Πανήγυρις Ιερού Ναού Αγίων Αναργύρων Αμαρούσιου (30-06/1-7-2013 )

ΑΛΕΞΙΟΣ ΝΙΚΟΛΟΥΤΣΟΠΟΥΛΟΣ

Φωτορεπόρτερ - Οπερατέρ Films Producer
#1


30-06-2013 παραμονή της εορτής Ιερός ναός αγίων Αναργύρων Αμαρούσιου δεξιό αναλόγιο πρωτοψάλτης (χάρης Συμεωνίδης)
αριστερό αναλόγιο (Λευτέρης Γκεζερλής )
Όπως καταλαβαίνεται σε ένα ζωντανό βίντεο υπάρχουν και διάφορες ατέλειες δεν είχα μαζί μου και την καλή κάμερα.
Είχε αρκετή ζέστη πάρα πολύ κόσμο - πολύ κόσμο και στο αναλόγιο λίγος ο χώρος για να μπορώ να ηχογραφήσω κάπως άνετα ο ήχος είναι από το μικρόφωνο της κάμερας ζωντανά.
Στο αναλόγιο βρεθήκαν ως μέλη του ψαλτολόγιου:

Κωνσταντίνος βαγενάς
Σκαρμούτσος Κωνσταντίνος
Φανερωμένος Σπύρος

Και άλλοι συνάδελφοι συγγνώμη αν ξεχνώ κάποιον διορθώστε η συμπληρώστε διότι το έχω να μην θυμάμαι ονόματα.
O Xάρης ο Συμεωνίδης νομίζω είναι χαρισματικός πάντα με πολύ χιούμορ και γενικά ψαγμένος.
Mην περιμένετε πολλά από το βίντεο διότι είναι ζωντανά σε μια μεγάλη γιορτή με πολύ κόσμο και συνθήκες περίεργες εάν κάποιος θέλει να ακούσει τον χάρη μπορεί να επισκεφτεί το ναό Κυριακή πρωί με κανονικές συνθήκες και με ησυχία.
 
Last edited:

haris1963

παλαιότατο μέλος
#2
Και άλλοι συνάδελφοι συγγνώμη αν ξεχνώ κάποιον διορθώστε η συμπληρώστε διότι το έχω να μην θυμάμαι ονόματα.
Ευχαριστίες Αλέξιε!

Ωστόσο, οφείλω να συμπληρώσω! Στο δεξιό αναλόγιο την παραμονή συνέψαλαν μαζί μου οι:
  • Αθανάσιος Παπαζαρής
  • Κων/νος Πολίτης
  • Ιωάννης Αρβανίτης
  • Κων/νος Σκαρμούτσος
  • Νίκος Μπούρης
  • Κων/νος Βαγενάς
  • Ιωάννης Παπαχρήστου
  • Σπύρος Φανερωμένος
  • Αλέξιος Νικολουτσόπουλος
και 2 ακόμα βοηθοί, των οποίων δεν συγκρατώ τα ονόματα.

Αριστερά μαζί με τον Λευτέρη έψαλαν οι:
  • Μιχάλης Μαμάης
  • Μιχάλης Σιταράς
και επίσης 2 βοηθοί των οποίων δεν συγκρατώ τα ονόματα.

Ανήμερα της εορτής το πρωί προεξήρχε των ιερουργών ο Θεοφιλέστατος Επίσκοπος Ναζιανζού κ.κ. Θεοδώρητος.
Μαζί μου συνέψαλαν στο δεξιό αναλόγιο οι:
  • Άρχων Γεώργιος Χατζηχρόνογλου
  • Ιωάννης Αρβανίτης
  • Γρηγόρης Χίντζιος
  • Κων/νος Βαγενάς
  • Δαυΐδ Παπαδόπουλος
  • Γεώργιος Σαγώνας

ενώ αριστερά με τον λαμπαδάριο ήταν ο Χρήστος Χασιώτης και 2-3 ακόμα βοηθοί.

Το απόγευμα, στο μεθέορτο Εσπερινό - Λιτανεία, στον οποίο προεξήρχε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Κηφισίας Αμαρουσίου και Ωρωπού κ.κ. Κύριλλος, μας επισκέφθηκαν οι:
  • Κων/νος Βαγενάς
  • Ανδρέας Παντελίδης και
  • Μιχάλης Μαμάης

Όπως θα είδατε το δεξιό μόνο αναλόγιο, συνολικά, φιλοξένησε πάνω από 15 συναδέλφους, σχεδόν όλοι μέλη του Ψαλτολογίου.

Δράττομαι εδώ της ευκαιρίας, να ευχαριστήσω και δημοσίως, εκ μέσης καρδίας, όλους αυτούς τους φίλους συναδέλφους, που οι περισσότεροι ερχόμενοι από πολύ μακριά, τίμησαν με την παρουσία τους τον Ναό μας και εμένα προσωπικά, και λάμπρυναν την πανήγυρη των Αγίων και Θαυματουργών Αναργύρων.

Και το ...Νοέμβριο! (στο μόνο πανηγύρι που δε λέμε «και του χρόνου»):wink::)
 

Γιώργος Μ.

Παλαιόν μέλος
#3
Θυμίζει λίγο αγιορείτικο χορό. Kαι του χρόνου, Χάρη και λοιποί φίλοι!

ΥΓ Αλέξη, επειδή είσαι ειδικός στον ήχο, συγγνώμη που θα μιλήσω λίγο ερασιτεχνικά. Ο ήχος πλησιάζει την πηγή της λήψης κατά κύματα, σωστά; Αφού στέκεσαι λοιπόν δεξιά του αναλογίου, το πιο λογικό είναι να ακούγονται περισσότεροι οι κύριοι της δεξιάς πλευράς του αναλογίου. Έτσι, το άκουσμα αν και ωραίο, αδικεί εξ ορισμού το σύνολο - όπως και οποιαδήποτε λήψη γίνεται ΜΟΝΟ από τη μία πλευρά.

Ας πούμε ότι υπάρχει η πηγή του ήχου και η πηγή της λήψης. Το ιδανικό θα είναι να φτάνει από τη μία πηγή στην άλλη με ομιοογένεια. Πώς θα γίνει αυτό; (Δεδομένου μάλιστα ότι τα μεγάφωνα περιπλέκουν το πρόβλημα δημιουργώντας πολλαπλές και ασύμμετρες πηγές ήχου, που μάλιστα δεν τον αναπαράγουν ομοιογενώς).

Δύο ιδανικές περιπτώσεις υπάρχουν (με δεδομένο πάντα ότι η πηγή της λήψης είναι σε κατάλληλη απόσταση από την πηγή της λήψης):
α) είτε να μην υπάρχουν μικρόφωνα, β) είτε τα μικρόφωνα να είναι πυκνωτικά

Αφού εδώ (όπως και στους περισσότερους ενοριακούς ναούς) ούτε το πρώτο και μάλλον ούτε το δεύτερο είναι εφικτό, η μόνη λύση είναι να βρίσκεται η πηγή της λήψης σε ικανή απόσταση τόσο από τον χορό, όσο και από τα μεγάφωνα. Δεν ξέρω ποιό είναι το μέρος του ναού σας στο οποίο αυτό μπορεί να γίνει, πάντως όχι αυτό στο οποίο στέκεσαι. (Κατανοώ βέβαια ότι έπρεπε να τραβήξεις με το κινητό, επομένως δεν μπορούσες να είσαι και αλλού).

Και μια ευχή -από την καρδιά μου- σε όλους τους συναδέλφους που έχουν αναλόγιο: ο Θεός να σας φυλάει από ραδιοφωνική αναμετάδοση την ημέρα της πανηγύρεώς σας, αν θέλετε να έχετε χορό... Μπορεί να γίνει το απόλυτο "ραδιο-φονικό" του ήχου.
 

ΑΛΕΞΙΟΣ ΝΙΚΟΛΟΥΤΣΟΠΟΥΛΟΣ

Φωτορεπόρτερ - Οπερατέρ Films Producer
#4
Θυμίζει λίγο αγιορείτικο χορό. Kαι του χρόνου, Χάρη και λοιποί φίλοι!

ΥΓ Αλέξη, επειδή είσαι ειδικός στον ήχο, συγγνώμη που θα μιλήσω λίγο ερασιτεχνικά. Ο ήχος πλησιάζει την πηγή της λήψης κατά κύματα, σωστά; Αφού στέκεσαι λοιπόν δεξιά του αναλογίου, το πιο λογικό είναι να ακούγονται περισσότεροι οι κύριοι της δεξιάς πλευράς του αναλογίου. Έτσι, το άκουσμα αν και ωραίο, αδικεί εξ ορισμού το σύνολο - όπως και οποιαδήποτε λήψη γίνεται ΜΟΝΟ από τη μία πλευρά.

Ας πούμε ότι υπάρχει η πηγή του ήχου και η πηγή της λήψης. Το ιδανικό θα είναι να φτάνει από τη μία πηγή στην άλλη με ομιοογένεια. Πώς θα γίνει αυτό; (Δεδομένου μάλιστα ότι τα μεγάφωνα περιπλέκουν το πρόβλημα δημιουργώντας πολλαπλές και ασύμμετρες πηγές ήχου, που μάλιστα δεν τον αναπαράγουν ομοιογενώς).

Δύο ιδανικές περιπτώσεις υπάρχουν (με δεδομένο πάντα ότι η πηγή της λήψης είναι σε κατάλληλη απόσταση από την πηγή της λήψης):
α) είτε να μην υπάρχουν μικρόφωνα, β) είτε τα μικρόφωνα να είναι πυκνωτικά

Αφού εδώ (όπως και στους περισσότερους ενοριακούς ναούς) ούτε το πρώτο και μάλλον ούτε το δεύτερο είναι εφικτό, η μόνη λύση είναι να βρίσκεται η πηγή της λήψης σε ικανή απόσταση τόσο από τον χορό, όσο και από τα μεγάφωνα. Δεν ξέρω ποιό είναι το μέρος του ναού σας στο οποίο αυτό μπορεί να γίνει, πάντως όχι αυτό στο οποίο στέκεσαι. (Κατανοώ βέβαια ότι έπρεπε να τραβήξεις με το κινητό, επομένως δεν μπορούσες να είσαι και αλλού).

Και μια ευχή -από την καρδιά μου- σε όλους τους συναδέλφους που έχουν αναλόγιο: ο Θεός να σας φυλάει από ραδιοφωνική αναμετάδοση την ημέρα της πανηγύρεώς σας, αν θέλετε να έχετε χορό... Μπορεί να γίνει το απόλυτο "ραδιο-φονικό" του ήχου.

Γιώργο σωστά τα λέγεις πραγματικά οι συνθήκες λήψης δεν ήταν οι καλύτερες λόγο κόσμου φασαρίας και χώρου, άσε που οι παπάδες δεν θέλουν να συνδέσω κανένα καλώδιο στην μικροφωνική τους (μην αγγίζετε γράφουν)
Συνήθως θέλω να ηχογραφώ στη μέση του αναλογίου για να πιάνει το σύνολο αλλά και να φαίνονται όλα τα πρόσωπα.
Με κάμερα έχω ηχογραφήσει αλλά για ασφάλεια και με σίγουρο ήχο στο κέντρο του αναλογίου έχω κάνει ηχογράφηση με το LS 11 Θα το ανεβάσω, καμία σχέση ,μεγάλη η διαφορά δεν πρόλαβα χθες θα το ανεβάσω σήμερα το βράδυ:)
 
#5
.........................................................
Συνήθως θέλω να ηχογραφώ στη μέση του αναλογίου για να πιάνει το σύνολο αλλά και να φαίνονται όλα τα πρόσωπα.
Με κάμερα έχω ηχογραφήσει αλλά για ασφάλεια και με σίγουρο ήχο στο κέντρο του αναλογίου έχω κάνει ηχογράφηση με το LS 11 Θα το ανεβάσω, καμία σχέση ,μεγάλη η διαφορά δεν πρόλαβα χθες θα το ανεβάσω σήμερα το βράδυ:)
Ευχαριστούμε για την ηχογράφηση και την ανάρτηση των Ανοιξαντάριων!
Τον Αριστερό χορό, όμως, τον ξεχάσατε!
 

ΑΝΑΣΤΑΣΗΣG7

Αναγνώστης Αναστάσιος Φετάνης
#6
Ωστόσο, οφείλω να συμπληρώσω!

Το απόγευμα, στο μεθέορτο Εσπερινό - Λιτανεία, στον οποίο προεξήρχε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Κηφισίας Αμαρουσίου και Ωρωπού κ.κ. Κύριλλος, μας επισκέφθηκαν οι:
  • Κων/νος Βαγενάς
  • Ανδρέας Παντελίδης και
  • Μιχάλης Μαμάης
Εμένα με ξεχάσατε . :( Δεν πειράζει ! :eek:
 

haris1963

παλαιότατο μέλος
#7
Εμένα με ξεχάσατε . :( Δεν πειράζει ! :eek:
Κι ο αναγνώστης Αναστάσιος Φετάνης λοιπόν!:)

Συγγνώμη φίλε μου, αλλά είχα φωτογραφήσει στη μνήμη μου, μόνο όσους ήταν στο αναλόγιο, κι εσύ ήσουν συνήθως στο ιερό!:wink:
Ωστόσο, είναι δεύτερη πανήγυρις που μας επισκέπτεσαι και όφειλα να σε θυμάμαι.

Σε ευχαριστώ!
 

haris1963

παλαιότατο μέλος
#8

Αφού στέκεσαι λοιπόν δεξιά του αναλογίου, το πιο λογικό είναι να ακούγονται περισσότεροι οι κύριοι της δεξιάς πλευράς του αναλογίου. Έτσι, το άκουσμα αν και ωραίο, αδικεί εξ ορισμού το σύνολο - όπως και οποιαδήποτε λήψη γίνεται ΜΟΝΟ από τη μία πλευρά.
Όντως Γιώργο, ο Αλέξιος στεκόταν και βιντεοσκοπούσε τέρμα δεξιά μου (ανάμεσα στον Αρβανίτη, τον Παπαζαρή, το Βαγενά κι έναν άγνωστο σε μένα κύριο), και ο ήχος της εγγραφής διαφέρει πολύ από αυτόν που έφτανε στα δικά μου αυτιά (με τον Πολίτη, το Μπούρη και τους υπόλοιπους αριστερά μου).

Δύο ιδανικές περιπτώσεις υπάρχουν (με δεδομένο πάντα ότι η πηγή της λήψης είναι σε κατάλληλη απόσταση από την πηγή της λήψης):
α) είτε να μην υπάρχουν μικρόφωνα, β) είτε τα μικρόφωνα να είναι πυκνωτικά

Αφού εδώ (όπως και στους περισσότερους ενοριακούς ναούς) ούτε το πρώτο και μάλλον ούτε το δεύτερο είναι εφικτό, η μόνη λύση είναι να βρίσκεται η πηγή της λήψης σε ικανή απόσταση τόσο από τον χορό, όσο και από τα μεγάφωνα. Δεν ξέρω ποιό είναι το μέρος του ναού σας στο οποίο αυτό μπορεί να γίνει, πάντως όχι αυτό στο οποίο στέκεσαι. (Κατανοώ βέβαια ότι έπρεπε να τραβήξεις με το κινητό, επομένως δεν μπορούσες να είσαι και αλλού).
Λοιπόν τα μικρόφωνα είναι πυκνωτικά (μάλιστα το κεντρικό είναι αρκετά καλό το AKG 3000). Αλλού είναι τα προβλήματα:

Ο ναός δεν έχει μόνιτορ στα αναλόγια, με αποτέλεσμα, ο ήχος να ακούγεται στο κέντρο του ναού με 3πλάσια ένταση από αυτή που φτάνει σε μας. Με το δεδομένο της ...ας πούμε επιεικώς «προβληματικής» φυσικής ηχητικής του ναού λόγω του ...«πυραυλικού» σχήματός του, ουσιαστικά δεν έχουμε σχεδόν καμιά επιστροφή ήχου στα αναλόγια. Οι ιερείς όντως δεν ασχολούνται σοβαρά για τη λύση του προβλήματος και έχουν ένα φόβο - άρνηση για την ενασχόληση με τον ήχο (βλέπε: «μην αγγίζετε την κονσόλα», η οποία είναι ήδη κλειδωμένη κ.λ.π.).

Η μόνη λύση είναι να γίνεται η ηχογράφηση από μπροστά και αρκετά μακριά από το αναλόγιο, αλλά και πάλι ο ήχος είναι ξηρότατος. Μια άλλη λύση είναι να κολλάω το στόμα μου επάνω στο κεντρικό μικρόφωνο. Έτσι έκανε ο αριστερός μου και ακουγόταν καλά μεν, αλλά μόνο αυτός. Εγώ δεν προτιμώ και όταν είμαι μόνος μου αυτή τη λύση, πόσο μάλλον με τόσο μεγάλη (και από εκλεκτούς συναδέλφους αποτελούμενη) χορωδία.

Δεν πειράζει όμως! Όσοι παραβρέθηκαν γνωρίζουν καλά, το πόσο ωραία και πανηγυρικά αποδόθηκαν τα μαθήματα.
 

ΑΝΑΣΤΑΣΗΣG7

Αναγνώστης Αναστάσιος Φετάνης
#9
Κι ο αναγνώστης Αναστάσιος Φετάνης λοιπόν!:)

Συγγνώμη φίλε μου, αλλά είχα φωτογραφήσει στη μνήμη μου, μόνο όσους ήταν στο αναλόγιο, κι εσύ ήσουν συνήθως στο ιερό!:wink:
Ωστόσο, είναι δεύτερη πανήγυρις που μας επισκέπτεσαι και όφειλα να σε θυμάμαι.

Σε ευχαριστώ!
Τι να κάνω που είμαι επισκοπικός βοηθός ; Τουλάχιστον συμμετείχα στο κράτημα μετά την λιτανεία . Εις το επανιδείν ! :cool:
 
Last edited:

ΑΛΕΞΙΟΣ ΝΙΚΟΛΟΥΤΣΟΠΟΥΛΟΣ

Φωτορεπόρτερ - Οπερατέρ Films Producer
#10
Όντως Γιώργο, ο Αλέξιος στεκόταν και βιντεοσκοπούσε τέρμα δεξιά μου (ανάμεσα στον Αρβανίτη, τον Παπαζαρή, το Βαγενά κι έναν άγνωστο σε μένα κύριο), και ο ήχος της εγγραφής διαφέρει πολύ από αυτόν που έφτανε στα δικά μου αυτιά (με τον Πολίτη, το Μπούρη και τους υπόλοιπους αριστερά μου).

Ανεβάζω την εγγραφή από το LS 11 εγγραφή από τη μέση του αναλογίου διότι εδώ θα δείτε μεγάλη διαφορά στον ήχο ακούγονται όλοι οι ιεροψάλτες και συνάδελφοι και όχι ένας άγνωστος κύριος που ήταν διπλά μου και μουρμούριζε:D και αναγκαστικά ακούγονταν περισσότερο αυτός:D στην εγγραφή από την κάμερα. Όπως βλέπετε για λόγους ασφαλείας έχουμε και δεύτερη επιλογή:D LS 11. Δεν θέλω παρεξηγήσεις με τον Χάρη:D
 

Attachments

Last edited:
Top