Σ ΣΙΦΗΣ μανουσακακης ιωσηφ Oct 20, 2011 #1 καλησπερα ... θα ηθελα να ρωτησω αν καποιοσ μπορει να ανεβασει τον ειρμο ωδην επινικιον σε μουσικο κειμενο ... το συντομο αν γινεται ...
καλησπερα ... θα ηθελα να ρωτησω αν καποιοσ μπορει να ανεβασει τον ειρμο ωδην επινικιον σε μουσικο κειμενο ... το συντομο αν γινεται ...
neoklis Νεοκλής Λευκόπουλος, Γενικός Συντονιστής Oct 20, 2011 #2 Από το Ειρμολόγιον του Ιωάννου. Attachments Ωδήν επινίκιον.jpg 1.2 MB · Views: 274
Μ Μακεδόνας π. Νικόλαος Feb 25, 2025 #3 Καλημέρα σας. Μπορούμε να έχουμε το μουσικό κείμενο του ειρμού όπως το λένε οι Σιμωνοπετρίτες;
ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ΚΟΥΓΙΑΣ Παλαιό Μέλος Feb 25, 2025 #4 Μακεδόνας said: Καλημέρα σας. Μπορούμε να έχουμε το μουσικό κείμενο του ειρμού όπως το λένε οι Σιμωνοπετρίτες; Click to expand... Θα μπορούσατε ν΄ αναρτήσετε μια σχ. ηχογράφηση;
Μακεδόνας said: Καλημέρα σας. Μπορούμε να έχουμε το μουσικό κείμενο του ειρμού όπως το λένε οι Σιμωνοπετρίτες; Click to expand... Θα μπορούσατε ν΄ αναρτήσετε μια σχ. ηχογράφηση;
ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ΚΟΥΓΙΑΣ Παλαιό Μέλος Feb 26, 2025 #6 π. Μάξιμος said: Click to expand... Εύκολο! Απομαγνητοφώνησα, από την παραπάνω ηχογράφηση, μόνο τον ειρμό, "ᾨδὴν ἐπινίκιον ᾄσωμεν πάντες" κι αναρτώ το μ. κείμενο, με συν. αρχείο. ΝΕΟ ΔΙΟΡΘΩΜΕΝΟ ΑΡΧΕΙΟ Attachments Ωδην επινίκιον άσωμεν πάντες..., μέλος Σιμωνοπετριτών πατέρων.pdf 242.3 KB · Views: 53 Last edited by a moderator: Feb 26, 2025
π. Μάξιμος said: Click to expand... Εύκολο! Απομαγνητοφώνησα, από την παραπάνω ηχογράφηση, μόνο τον ειρμό, "ᾨδὴν ἐπινίκιον ᾄσωμεν πάντες" κι αναρτώ το μ. κείμενο, με συν. αρχείο. ΝΕΟ ΔΙΟΡΘΩΜΕΝΟ ΑΡΧΕΙΟ