ἀντιμετώπιση ...
μάλλον αλλού κρατάνε σπαθί
"Το πιασάρικο κομμάτι με τον πόλεμο"? Σοβαρολογείς? ΌΛΟ απόσπασμα του Ηρακλείτου έχει να κάνει με τον "πόλεμο".
"Ο πόλεμος είναι πατέρας όλων. Όλων βασιλιάς είναι ο πόλεμος. Άλλους ανέδειξε ο πόλεμος σε θεούς και άλλους ανέδειξε ο πόλεμος σε ανθρώπους. Άλλους έκανε ο πόλεμος δούλους και άλλους έκανε ο πόλεμος ελεύθερους."
Ο 'πόλεμος' τα έκανε όλα αυτά κατα τον Ηράκλειτο. Θέλετε και στα Αγγλικά?
Ας αφήσουμε, εάν θέλετε, το "σπαθί" και τον "πόλεμο" (δικά σας λόγια) και τα εκτός θέματος προσπάθειες να καλύψετε τον "πόλεμο" με δεν ξέρω τη. Και για τον Hράκλειτο κάτι ξέρουμε, και το ότι ο μηδενιστής Γερμανός φιλόσοφος Φρειδερίκος Βίλχελμ Νίτσε ήταν μεγάλος θαυμαστής του. Πείτε μας λοιπόν τα ωραία συναισθήματα που κρύβονται πίσω από την υπογραφή σας, γιατί κατά τα υπόλοιπα είστε "άσπρο αρνάκι" .
Η κατηγορία ...
... όντως σε σας και στους ομοίους σας ταιριάζει.
Εἰ μὴ ἥλιος ἦν, εὐφρόνη ἂν ἦν.
Ἡ κατὰ λέξη μετάφραση ποὺ κάνεις δεν βοηθὰ οὕτε στὸν Ἡράκλειτο οὕτε κἄν στην Ἁγία Γραφή.
Ψάξε περισσότερο, ξεκόλλα λίγο ἀπὸ τὰ ἀγγελοπουλικά σου, καλὸ θα σοῦ κάνει.
Ὅσο γιὰ τὶς ἑκτὸς θέματος προσπάθειες γιὰ νὰ καλύψω τὸν πόλεμο, δὲν μὲ ἐνδιαφέρει.
Ἀπὸ τὸν «πόλεμο» ἐδῶ μέσα ἔχει ἀναδειχθεῖ ἡ «δουλεία» πλείστων ὅσων ἀκολουθούντων τὰ τοῦ κ. Λ. Ἁγγελόπουλου. Ἡ δουλοπρεπὴς προσωπολατρεία ἔχει ὁδηγήσει σὲ μεγίστη ... κώφωση.
Επιτέλους, μας είπατε την "σωστή" ερμηνεία. Για τον κ. Αγγελόπουλο μιλούσε ο Ηράκλειτος! Επειδή αναφέρεστε και στην Αγία Γραφή, μήπως έχει κάτι σχετικό για το θεματάκι μας?
Υ.Γ. Μαζί με το 'σπαθί', και τον 'πόλεμο' βάλε λοιπόν και τις 'φανταστικές κατηγορίες'. Όλα δικά σας.
Ἄλλο φανταστικὲς κατηγορίες, ἄλλο ... φαντασιόπληκτος προσωπολάτρης ...
Ἀλλὰ συνέχισε ἔτσι νὰ κατρακυλᾶς στὸ ἐπίπεδό μου, εἶσαι τὸ ... φαΐ μου ... τὸ καθημερινό μου ... βουτυράτο ποπκορν ...
Φτανει πια...ειστε γελοιος!!!
Όχι δα. Και αυτή συμπεριλαμβάνεται στις φανταστικές σας κατηγορίες.
Στο επίπεδο σας? Αδύνατο! Πάντως τον κ. Μιχαλάκη δεν τον φτάνετε με τίποτα, όσο και να προσπαθείτε ... :wink:
Φτανει πια...ειστε γελοιος!!!
Καποιος σας ειχε κανει παρατηρηση τηλεφωνικος...και αν το συνεχισετε ετσι θα σας γελοιοποιησω δημοσια.
Γραφετε μονο και μονο για να δημιουργειτε προβλημα στο ''ψ'' και στα πιστευω σας.
Ειχατε δεν ειχατε βαλατε στην ''κουβεντα και αλλον στο στομα σας...
1.Για σας απειλή,για τον gkreek487 πως του φαίνεται;Λοιπόν δεν έχω λόγο να απειλώ κανέναν και στην τελική φάση δεν θα το έκανα παρόλο που το είχα υποσχεθεί.Δεν θα πέσω τόσο χαμηλά.1.Αυτό το θα σας γελοιοποιήσω δημόσια σε μένα ακούγεται σαν απειλή κατά κάποιο τρόπο, έστω και παιδική όμως δε παύει να είναι απειλή και με βρίσκει αντίθετο. Το ίδιο αντίθετο με βρίσκει και το υπόλοιπο μήνυμά σας.
2.Γιατί παρακαλώ αντιδράτε μόνο στον greek487; Δε βλέπετε δηλαδή ανάλογη συμπεριφορά από τον domesticus; Δε λέμε τώρα ποιος μιλά και αν μιλά σωστά. Έτσι; Σίγουρα στην ουσία είμαι μαζί σας και συμφωνούμε όπως και τα περισσότερα μέλη. Αλλά ο τρόπος γραφής του ενός και του άλλου δεν έχει πολλά κοινά στοιχεία; 3.Γιατί λοιπόν μιλάτε έτσι μόνο για τον ένα;
4.Για αποφυγή παρεξήγησης, δεν είναι ότι είμαι καλός και βλέπω αδικία. Αλλά ο greek487 είναι δικός μου άνθρωπος και σίγουρα δε με ευχαριστεί να του μιλάνε με αυτό τον τρόπο. Εσείς κύριε Παναγιώτη πως θα αισθανόσασταν αν μιλούσαν με τον τρόπο που μιλάτε έτσι σε ένα δικό σας άνθρωπο; θα συμφωνούσατε; δε θα αντιδρούσατε έστω και χαλαρά;
5.Θα σας παρακαλούσα λοιπόν αφενός να αφαιρέσετε αυτά που είπατε, δε μπορώ βέβαια να σας αναγκάσω και ούτε πρόκειται ποτέ να κάνω κάτι τέτοιο, γι' αυτό απλά και μόνο σας κάνω αυτή την παράκληση και αφετέρου να του τα γράψετε σε προσωπικό μήνυμα 6.όχι υπό μορφή απειλής ασφαλώς.
Από και και πέρα στην ουσία όπως σας είπα είμαι μαζί σας.
Τώρα αν και πιστεύω πως θα διαγραφεί αυτό και κάποια από τα παραπάνω μηνύματα, που δεν έχουν σχέση με το θέμα, θα έλεγα στον domesticus μεταξύ αστείου και σοβαρού, να παίξει και λίγο εκτός έδρας, από σεβασμό στον "αντίπαλο", 7.αφού το έχει το αγγλικό έτσι κι αλλιώς. Άλλωστε εκεί λογικά δε θα συμμετέχουμε και εμείς οπότε μπορεί στο τέλος να τα βρούνε και μεταξύ τους. Έχω δει πολύ καλά στοιχεία και στους δύο με βασικότερο την ειλικρίνεια και την ευθύτητα και γι' αυτό υπάρχει αυτή η μεταξύ τους "σύγκρουση" πιστεύω.
Γιώργος Μ.Αφού διευκρινίσω ότι κατά τη γνώμη μου ο greek487, παρά τις μάλλον καλές καταβολές του ζηλωτισμού του, με τον τρόπο του τελικά μάλλον περισσότερο κακό κάνει παρά καλό σε αυτό που υπηρετεί, θέλω να τονίσω ότι το να διατυπώνονται δημόσια απειλές είναι αντιδεοντολογικό και απαράδεκτο και δεν θα πρέπει να γίνεται εύκολα ανεκτό από την κοινότητα.
Μόνο αυτό και τελειώνω έως εδώ γιατί σας κούρασα...ως απάντηση σας στην ερώτηση σας:EIRYK EMNOSHELE
Θέματα:Γιατί παρακαλώ αντιδράτε μόνο στον greek487;
Αυτό το θα σας γελοιοποιήσω δημόσια σε μένα ακούγεται σαν απειλή κατά κάποιο τρόπο, έστω και παιδική όμως δε παύει να είναι απειλή και με βρίσκει αντίθετο. Το ίδιο αντίθετο με βρίσκει και το υπόλοιπο μήνυμά σας.
Γιατί παρακαλώ αντιδράτε μόνο στον greek487; Δε βλέπετε δηλαδή ανάλογη συμπεριφορά από τον domesticus; Δε λέμε τώρα ποιος μιλά και αν μιλά σωστά. Έτσι; Σίγουρα στην ουσία είμαι μαζί σας και συμφωνούμε όπως και τα περισσότερα μέλη. Αλλά ο τρόπος γραφής του ενός και του άλλου δεν έχει πολλά κοινά στοιχεία; Γιατί λοιπόν μιλάτε έτσι μόνο για τον ένα;
Για αποφυγή παρεξήγησης, δεν είναι ότι είμαι καλός και βλέπω αδικία. Αλλά ο greek487 είναι δικός μου άνθρωπος και σίγουρα δε με ευχαριστεί να του μιλάνε με αυτό τον τρόπο. Εσείς κύριε Παναγιώτη πως θα αισθανόσασταν αν μιλούσαν με τον τρόπο που μιλάτε έτσι σε ένα δικό σας άνθρωπο; θα συμφωνούσατε; δε θα αντιδρούσατε έστω και χαλαρά;
Θα σας παρακαλούσα λοιπόν αφενός να αφαιρέσετε αυτά που είπατε, δε μπορώ βέβαια να σας αναγκάσω και ούτε πρόκειται ποτέ να κάνω κάτι τέτοιο, γι' αυτό απλά και μόνο σας κάνω αυτή την παράκληση και αφετέρου να του τα γράψετε σε προσωπικό μήνυμα όχι υπό μορφή απειλής ασφαλώς.
Από και και πέρα στην ουσία όπως σας είπα είμαι μαζί σας.
Τώρα αν και πιστεύω πως θα διαγραφεί αυτό και κάποια από τα παραπάνω μηνύματα, που δεν έχουν σχέση με το θέμα, θα έλεγα στον domesticus μεταξύ αστείου και σοβαρού, να παίξει και λίγο εκτός έδρας, από σεβασμό στον "αντίπαλο", αφού το έχει το αγγλικό έτσι κι αλλιώς. Άλλωστε εκεί λογικά δε θα συμμετέχουμε και εμείς οπότε μπορεί στο τέλος να τα βρούνε και μεταξύ τους. Έχω δει πολύ καλά στοιχεία και στους δύο με βασικότερο την ειλικρίνεια και την ευθύτητα και γι' αυτό υπάρχει αυτή η μεταξύ τους "σύγκρουση" πιστεύω.
Eiryk, τα είπες ως συνήθως ευγενικά περί των απειλών.
Αφού διευκρινίσω ότι κατά τη γνώμη μου ο greek487, παρά τις μάλλον καλές καταβολές του ζηλωτισμού του, με τον τρόπο του τελικά μάλλον περισσότερο κακό κάνει παρά καλό σε αυτό που υπηρετεί, θέλω να τονίσω ότι το να διατυπώνονται δημόσια απειλές είναι αντιδεοντολογικό και απαράδεκτο και δεν θα πρέπει να γίνεται εύκολα ανεκτό από την κοινότητα.
Αντιδρώ μόνο στον gkeek γιατί αυτός πρώτος ξεκινάει όλο αυτό εδώ το ''πανηγύρι''.
1.Συνέντευξη με τον Κωνσταντίνο Αγγελίδη από την Πειραϊκή Εκκλησία.
2. Διεθνής Επιστημονική Ημερίδα προς τιμήν του Άρχοντος Πρωτοψάλτου Λυκούργου Αγγελόπουλου στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Τμήμα Μουσικών Σπουδών.
3.Οι καλές χορωδίες από καλούς μονωδούς δημιουργούνται.
Παρατήρηση και ερωτήσεις χωρίς να είναι αναγκαίο να απαντηθούν:
Αυτά τα τρία θέματα έχουν ανοιχτοί εδώ και 16 μέρες.
Από ποιον ανοίχτηκαν τα θέματα αυτά;
Για πιο λόγο ασχολούμαστε (αφού έχουμε ξεφύγει από τα θέματα) επί 16 μέρες με τα παραπάνω ταυτόχρονα;
και που έχει καταλήξει οι κουβέντα;
Τυχαίο...;Δεν νομίζω!
Ἔχω περάσει ἀπὸ τὴν ἀγγελοπουλικὴ φάση μου κι ἔχω προχωρήσει ... ἀλλοῦ ...
......
Μακάρι να σας είχα προφθάσει σε αυτήν την φάση. Θα είχαμε πολλά να πούμε.
Ας τα λέμε χοντρά φορές φορές, σας θεωρώ ενδιαφέρουσα προσωπικότητα και θα χαιρόμουν να άκουγα το ψάλσιμο σας. Όχι για δημόσιες κριτικές και τα τοιαύτα, απλά για την δική μου απόλαυση.
Ο συγκεκριμένος ερευνητής, δάσκαλος, Άρχοντας Πρωτοψάλτης, "δεν χρειάζεται γενειάδα", αφού δεκαετίες ασχολείται με την έρευνα και την ανάδειξη των, σε λανθάνουσα κατάσταση ευρισκομένων, ποιοτικών στοιχείων της ΕΒΜ και γι' αυτό άλλωστε δίκαια τιμήθηκε και τιμάται από την Πανεπιστημιακή κοινότητα.(πρώτο και τελευταίο μήνυμα σε τέτοια θέματα)
Εγώ, γενικά για όλα αυτά τα θέματα με τις ανακηρύξεις σε άρχοντες, αρχόντισσες κτλ, τα συνέδρια και τις συναντήσεις που πάνε άνθρωποι και χειροκροτούν τους εαυτούς τους (κάτι σαν τις συγκεντρώσεις των πολιτικών) και την βράβευση τιμώμενων προσώπων σ'αυτές κτλ κτλ, ένα έχω να πω: τα ράσα δεν κάνουν τον παπά.....χρειάζεται και γενειάδα
Ευχαριστώ.