Ευχαριστούμε για το σπάνιο ηχητικό , ενός μεγάλου ψάλτου και δασκάλου.
Πάντως ο ήχος πρέπει να είναι πλ δ χρωματικός .
Πραγματικά μεγάλη και χαρισματική φωνή .
Συνεχίστε να ανεβάζετε αν έχετε υλικό .
Δύο παρατηρήσεις - επισημάνσεις .
1. Δεν είναι καλοφωνικός ειρμός , αλλά στίχος από τον πολυέλεο "λόγον αγαθόν " του Χουρμουζίου.
2. Δεν συμφωνώ με την πρακτική να ψάλλεται αντί κοινωνικού.
προσπαθω να ανεβασω καποιες ηχογραφησεις (αν και αντιμετωπιζω καποιες δυσκολιες)του κ.Αθανασιου ΜΠΑΡΜΠΑ εκ Νικησιανης τεως πρωτοψαλτου του ιερου ναου τιμιου σταυρου σερρων.να με συγχωρειτε για την κακη ποιοτητα των ηχογραφησεων.προκειται για ηχογραφησεις περιπου 25 χρονων και πανω.
Υ.Γ---ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΝ ΑΡΓΗΣΩ ΑΡΚΕΤΑ ΣΤΟ ΑΝΕΒΑΣΜΑ.
Κάνω κι εγώ έκκληση για ηχογραφήσεις του ιεροψάλτη αυτού! Μόλις τον άκουσα εδώ να τραγουδάει και εντυπωσιάστηκα!
Σελίς 234 τῆς Θ.Λειτουργίας τοῦ Καραμάνη.Κατά πάσα πιθανότητα εἶμαι μέσα στους ισοκράτες (μὲ τὴν ψιλή παιδική φωνή). Ὅταν ὁ πλ. δ' γίνεται χρωματικὸς, οὐσιαστικἀ γίνεται πλ.β΄.ΜΠΑΡΜΠΑΣ Αθανασιος Αξιον εστι ΑΘ.ΚΑΡΑΜΑΝΗ
Εἶναι σωστή ἡ παρατήρηση ὅτι δὲν πρέπει νὰ ἀντικαθίσταται τὸ Κοινωνικὸ μὲ κάτι ἄλλο. Τὴν ἐποχὴ ἐκείνη στὶς Σέρρες ὑπῆρχε μέγας ἀνταγωνισμὸς μεταξύ Μπάρμπα ποὺ ἔψαλλε στὸν Τίμιο Σταυρὸ καὶ Ἀθ.Τσιμιρίκα ποὺ ἔψαλλε στὴν Μητρόπολη τῆς πόλεως (καὶ οἱ 2 δεξιοὶ ψάλτες στὶς ἀντίστοιχες ἐνορίες). Συνήθως ὁ τοπικὸς ραδιοφωνικὸς σταθμὸς ἔβαζε σὲ ζωντανὴ μετάδοση τῆς Θ.Λειτουργίας τὴν Κυριακἠ τὴν Μητρόπολη καὶ ἀκουγόταν ὁ Τσιμιρίκας.Ὅταν κάποιες φορὲς ἔβαζε μετάδοση ἀπὸ τὸν Τ.Σταυρὸ, ὁ Μπάρμπας ἔλεγε ὅτι πιὸ δύσκολο μάθημα ὑπῆρχε στὴ Συλλογὴ τοῦ Καραμάνη γιὰ νὰ ἀναδειχθεῖ ἡ φωνὴ του. Κρῖμα ποὺ ἀποσύρθηκε νωρίς ἀπὸ τὸ ἀναλόγιο λόγῳ ποτοῦ καὶ τσιγάρου...Πραγματικά μεγάλη και χαρισματική φωνή .
Συνεχίστε να ανεβάζετε αν έχετε υλικό .
Δύο παρατηρήσεις - επισημάνσεις .
1. Δεν είναι καλοφωνικός ειρμός , αλλά στίχος από τον πολυέλεο "λόγον αγαθόν " του Χουρμουζίου.
2. Δεν συμφωνώ με την πρακτική να ψάλλεται αντί κοινωνικού.
Δεν γνωρίζω συνάδελφε αν είσαι από τις Σέρρες αλλά ο λόγος της απόσυρσης νωρίς από το αναλόγιο του αείμνηστου δασκάλου μου Αθανασίου Μπάρμπα ήταν εντελώς διαφορετικός.Εἶναι σωστή ἡ παρατήρηση ὅτι δὲν πρέπει νὰ ἀντικαθίσταται τὸ Κοινωνικὸ μὲ κάτι ἄλλο. Τὴν ἐποχὴ ἐκείνη στὶς Σέρρες ὑπῆρχε μέγας ἀνταγωνισμὸς μεταξύ Μπάρμπα ποὺ ἔψαλλε στὸν Τίμιο Σταυρὸ καὶ Ἀθ.Τσιμιρίκα ποὺ ἔψαλλε στὴν Μητρόπολη τῆς πόλεως (καὶ οἱ 2 δεξιοὶ ψάλτες στὶς ἀντίστοιχες ἐνορίες). Συνήθως ὁ τοπικὸς ραδιοφωνικὸς σταθμὸς ἔβαζε σὲ ζωντανὴ μετάδοση τῆς Θ.Λειτουργίας τὴν Κυριακἠ τὴν Μητρόπολη καὶ ἀκουγόταν ὁ Τσιμιρίκας.Ὅταν κάποιες φορὲς ἔβαζε μετάδοση ἀπὸ τὸν Τ.Σταυρὸ, ὁ Μπάρμπας ἔλεγε ὅτι πιὸ δύσκολο μάθημα ὑπῆρχε στὴ Συλλογὴ τοῦ Καραμάνη γιὰ νὰ ἀναδειχθεῖ ἡ φωνὴ του. Κρῖμα ποὺ ἀποσύρθηκε νωρίς ἀπὸ τὸ ἀναλόγιο λόγῳ ποτοῦ καὶ τσιγάρου...
Τὸ μάθημα ποὺ ἐρμηνεύει εἶναι στὴ σελίδα 179 τοῦ Ὄρθρου τοῦ Ἀθ.Καραμάνη, καὶ κατὰ τὴ συνήθειά του ὁ δἀσκαλος ἁλλάζει κάποιες θέσεις γιὰ νὰ δείξει τὶς ἱκανότητες του!