(από εδώ)
"Από την ενδέκατη συμφωνία βυζαντινής μουσικής στο Λος Άντζελες (ΗΠΑ 1988). Ψάλλει η 60μελης χορωδία βυζαντινής μουσικής του άρχοντος μουσικοδιδάσκαλου της Μ.τ.Χ. Ε. Θεοδώρου Βασιλικού"...
Δημήτριε, καλημέρα & καλή χρονιά.
Ο όρος "δευτεροτέταρτος", που πιθανόν να μας ξενίζει, αλλά περιγράφει "το μουσικό δρόμο" στα πλαίσια του οποίου κινείται το συγκεκριμένο "μάθημα", δεν είναι δικός μου! Τον χρησιμοποιούσε ο καθολικής αποδοχής Άρχ. Μουσικοδιδάσκαλος, αείμνηστος Δ. Σουρλαντζής.
Στο έργο του "ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ Θ. ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ", έκδοση 1992, σελ. 267, υπάρχουν Λειτουργικά σ' αυτόν τον ήχο.
Δημήτριε, καλημέρα & καλή χρονιά.
Ο όρος "δευτεροτέταρτος", που πιθανόν να μας ξενίζει, αλλά περιγράφει "το μουσικό δρόμο" στα πλαίσια του οποίου κινείται το συγκεκριμένο "μάθημα", δεν είναι δικός μου! Τον χρησιμοποιούσε ο καθολικής αποδοχής Άρχ. Μουσικοδιδάσκαλος, αείμνηστος Δ. Σουρλαντζής.
Στο έργο του "ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ Θ. ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ", έκδοση 1992, σελ. 267, υπάρχουν Λειτουργικά σ' αυτόν τον ήχο.
Δεν πρόκειται για τίποτε άλλο από ήχο δεύτερο σε μέλος Ιωάννου Παλλάση. Το ότι κανει επταφωνία όπως κ στο Δύναμις του Νηλέως δεν του αφαιρεί κάτι από το ποιόν του δευτέρου. Πβ κ σελ. 203 της Θ Λειτουργίας του Δ. Σουρλαντζή.
Καλή Χρονιά, Νικόλαε...α ναι Νεκτάριε (όπως δεν μπορώ να δώσω άλλο όνομα σε σένα....έτσι δεν εχεις το δικαίωμα να βαφτίζεις κατά αυθαίρετο δοκούν τους ήχους....)
Δ.