Υπάρχουν κάποια θέματα ορθογραφίας (π.χ. στο "Πατέρα Υιόν και Άγιον Πνεύμα" δεν μπαίνει ποτέ αντικένωμα σε χαρακτήρα τον οποίο ακολουθεί ανάβαση), αλλά και παραλλαγής (π.χ. στο "Έλεον ειρήνης" το δίγοργο μπαίνει στα χρονικά χωράφια του επόμενου γοργού ή στο "Πατέρα Υιόν και άγιον Πνεύμα" το μέλος δεν καταλήγει στον Βου), αλλά σαν προσπάθεια είναι φιλότιμη και σίγουρα αξιέπαινη (ως ανεπίσημη και ανέκδοτη, διότι διαφορετικά...), αν και πρέπει να παραδεχτούμε ότι η σύνθεση σε οποιαδήποτε μουσική δεν έχει ως μόνη προϋπόθεση την δυνατότητα ανάγνωσής της. Μακάρι αυτό να το γνώριζαν αρκετοί από τους νεώτερους κυρίως εκδότες - συνθέτες.