Αγαπητέ κ. Κουδουνέλη.
Δεν παρέθεσα το απόσπασμα προηγούμενης τοποθέτησης σας για να κρίνω την σωστή επισήμανσή σας ότι ο ήχος είναι πλάγιος του πρώτου και ότι το απήχημα πρέπει να είναι στον ΠΑ. Το παρέθεσα ως απάντηση στο όχι και τόσο ευγενικό σχόλιό σας περί του τρόπου επιχειρηματολογίας μου: απομονώσατε από το μήνυμά μου όλα τα υπόλοιπα σημεία εκτός αυτού που αναφερόμουν στη θεωρία, για να μιλάτε για μη σοβαρές τοποθετήσεις και συμπεράσματα, για χάλασμα της πιάτσας και για ανάγκη σοβαρότητας, τη στιγμή που η μόνη "σοβαρή" δική σας τοποθέτηση πάνω στο θέμα ήταν η πρόβα μιας χορωδίας, προκειμένου μάλιστα να υπερθεματίσετε σε κάτι που δεν διαφωνούμε (ότι δηλ. ο ήχος είναι πλ. α').
Αν εγώ είμαι ο περίεργος που το εξέλαβα αρνητικά και θέλατε να πείτε κάτι άλλο, συγχωρέστε με. Φρονώ όμως ότι στην περίπτωση αυτή θα έπρεπε να μου απαντήσετε όχι με τον τρόπο που κάνατε, αναγκάζοντάς με να σας απαντήσω αναλόγως, αλλά μουσικά και να μου πείτε αν κατεβαίνετε κάτω από τον ΠΑ πώς εκτελείτε το ΖΩ, με ύφεση ή χωρίς και αν με αυτό τον τρόπο θεμελιώνεται ή όχι εναρμόνιο τετράχορδο στο κάτω ΖΩ ύφεση, πράγμα που δικαιολογεί το ισοκράτημα στο ΖΩ.
Δεν παρέθεσα το απόσπασμα προηγούμενης τοποθέτησης σας για να κρίνω την σωστή επισήμανσή σας ότι ο ήχος είναι πλάγιος του πρώτου και ότι το απήχημα πρέπει να είναι στον ΠΑ. Το παρέθεσα ως απάντηση στο όχι και τόσο ευγενικό σχόλιό σας περί του τρόπου επιχειρηματολογίας μου: απομονώσατε από το μήνυμά μου όλα τα υπόλοιπα σημεία εκτός αυτού που αναφερόμουν στη θεωρία, για να μιλάτε για μη σοβαρές τοποθετήσεις και συμπεράσματα, για χάλασμα της πιάτσας και για ανάγκη σοβαρότητας, τη στιγμή που η μόνη "σοβαρή" δική σας τοποθέτηση πάνω στο θέμα ήταν η πρόβα μιας χορωδίας, προκειμένου μάλιστα να υπερθεματίσετε σε κάτι που δεν διαφωνούμε (ότι δηλ. ο ήχος είναι πλ. α').
Αν εγώ είμαι ο περίεργος που το εξέλαβα αρνητικά και θέλατε να πείτε κάτι άλλο, συγχωρέστε με. Φρονώ όμως ότι στην περίπτωση αυτή θα έπρεπε να μου απαντήσετε όχι με τον τρόπο που κάνατε, αναγκάζοντάς με να σας απαντήσω αναλόγως, αλλά μουσικά και να μου πείτε αν κατεβαίνετε κάτω από τον ΠΑ πώς εκτελείτε το ΖΩ, με ύφεση ή χωρίς και αν με αυτό τον τρόπο θεμελιώνεται ή όχι εναρμόνιο τετράχορδο στο κάτω ΖΩ ύφεση, πράγμα που δικαιολογεί το ισοκράτημα στο ΖΩ.