Ο καλύτερος ψάλτης!

Ποιον θεωρείτε τον καλύτερο ψάλτη

  • Ιάκωβος Ναυπλιώτης

    Votes: 62 18.6%
  • Κωνσταντίνος Πρίγγος

    Votes: 40 12.0%
  • Σπυρίδων Περιστέρης

    Votes: 13 3.9%
  • Θρασύβουλος Στανίτσας

    Votes: 120 35.9%
  • Αθανάσιος Καραμάνης

    Votes: 10 3.0%
  • Μανώλης Χατζημάρκος

    Votes: 19 5.7%
  • Αθανάσιος Παναγιωτίδης

    Votes: 13 3.9%
  • Χρύσανθος Θεοδοσόπουλος

    Votes: 25 7.5%
  • Χαρίλαος Ταλιαδώρος

    Votes: 15 4.5%
  • Λυκούργος Αγγελόπουλος

    Votes: 17 5.1%

  • Total voters
    334
T

Tzanakos_B

Guest
Θα σας το πω απλά. Όταν κάποιος φίλος ήρθε στην εκκλησία που ψάλετε και σας άκουσε δεν έμεινε ευχαριστημένος. Αντίθετα η σύζυγός του αναπαύθηκε πολύ. κατανοητόν; Περί ορέξεως σπανακόπιτα...:D
ΥΓ το αποτέλεσμα είναι απαγοητευτικό. ο Ναυπλιώτης κάτω από τον Στανίτσα; Άρα λοιπόν κύριοι ακούμε μόνο τη φωνή; Μετά τον Ναυπλιώτη ΤΕΛΟΣ το Πατριαρχείο!!!Για να μην πω Βιολάκη. Κάθε καλλίφωνος λαμβάνει και τον χαρακτηρισμό του τέλειου ψάλτη; λοιπόν εγώ δηλώνω οπαδός του Σφήκα και των προϊόντων της Χίου...
Αγαπητε συναδελφε , συμφωνω με οσα γραφεις. Μετα τον Ναυπλιωτη, πολλοι λενε μετα το Γ. Βιολακη , ουσιαστικα αρχισε πρωτος ο Πριγγος και μετα οι αλλοι '' Μεγαλοι '' να γραφουν και να ψαλλουν , αναλυοντας τις μουσικες γραμμες των υπεροχων κλασσικων Μουσικων κειμενων . Και δεν αρκεστηκαν σαυτο , αλλα πολλοι αλλοιωσαν τελειως γνωστοτατα Μαθηματα , [Ν` ] ψαλμος , '' ΚΑΣΣΙΑΝΗ '' , Τρισαγιος Υμνος , Εισοδικον Κυριακης , αναφερω μονον αυτα , ενδεικτικα , μελοποιωντας τα σε αλλους ηχους ..!!!! Αυτο ειναι γελιοποιησις και προσβολη της ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ..!!! Γι αυτο οπως ξαναεγραψα , οχι μονο το Εκκλησιασμα αλλα και εμεις οι ψαλτες δεν μπορουμε να ψαλλουμε σωστα απο στηθους ... Ο Πανεξυπνος Μαυραγανης τα ειπε ολα αυτα , εξω απο τα δοντια .. και βεβαια εκμεταλλευεται , οπως και πολλοι ομοιοι του Ευρωπα ι στες , την κατασταση και εχουν συμπαρασυρει και πολλους κληρικους..... Οι νεοτεροι , σε λιγα χρονια θα καταντησουν , Βοηθοι , ψαλτες των καθημερινων εορτων..!! Β. ΤΖΑΝΑΚΟΣ.
 

Γιώργος Μ.

Παλαιόν μέλος
Δεν είμαι απαλλαγμένος από αντιφάσεις, αλλά νομίζω ότι στο ακόλουθο δεν πρόκειται περί αυτού.
Αγαπητε Γιωργο Μ. απευθυνομαι σε σενα για δυο λογους . πρωτον παλιοτερα πρωτοστατουσες για να γινουν αυτες οι λεγομενες Δημοσκοπησεις , η` ανταλλαγες αποψεων μεταξυ συναδελφων και φιλων , οπως τις ονομαζατε
Ακόμα το κάνω, κύριε Τζανάκο, γιατί έτσι μαθαίνω από τον τρόπο σκέψης των συναδέλφων, αρκεί να γίνονται με τη σωστή μέθοδο και υπό σωστές προϋποθέσεις. Αυτό ακριβώς σχολίασα λέγοντας:
ήταν αποτέλεσμα φυσικότατο του τρόπου στησίματος της δημοσκόπησης (βλέπε κι εδώ) και ήταν ο κύριος λόγος για τον οποίο βελτιώθηκε η μέθοδος σε άλλη δημοσκόπηση
Όσο για το σχόλιο
η συζήτηση για το αν ήταν ο Στανίτσας ή ο Ναυπλιώτης κορυφαίος εκφραστής του αυθεντικού ύφους [....] πρέπει να γίνει μέσα από ευρεία συζήτηση περί ύφους και ιστορίας και όχι στη βάση των προσωπικών προτιμήσεων.
είναι σχόλιο πάνω στην (εν είδει αντιδικίας) συζήτηση που προηγήθηκε για το "τις εστί μείζων".
Η σχέση Ναυπλιώτη και Στανίτσα είναι σοβαρότατο θέμα ψαλτικό και πρέπει να συζητηθεί με κάποια ιστορική/εξελικτική προοπτική, γιατί άπτεται και του ευρύτερου θέματος "τι ακριβώς εννοούμε πατριαρχικό ύφος" και με ποια κριτήρια το προσδιορίζουμε.

ΥΓ Και ένα προσωπικό σχόλιο: πιστεύω πως όσο κι αν μπορούμε να ανιχνεύσουμε τις αρχές του ψαλτικού ήθους, όπως και κάποια βασικά στοιχεία της τεχνικής και της θεωρίας του Ναυπλιώτη, ωστόσο δεν μπορούμε να μιλούμε με πολλή ασφάλεια για το ποιο ακριβώς είναι το ύφος του, δεδομένων του χρόνου, των συνθηκών, και της ποσότητας των ηχογραφήσεών του που έχουμε στα χέρια μας.
Επίσης, προτιμώ τις απόψεις περί Ναυπλιώτη που διατυπώνονται από κάποιον φορέα του ύφους του, όπως το κληρονόμησε φυσικά και αβίαστα από τους επιγόνους του, παρά τις απόψεις που διατυπώνονται, επειδή και μόνο ο Ναυπλιώτης παρέχει ένα είδος "σφραγίδας γνησιότητας" σε όσους τον επικαλούνται. (Ασφαλώς εσείς ανήκετε στους πρώτους).
 

nikosthe

Νίκος Θεοτοκάτος
Κριτήριο μας για να αξιολογήσουμε έναν σημαντικό Ιεροψάλτη, δεν θα πρέπει να είναι, κατά τη γνώμη μου, μόνο η φωνή του (ύψος, βάθος, βάρος, γλυκύτητα) και οι λαρυγγισμοί του!
Ο καθένας από τους ιεροψάλτες που έγραψαν & γράφουν ιστορία, έχουν και άλλες "μουσικές αρετές" τις οποίες μπορούμε εύκολα να εντοπίσουμε απαντώντας στα παρακάτω ερωτήματα:
1. Ακολουθούν την παράδοση ή νεωτερίζουν αυθαίρετα & αυτοσχεδιάζουν?
2. Ψάλλουν τα κλασσικά μαθήματα, χωρίς προσθαφαιρέσεις ή τα διασκευάζουν ποικιλοτρόπως, κάνοντάς τα αγνώριστα?
3. Τηρούν, κατά την εκτέλεση των μελωδιών, βασικές διαχρονικές αρχές & χαρακτηριστικά της ΕΒΜ ή τα ψάλλουν όπως ταιριάζει στο λαρύγγι τους?
4. Σέβονται το χώρο, ψάλλοντας ανάλογα Εκκλησιαστικά, ή προς επίδειξη φωνητικών ικανοτήτων, αλλοτριώνουν τις μελωδίες & "αγριεύουν" τα ήθη?
Σ' αυτό το δύσκολο ερώτημα δεν φτάνει να 'χει κάποιος μόνο φωνή για να διακριθεί!
Για μένα πάντως όταν μιλάμε για "τον καλύτερο ψάλτη" δεν νοείται να παραθεωρήσουμε τις φωνητικές δυνατότητες και να προτάξουμε τα παραπάνω κριτήρια. Δεν μπορούμε να πούμε ότι ένας που φαλτσάρει και εκτελεί κλασσικά είναι καλύτερος ψάλτης από το Χατζημάρκο (αιωνία του η μνήμη), που ζωγράφιζε στα χερουβικά. Αλλά ακόμα κι αν δεχθούμε τα κριτήρια που βάζεις εσύ, συνάδελφε, θα πρέπει και αυτά να τα δούμε αντικειμενικά κι όχι μονοσήμαντα. Ποιος σέβεται περισσότερο την παράδοση, αυτός που θα πει το "Ταις εξ έργων καυχήσεσι" από το Τριώδιο του Στανίτσα (για να είμαστε και επίκαιροι) και με παραδοσιακό ύφος, όπως το ακούσαμε από τους μεγάλους δασκάλους του παρελθόντος, ή αυτός που θα το ψάλει από την Κυψέλη και θα κάνει έλξεις και τραβηγμένες αναλύσεις (ο νοών νοείτω); Ποιος σέβεται περισσότερο την παράδοση, αυτός που εκτελεί από κλασσικά βιβλία με βάση τις εκτός παράδοσης θεωρίες του Καρά ή αυτός που ψάλει από Καραμάνη, Πρίγγο, Στανίτσα και Χρύσανθο, όπως τα άκουσε από τους παπούδες του; Αλλά και στη στάση στο αναλόγιο: ο φωνητικός αυτοσχεδιασμός και τα καραγκιοζιλίκια (το λέω ΞΕΚΑΘΑΡΑ) που ακούμε σχεδόν καθημερινά από την Πειραϊκή Εκκλησία, ναι, είναι ξεπεσμός. Το ίδιο όμως είναι και κάτι τέτοιες χειρονομίες (κι ακόμα χειρότερες...) που γίνονται όχι μόνο σε χορωδίες, αλλά και από αναλογίου από όσους μάλιστα κόπτονται περί τήρησης της παράδοσης, τη στιγμή που η αρχαία χειρονομία έχει καταργηθεί εδώ και πολλούς αιώνες, αφού επικρίθηκε και από τους πατέρες της εκκλησίας ως εξωεκκλησιαστική, όπως έγραψα και στα σχόλια.
 

Gant

Παλαιό Μέλος
Για μένα πάντως όταν μιλάμε για "τον καλύτερο ψάλτη" δεν νοείται να παραθεωρήσουμε τις φωνητικές δυνατότητες και να προτάξουμε τα παραπάνω κριτήρια. Δεν μπορούμε να πούμε ότι ένας που φαλτσάρει και εκτελεί κλασσικά είναι καλύτερος ψάλτης από το Χατζημάρκο (αιωνία του η μνήμη), που ζωγράφιζε στα χερουβικά. Αλλά ακόμα κι αν δεχθούμε τα κριτήρια που βάζεις εσύ, συνάδελφε, θα πρέπει και αυτά να τα δούμε αντικειμενικά κι όχι μονοσήμαντα. Ποιος σέβεται περισσότερο την παράδοση, αυτός που θα πει το "Ταις εξ έργων καυχήσεσι" από το Τριώδιο του Στανίτσα (για να είμαστε και επίκαιροι) και με παραδοσιακό ύφος, όπως το ακούσαμε από τους μεγάλους δασκάλους του παρελθόντος, ή αυτός που θα το ψάλει από την Κυψέλη και θα κάνει έλξεις και τραβηγμένες αναλύσεις (ο νοών νοείτω); Ποιος σέβεται περισσότερο την παράδοση, αυτός που εκτελεί από κλασσικά βιβλία με βάση τις εκτός παράδοσης θεωρίες του Καρά ή αυτός που ψάλει από Καραμάνη, Πρίγγο, Στανίτσα και Χρύσανθο, όπως τα άκουσε από τους παπούδες του; Αλλά και στη στάση στο αναλόγιο: ο φωνητικός αυτοσχεδιασμός και τα καραγκιοζιλίκια (το λέω ΞΕΚΑΘΑΡΑ) που ακούμε σχεδόν καθημερινά από την Πειραϊκή Εκκλησία, ναι, είναι ξεπεσμός. Το ίδιο όμως είναι και κάτι τέτοιες χειρονομίες (κι ακόμα χειρότερες...) που γίνονται όχι μόνο σε χορωδίες, αλλά και από αναλογίου από όσους μάλιστα κόπτονται περί τήρησης της παράδοσης, τη στιγμή που η αρχαία χειρονομία έχει καταργηθεί εδώ και πολλούς αιώνες, αφού επικρίθηκε και από τους πατέρες της εκκλησίας ως εξωεκκλησιαστική, όπως έγραψα και στα σχόλια.
Συμφωνώ απόλυτα με τον κ. Θεοτοκάτο. Αυτό που με ενοχλεί είναι ότι ο Στανίτσας βρίσκεται πάνω από Ναυπλιώτη και Πρίγγο! Το γεγονός αυτό κύριοι δηλώνει ότι χάθηκε πλέον το κριτήριο της σωστής ακρόασης. Το λέω αυτό με βεβαιότητα διότι έχουμε ένα δείγμα περίπου 250 ατόμων. Είναι δυνατόν ο Παναγιωτίδης να βρίσκεται πάνω από τον Αγγελόπουλο; Τα λέω αυτά διότι στο θέμα με το Δύναμις του Κρητός είχα τοποθετηθεί αναφερόμενος στην τεράστια κρίση που δέρνει τον ψαλτικό κόσμο...
 

Γιώργος Μ.

Παλαιόν μέλος
(υπογραμμίσεις δικές μου)
Αυτό που με ενοχλεί είναι ότι ο Στανίτσας βρίσκεται πάνω από Ναυπλιώτη και Πρίγγο! Το γεγονός αυτό κύριοι δηλώνει ότι χάθηκε πλέον το κριτήριο της σωστής ακρόασης. Το λέω αυτό με βεβαιότητα διότι έχουμε ένα δείγμα περίπου 250 ατόμων. Είναι δυνατόν ο Παναγιωτίδης να βρίσκεται πάνω από τον Αγγελόπουλο;
Ο απόλυτος τρόπος με τον οποίο εκφράζεστε (δεν λέω για το περιεχόμενο, ο καθένας δικαιούται να έχει τη γνώμη του) δυστυχώς μειώνει πολύ την πειστικότητα των λόγων σας.

ΥΓ Να Δεν καταλαβαίνω πώς μπορεί να είναι βάση για συζήτηση μια δημοσκόπηση που (θυμίζω για πολλοστή φορά) εξ αρχής επικρίθηκε για τη μεθοδολογία της και αντικαταστάθηκε σχεδόν αμέσως από άλλη.
 

Gant

Παλαιό Μέλος
(υπογραμμίσεις δικές μου)

Ο απόλυτος τρόπος με τον οποίο εκφράζεστε (δεν λέω για το περιεχόμενο, ο καθένας δικαιούται να έχει τη γνώμη του) δυστυχώς μειώνει πολύ την πειστικότητα των λόγων σας.

ΥΓ Να Δεν καταλαβαίνω πώς μπορεί να είναι βάση για συζήτηση μια δημοσκόπηση που (θυμίζω για πολλοστή φορά) εξ αρχής επικρίθηκε για τη μεθοδολογία της και αντικαταστάθηκε σχεδόν αμέσως από άλλη.
Είναι μία δημοσκόπηση που συμμετέχουν κατεξοχήν μύστες του αναλογίου...:wink:
 

Γιώργος Μ.

Παλαιόν μέλος
Εδώ στον δεύτερο πίνακα είναι κάτι που θα σας ικανοποιήσει.
Αλλά ο πρώτος είναι ο πιο σημαντικός, γιατί βοηθάει στο να γνωρίσουμε ή να ξανακούσουμε ψάλτες με τους οποίους πιθανόν δεν ήμασταν εξοικειωμένοι. Όπως επίσης, γιατί καταγράφει το πώς σκέφτονται οι ψάλτες για την ψαλτική. Αυτά νομίζω είναι πιο σημαντικά σε μια δημοσκόπηση από το ποιος είναι πρώτος και ποιος δεύτερος. Δεν υπάρχει πρώτος και δεύτερος, υπάρχουν σημαντικές αξίες σε διάφορες αναλογίες.

ΥΓ Παρά τη μικρότερη συμμετοχή στη δημοσκόπηση αυτή είναι πολύ πιο αντιπροσωπευτικά τα αποτελέσματα, γιατί δεν υπήρχε έτοιμη λίστα, αλλά ο καθένας ψήφιζε όποιον ήθελε (πέντε με φθίνουσα σειρά). Έτσι, αντί για πόλωση, υπάρχει μεγάλη ποικιλία.
 

nikosthe

Νίκος Θεοτοκάτος
Αυτό που με ενοχλεί είναι ότι ο Στανίτσας βρίσκεται πάνω από Ναυπλιώτη και Πρίγγο!
Εμένα πάντως δεν με ενοχλεί καθόλου αυτό: το ύφος του Στανίτσα είναι σαφώς πιο "σύγχρονο" από αυτό των Ναυπλιώτη και Πρίγγου και θα έλεγα ότι εκφράζει περισσότερο τον σύγχρονο ψαλτικό κόσμο, οπότε το αποτέλεσμα αυτό για μένα ήταν μάλλον αναμενόμενο. Και στο κάτω κάτω, η σειρά μεταξύ δύο ιερών τεράτων της ψαλτικής, αλλά και οποιασδήποτε τέχνης, δεν είναι και τόσο μεγάλο θέμα, από τη στιγμή που αναγνωρίζονται αμφότεροι ως κορυφαίοι.
Είναι δυνατόν ο Παναγιωτίδης να βρίσκεται πάνω από τον Αγγελόπουλο;
"κάτω" μάλλον θέλατε να γράψετε, πάνω σίγουρα βρίσκεται, όχι μόνο από τον συγκεκριμένο αλλά και από όλους του σύγχρονους...
 
Σεβαστη η προσωπικη σας αποψη αγαπητε !!! Ομως ο τιτλος που εσεις αποδιδετε στον Μεγα Ναυπλιωτη ( ο οποιος ειναι ο μοναδικος συνδετικος μας κρικος με το παρελθον) , ανηκει δικαιωματικα στον ΘΡΑΣΥΒΟΥΛΟ ΣΤΑΝΙΤΣΑ !
Να εχετε παντα υγεια !
Βασιλης Νικολοπουλος
"Σερφάροντας" σήμερα, στα μηνύματα του φόρουμ, είδα το παραπάνω, που αφορούσε τη δημοσκόπηση για τον καλλύτερο ψάλτη.
Επειδή ο συνάδελφος κ. Β. Νικολόπουλος, πρότεινε να αποδωθει ο τίτλος: "ο Άρχοντας των Αρχόντων των Αναλογίων" που είχα αρχικά αποδώσει στον αείμνηστο Άρχ. Ιακ. Ναυπλιώτη, στον αείμνηστο Άρχ. Θρ. Στανίτσα, (μετά και τη διαμόρφωση της τάσης από τη σχετική ψηφοφορία), σκέφτηκα έναν άλλο εξ' ίσου τιμητικό τίτλο για τον αείμνηστο Άρχ. Ιακ. Ναυπλιώτη:"ο Πατριάρχης της Ψαλτικής μας Παράδοσης, ο Κλασσικός Ερμηνευτής", τον οποίο τον δανείζομαι από σχόλιο του αξιόλογου συναδέλφου κ. Β. ΤΖΑΝΑΚΟΥ.
Θα επιμείνω ότι κατέχει τα πρωτεία, διότι είναι, "όχι μόνο ο μοναδικός συνδετικός μας κρίκος με το παρελθόν", αλλά ταυτόχρονα το πρότυπο του κλασσικού εκτελεστή.
 

kikikons

Νέο μέλος
Αν και ψηφίζω κατευθείαν Στανίτσα, λόγω του συνδυασμού πατριαρχικού ύφους, εξαιρετικής φωνητικής ικανότητας και μουσικής αίσθησης,(όχι ότι ο Πρίγγος η ο Ναυπλιώτης υστερούν), μου κάνει τρομερή εντύπωση η απουσία ψήφων στους Θεσσαλονικείς. Δεν νομίζω ότι είναι αυτή η θέση τους, ακόμα κι αν τους κατατάξουμε με βάση αυστηρά μουσικά κριτήρια. Να το αποδώσω μάλλον σε μη συμμετοχή Θεσσαλονικέων στη δημοσκόπηση;
 
Συγγνώμη, και με όλο το συμπάθιο. Πως γίνεται όμως, ο Λυκ. Αγγελόπουλος να θεωρείται καλύτερος του Αθ. Καραμάνη, του Αθ. Παναγιωτίδη και του Χαρ. Ταλιαδώρου??? Με βάση ποιά κριτήρια γίνεται αυτή η ψηφοφορία??? Με βάση την προσφορά αυτών των ανθρώπων, ή με βάση το μέγαλειο που έβγαλαν πάνω στο αναλόγιο και προκάλεσαν εκατοντάδες φορές το ρίγος με τις ερμηνείες τους και σε εμάς τους νεότερους αλλά και στους πιστούς τις στιγμές εκείνες??? Νομίζω οτι αυτή η ψηφοφορία απευθείνεται στην απόδωση αυτών των γιγάντων επάνω στο ανάλογιο. Και απ' όσο ξέρω, στα 19 έτη της ζωής μου, ουδέποτε ο Λυκ. Αγγελόπουλος μου προκάλεσε αυτό το δέος, αυτό το ρίγος που μου προκαλούν αυτοί που << υστερούνται >> της αξίας του. Αυτή είναι η άποψη μου, η οποία - όπως είναι φυσικό - ειναι άκρως υποκειμενική, αλλά αν έχω έστω και το ελάχιστο δίκιο-άδικο, θα σας παρακαλούσα να απαντούσατε στο έμμεσο ερώτημα που τεθηκε παραπάνω, που έχει σχέση με την αξία των παραπάνω ψαλτών.
Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας.:)
 
Συγγνώμη, και με όλο το συμπάθιο.
Συγχωρεμένος τέκνον μου! (συνομήλικε by the way) :D :D :D
Με βάση ποιά κριτήρια γίνεται αυτή η ψηφοφορία???
Αν ξέραμε, δεν θα είχε 111 (112 με το δικό μου) μηνύματα αυτό το θέμα :wink:
Με βάση την προσφορά αυτών των ανθρώπων ή με βάση το μέγαλειο που έβγαλαν πάνω στο αναλόγιο και προκάλεσαν εκατοντάδες φορές το ρίγος με τις ερμηνείες τους και σε εμάς τους νεότερους αλλά και στους πιστούς τις στιγμές εκείνες???
θα μπορούσε, ανάλογα τι εννοείς προσφορά, να παίρνουμε ως βάση και τα 2....
Εγώ πάντως συμφωνώ περισσότερο (αλλά όχι εντελώς....αν θες μπορώ να σου εξηγήσω τι εννοώ) με το παρακάτω
Νομίζω οτι αυτή η ψηφοφορία απευθείνεται στην απόδωση αυτών των γιγάντων επάνω στο ανάλογιο.

ουδέποτε ο Λυκ. Αγγελόπουλος μου προκάλεσε αυτό το δέος, αυτό το ρίγος που μου προκαλούν αυτοί που << υστερούνται >> της αξίας του.
ούτε κι εμένα, αλλά σε κάποιους προκάλεσε και προκαλεί, οπότε, χωρίς να το θέλεις, φαίνεσαι λίγο κακός και ειρωνικός, αν και, όπως σωστά λες, είναι υποκειμενικό.....
 
Ανεβάζω μία δημοσκόπηση για το ποιον θεωρεί ο καθένας μας τον καλύτερο ψάλτη. Επειδή πολλοί μπορεί να θεωρούμε ως καλύτερους ψάλτες παραπάνω από έναν, ας κοιτάξουμε μέσα μας και ας αποφασίσουμε ποιος είναι για μας
Ο Καλύτερος!
Απάντησα στη δημοσκόπηση αλλά θα ήθελα να εκφράσω την επιθυμία μου... Αν υπήρχε στις επιλογές ο Λεωνίδας Σφήκας,θα ψήφιζα αυτόν :)
 
T

Tzanakos_B

Guest
Απάντησα στη δημοσκόπηση αλλά θα ήθελα να εκφράσω την επιθυμία μου... Αν υπήρχε στις επιλογές ο Λεωνίδας Σφήκας,θα ψήφιζα αυτόν :)

Συνάδελφε, έχω ακούσει ζωντανά τον Λ. Σφήκα , στον Άγιο Νικόλαο Καλλιθέας , και από το Ψαλτολόγιον. Φωνή καθαρή , υψίφωνος, μαθητής του Βινάκη. Πολύ σωστός , Ό,τι εκτελεί είναι του Βινάκη. Σεβαστή η άποψή σου , αλλά στην ΠΟΛΗ και παντού , βασίλευαν Ναυπλιώτης Πρίγγος. Γνωρίζεις μήπως τον Νίκο Ανδριώτη ?? Μαθητής του Σφήκα , ψάλλει στη Βούλα στον Άγιο Παντελεήμονα , μέσα στο Νοσοκομείο. Πολύ φίλος μου. Χιώτης. , πολύ σωστός και φιλόξενος !!! Β. ΤΖΑΝ.
 
Θ.Στανιτσας...δυστυχως δεν θα υπαρξει αλλος σαν κι αυτον,ο ανθρωπος ηταν φαινομενο,καλλιτεχνης...ας ακουμε για να μαθαινουμε....
Συμφωνω απολυτα ο Αρχοντας ηταν και θα είναι μακραν από τον επομενο αν φυσικα υπαρξει επομενος ο Ανθρωπος ηταν προσοποποιηση της μελωδιας.Ενας υπηρξε ο Αρχοντας ΣΤΑΝΙΤΣΑΣ.
 
Θ.Στανιτσας...δυστυχως δεν θα υπαρξει αλλος σαν κι αυτον,ο ανθρωπος ηταν φαινομενο,καλλιτεχνης...ας ακουμε για να μαθαινουμε....
Συμφωνω απολυτα ο Αρχοντας ηταν και θα είναι μακραν από τον επομενο αν φυσικα υπαρξει επομενος ο Ανθρωπος ηταν προσωποποιηση της μελωδιας Αρχοντας ΣΤΑΝΙΤΣΑΣ.
 
Top