Αδελφέ, προσωπικά, αν οι εν λόγω αρνητές μού ζητούσαν πράξη αγιοκατάταξης για να πεισθούν για τη συνείδηση της Εκκλησίας περί της αγιότητός του, θα τους ζητούσα κι εγώ αν γνωρίζουν (προ του π. Ρωμανίδη) κάποια μαρτυρία περί συνειδήσεως του αντιθέτου.Καλησπέρα. Γνωρίζει κανείς αν υπάρχει Πράξη Αγιοκατατάξεως του Ιερού Αυγουστίνου από το Οικουμενικό Πατριαρχείο, διότι έχω έλθει σε αντιπαράθεση με κάποιους αρνητές της αγιότητος του Πατρός. Ευχαριστώ.
Καλησπέρα. Γνωρίζει κανείς αν υπάρχει Πράξη Αγιοκατατάξεως του Ιερού Αυγουστίνου από το Οικουμενικό Πατριαρχείο, διότι έχω έλθει σε αντιπαράθεση με κάποιους αρνητές της αγιότητος του Πατρός. Ευχαριστώ.
Καλησπέρα. Γνωρίζει κανείς αν υπάρχει Πράξη Αγιοκατατάξεως του Ιερού Αυγουστίνου από το Οικουμενικό Πατριαρχείο, διότι έχω έλθει σε αντιπαράθεση με κάποιους αρνητές της αγιότητος του Πατρός. Ευχαριστώ.
Αδελφέ στο ημερολόγιο του Οικουμενικού Πατριαρχείου, στην 15η Ιουνίου, αναφέρεται. Του εν αγίοις πατρός ημών Αυγουστίνου ιππώνος. Δεν υπάρχει αμφιβολία.
Ε... άν το γράφει το ημερολόγιο του Οικ. Πατριαρχείου...Ευαγγέλιο!
Αδελφέ, προσωπικά, αν οι εν λόγω αρνητές μού ζητούσαν πράξη αγιοκατάταξης για να πεισθούν για τη συνείδηση της Εκκλησίας περί της αγιότητός του, θα τους ζητούσα κι εγώ αν γνωρίζουν (προ του π. Ρωμανίδη) κάποια μαρτυρία περί συνειδήσεως του αντιθέτου
Παραθέτω ένα απόσπασμα από το άρθρο του καθηγητή Θεολογίας, Παντελή Καλαϊτζίδη, «π. Ιωάννης Μέγιεντορφ και π. Ιωάννης Ρωμανίδης: δύο αντικρουόμενες ερμηνείες της παλαμικής θεολογίας» (στην Επιστημονική Επιθεώρηση του Μεταπτυχιακού Προγράμματος «ΣΠΟΥ∆ΕΣ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟ∆ΟΞΗ ΘΕΟΛΟΓΙΑ» ΤΟΜΟΣ ∆΄, σελ. 193-194).Ίσως πιο σημαντικό και ενδιαφέρον από την πράξη αγιοκατάταξης θα ήταν, εάν υπάρχουν, μαρτυρίες από την παλαιότερη εκκλησιαστική γραμματεία που να μαρτυρούν για την έως τότε πεποίθηση και συνείδηση της εκκλησίας περί της αγιότητος του Αγ. Αυγουστίνου.
Ίσως πιο σημαντικό και ενδιαφέρον από την πράξη αγιοκατάταξης θα ήταν, εάν υπάρχουν, μαρτυρίες από την παλαιότερη εκκλησιαστική γραμματεία που να μαρτυρούν για την έως τότε πεποίθηση και συνείδηση της εκκλησίας περί της αγιότητος του Αγ. Αυγουστίνου.
(Οι παραπομπές από TLG)5. Ο Μ. Φώτιος στην Μυριόβιβλο που συνέγραψε μαρτυρεί την αγιότητα του αγίου Αυγούστίνου αναφέροντας το περιστατικό με τον αγ. Κελεστίνο (P.G 103.96)
7. Ο αγ. Νικόδημος (που είναι γνωστός ο αγώνας που έδωσε για αιρετικές διδασκαλίες των παπικών) τον συμπεριέλαβε στον Συναξαριστή του.
Η μαλλον παλιοτερη αναφορα του Αυγουστινου σε υμνογραφικο κειμενο της Ορθοδοξου Εκκλησιας γινεται στον κανονα της εορτης των Αγιων Παντων υπο τον Γεωργιανο υμνογραφο Μιχαηλ Modrekili (Ι᾽ αι.). Τον εξεδωσε το 1913 ο γνωστος Γεωργιανος ερευνητης ο Παυλος Ingorokva, εδω το σχετικο αποσπασμα στα Γεωργιανα. Η "πηγη" ειναι μαλλον τα Διπτυχα της Λειτουργιας του Αγ. Ιακωβου.
Iberica sunt, non leguntur....
Ο Αυγουστινος αναφερεται ως "μακαριος" 2 φορες στην επιστολη του Ιουστινιανου προς την Εκκλησια Ιεροσολυμων που σωζεται στη Γεωργιανη μεταφραση. Βλ. Michel van Esbroeck. La lettre de l'empereur Justinien sur l'Annonciation et la Noël en 561. AB 86(1968): 351-371, συγκεκριμενα σελ. 360.