Δεν γνωρίζω αν τα ερωτήματα έχουν ξανασυζητηθεί, αλλά έψαξα και δεν τα βρήκα. Επίσης είχα έναν προβληματισμό για το που θα έπρεπε να ανοίξω το thread. Συντονίστε τα, αν χρειάζεται.
Αφορά το κείμενο των ειρμών "Τοὺς σοὺς ὑμνολόγους", "Οὐκ έλάτρευσαν" και "Παῖδας εὐαγεῖς".
Στο πρώτο εκτός από το "ἡ ζῶσα / ὡς ζῶσα" που έχει ήδη συζητηθεί, βλέπω και ακόμη μία διαφορά στο "πνευματικόν / πνευματικῶς" καθώς επίσης και στο "καὶ ἐν / ἐπί (τῇ θείᾳ)". Το τελευταίο σε μουσικό κείμενο. Συγκεκριμένα στους ειρμούς του Πέτρου του Βυζαντίου.
Στον ειρμό τη ζ΄ ωδής "χαίροντες ἔψαλλον / ἔχαιρον ψάλλοντες".
Στην η΄ "διεσώζετο / διεσώσατο" και "ἀγείρει ψάλλουσαν / ἤγειρε ψάλλουσαν / ἐγείρει ψάλλειν σοι / ἐγείρει ψάλλουσαν ".
Αν τα παραπάνω έχουν απαντηθεί σε άλλο thread ή με κάποιο συνημμένο, όποιος μπορεί ας με παραπέμψει.
[Σημ. συντ. (π.Μ.)] Το θέμα αυτό με μόνιμη ανακατεύθυνση βρίσκεται στα: Μηναίο>Παρακλητική>Ακάθιστος
Αφορά το κείμενο των ειρμών "Τοὺς σοὺς ὑμνολόγους", "Οὐκ έλάτρευσαν" και "Παῖδας εὐαγεῖς".
Στο πρώτο εκτός από το "ἡ ζῶσα / ὡς ζῶσα" που έχει ήδη συζητηθεί, βλέπω και ακόμη μία διαφορά στο "πνευματικόν / πνευματικῶς" καθώς επίσης και στο "καὶ ἐν / ἐπί (τῇ θείᾳ)". Το τελευταίο σε μουσικό κείμενο. Συγκεκριμένα στους ειρμούς του Πέτρου του Βυζαντίου.
Στον ειρμό τη ζ΄ ωδής "χαίροντες ἔψαλλον / ἔχαιρον ψάλλοντες".
Στην η΄ "διεσώζετο / διεσώσατο" και "ἀγείρει ψάλλουσαν / ἤγειρε ψάλλουσαν / ἐγείρει ψάλλειν σοι / ἐγείρει ψάλλουσαν ".
Αν τα παραπάνω έχουν απαντηθεί σε άλλο thread ή με κάποιο συνημμένο, όποιος μπορεί ας με παραπέμψει.
[Σημ. συντ. (π.Μ.)] Το θέμα αυτό με μόνιμη ανακατεύθυνση βρίσκεται στα: Μηναίο>Παρακλητική>Ακάθιστος
Last edited by a moderator: