Το Α' αντίφωνο του Δ' ήχου του Πέτρου Πελοποννησίου

neoklis

Νεοκλής Λευκόπουλος, Γενικός Συντονιστής
Το Α' αντίφωνο του Δ' ήχου στην αργή μελοποίησή του από τον Διδάσκαλο Πέτρο, από τον Χάρη Συμεωνίδη, από τον ΟΦΕΛΠ.

 

domesticus

Lupus non curat numerum ovium
Κατανυκτικὸ ἄκουσμα, μαζεμένο, μὲ ἄνετες ἀναλύσεις ποὺ ρέουν ἀβίαστα καὶ χρόνο ἰδανικό, μοῦ θύμισες Ὄρος σὲ καλὲς στιγμές.
 

N/A

Μέλος
Αυτά είναι ισοκρατήματα από σωστούς ισοκράτες...
 

PavlosKouris

Pavlos Papadopaidi
Νομίζω ότι τα ισοκρατήματα είναι η Αυτού
Εξοχότης ο Χάρης:). Κάπου είχε γράψει ότι
ηχογραφεί ξεχωριστά τα ισοκρατήματα κ ανάλογα
τα τροποποιεί. (Βαριέμαι να ψάξω αλλά υποθέτω
ακολουθεί την ίδια μέθοδο εκτός κ αν είναι ισοκράτης
κ ξεγελέστηκα).:eek:
Πάντως πρόκειται για ωραίο μάθημα.Μπράβο.:wink:
(Τρανό παράδειγμα μουσικολόγου με
γνώσεις αντίστιξης-φούγκας κ.τ.λ. που τον κέρδισε
η Βυζαντινή Μουσική).:D
 

haris1963

παλαιότατο μέλος
Νομίζω ότι τα ισοκρατήματα είναι η Αυτού
Εξοχότης ο Χάρης:). Κάπου είχε γράψει ότι
ηχογραφεί ξεχωριστά τα ισοκρατήματα κ ανάλογα
τα τροποποιεί. (Βαριέμαι να ψάξω αλλά υποθέτω
ακολουθεί την ίδια μέθοδο εκτός κ αν είναι ισοκράτης
κ ξεγελέστηκα).:eek:
Πάντως πρόκειται για ωραίο μάθημα.Μπράβο.:wink:
(Τρανό παράδειγμα μουσικολόγου με
γνώσεις αντίστιξης-φούγκας κ.τ.λ. που τον κέρδισε
η Βυζαντινή Μουσική).:D

Φίλε μου, περιπου το 1/3 από αυτα που γράφεις ειναι λάθος! :D

Πρώτον, ΕΙΝΑΙ τεχνητος ισοκράτης. Βαριέμαι να κάνω μίξη όπως στη Δοξολογία του Γερμανού, κι έτσι ηχογραφω σε πραγματικό χρόνο με ισοκράτη Ναούμ (του οποίου τα διαστήματα εγώ ρυθμίζω βεβαίως-βεβαίως.

Δεύτερον, έχω πολλές περγαμηνές στην κλασική μουσική (κλ. κιθάρα, αρμονία, αντίστιξη) και καριέρα επίσης ως το 1990, αλλά: ΔΕΝ είμαι μουσικολόγος (δηλ. Πτυχιούχος κάποιου πανεπιστημιακού τμήματος).

Ξέρεις, τον καιρό μου δεν ειχε μουσικολογία ακόμα στην ελλάδα (είμαι προϊστορικός; :eek::p), και έτσι σπούδασα ιατρική, ενώ η κλασική μου μουσική παιδεία είναι ωδειακή.

Χς
 

dkalpakidis

Dimitrios Kalpakidis
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα Αντίφωνα του πλαγίου α' ήχου σε μέλος του Διδασκάλου Πέτρου.
Ενδιαφέρον εκτός από το άκουσμα είναι και το γεγονός ότι είναι τα μοναδικά (;) που γράφει ο Πέτρος σε αργό μέλος.

Τα υπόλοιπα έχουν γραφεί (και) σε αργό μέλος από τον Μανουήλ Πρωτοψάλτη και τον Χουρμούζιο Χαρτοφύλακα.
 
Last edited:

PavlosKouris

Pavlos Papadopaidi
Φίλε μου, περιπου το 1/3 από αυτα που γράφεις ειναι λάθος! :D

Πρώτον, ΕΙΝΑΙ τεχνητος ισοκράτης. Βαριέμαι να κάνω μίξη όπως στη Δοξολογία του Γερμανού, κι έτσι ηχογραφω σε πραγματικό χρόνο με ισοκράτη Ναούμ (του οποίου τα διαστήματα εγώ ρυθμίζω βεβαίως-βεβαίως.

Δεύτερον, έχω πολλές περγαμηνές στην κλασική μουσική (κλ. κιθάρα, αρμονία, αντίστιξη) και καριέρα επίσης ως το 1990, αλλά: ΔΕΝ είμαι μουσικολόγος (δηλ. Πτυχιούχος κάποιου πανεπιστημιακού τμήματος).

Ξέρεις, τον καιρό μου δεν ειχε μουσικολογία ακόμα στην ελλάδα (είμαι προϊστορικός; :eek::p), και έτσι σπούδασα ιατρική, ενώ η κλασική μου μουσική παιδεία είναι ωδειακή.

Χς


Ναι, ναι γνωστά όλα αυτά αλλά τι να κάνουμε
(για εμένα, δεν το ξεκαθάρισα αυτό:D) μουσικόλογος
είναι ο οιοσδήποτε έχει λόγο επιστημονικό περί
μουσικής. Πάντως η ηχογράφηση με τα δικά σου
ισοκρατήματα ήταν πιο "φυσική" πιο κοντά στο
"ζωντανό".:wink:
Να επαναληφθεί τάχιστα παρακαλώ άμα τη
αφίξει από τας θερινάς διακοπάς.:D

(Έλα βρε Μουργόλυκε βοήθα να τον
πείσουμε να "ανεβάσει" καμμιά δικιά του
εξήγηση ή σύνθεση...:p)
 
Top