Ηχογραφήσεις Αθανάσιος Μπάρμπας

L.M

Μέλος
Αν καποιος φιλος εχει στην κατοχη του καποια ηχογραφηση με τον τεως πρωτοψαλτη του ιερου ναου Τιμιου Σταυρου της πολεως των Σερρων κ.Αθανασιο Μπαρμπα ,ΘΕΡΜΩΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ οπως την ανεβασει στο ψαλτολογιο.
 
ΜΠΑΡΜΠΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ εις πολλα ετη ευαγγελιου
 

Attachments

  • μπαρμπας εις πολλα ετη ευαγγελιου.mp3
    1.2 MB · Views: 119
προσπαθω να ανεβασω καποιες ηχογραφησεις (αν και αντιμετωπιζω καποιες δυσκολιες)του κ.Αθανασιου ΜΠΑΡΜΠΑ εκ Νικησιανης τεως πρωτοψαλτου του ιερου ναου τιμιου σταυρου σερρων.να με συγχωρειτε για την κακη ποιοτητα των ηχογραφησεων.προκειται για ηχογραφησεις περιπου 25 χρονων και πανω.

Υ.Γ---ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΝ ΑΡΓΗΣΩ ΑΡΚΕΤΑ ΣΤΟ ΑΝΕΒΑΣΜΑ.
 
ΜΠΑΡΜΠΑΣ Αθανασιος Αξιον εστι ΑΘ.ΚΑΡΑΜΑΝΗ
 

Attachments

  • μπαρμπας αξιον εστι αθ.καραμανη ηχος πλ βεπταφωνος.mp3
    2.8 MB · Views: 75
Ευχαριστούμε για το σπάνιο ηχητικό , ενός μεγάλου ψάλτου και δασκάλου.
Πάντως ο ήχος πρέπει να είναι πλ δ χρωματικός .
 
καλοφωνικος ειρμος απο τον κ.Αθ.ΜΠΑΡΜΠΑ ηχογραφηση δεκαετιας του 70
 

Attachments

  • Μπαρμπας Ακουσον θυγατερ ηχος βαρυς.mp3
    5.9 MB · Views: 149
Ευχαριστούμε για το σπάνιο ηχητικό , ενός μεγάλου ψάλτου και δασκάλου.
Πάντως ο ήχος πρέπει να είναι πλ δ χρωματικός .

πρεπει να ειναι πλ δ χρωματικος.απο τη βαισυνη μου ομως δεν το διορθωσα.
 
Πραγματικά μεγάλη και χαρισματική φωνή .
Συνεχίστε να ανεβάζετε αν έχετε υλικό .

Δύο παρατηρήσεις - επισημάνσεις .
1. Δεν είναι καλοφωνικός ειρμός , αλλά στίχος από τον πολυέλεο "λόγον αγαθόν " του Χουρμουζίου.
2. Δεν συμφωνώ με την πρακτική να ψάλλεται αντί κοινωνικού.
 
Πραγματικά μεγάλη και χαρισματική φωνή .
Συνεχίστε να ανεβάζετε αν έχετε υλικό .

Δύο παρατηρήσεις - επισημάνσεις .
1. Δεν είναι καλοφωνικός ειρμός , αλλά στίχος από τον πολυέλεο "λόγον αγαθόν " του Χουρμουζίου.
2. Δεν συμφωνώ με την πρακτική να ψάλλεται αντί κοινωνικού.


συμφωνω απολυτα μαζι σου οτι πρεπει να ψαλλεται μονο το κοινωνικο.οποια παρατηρηση σας πανω σ αυτα που γραφω και επισυναπτω ειναι δεκτη.
 
Last edited by a moderator:
προσπαθω να ανεβασω καποιες ηχογραφησεις (αν και αντιμετωπιζω καποιες δυσκολιες)του κ.Αθανασιου ΜΠΑΡΜΠΑ εκ Νικησιανης τεως πρωτοψαλτου του ιερου ναου τιμιου σταυρου σερρων.να με συγχωρειτε για την κακη ποιοτητα των ηχογραφησεων.προκειται για ηχογραφησεις περιπου 25 χρονων και πανω.

Υ.Γ---ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΝ ΑΡΓΗΣΩ ΑΡΚΕΤΑ ΣΤΟ ΑΝΕΒΑΣΜΑ.

ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΜΕ ΛΑΧΤΑΡΑ
 
Κάνω κι εγώ έκκληση για ηχογραφήσεις του ιεροψάλτη αυτού! Μόλις τον άκουσα εδώ να τραγουδάει και εντυπωσιάστηκα!

 
Last edited by a moderator:
Κάνω κι εγώ έκκληση για ηχογραφήσεις του ιεροψάλτη αυτού! Μόλις τον άκουσα εδώ να τραγουδάει και εντυπωσιάστηκα!

Αὐτό πρέπει νά ἔχει ἀναρτηθεῖ ξανά σέ σχέση μέ τόν Μπαντῆν Βασίλειον, ἀλλά δέν τό βρίσκω.​


Ἐν τῷ μεταξύ συγχώνευσα ὅ,τι ὑπῆρχε στό Ψ ἀπό τόν μακαριστόν Ἀθανάσιον Μπάρμπαν.


Σέ γενικότερη ἀναζήτηση βρῆκα καί τήν προηγούμενη ἠχογράφηση τοῦ Άξιόν εστι Αθ. Καραμάνη - πλ. δ΄ χρωματικός ἀνεβασμένη στό youtube


 
Last edited:
ΜΠΑΡΜΠΑΣ Αθανασιος Αξιον εστι ΑΘ.ΚΑΡΑΜΑΝΗ
Σελίς 234 τῆς Θ.Λειτουργίας τοῦ Καραμάνη.Κατά πάσα πιθανότητα εἶμαι μέσα στους ισοκράτες (μὲ τὴν ψιλή παιδική φωνή). Ὅταν ὁ πλ. δ' γίνεται χρωματικὸς, οὐσιαστικἀ γίνεται πλ.β΄.
 
Πραγματικά μεγάλη και χαρισματική φωνή .
Συνεχίστε να ανεβάζετε αν έχετε υλικό .

Δύο παρατηρήσεις - επισημάνσεις .
1. Δεν είναι καλοφωνικός ειρμός , αλλά στίχος από τον πολυέλεο "λόγον αγαθόν " του Χουρμουζίου.
2. Δεν συμφωνώ με την πρακτική να ψάλλεται αντί κοινωνικού.
Εἶναι σωστή ἡ παρατήρηση ὅτι δὲν πρέπει νὰ ἀντικαθίσταται τὸ Κοινωνικὸ μὲ κάτι ἄλλο. Τὴν ἐποχὴ ἐκείνη στὶς Σέρρες ὑπῆρχε μέγας ἀνταγωνισμὸς μεταξύ Μπάρμπα ποὺ ἔψαλλε στὸν Τίμιο Σταυρὸ καὶ Ἀθ.Τσιμιρίκα ποὺ ἔψαλλε στὴν Μητρόπολη τῆς πόλεως (καὶ οἱ 2 δεξιοὶ ψάλτες στὶς ἀντίστοιχες ἐνορίες). Συνήθως ὁ τοπικὸς ραδιοφωνικὸς σταθμὸς ἔβαζε σὲ ζωντανὴ μετάδοση τῆς Θ.Λειτουργίας τὴν Κυριακἠ τὴν Μητρόπολη καὶ ἀκουγόταν ὁ Τσιμιρίκας.Ὅταν κάποιες φορὲς ἔβαζε μετάδοση ἀπὸ τὸν Τ.Σταυρὸ, ὁ Μπάρμπας ἔλεγε ὅτι πιὸ δύσκολο μάθημα ὑπῆρχε στὴ Συλλογὴ τοῦ Καραμάνη γιὰ νὰ ἀναδειχθεῖ ἡ φωνὴ του. Κρῖμα ποὺ ἀποσύρθηκε νωρίς ἀπὸ τὸ ἀναλόγιο λόγῳ ποτοῦ καὶ τσιγάρου...

Τὸ μάθημα ποὺ ἐρμηνεύει εἶναι στὴ σελίδα 179 τοῦ Ὄρθρου τοῦ Ἀθ.Καραμάνη, καὶ κατὰ τὴ συνήθειά του ὁ δἀσκαλος ἁλλάζει κάποιες θέσεις γιὰ νὰ δείξει τὶς ἱκανότητες του!
 
  • Like
Reactions: L.M
Εἶναι σωστή ἡ παρατήρηση ὅτι δὲν πρέπει νὰ ἀντικαθίσταται τὸ Κοινωνικὸ μὲ κάτι ἄλλο. Τὴν ἐποχὴ ἐκείνη στὶς Σέρρες ὑπῆρχε μέγας ἀνταγωνισμὸς μεταξύ Μπάρμπα ποὺ ἔψαλλε στὸν Τίμιο Σταυρὸ καὶ Ἀθ.Τσιμιρίκα ποὺ ἔψαλλε στὴν Μητρόπολη τῆς πόλεως (καὶ οἱ 2 δεξιοὶ ψάλτες στὶς ἀντίστοιχες ἐνορίες). Συνήθως ὁ τοπικὸς ραδιοφωνικὸς σταθμὸς ἔβαζε σὲ ζωντανὴ μετάδοση τῆς Θ.Λειτουργίας τὴν Κυριακἠ τὴν Μητρόπολη καὶ ἀκουγόταν ὁ Τσιμιρίκας.Ὅταν κάποιες φορὲς ἔβαζε μετάδοση ἀπὸ τὸν Τ.Σταυρὸ, ὁ Μπάρμπας ἔλεγε ὅτι πιὸ δύσκολο μάθημα ὑπῆρχε στὴ Συλλογὴ τοῦ Καραμάνη γιὰ νὰ ἀναδειχθεῖ ἡ φωνὴ του. Κρῖμα ποὺ ἀποσύρθηκε νωρίς ἀπὸ τὸ ἀναλόγιο λόγῳ ποτοῦ καὶ τσιγάρου...

Τὸ μάθημα ποὺ ἐρμηνεύει εἶναι στὴ σελίδα 179 τοῦ Ὄρθρου τοῦ Ἀθ.Καραμάνη, καὶ κατὰ τὴ συνήθειά του ὁ δἀσκαλος ἁλλάζει κάποιες θέσεις γιὰ νὰ δείξει τὶς ἱκανότητες του!
Δεν γνωρίζω συνάδελφε αν είσαι από τις Σέρρες αλλά ο λόγος της απόσυρσης νωρίς από το αναλόγιο του αείμνηστου δασκάλου μου Αθανασίου Μπάρμπα ήταν εντελώς διαφορετικός.
Μπορεί να είχε πρόβλημα με το τσιγάρο και το αλκοόλ αλλά δεν έφυγε από το αναλόγιο για το λόγο που ανέφερες.
 
Back
Top