ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ27
Νέο μέλος
Θεωρείτε ότι θα πρέπει να υπάρχει οποιαδήποτα διαφοροποίηση στην ακολουθία του Μικρού Αγιασμού όταν αυτή γίνεται τη Μεγάλη Τεσσαρακοστή;
Στον ναό μας πάντοτε τελούμε τον Αγιασμό στον Εσπερινό της τελευταίας ημέρας του μήνα, λέγοντας το Καταξίωσον μετά το Νυν απολύεις, και επιστρέφοντας στον Εσπερινό στα απολυτίκια (όπως γίνεται με την παράκληση ας πούμε).
Την Κυριακή το απόγευμα 31 Μαρτίου θα τελέσουμε τον Κατανυκτικό Εσπερινό και εν συνεχεία τον Αγιασμό.
Σκέφτηκα ότι θα ήταν καλύτερα να γίνει απόλυση του Εσπερινού κανονικά και μετά να τελεστεί ξεχωριστά ο Αγιασμός, γιατί μου φαίνεται λίγο περίεργο εντός του Κατανυκτικού να λέμε Θεός Κύριος κ.λπ.
Πρέπει όμως να υπάρξει κάποια άλλη προσαρμογή στην ίδια την ακολουθία του Αγιασμού;
Στον ναό μας πάντοτε τελούμε τον Αγιασμό στον Εσπερινό της τελευταίας ημέρας του μήνα, λέγοντας το Καταξίωσον μετά το Νυν απολύεις, και επιστρέφοντας στον Εσπερινό στα απολυτίκια (όπως γίνεται με την παράκληση ας πούμε).
Την Κυριακή το απόγευμα 31 Μαρτίου θα τελέσουμε τον Κατανυκτικό Εσπερινό και εν συνεχεία τον Αγιασμό.
Σκέφτηκα ότι θα ήταν καλύτερα να γίνει απόλυση του Εσπερινού κανονικά και μετά να τελεστεί ξεχωριστά ο Αγιασμός, γιατί μου φαίνεται λίγο περίεργο εντός του Κατανυκτικού να λέμε Θεός Κύριος κ.λπ.
Πρέπει όμως να υπάρξει κάποια άλλη προσαρμογή στην ίδια την ακολουθία του Αγιασμού;