Ἀρχείο Ἤχου Ἀδελφότητος Θωμάδων

mmamais

Μαμάης Μιχάλης
#21
Τι περίεργο ύφος!!! όρος η Πόλη? η μήπως τότε δεν είχαν τέτοιες "διαμάχες" για Αγιορείτικο και Πατριαρχικό ύφος? Ώρες ώρες μου θυμίζει Ιάκωβο ειδικά τώρα με τις καθαρισμένες ηχογραφήσεις...
Υ.Γ.μάλλον ήρθε ο ύπνος και δεν ξέρω τι λέω...:D
Διάκο ευχαριστούμε για τον θησαυρό αυτόν!!!
Πράγματι, αυτή τη "σπιρτάδα" σε νεώτερο ψάλτη είναι πολύ δύσκολο να τη βρείς. Πέρα από τα αμιγώς "μουσικά-λαρυγγικά" προσόντα, δε πιστεύετε πρέπει να είναι κανείς και τέτοιος άνθρωπος...πως να το πεις...."λαμπερός", για να αποδόσει έτσι ένα ψαλλόμενο;

(βοηθήστε με ρε παιδιά, φαντασία χρειάζεται)
 

xrth

Πρωτοπρεσβύτερος Χρυσοβαλάντης Θεοδώρου
#22
Πατερ πολλες Ευχαριστιες για οσα προσφερετε .
Υπαρχει καπου ανεβασμενη η ακολουθια αυτη (χιλιετηρις) και αν ναι , που ;
Με πολλα σεβασματα
Β.Λ.
Ὄχι, δὲν εἶναι ἀνεβασμένη, γι αὐτὸ εἶπα ὅτι ἐὰν δὲν ἔκδοθεί,
θὰ τὴν ἀνεβάσω.
 

Shota

Παλαιό Μέλος
#23
[Σημείωμα συντονιστή (ΔΚ)] Μια εκτός θέματος υποσυζήτηση σχετικά με αυτό το μήνυμα μεταφέρθηκε στο θέμα Καταγραφή αναλύσεων στο έργο του π. Δοσιθέου Κατουνακιώτου.

Τι περίεργο ύφος!!! όρος η Πόλη? η μήπως τότε δεν είχαν τέτοιες "διαμάχες" για Αγιορείτικο και Πατριαρχικό ύφος? Ώρες ώρες μου θυμίζει Ιάκωβο ειδικά τώρα με τις καθαρισμένες ηχογραφήσεις...
Παραθέτω μια παλιά πληροφορία του Γιάννη Αρβανίτη (δεν σχολιάζω τα συμπεράσματα του) από το byzantinechant forum.

Someone else who had extensively worked on the ornaments and their connection to the notation was Fr. Dositheos. One of his primary sources were the recordings of Iakovos Nafpliotis. I and L. Angelopoulos met him once in the Metro (Lykourgos knew him) and he said, as I remember, something about the analysis of the Eteron by Iakovos. Some years ago I went to the Monastery of St Kyprianos and found his pupil, Fr. Dionysios. He showed me the notes Dositheos had written about the analyseis. I proposed that these notes be published and I could help him for the edition. He agreed but this has not happened till now. Fr Dositheos did not use any sign of the old notation. He used to describe ornaments with expressions (as far as I remember) like: "Oligon with Klasma attacked from below" or "Oligon with Klasma followed by Oligon with this and this approached in this and this way". So, probably his method would produce a long case work and a cumbersome description. Exactly this is the advantage of Karas' re-introduction of some old signs: a deeper, more concise and more justified description of the whole thing.
 
Top