Κατά την προσωπική μου άποψη όλα είναι στο πρόγραμμα και δεν νομίζω ότι τέτοια λάθη είναι αποτρεπτικά!
Συμφωνώ, εν μέρη... Όταν όμως π.χ. θέλω να φτιάξω τα αναστάσιμα εξαποστειλάρια και στο Θ΄ Θεοτοκίο...
[FONT="]Τὸν σὸν Υἱὸν ὡς ἔβλεψας, ἀναστάντα ἐκ τάφου, τριήμερον Θεόνυμφε, (......) ἅπασαν θλίψιν ἀπέθου, ἣν ὑπέστης ὡς Μήτηρ, ὅτε κατεῖδες πάσχοντα, καὶ χαρᾶς ἐμπλησθεῖσα, σὺν τοῖς αὐτοῦ, Μαθηταῖς γεραίρουσα τοῦτον ὕμνεις. Διὸ τοὺς Θεοτόκον σε, νῦν κηρύττοντας σῷζε.[/FONT]
... λείπει μία ολόκληρη φράση ("Παναγία Παρθένε" που τοποθετείται στην παρένθεση) με αποτέλεσμα να μην βγαίνει το μέλος με τίποτα, υπάρχει πρόβλημα. Δεν μου αρέσει να είμαι αφαιρετικός, αλλά σε ένα λειτουργικό βιβλίο που είναι το μόνο μου ουσιαστικά βοήθημα σε τέτοιες εργασίες (εφόσον στις μουσικές εκδόσεις, αν θεωρήσουμε ότι τις παίρνω ως πρότυπο, υπάρχουν και εκεί αβλεψίες που όλοι έχουμε κατά καιρούς παρατηρήσει) έχω προσωπικά κάποιες απαιτήσεις.
Υ.Γ. (σχετικό). Δεν γνωρίζω αν σε νεώτερες εκδόσεις έχουν διορθωθεί τέτοιου είδους αβλεψίες (το ελπίζω) αν ναι όλα ok, να μην φανεί ότι έχω και κανένα πρόβλημα με τον Εκδοτικό οίκο (προς Θεού). Οι προσθήκες Απολυτικίων κάποιων Αγίων, ή νεώτερων ακολουθιών, για μένα δεν είναι ο αυτοσκοπός, εκτός του ότι με όλ' αυτά χάνονται σιγά σιγά οι καθ' ημέραν ακολουθίες και πανηγυρίζουμε άνευ λόγου και αιτίας κάθε τρεις και λίγο...
Υ.Γ. (άσχετο). Που αλλού αποσκοπεί η συγγραφή ασματικών ακολουθιών για όλους τους αναγνωρισμένους Αγίους της Εκκλησίας μας, πέρα από το εμφανές τις ύπαρξης φυλλάδας σε περίπτωση πανηγύρεως Ναού, ώστε να πρέπει να ενταχθούν στα μηναία, μαζί με ακολουθίες Αγίων που εορτάζονται από όλη την Ορθοδοξία (Άγιος Νικόλαος, Άγιος Δημήτριος και τόσοι άλλοι) και να ψάλλονται από όλους;