Δοξολογία Γρηγορίου Πρωτοψάλτου σε πλ. δ΄ χρωματικό

Shota

Παλαιό Μέλος
#21
Στον ιδιο μεικτο ηχο υπαρχει μια συντομη δοξολογια και στο Ειρμολογιο του Anton Pann. Δεν ξερω αν ειναι η δικη του, η προσαρμογη της συνθεσης του Φωτεινου.

Απο ατελειωτες συζητησεις για τον Β' ηχο το συμπερασμα φαινεται να ειναι πως τα διαστηματα οπως τα εψαλλαν οι παλαιοι σκληρυνουν οταν ο ηχος τριφωνει (οχι ομως τοσο πολυ οπως το κανουν μερικοι σημερα), αλλα γενικα ο ηχος δουλευει με διφωνιες.
 

Attachments

Last edited:

Shota

Παλαιό Μέλος
#23
Ο Κέϊβελης αφιερώνει ένα εκτενής σχόλιο στο μακάμι χουζάμ και στο β´ ήχο, αλλά και στο σουζινάκ.

Παραθέτω το μπεστε Müştâk-ı cemâlin gece gündüz dil-i şeydâ του Δεδε Εφενδη σε καταγραφή του Κέϊβελη (με μαλακή χρωματική φθορά επί του Νη). Το Τουρκικό κείμενο σε ευρωπαϊκή σημειογραφία υπάρχει εδώ

http://projetsm.com/eserler/7813-dede-efendi-suz-nak-beste-mustak-i-cemalin-gece-gunduz-dil-i-seyda

Ενδεικτική ηχογράφηση

 

Attachments

Shota

Παλαιό Μέλος
#24

Attachments

Last edited:

Shota

Παλαιό Μέλος
#25
Γιουρούκ σεμαϊ του Κιουτσούκ Μεχμέτ Αγά. Εδώ μάλλον είναι έντονη η παρουσία του άλλου μακάμι (χιδζαζκιάρ; ). Αλλά ας το το πουν οι ειδικοί.

Τουρκικό κείμενο σε ευρωπαϊκή σημειογραφία.

http://projetsm.com/eserler/4055-ku...mai-ey-dil-heves-i-vuslat-i-canan-sana-dusmez

Ηχογραφήσεις.


 

Attachments

Shota

Παλαιό Μέλος
#26
Ένα τραγούδι του Κεσσανιέως με σπάθη επί του Δι αντί της φθοράς του σκληρού η μαλακού χρώματος. Οι καταλήξεις στον Νη είναι όμως χρωματικές.
 

Attachments

Top