Αντιγραφή από την Συμβολή του κ. Ανατολικιώτη
"Χρύσανθος Θεοδοσόπουλος, ἠχογραφήσεις ἐν ὥρᾳ ἀκολουθίας στὸν ἅγιο Δημήτριο Θεσσαλονίκης.
Οἱ παρακάτω ήγοχραφήσεις παραχωρήθηκαν ἀπὸ τὸν μαθητή του καὶ κουμπάρο του ᾿Ιωάννη Λιβιτσάνο, τὸν ὁποῖο εὐχαριστῶ θερμῶς καὶ ἀπὸ τὴν θέσι αὐτή. Γιὰ τὶς ἐν λόγῳ ἠχογραφήσεις ὁ πρωτοψάλτης ᾿Ιωάννης Λιβιτσάνος μᾶς πληροφορεῖ· «Οἱ ἠχογραφήσεις βέβαια δὲν εἶναι ἄριστες· γράφτηκαν μὲ κασετόφωνα στὸ ἀναλόγιο κατὰ τὴν διάρκεια τῶν ἀκολουθιῶν. Νὰ σᾶς ἐνημερώσω ὅτι δὲν ὑπάρχουν ἐπαγγελματικὲς ἠχογραφήσεις τοῦ Χρύσανθου. Ο ἴδιος δὲν θέλησε ποτὲ νὰ ἠχογραφήσει σὲ studio, γιατὶ, ὅπως ἔλεγε, τὰ studio εἶναι γιὰ κοσμικὲς ἠχογραφήσεις. Εμπνεόταν πάντα ἀπὸ τὸ ἀναλόγιο, ὅπου ἔδινε ὅλο του τὸ εἶναι». ἠχογράφησις καὶ ψηφιοποίησις· ᾿Ιωάννης Λιβιτσάνος (ὡρισμένα ἀρχεῖα τὰ ἐπεξεργάστηκα ἐλαφρῶς πρὸς δι*όρθωσιν μικρῶν τεχνικῶν ἀδυναμιῶν στὴν ψηφιοποίησί των). "
http://www.symbole.gr/musice/thmkps/140-chryth
"Χρύσανθος Θεοδοσόπουλος, ἠχογραφήσεις ἐν ὥρᾳ ἀκολουθίας στὸν ἅγιο Δημήτριο Θεσσαλονίκης.
Οἱ παρακάτω ήγοχραφήσεις παραχωρήθηκαν ἀπὸ τὸν μαθητή του καὶ κουμπάρο του ᾿Ιωάννη Λιβιτσάνο, τὸν ὁποῖο εὐχαριστῶ θερμῶς καὶ ἀπὸ τὴν θέσι αὐτή. Γιὰ τὶς ἐν λόγῳ ἠχογραφήσεις ὁ πρωτοψάλτης ᾿Ιωάννης Λιβιτσάνος μᾶς πληροφορεῖ· «Οἱ ἠχογραφήσεις βέβαια δὲν εἶναι ἄριστες· γράφτηκαν μὲ κασετόφωνα στὸ ἀναλόγιο κατὰ τὴν διάρκεια τῶν ἀκολουθιῶν. Νὰ σᾶς ἐνημερώσω ὅτι δὲν ὑπάρχουν ἐπαγγελματικὲς ἠχογραφήσεις τοῦ Χρύσανθου. Ο ἴδιος δὲν θέλησε ποτὲ νὰ ἠχογραφήσει σὲ studio, γιατὶ, ὅπως ἔλεγε, τὰ studio εἶναι γιὰ κοσμικὲς ἠχογραφήσεις. Εμπνεόταν πάντα ἀπὸ τὸ ἀναλόγιο, ὅπου ἔδινε ὅλο του τὸ εἶναι». ἠχογράφησις καὶ ψηφιοποίησις· ᾿Ιωάννης Λιβιτσάνος (ὡρισμένα ἀρχεῖα τὰ ἐπεξεργάστηκα ἐλαφρῶς πρὸς δι*όρθωσιν μικρῶν τεχνικῶν ἀδυναμιῶν στὴν ψηφιοποίησί των). "
http://www.symbole.gr/musice/thmkps/140-chryth
Last edited: