Όσο για τα παλιά σημάδια κτλπ. θα σας παρακαλούσα να μην ξαναρχίσουμε.
Νά 'στε καλά!
Ευχής έργον θα ήτανε να άρχιζε μία τέτοια συζήτηση αν οι συνομιλητές μπορούσαν να εκφράσουν τις απόψεις τους όμορφα και με επιχειρήματα, αρετή την οποία θεωρώ ότι την έχετε και σεις κ. Αρβανίτη και ο κ.Γιάννου. Προσωπικά σας θαυμάζω σε αυτόν τον τομέα γιατί έχετε τον ανδρισμό ακόμη και λάθος να κάνετε να το παραδειχτείτε πράγμα αδιανόητο για άλλους της σχολής σας (αλλά και άλλων σχολών).
Θέματα για συζήτηση(ωφέλιμα για όλους) θα μπορούσαν να είναι τα εξής:
1. Ερμηνεία και εκτέλεση των παλαιών σημαδοφώνων. Υπάρχει μία και μοναδική εκτέλεση του κάθε σημαδιού; Πρέπει να καταγράφονται από τη στιγμή που η Εκκλησία έχει αποδεχτεί τη γραφή των Τριών Δασκάλων και γιατί;
2. Έλξεις. Πρέπει να παρασημαίνονται και γιατί; Γίνονται πάντα ακόμη και στο ίδιο μουσικό μάθημα ή στον ίδιο ήχο και ποιοι παράγοντες το καθορίζουν;
3. Η αξία της προφορικής παράδοσης.
4.Η παράδοση εν γένει. Υπάρχει διαδοχή και εξέλιξη ή βασιζόμαστε ενίοτε και σε τυχαίες πτώσεις μουσικών παραπετασμάτων;(ουσιαστικά σε προσωπικές εκτιμήσεις).
Επειδή είμαι εκτός θέματος αν αρχίσουν τέτοιες συζητήσεις ας ανοιχτούν κατάλληλα θέματα. Επειδή υπάρχουν κακά προηγούμενα κατανοώ τον φόβο πολλών για μη τελεσφόρηση ενός τέτοιου διαλόγου. Στο χέρι μας είναι να τον προστατέψουμε.
Εδώ η εκκλησία κάνει διάλογο με κάθε λογής αιρετικούς και αλλόθρησκους, να μην κάνουμε διάλογο εμείς, που αν μη τί άλλο υμνούμε τον ίδιο (και μόνο) Θεό;
Και πάλι ευχαριστούμε για τους "καρπούς" της "κηπουρικής"!