Στην εκτενή δέηση που διαβάζεται στην αρτοκλασία περιλαμβάνεται, ως γνωστόν, το αίτημα «υπέρ ελέους, ζωής, ειρήνης, υγείας…των επιτελούντων την αγίας εορτήν ταύτην» στο οποίο μνημονεύονται τα ονόματα των προσφερόντων τους άρτους.
Στο άρθρο «Ο εσχατολογικός χαρακτήρας της θείας λειτουργίας και η σύγχρονη ενοριακή πράξη - Προβλήματα και δυνατότητες» των Παχυγιαννάκη και Λουκάκη, υποστηρίζεται ότι είναι σφάλμα να μνημονεύονται οι προσφέροντες τους άρτους κατ’ αυτόν τον τρόπο διότι οι επιτελούντες την εορτή δεν είναι μόνον οι προσφέροντες, αλλά ολόκληρη η Εκκλησία. Δεδομένων των θεολογικών προεκτάσεων του ζητήματος, είναι ορθή η άποψη αυτή ή πρόκειται για σχολαστικότητα και η μνημόνευση έχει καλώς όπως περιέχεται στο Ιερατικόν;
Στο άρθρο «Ο εσχατολογικός χαρακτήρας της θείας λειτουργίας και η σύγχρονη ενοριακή πράξη - Προβλήματα και δυνατότητες» των Παχυγιαννάκη και Λουκάκη, υποστηρίζεται ότι είναι σφάλμα να μνημονεύονται οι προσφέροντες τους άρτους κατ’ αυτόν τον τρόπο διότι οι επιτελούντες την εορτή δεν είναι μόνον οι προσφέροντες, αλλά ολόκληρη η Εκκλησία. Δεδομένων των θεολογικών προεκτάσεων του ζητήματος, είναι ορθή η άποψη αυτή ή πρόκειται για σχολαστικότητα και η μνημόνευση έχει καλώς όπως περιέχεται στο Ιερατικόν;