ᾨδὴν ἐπινίκιον. Ἦχος α΄.

ΣΙΦΗΣ

μανουσακακης ιωσηφ
καλησπερα ... θα ηθελα να ρωτησω αν καποιοσ μπορει να ανεβασει τον ειρμο ωδην επινικιον σε μουσικο κειμενο ... το συντομο αν γινεται ...
 
Καλημέρα σας. Μπορούμε να έχουμε το μουσικό κείμενο του ειρμού όπως το λένε οι Σιμωνοπετρίτες;
 
Εύκολο!
Απομαγνητοφώνησα, από την παραπάνω ηχογράφηση, μόνο τον ειρμό, "ᾨδὴν ἐπινίκιον ᾄσωμεν πάντες" κι αναρτώ το μ. κείμενο, με συν. αρχείο.
ΝΕΟ ΔΙΟΡΘΩΜΕΝΟ ΑΡΧΕΙΟ
 

Attachments

  • Ωδην επινίκιον άσωμεν πάντες..., μέλος Σιμωνοπετριτών πατέρων.pdf
    242.3 KB · Views: 53
Last edited by a moderator:
Back
Top