Κων/νος Βαγενάς
Κωνσταντίνος
Ο Όρθρος της ερχομένης Κυριακής, Κυριακής προ της Υψώσεως, κατά την οποία συμπίπτει η απόδοση της εορτής του Γενεσίου της Θεοτόκου. Επίσης είναι η μνήμη των Μητροπολιτών εθνομαρτύρων καί των συν αυτοίς αναιρεθέντων μαρτύρων κατά τη μικρασιατική καταστροφή (1922).
Βλ. εδώ, απ' όπου και το Συναξάρι.
Υπάρχει μια δυσκολία στην θ΄ σχετικά με τους ειρμούς των Κανόνων της εορτής, αν λέγονται ή όχι, κι αν λέγεται μόνο ο ένας του α΄ Κανόνα (καταλιμπανομένου του Αναστάσιμου Κανόνα) ή και οι δύο.
Τα Δίπτυχα δεν το ξεκαθαρίζουν για την θ΄, αλλά στους Κανόνες πριν λένε της Εορτής χωρίς τους ειρμούς. Οπότε επέλεξα να βάλω τον ειρμό μόνον του α΄ αφού καταλιμπάνεται ο Αναστάσιμος. Το ΗΟΠ θέλει και τους δύο, συμβαδίζοντας μάλλον με το σκεπτικό του ΤΜΕ που στην πραγματικότητα μεταφέρει αυτούσια την θ΄ από την κύρια ημέρα της εορτής.
Βλ. εδώ, απ' όπου και το Συναξάρι.
Υπάρχει μια δυσκολία στην θ΄ σχετικά με τους ειρμούς των Κανόνων της εορτής, αν λέγονται ή όχι, κι αν λέγεται μόνο ο ένας του α΄ Κανόνα (καταλιμπανομένου του Αναστάσιμου Κανόνα) ή και οι δύο.
Τα Δίπτυχα δεν το ξεκαθαρίζουν για την θ΄, αλλά στους Κανόνες πριν λένε της Εορτής χωρίς τους ειρμούς. Οπότε επέλεξα να βάλω τον ειρμό μόνον του α΄ αφού καταλιμπάνεται ο Αναστάσιμος. Το ΗΟΠ θέλει και τους δύο, συμβαδίζοντας μάλλον με το σκεπτικό του ΤΜΕ που στην πραγματικότητα μεταφέρει αυτούσια την θ΄ από την κύρια ημέρα της εορτής.