Κριτική έκδοση στο αυτόγραφο θεωρητικό του Χρυσάνθου από τον Γ. Κωνσταντίνου

ΝΗΠΑΒΟΥ

Χαρίλαος
Άκουσα οτι εκδόθηκε το 2007 απο τον Κωνσταντινου.

Μήπως έχει κανείς πληροφορίες ή κάποια αντίστοιχα links????????????
 

V_Zacharis

Παλαιό Μέλος
Άκουσα οτι εκδόθηκε το 2007 απο τον Κωνσταντινου.

Μήπως έχει κανείς πληροφορίες ή κάποια αντίστοιχα links????????????
Ισχύει αυτό που άκουσες.

Κοίτα ενδεικτικά εδώ:
https://lemoni.gr/bookshop/?titleid=122008

Υπάρχει φυσικά και σε πολλά άλλα βιβλιοπωλεία.
 
Last edited by a moderator:

ΝΗΠΑΒΟΥ

Χαρίλαος
Ευχ για την απάντηση

Απλώς διερωτώμαι αν υπάρχει κάποιο μέλος που έχει εντρυφύσει στο θέμα....

Θα είχε ενδιαφέρον να συνοψίσει μερικά πράγματα μιάς και το διάβασμα 600 σελίδων δεν είναι εύκολη δουλειά....

Έχω προ πολλών ετών (δεκαετιών) αγορασμένο το Θεωρητικό και διερωτώμαι τι προσθέτει ή αφαιρεί το αυτόγραφο σε αυτό που γνωρίζουμε....

καθώς και άλλες απορίες.... Οπως πχ που εντοπίζονται οι διαφορές ανάμεσα στα δύο και πως εξηγούνται....

Πιστεύω οι πιο ειδήμονες (π.χ. Μανώλης Γ.) έχουν το λόγο....

Για να είμαι ειλικρινής δεν μπορώ να εξηγήσω γιατί δύο χρόνια μετά δεν έχει αποτελέσει αντικείμενο συζήτησης στο forum....

πάσα συνεισφορά δεκτή
 
Last edited:

V_Zacharis

Παλαιό Μέλος
Απλώς διερωτώμαι αν υπάρχει κάποιο μέλος που έχει εντρυφύσει στο θέμα....

Θα είχε ενδιαφέρον να συνοψίσει μερικά πράγματα μιάς και το διάβασμα 600 σελίδων δεν είναι εύκολη δουλειά....

Έχω προ πολλών ετών (δεκαετιών) αγορασμένο το Θεωρητικό και διερωτώμαι τι προσθέτει ή αφαιρεί το αυτόγραφο σε αυτό που γνωρίζουμε....

καθώς και άλλες απορίες.... Οπως πχ που εντοπίζονται οι διαφορές ανάμεσα στα δύο και πως εξηγούνται....

Πιστεύω οι πιο ειδήμονες (π.χ. Μανώλης Γ.) έχουν το λόγο....

Για να είμαι ειλικρινής δεν μπορώ να εξηγήσω γιατί δύο χρόνια μετά δεν έχει αποτελέσει αντικείμενο συζήτησης στο forum....

πάσα συνεισφορά δεκτή
Αν και ούτε ειδήμων είμαι, ούτε συνηθίζω να μιλάω με ανωνύμους (εκτός και θες να μας πεις το όνομά σου) στο φόρουμ...

Αυτά είναι τα θέματα που πραγματεύεται η έκδοση. Κατά την γνώμη μου καλό είναι να βρείς χρόνο να διαβάσεις 600 σελίδες (για την ακρίβεια λιγότερες από τις μισές είναι το αυτόγραφο, μέσα στις 600 είναι και το έντυπο).

Το γιατί δεν έχει γίνει θέμα...

Πόσοι νομίζεις ότι έχουν διαβάσει τον Χρύσανθο (το έντυπο) για να πιάσουν τέτοια συζήτηση; :p

Ευχαριστώ.

Υ.Γ.
Η τιμή στο lemoni είναι σωστή? 27ευρώ για 600 σελιδες??????????????
Μάλλον...
Πήγαινε και δες.
 

ΝΗΠΑΒΟΥ

Χαρίλαος
Δυστυχώς χρόνος για διάβασμα τόσων σελίδων (έστω και των μισών) είναι όνειρο άπιαστο....




Χαρίλαος

ΥΓ Δοκίμασα να εμπλουτίσω μέσω Πίνακα Ελέγχου τα στοιχεία μου (ώστε να φαίνεται και το όνομα αλλά δεν βλέπω να γίνεται....) Έβαλα πχ τοποθεσία αλλά δεν βλέπω κάτι για προσθήκη / διόρθωση προσωπικών στοιχείων....
Ξεχνάω κάτι?
 

V_Zacharis

Παλαιό Μέλος
Δυστυχώς χρόνος για διάβασμα τόσων σελίδων (έστω και των μισών) είναι όνειρο άπιαστο....
Σιγά-σιγά με υπομονή...
Χαρίλαος

ΥΓ Δοκίμασα να εμπλουτίσω μέσω Πίνακα Ελέγχου τα στοιχεία μου (ώστε να φαίνεται και το όνομα αλλά δεν βλέπω να γίνεται....) Έβαλα πχ τοποθεσία αλλά δεν βλέπω κάτι για προσθήκη / διόρθωση προσωπικών στοιχείων....
Ξεχνάω κάτι?
Πήγαινε:
Πίνακας ελέγχου -> Προσωπικά στοιχεία -> Προσαρμοσμένος τίτλος χρήστη
και βάλε απλά το ονοματεπώνυμό σου εκεί.

Ευχαριστώ.
 

Bασίλης

Παλαιό Μέλος
Είναι ενδιαφέρον!!!

Το αυτόγραφο προσθέτει σημαντικά πράγματα αλλά όχι δραματικές αλλάγες....

Το πιο ενδιαφέρον είναι το Επίμετρον που ακολουθεί... καμιά 80αριά σελίδες στο τέλος. Πραγματεύεται τρια θέματα:

1. Χρονικά σημεία, παρεστιμένα κτλ΄όπου ο Χρύσυναθος τα χει κανα μαντάρα..... και με τη προσθήκη του χειρογράφου γίνεται απλώς αντάρα.... αλλά ενδιαφέρουσα ανάλυση για να βεβαιωθούμε ότι περί μαντάρας πρόκειται..

2. Ήχοι και παραγωγή τους.... το οποίο είναι πολύ κατατοπιστικό και δεν σου αφήνει και πολλά περιθώρια να αμφισβητήσεις αν ο λέγετος είναι πλΒ! Καλό!

3. Χρωματικούς ήχους... όπου κάνει μια εξαίρετη προσπάθεια να βάλει σε τάξη το χάος!!!! Δεν ξεφευγει από Καραιτικές Θεωρίες.... υποπίπτει σε συμπεράσματα λίγο 'βαριά' (μαγκιά του όμως γιατί τολμά)...

Το μόνο εκνευριστικό είναι οτι στο τέλος παραθέτει μια σειρά πολύ ωραίων παραδειγμάτων τα οποία στηρίζουν τα προγραφόμενα (ποιητή διόρθωσε) αλλά χωρίς να εξηγεί το πως και το γιατί (χωρίς σχόλια).... αναμένοντας από τον αναγνώστη να καταλάβει τα υπονοούμενα... Θα περίμενα και περιμένω (στην αναμονή θα μείνω) να εξηγήσει λίγο περισσότερο......

Λογικό όμως και αυτό γιατί αν τα εξηγούσε θα καταλαβαίναμε όλοι και τότε δεν θα είχε 'νόημα'... ενώ τώρα η γνώση παραμένει στους λίγους που είναι έξυπνοι.... έλα σας πειράζω....


Υ.Γ: Επίσης έχει απλή γλώσσα!!, full δημοτική.... Το ακριβώς αντίθετο του Χαλδαιάκη (διαβάζω τη διατριβή του στους Πολυελέους... μιλάμε για προτάσεις σελίδα ολόκληρη.. έλεος.....)
 

nikosthe

Νίκος Θεοτοκάτος
3. Χρωματικούς ήχους... όπου κάνει μια εξαίρετη προσπάθεια να βάλει σε τάξη το χάος!!!! Δεν ξεφευγει από Καραιτικές Θεωρίες.... υποπίπτει σε συμπεράσματα λίγο 'βαριά' (μαγκιά του όμως γιατί τολμά)...
Μπορείς να γίνεις λίγο πιο συγκεκριμένος για τα παραπάνω;
 

ΝΗΠΑΒΟΥ

Χαρίλαος
Κατ αρχήν γιατί "ΑΥΤΟΓΡΑΦΟ"?????

το γνωστό Θεωρητικό δεν είναι επίσης αυτόγραφο αφού το έγραψε επίσης ο Χρύσανθος????

Χάνω κάτι????
 

evangelos

Ευάγγελος Σολδάτος
Ο Χρύσανθος δεν είχε καμία σύγχιση, την σύγχιση την έχουν οι παρ-εξηγητές.
Έχω διαβάσει το επίμετρον της έκδοσης της μονής Βατοπαιδίου και τα [Σημ. συντονιστή: δύο λέξεις αποσύρθηκαν] αίολα επιχειρήματα του κυρίου Κωνσταντίνου, τα οποία έχουν ήδη καταριφθεί σε αυτό εδώ το forum. Με το ζόρι να βγάλει ασαφή τον Χρύσανθο και σωστό τον Καρά. Δεν είναι η μουσική μας στραγάλια και δεν έχει μεζούρες΄ Ο Απόστολος Κώνστας μιλάει κι αυτός για όμοια διφωνία, και να μην ξεχνάμε ότι ήταν εναντίων της νέας μεθόδου. Μήπως κι αυτός είναι άσχετος; Είχε κανένα λόγο να εφεύρει μαζί με την νέα μέθοδο σημειογραφίας ο Χρύσανθος και νέα συστήματα αρμονίας;
Αλήθεια, εκδώσατε το θεωρητικό του Χρυσάνθου για να τον τιμήσετε ή για να τον απορρίψετε;

ΥΓ Αν είναι να ξαναπαντήσετε με μαϊντανολογήματα να πάω να φέρω ντομάτες να φτιάξουμε ταμπουλέ..
 
Last edited by a moderator:

Λάμπρος Λιασής

Παλαιό Μέλος
Καποιος διαχειριστής πριν αρχίσω;

Και δεν αρχίζεις?
Μάλλον σε κάποιους αρέσει να τ ακούουν :). Και κάποιο άλλοι απ ότι φαίνεται Ιεχωβίζουν οι ίδιοι γιατί ότι και να τους πεις αυτοί τον αμανέ τους. Το θέμα είναι να μπορείς να δεις αυτό που δεν έμαθες να βλέπεις. Απο κει και πέρα αμα δεν, τι το ψάχνεις. Το ρίχνουν στη μαγειρική. Καλή και αυτή δεν λέω, ειδικά τώρα που είναι και νηστεία.:):):)
 

Μ.Β.

Ματθαίος Βλάχος
Νομίζω, το να λασπολογείται διαρκώς κάποιος, μάλλον εμμονή δηλώνει και όχι τάση για διάλογο. Οι λόγοι χρήζουν εξέτασης.

Κατά τη γνώμη μου πρέπει να επιλαμβάνονται οι διαχειριστές, καθώς τα όρια αγγίζουν τη νομοθεσία.
 

evangelos

Ευάγγελος Σολδάτος
Καποιος διαχειριστής πριν αρχίσω;



Ζήτησα επιχηρηματολογία κι όχι μαϊντανολογία!
κι εσείς κύριε Λιάπη τι επιχειρήματα έχετε για τα θέματα που έχουν ανοιχτεί έως τώρα; Έχετε απαντήσει σε κανένα;

αν ο Δημητρης δεν σφυρίξει το πεναλντι του κ. Κωνσταντινου τότε το ματς ειναι στημενο κι απο πριν ξεπουλημενο..
 

evangelos

Ευάγγελος Σολδάτος
Μ.Β.;31928 said:
Νομίζω, το να λασπολογείται διαρκώς κάποιος, μάλλον εμμονή δηλώνει και όχι τάση για διάλογο. Οι λόγοι χρήζουν εξέτασης.

Κατά τη γνώμη μου πρέπει να επιλαμβάνονται οι διαχειριστές, καθώς τα όρια αγγίζουν τη νομοθεσία.

Δε μπα να φωνάξτε και τους νομοθέτες του Ισραήλ. Ούτε λάσπη πετάμε ούτε βρίζουμε, μιλάμε με την λογική και με μαθηματικά και έτσι θέλω να μου απαντούν, όχι με "μαιντανούς" και ειρωνείες όπως εδώ
 

Μ.Β.

Ματθαίος Βλάχος
Το νερό πίνεται, η θάλασσα είναι νερό άρα η θάλασσα πίνεται!
 

Λάμπρος Λιασής

Παλαιό Μέλος
Ζήτησα επιχηρηματολογία κι όχι μαϊντανολογία!
κι εσείς κύριε Λιάπη τι επιχειρήματα έχετε για τα θέματα που έχουν ανοιχτεί έως τώρα; Έχετε απαντήσει σε κανένα;

αν ο Δημητρης δεν σφυρίξει το πεναλντι του κ. Κωνσταντινου τότε το ματς ειναι στημενο κι απο πριν ξεπουλημενο..

Τη θεωρία τη διαβάζετε όπως διαβάζετε και το όνομα μου? άλλο π και άλλο σ. Το θέμα δεν είναι να απαντώ, απαντούν άλλοι και πολύ καλύτερα από μένα. Ο σκοπός δεν είναι να απαντάς για να φαίνεται το όνομα στο forum. Μια ερώτηση να κάνω. Προσπαθήσατε ποτέ να σκεφείτε ότι εκτός από αυτό το οποίο ασπάζεστε σε οποιοδήποτε θέμα μπορεί να υπάρχει και μια άλλη οπτική γωνία του θέματος? δοκιμάσατε ποτέ να δείτε από αυτή τη γωνία? ή βολευτήκαμε στη γωνίτσα μας και δεν μας αφορά κάτι άλλο.
 

evangelos

Ευάγγελος Σολδάτος
Τη θεωρία τη διαβάζετε όπως διαβάζετε και το όνομα μου? άλλο π και άλλο σ. Το θέμα δεν είναι να απαντώ, απαντούν άλλοι και πολύ καλύτερα από μένα. Ο σκοπός δεν είναι να απαντάς για να φαίνεται το όνομα στο forum. Μια ερώτηση να κάνω. Προσπαθήσατε ποτέ να σκεφείτε ότι εκτός από αυτό το οποίο ασπάζεστε σε οποιοδήποτε θέμα μπορεί να υπάρχει και μια άλλη οπτική γωνία του θέματος? δοκιμάσατε ποτέ να δείτε από αυτή τη γωνία? ή βολευτήκαμε στη γωνίτσα μας και δεν μας αφορά κάτι άλλο.

Έχω δίπλωμα άριστα από τον Αγγελόπουλο και ήμουν 5 χρόνια στην "Ελληνική Βυζαντινή Χορωδία". Ο ίδιος ο Αγγελόπουλος έχει επιβαιβαιώσει για την άλλη μου οπτική γωνία του θέματος. Αν διαβάσετε τα μηνύματά μου κυριε Λιασή (συγνώμη για το λάθος) θα δείτε κι άλλες οπτικές γωνίες και αναθεωρήσεις, που δεν φοβάμαι να κάνω. Άλλοι επαναπαύονται δεκαετίες στην ζεστή γωνίτσα τους και δεν βγαίνουν στον κρύο δρόμο της αυτοαπόρριψης και αναθεώρησης.
Αν διαβάσω επιχειρήματα ορθά διατυπομένα κι όχι σκέτες ειρωνίες, θα ωφεληθώ τα μάλα και θα οδηγηθώ κι εγώ μαζί με εσάς πιο κοντά στον σκοπό του διαλόγου μας και κάθε διαλόγου που είναι η αλήθεια.
 
Top