Πανηγυρικός εσπερινός 04-05-2009 δευτέρα απόγευμα Αγ ειρήνη οδός Αίολου Αθήνα

ΑΛΕΞΙΟΣ ΝΙΚΟΛΟΥΤΣΟΠΟΥΛΟΣ

Φωτορεπόρτερ - Οπερατέρ Films Producer
Πανηγυρικός εσπερινός 04-05-2009 δευτέρα απόγευμα Αγ ειρήνη οδός Αίολου Αθήνα
Πρόκειται γιά τόν ἑσπερινό τῆς παραμονῆς τῆς μνήμης τῆς ἁγίας,
Χοροστατώντας ο μητροπολίτης Βελεστίνου Δαμασκηνός

Τον δεξιό χορό διευθύνει ο πρωτοψάλτης ο κ. Λυκούργος Αγγελόπουλος
Α λαμπαδαριος ο φίλος και αγαπητός συνάδελφος Γιάννης Τσιτσιόπουλος
Στις εκφωνήσεις ὁ ἱερολογιώτατος διάκονος τοῦ Καθεδρικοῦ Ναοῦ Ἀθηνῶν (Μητρόπολη) π. Νικόλαος Λαζαρόπουλος,

Η ηχογράφηση είναι ζωντανή
 

Attachments

  • 01 ΑΝΟΙΞΑΝΤΑΡΙΑ προς το τελος (ΑΡΓΑ).mp3
    14.3 MB · Views: 226
  • 02 ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΔΕΗΘΩΜΕΝ.mp3
    4.8 MB · Views: 147
  • 03 ΚΥΡΙΕ ΕΚΕΚΡΑΞΑ- ΚΑΤΕΥΘΥΝΘΗΤΩ (ΑΡΓΑ).mp3
    9.7 MB · Views: 219
  • 04 ΣΤΙΧΗΡΑ ΠΡΟΣΟΜΟΙΑ ΕΙΣ ΣΤΙΧΟΥΣ ζ.mp3
    6.8 MB · Views: 154
  • 05 ΣΤΙΧΗΡΑ ΠΡΟΣΟΜΟΙΑ ΕΙΣ ΣΤΙΧΟΥΣ δ.mp3
    7.1 MB · Views: 146
  • 06 ΔΟΞΑ ΚΑΙ ΝΥΝ ΤΗΣ ΕΟΡΤΗΣ.mp3
    14 MB · Views: 143
Last edited:

dimskrekas

Δημήτρης Σκρέκας
ΑΛΕΞΙΟΣ ΝΙΚΟΛΟΥΤΣΟΠΟΥΛΟΣ;36291 said:
Πανηγυρικός εσπερινός 04-05-2009 δευτέρα απόγευμα Αγ ειρήνη οδός Αίολου Αθήνα Απόδοση της εορτής

Χοροστατώντας ο μητροπολίτης Βελεστίνου Δαμασκηνός

Τον δεξιό χορό διευθύνει ο πρωτοψάλτης ο κ. Λυκούργος Αγγελόπουλος
Α λαμπαδαριος ο φίλος και αγαπητός συνάδελφος Γιάννης Τσιτσιόπουλος
Στις εκφωνήσεις ο πρεσβύτερος Θωμάς Χρυσικός

Η ηχογράφηση είναι ζωντανή

Ευχαριστίες για την ηχογράφηση! Μου είναι δύσκολο όμως να μην αφιερώσω τουλάχιστον κάτι : την εντελώς αλλότρια μουσική φράση ( τρακ 3, λεπτά 1.30-36' εισακουσοοόν μου) του Κεκραγαρίου του κυρ Γιακουμάκη σε όσους φρονούν διάφορα περί μεγάλων και μικρών διδασκάλων, σαν τον Τάσο Νάσση ( goldengreek487), ως συνέχεια της απάντησής μου εδώ, αλλά και σε μουσικολόγους και μαθητές.
Πριν πυροβολήσετε τον τολμητία, ξανακούστε όλους τους παραδοσιακούς ψάλτες, και βρείτε πώς εκτελούν κ τη συγκεκριμένη γραμμή. Οφείλουμε απεριόριστη ευγνωμοσύνη στον Άρχοντα κυρ Λυκούργο Αγγελόπουλο που κατέγραψε τον διακο-Διονύση να ψάλλει εδώ αριστουργηματικά τον ίδιο ύμνο, αλλά εξ ίσου ισχύει κ το φίλος Πλάτων, φιλτάτη η αλήθεια!

Δ.
 
Last edited:

π. Μάξιμος

Γενικός Συντονιστής
Πανηγυρικός εσπερινός 04-05-2009 δευτέρα απόγευμα Αγ ειρήνη οδός Αίολου Αθήνα Απόδοση της εορτής
Χοροστατώντας ο μητροπολίτης Βελεστίνου Δαμασκηνός
Στις εκφωνήσεις ο πρεσβύτερος Θωμάς Χρυσικός
Η ηχογράφηση είναι ζωντανή
Ἀγαπητέ Ἀλέξιε,
Πρόκειται γιά τόν ἑσπερινό τῆς παραμονῆς τῆς μνήμης τῆς ἁγίας, πού φυσικά τελέστηκε τή Δευτέρα 4 Μαΐου τό ἑσπέρας. Ὁπότε δέν πρόκειται γιά καμμία
«Απόδοση της εορτής».
Σέ μπερδεύουν προφανῶς οἱ «εκφωνήσεις» (ὅπως γράφεις) –πρόκειται γιά τή μεγάλη συναπτή (εἰρηνικά)– πού νομίζεις ὅτι τίς ἐκφωνεῖ ὁ π. Θωμᾶς Χρυσικός.
Ἐκφωνεῖ ὁ ἱερολογιώτατος διάκονος τοῦ Καθεδρικοῦ Ναοῦ Ἀθηνῶν (Μητρόπολη) π. Νικόλαος Λαζαρόπουλος, πού ὄντως ὁμοιάζει στό ψάλσιμο πολύ μέ τόν παπα-Θωμᾶ, ἀλλά δέν εἶναι.
Στόν π. Νικόλαο ἔχω ἀναφερθεῖ ἐδῶ.


 

Dimitri

Δημήτρης Κουμπαρούλης, Administrator
Staff member
... σε ποιμένες και διδασκάλους κατά το υμνογραφικόν

Δημήτρη, θα παρακαλέσω να σταματήσεις την ποιμενολογία και τα υπονοούμενα έστω αν γίνονται μόνο σαν χιούμορ. Αρκετά ακούστηκαν. Τα μουσικά σχόλια αρκούν. Σ'ευχαριστώ.
 

dimskrekas

Δημήτρης Σκρέκας
Δημήτρη, θα παρακαλέσω να σταματήσεις την ποιμενολογία και τα υπονοούμενα έστω αν γίνονται μόνο σαν χιούμορ. Αρκετά ακούστηκαν. Τα μουσικά σχόλια αρκούν. Σ'ευχαριστώ.


Έγινε τροποποίηση επί το μουσικολογικόν. Ευχαριστώ.

Δ.
 

ΑΛΕΞΙΟΣ ΝΙΚΟΛΟΥΤΣΟΠΟΥΛΟΣ

Φωτορεπόρτερ - Οπερατέρ Films Producer
Ἀγαπητέ Ἀλέξιε,
Πρόκειται γιά τόν ἑσπερινό τῆς παραμονῆς τῆς μνήμης τῆς ἁγίας, πού φυσικά τελέστηκε τή Δευτέρα 4 Μαΐου τό ἑσπέρας. Ὁπότε δέν πρόκειται γιά καμμία
«Απόδοση της εορτής».
Σέ μπερδεύουν προφανῶς οἱ «εκφωνήσεις» (ὅπως γράφεις) –πρόκειται γιά τή μεγάλη συναπτή (εἰρηνικά)– πού νομίζεις ὅτι τίς ἐκφωνεῖ ὁ π. Θωμᾶς Χρυσικός.
Ἐκφωνεῖ ὁ ἱερολογιώτατος διάκονος τοῦ Καθεδρικοῦ Ναοῦ Ἀθηνῶν (Μητρόπολη) π. Νικόλαος Λαζαρόπουλος, πού ὄντως ὁμοιάζει στό ψάλσιμο πολύ μέ τόν παπα-Θωμᾶ, ἀλλά δέν εἶναι.
Στόν π. Νικόλαο ἔχω ἀναφερθεῖ ἐδῶ.



Πάτερ σας ευχαριστώ για τις επισημάνσεις
 

greek487

Tasos N.
Ευχαριστίες για την ηχογράφηση! Μου είναι δύσκολο όμως να μην αφιερώσω τουλάχιστον κάτι : την εντελώς αλλότρια μουσική φράση ( τρακ 3, λεπτά 1.30-36' εισακουσοοόν μου) του Κεκραγαρίου του κυρ Γιακουμάκη σε όσους φρονούν διάφορα περί μεγάλων και μικρών διδασκάλων, σαν τον Τάσο Νάσση ( goldengreek487), ως συνέχεια της απάντησής μου εδώ, αλλά και σε μουσικολόγους και μαθητές.
Πριν πυροβολήσετε τον τολμητία, ξανακούστε όλους τους παραδοσιακούς ψάλτες, και βρείτε πώς εκτελούν κ τη συγκεκριμένη γραμμή. Οφείλουμε απεριόριστη ευγνωμοσύνη στον Άρχοντα κυρ Λυκούργο Αγγελόπουλο που κατέγραψε τον διακο-Διονύση να ψάλλει εδώ αριστουργηματικά τον ίδιο ύμνο, αλλά εξ ίσου ισχύει κ το φίλος Πλάτων, φιλτάτη η αλήθεια!

Δ.


Φυσικα ειναι δυσκολο να μην "αφιερωσετε" κατι, επειδη και παλι ψαχνετε να βρειτε κατι να κατηγορισετε τον Αρχωντα Αγγ.

Και οπως εχετε καταλαβει κ. Σκρεκα, οι προσπαθειες σας για χιουμερ εχουν αποτυχει, για αυτο και σας ερωτω να μην παιζετε με το ID μου ("goldengreek487"), γιατι και εγω θα μπορουσα να κοροιδεψω το ονομα σας παρα πολλη ευκολα.

Επι του θεματος....

Γραφετε οτι ακουτε μια "εντελώς αλλότρια μουσική φράση." Εντελως αλλοτρια? Δεν εχετε ακουσει τον Βαρυ διατονικο απ τον ΖΩ? Πρωτη φορα τ' ακουτε? Ετσι ακριβως το ερμηνευει ο ΛΑ. Την ερμηνευει ως Βαρυ απ την αρχη και για αυτο το ισοκρατημα αλλαζει αμεσως και οχι αργοτερα (η ποτε οπως το θελουν αλλοι συναδελφοι). Για περισοττερες πληροφοριες ρωτιστε τους ειδικους.

Οπως και στο συντομο Κυριε Εκεκραξα σε ηχο Α'. Λαθος ειναι, δηλαδη? Πως? Επειδη εχετε μια ιδεα οτι ολοι οι παραδοσιακοι ψαλτες κανουν ακριβως το ιδιο πραμα? (Διαφορες που ιδι εχουμε ακουσει με τον κ. Σουρλατζη και τον Αρχωντα Εμμανουηλιδη.) Ο παραδοσιακος ψαλτης ακουει αλλα επισης μελεταει και ερμηνευει. Δεν κανει απλη παππαγγελια, να αντιγραφει τυφλα αυτα που ακουσε.

π.χ. Ποσοι παραδοσιακοι εψελναν τα παλαια απηχηματα πριν τον Καρα και τον Αγγ? Και ποσοι τα μεταχειρηζονται τωρα? Μηπως δεν ειναι παραδοσιακοι τωρα που τα ψελνουν?

Και το καλυτερο ειναι οτι μετα βαζεις ηχογραφηση του διακο-Διονύση που εκανε ο ΛΑ για να ειπεις κοιταξτε πως ο Αρχ. ΛΑ δεν ειναι παραδοσιακος. Και με "απεριόριστη ευγνωμοσύνη" τον κατηγορας αδικα ως μη παραδοσιακο. Που η πραγματικη αληθεια ειναι οτι, στο τελος, μονο για παραδοση ενδιαφερεται.

Ειπατε επισης, ".....σε όσους φρονούν διάφορα περί μεγάλων και μικρών διδασκάλων, σαν τον Τάσο Νάσση." Τι εννοιετε? Γιατι εγω ουτε με μικρους ουτε με μεγαλους δασκαλους εχω προβλημα. Απλα να ξερει ο καθενας τι ειναι.

Παντως συμφωνω οτι, "Οφείλουμε απεριόριστη ευγνωμοσύνη στον Άρχοντα κυρ Λυκούργο Αγγελόπουλο που κατέγραψε τον διακο-Διονύση."

Αλλα οχι μονο για αυτο, αλλα και για παρα πολλα ακομα.

Τασος
 

dimskrekas

Δημήτρης Σκρέκας
Φυσικα ειναι δυσκολο να μην "αφιερωσετε" κατι, επειδη και παλι ψαχνετε να βρειτε κατι να κατηγορισετε τον Αρχωντα Αγγ.

Και οπως εχετε καταλαβει κ. Σκρεκα, οι προσπαθειες σας για χιουμερ εχουν αποτυχει, για αυτο και σας ερωτω να μην παιζετε με το ID μου ("goldengreek487"), γιατι και εγω θα μπορουσα να κοροιδεψω το ονομα σας παρα πολλη ευκολα.

Επι του θεματος....

Γραφετε οτι ακουτε μια "εντελώς αλλότρια μουσική φράση." Εντελως αλλοτρια? Δεν εχετε ακουσει τον Βαρυ διατονικο απ τον ΖΩ? Πρωτη φορα τ' ακουτε? Ετσι ακριβως το ερμηνευει ο ΛΑ. Την ερμηνευει ως Βαρυ απ την αρχη και για αυτο το ισοκρατημα αλλαζει αμεσως και οχι αργοτερα (η ποτε οπως το θελουν αλλοι συναδελφοι). Για περισοττερες πληροφοριες ρωτιστε τους ειδικους.

Οπως και στο συντομο Κυριε Εκεκραξα σε ηχο Α'. Λαθος ειναι, δηλαδη? Πως? Επειδη εχετε μια ιδεα οτι ολοι οι παραδοσιακοι ψαλτες κανουν ακριβως το ιδιο πραμα? (Διαφορες που ιδι εχουμε ακουσει με τον κ. Σουρλατζη και τον Αρχωντα Εμμανουηλιδη.) Ο παραδοσιακος ψαλτης ακουει αλλα επισης μελεταει και ερμηνευει. Δεν κανει απλη παππαγγελια, να αντιγραφει τυφλα αυτα που ακουσε.

π.χ. Ποσοι παραδοσιακοι εψελναν τα παλαια απηχηματα πριν τον Καρα και τον Αγγ? Και ποσοι τα μεταχειρηζονται τωρα? Μηπως δεν ειναι παραδοσιακοι τωρα που τα ψελνουν?

Και το καλυτερο ειναι οτι μετα βαζεις ηχογραφηση του διακο-Διονύση που εκανε ο ΛΑ για να ειπεις κοιταξτε πως ο Αρχ. ΛΑ δεν ειναι παραδοσιακος. Και με "απεριόριστη ευγνωμοσύνη" τον κατηγορας αδικα ως μη παραδοσιακο. Που η πραγματικη αληθεια ειναι οτι, στο τελος, μονο για παραδοση ενδιαφερεται.

Ειπατε επισης, ".....σε όσους φρονούν διάφορα περί μεγάλων και μικρών διδασκάλων, σαν τον Τάσο Νάσση." Τι εννοιετε? Γιατι εγω ουτε με μικρους ουτε με μεγαλους δασκαλους εχω προβλημα. Απλα να ξερει ο καθενας τι ειναι.

Παντως συμφωνω οτι, "Οφείλουμε απεριόριστη ευγνωμοσύνη στον Άρχοντα κυρ Λυκούργο Αγγελόπουλο που κατέγραψε τον διακο-Διονύση."

Αλλα οχι μονο για αυτο, αλλα και για παρα πολλα ακομα.

Τασος

http://www.analogion.com/forum/showpost.php?p=35727&postcount=45
 
Top