Δύναμις Ήχος Β'.Καλλινίκου Αρχιδιακόνου του Λεσβίου

arsen

Ιωάννης
#3
Προσπαθησα να το καθαρογράψω. εάν υπάρχουν λάθη παρακαλώ διορθώστε με
Καλήμερα!το κείμενο έχει ένα λαθάκι! στο αγιος αθάνατος.στο α εχεις ολίγον αλλα θέλει ίσον, μόνο αυτό διέκρινα!όλα τα άλλα ειναι σωστά απο ο΄τι βλέπω!
 

neoklis

Νεοκλής Λευκόπουλος, Γενικός Συντονιστής
#6
Υπάρχει και σ' αυτή την σελίδα του analogion.com :

Δύναμις, Καλλινίκου Αρχιδιακόνου (ακούγεται στο CD της Ελληνικής Βυζαντινής Χορωδίας) από το βιβλίο του Παναγιώτη Παππά (προσφορά Μιχάλη Λαγουδάκη)
[pdf]
 
Last edited:

tzo

Δροσάκης Γεώργιος
#7
Ευχαριστώ για την διόρθωση
Αγαπητέ συνάδελφε, έχω την εντύπωση ότι στο Αθάνατος, δύο φορές, αντί για ολίγον με κέντημα από πάνω(ανάβαση 3 φωνών) πρέπει να βάλεις ολίγον με κλάσμα...
 

Greekψαλτης

Ψαλῶ τῶ Θεῶ μου, ἕως ὑπάρχω.
#8
Προσπαθησα να το καθαρογράψω. εάν υπάρχουν λάθη παρακαλώ διορθώστε με
Φοβερα ομορφη γραφη!! Αναφερομαι στα γραμματα. Ποια γραμματοσειρα ειναι?
 

μάρκελλος

Μάρκελλος Πιράρ, Γενικός συντονιστής
#9
Ἂν καὶ στὸ χειρόγραφο λείπει, θὰ πρότεινα καὶ ἕνα κλάσμα πάνω στὴν προτελευταία συλλαβὴ τοῦ [αθανα]το-ος
 

kakofonix78

Δημήτριος Παπάνης
#11
Αγαπητέ Παναγιώτη υπάρχει ένα λάθος στην αντιγραφή που κάνατε! Στο αθάνατος μετά την χρωματική φθορά η τριπλή ανάβαση που έχετε γράψει δεν είναι σωστή. είναι κλάσμα! Ο δαίμων του χειρογράφου φταίει! Να είσαι καλά! Πολύ καλή δουλειά
 
P

PANROUST

Guest
#12
Δύναμις, Καλλινίκου Αρχιδιακόνου (ακούγεται στο CD της Ελληνικής Βυζαντινής Χορωδίας) από το βιβλίο του Παναγιώτη Παππά (προσφορά Μιχάλη Λαγουδάκη)
[pdf]
Κύριε neoklis ευχαριστούμε για το μουσικό κείμενο αλλά έχω μία απορία.Πιό μουσικό κείμενο είναι σωστό αυτό που ανέβασα εγώ δηλ. το χειρόγραφο του Λ.Αγγελόπουλου Αθήνα 13 Σεπτεμβρίου 1960 χοράρχη ΕΛΒΧ ή αυτό που ανεβάσατε εσείς από το βιβλίο του κ.Παν.Παπά όπου ακούγεται η χορωδία του κ.Λ.Αγγελόπουλου;:rolleyes:
 
P

PANROUST

Guest
#13
Αγαπητέ Παναγιώτη υπάρχει ένα λάθος στην αντιγραφή που κάνατε! Στο αθάνατος μετά την χρωματική φθορά η τριπλή ανάβαση που έχετε γράψει δεν είναι σωστή. είναι κλάσμα! Ο δαίμων του χειρογράφου φταίει! Να είσαι καλά! Πολύ καλή δουλειά
Αν εννοείτε εμένα την αντιγραφή την έκανε ο κ.Λ.Αγγελόπουλος το 1960.Εγώ απλός μία φωτοτυπία εκανά.:D
 

neoklis

Νεοκλής Λευκόπουλος, Γενικός Συντονιστής
#14
...Πιό μουσικό κείμενο είναι σωστό αυτό που ανέβασα εγώ δηλ. το χειρόγραφο του Λ.Αγγελόπουλου Αθήνα 13 Σεπτεμβρίου 1960 χοράρχη ΕΛΒΧ ή αυτό που ανεβάσατε εσείς από το βιβλίο του κ.Παν.Παπά όπου ακούγεται η χορωδία του κ.Λ.Αγγελόπουλου;:rolleyes:
Εγώ απλώς μετέφερα τις πληροφορίες και παρέπεμψα εδώ. Δεν ξέρω τίποτε περισσότερο.
 

lagoudakis

Μιχαήλ Γ. Λαγουδάκης
#15
Για να συμπληρωθεί το παρόν θέμα σχετικά με αυτό το ωραίο Δύναμις του Αρχιδιακόνου Καλλινίκου, ανεβάζω τα εξής:

  1. το χειρόγραφο του Λυκ. Αγγελόπουλου (ανάρτηση #1 και #5) σε διχρωμία (μάλλον δουλειά του Eiryk! - δεν θυμάμαι που το βρήκα)
  2. το δακτυλογραφημένο κείμενο του Παν. Ζαφείρη (ανάρτηση #4) με τις προτεινόμενες διορθώσεις ενσωματωμένες
  3. το μουσικό κείμενο από την Θεία Λειτουργία του Παν. Παππά (ανάρτηση #6) καθαρισμένο
Σχετικά με το ερώτημα που τέθηκε (κάποια χρόνια πριν), η ΕλΒυΧ σαφώς ψάλλει από το χειρόγραφο του Λ. Α. στο ψηφιακό δίσκο. Το κείμενο του Π. Παππά έχει κάποιες διαφορές (κυρίως σε χρονικές διάρκειες), αλλά πάλι το ίδιο Δύναμις καταγράφει. Δεν θα χαρακτήριζα το ένα σωστό και το άλλο λάθος.
 

Attachments

Top