Διεθνής Επιστημονική Ημερίδα προς τιμήν του Άρχοντος Πρωτοψάλτου Λυκούργου Αγγελόπουλου στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Τμήμα Μουσικών Σπου

Status
Not open for further replies.

evangelos

Ευάγγελος Σολδάτος
Χαίρετε κ. Σολδάτε, θα πρέπει να διαχωρίσουμε το χορωδιακό ψάλσιμο από τη μονωδία. Εννοείται ότι όταν ψάλλουμε χορωδιακά θα υπάρχει μία τυποποίηση των αναλύσεων με σκοπό την επίτευξη σωστού τρόπου ψαλσίματος. Θα μου πείτε ότι είμαστε ανατολίτες και δεν μας πολυ-ενδιαφέρει το ευρωπαϊκό στυλιζαρισμένο αλάνθαστο αποτέλεσμα. Εμείς έχουμε αλλού τις μετοχές μας:wink: αλλά από τη στιγμή που τη βάλαμε τη βυζαντινή σε συναυλιακά σαλόνια ας ακολουθήσουμε και το αντίστοιχο πρωτόκολλο. Η τυποποίηση αυτή όμως πάλι διαφοροποιείται από την τυποποίηση της Δύσης, δεδομένου ότι υπάρχουν διάφοροι τύποι ερμηνείας ακόμη και για τους ίδιους συνδυασμούς. Επιτρέψτε μου, ως μέλος της Ελλβυχ, να γνωρίζω από πρώτο χέρι τα περί προτάσεων και αναλύσεων του χοράρχου. Δεν είναι απολύτως λοιπόν αληθές ότι έχουμε απόλυτη τυποποίηση. Τώρα, στο μονωδιακό ψάλσιμο εάν ακούσετε τον κ. Αγγελόπουλο ή και μαθητές του θα διαπιστώσετε μεγαλύτερη ερμηνευτική ελευθερία. Πάντως, προτιμώ έναν τύπο ψαλσίματος με συγκεκριμένες αναλύσεις, οι οποίες ακούγονται από όλα τα μέλη της χορωδίας με τον ίδιο τρόπο, παρά μία προσέγγιση ερμηνείας όπου ακούς ταυτόχρονα 3 και 4 διαφορετικές ερμηνείες. Τι να κάνουμε θέλουμε χορωδιακό ψάλσιμο με αισθητικές ρωμαίικου; μόνο στο Όρος, όπου οι Πατέρες αδιαφορώντας για το λάθος, όπως το ορίζουμε εμείς, ψάλλουν μάζί και ας ξεφεύγουν κάποιοι.΄Άλλη η κουλτούρα του συναυλιακού χώρου και άλλη του ναού...άλλες οι απαιτήσεις της συναυλίας και άλλες οι απαιτήσεις των λατρευτικών συνάξεων...
Με εκτίμηση
Σωτήρης
Μικρα χωρωδιακά σχήματα μπορούν να συντονιστουν ικανοποιητικά ακολουθώντας τον χοράρχη όπως έκανε ο Πρίγγος που ακολουθούσε την φωνη του Ναυπλιώτη , αυτο ειναι και το πιο παραδοσιακό. Σε μεγάλες χορωδίες για μεγαλύτερη ακρίβια κατα την γνωμη μου η λυση ειναι η πιο αναλυτική γραφη. Στην ΕΛΒΥΧ όλα κονσέρβα ήταν και είναι ήμουν κι εγώ 4 χρόονια στην ΕΛΒΥΧ και ξέρω
 

ybulbu

Μπουλμπουτζής Ιωάννης
Η ομοφωνία είναι επιδίωξη κάθε χορωδίας, ούτε λόγος για αυτό. Οι παράλληλες διαφορετικές ερμηνείες πιστεώ πως είναι, όπως ορθώς αναφέρθηκε, ίδιον των Αγιορειτών, όμως των τελευταίων χρόνων. Ακούστε τι ωραία ομοιομορφία που είχαν οι Δανιηλαίοι στις παλαιές ηχογραφήσεις. Είναι λάθος να δικαιολογούμε τη βαβούρα. Εννοείται πως η χορωδία πρέπει να έχει ενιαία ερμηνεία. Προσέξτε τι ωραία που αποδίδει τους ύμνους η χορωδία του Νεραντζή, με κοινές αναλύσεις και φωνητικά κόλπα, στη συναυλία - αφιέρωμα στον Παναγιωτίδη. Την αναφέρω διότι, χρησιμοποιεί μεν και σημεία παλαιογραφίας, εντούτοις δεν ξενίζει το άκουσμα στα αυτιά κανενός. Το θέμα είναι να υπάρχει κοινή παιδεία και αυτό επιτυγχάνεται με τον κοινό δάσκαλο, του οποίου το ψάλσιμο απηχεί το χορωδιακό σύνολο.
 
Η παραδοσιακή ερμηνεία της ποιότητας της μελωδίας όπως με έχουν πληροφορήσει ψάλτες απαιτεί γνώση κι εμπειρία στην άλογη διαίρεση του χρόνου. Θέλει επίσης πολλά ακούσματα και να ψαλλεις καιρό με παραδοσιακούς ψάλτες. Ουτέ ο μετροφωνικός τρόπος των ωδειων αλλά ούτε η τυποποίηση ισοχρονη εκτελεση οπως γινεται στον Αγγελοπουλο (το οποίο ειναι επισης ενα ειδος μετροφωνιας αφου στην ουσια αντικαθιστουν κάποια σημάδια με συγκεκριμένες μουσικές φρασούλες τις οποίες επαναλαμβάνουν) είναι σωστα.

Συγχαρητήρια! Πολύ εμπεριστατωμένη άποψη και με πολύ σοβαρά επιχειρήματα. Άλλωστε καθίσατε και 4 χρόνια στην ΕΛΒΥΧ και καταλήξατε με τις βαθιές σας γνώσεις και τις μακροχρόνιες έρευνές σας σ΄ αυτές τις θέσεις που τις έχετε πει, ξαναπει κ.λπ. Πόσα χρόνια καθίσατε κοντά σε μεγάλους παραδοσιακούς ψάλτες και "χωνέψατε" τόσο ξεκάθαρα την παράδοση που όλοι ξέρουμε πόσο μόχθο χρειάζεται η προσέγγισή της;Είναι αστεία αυτά όλα αγαπητέ. Συζήτηση σε λάθος βάση. Κι όλ΄ αυτά επειδή τιμήθηκε ο Αγγελόπουλος. Και καλώς τιμήθηκε όπως οφείλει να τιμάται κάθε άνθρωπος που μοχθεί για την ψαλτική τέχνη. Τώρα αν αυτά που λέει είναι λάθος και πόσο ας το αποδείξει η καλοπροαίρετη έρευνα. Κι ο Καραμάνης πρότεινε άλλο τρόπο γραφής, κανείς όμως δεν αμφισβήτησε την προσφορά και τον κόπο του. Εμείς τί προσφέρουμε αγαπητέ; Κρισάρα και ξανα κρισάρα.
 

domesticus

Lupus non curat numerum ovium
Συγχαρητήρια! Πολύ εμπεριστατωμένη άποψη και με πολύ σοβαρά επιχειρήματα. Άλλωστε καθίσατε και 4 χρόνια στην ΕΛΒΥΧ και καταλήξατε με τις βαθιές σας γνώσεις και τις μακροχρόνιες έρευνές σας σ΄ αυτές τις θέσεις που τις έχετε πει, ξαναπει κ.λπ. Πόσα χρόνια καθίσατε κοντά σε μεγάλους παραδοσιακούς ψάλτες και "χωνέψατε" τόσο ξεκάθαρα την παράδοση που όλοι ξέρουμε πόσο μόχθο χρειάζεται η προσέγγισή της;Είναι αστεία αυτά όλα αγαπητέ. Συζήτηση σε λάθος βάση. Κι όλ΄ αυτά επειδή τιμήθηκε ο Αγγελόπουλος. Και καλώς τιμήθηκε όπως οφείλει να τιμάται κάθε άνθρωπος που μοχθεί για την ψαλτική τέχνη. Τώρα αν αυτά που λέει είναι λάθος και πόσο ας το αποδείξει η καλοπροαίρετη έρευνα. Κι ο Καραμάνης πρότεινε άλλο τρόπο γραφής, κανείς όμως δεν αμφισβήτησε την προσφορά και τον κόπο του. Εμείς τί προσφέρουμε αγαπητέ; Κρισάρα και ξανα κρισάρα.
Γιὰ τὸν μόχθο καὶ τὸν κόπο καμία ἀντίρρηση καὶ καλῶς τιμήθηκε.

Τὸ ἐνοχλητικὸ εἶναι μιὰ τιμητικὴ ἐκδήλωση γιὰ τὸν κόπο καὶ μόχθο νὰ μετατρέπεται σὲ στρατευμένη ἔκφραση καὶ μανιφέστο τῶν καινοφανῶν θεωριῶν καὶ πρὸ παντὸς πράξεων, ποὺ πλεῖστα ὅσα προβλήματα ἔχουν προσθέσει στην ψαλτικὴ πραγματικότητα μὲ τὸν ριζοσπαστισμὸ τους. Ταυτόχρονα ἔχουν ἀπομακρύνει ψάλτες ἀπὸ τὸν κορμὸ τῆς παράδοσης, προσανατολίζοντάς τους σὲ μιὰ τεχνητὴ καὶ δῆθεν παράδοση τοῦ 10-14ου αἰ. (;):confused:

Αὐτὲς οἱ ἐκδηλώσεις ἔχουν κι ἄλλο ὄνομα ὅταν λαμβάνουν τέτοια διάσταση, προπαγάνδα. Κι αὐτὸ ἐνοχλεῖ.

Ἡ σύγκριση μὲ τὸν Καραμάνη εἶναι ἀστεία. Ὁ συγχωρεμένος μόνο πρότεινε καὶ δὲν ἐπεβάλλε λυσσωδῶς τίποτε καὶ σὲ κανέναν, οὕτε δημιούργησε οὕτε χρησιμοποίησε μηχανισμοὺς γιὰ νὰ προβάλει μὲ κάθε τρόπο τὴν ἰδέα του, ἀκόμη κι ὅταν φάνηκε προβληματική.
 
Γιὰ τὸν μόχθο καὶ τὸν κόπο καμία ἀντίρρηση καὶ καλῶς τιμήθηκε.

Τὸ ἐνοχλητικὸ εἶναι μιὰ τιμητικὴ ἐκδήλωση γιὰ τὸν κόπο καὶ μόχθο νὰ μετατρέπεται σὲ στρατευμένη ἔκφραση καὶ μανιφέστο τῶν καινοφανῶν θεωριῶν καὶ πρὸ παντὸς πράξεων, ποὺ πλεῖστα ὅσα προβλήματα ἔχουν προσθέσει στην ψαλτικὴ πραγματικότητα μὲ τὸν ριζοσπαστισμὸ τους. Ταυτόχρονα ἔχουν ἀπομακρύνει ψάλτες ἀπὸ τὸν κορμὸ τῆς παράδοσης, προσανατολίζοντάς τους σὲ μιὰ τεχνητὴ καὶ δῆθεν παράδοση τοῦ 10-14ου αἰ. (;):confused:

Αὐτὲς οἱ ἐκδηλώσεις ἔχουν κι ἄλλο ὄνομα ὅταν λαμβάνουν τέτοια διάσταση, προπαγάνδα. Κι αὐτὸ ἐνοχλεῖ.

Ἡ σύγκριση μὲ τὸν Καραμάνη εἶναι ἀστεία. Ὁ συγχωρεμένος μόνο πρότεινε καὶ δὲν ἐπεβάλλε λυσσωδῶς τίποτε καὶ σὲ κανέναν, οὕτε δημιούργησε οὕτε χρησιμοποίησε μηχανισμοὺς γιὰ νὰ προβάλει μὲ κάθε τρόπο τὴν ἰδέα του, ἀκόμη κι ὅταν φάνηκε προβληματική.

Καλησπέρα!
Καλή Κυριακή.

Ταιριάζουν οι απόψεις μας περί προπαγάνδας.
Πώς ονομάζεται όμως προπαγάνδα αγαπητέ μιά τιμητική εκδήλωση ενός μουσικού τμήματος ούτε καν της Αθήνας; Πού είναι η στράτευση; Μίλησαν άνθρωποι που εξετίμησαν το έργο και την προσφορά του Αγγελόπουλου. Αντικειμενικά ρωτώ; Πού η στράτευση και η προπαγάνδα;
Ο Ρeres είναι ένας άνθρωπος που κρίνοντας απ΄ τη δισκογραφία συνεργάζεται πολλά χρόνια μαζί του. Αυτό δεν είναι στράτευση. Σε μια τιμητική εκδήλωση κατα την κοινη λογική μιλούν άνθρωποι συνεργάτες και γνώστες του αντικειμένου. Πού τη βλέπετε πάντα την προπαγάνδα τή στράτευση τη συνωμοσία!

Ούτε ο Αγγελόπουλος επέβαλλε αγαπητέ μου τίποτε. Πρότεινε ελεύθερα. Αντιθέτως πολεμήθηκε με χτυπήματα πανω και κάτω απ΄ τη μέση. Άλλωστε αν η διδασκαλία του ή η δική μου ή η δική σου ή του οποιουδήποτε αντέξει στο χρόνο μεσα στα πλαίσια της Παράδοσης ασε να δούμε. Να σου θυμήσω τί λέει στις Πράξεις ο Γαμαλιήλ στους Ιουδαίους όταν κηνυγούαν τους Αποστόλους (Πράξεις 5, 39-40). Κι αυτό αφορά όποιον επιλέγει να αναλάβει το βάρος της διδασκαλίας.

Πάντως ο ιστορικός του μέλλοντος αν λάβει ως ιστορική πηγή το "Ψαλτολόγιον" και παρατηρήσει τις πολυσέλιδες τοποθετήσεις σχετικά με τον Αγγελόπουλο πολλά θα χει να γράψει για την προσφορά του και το έργο του.
 

EIRYK EMNOSHELE

Qu'est-ce que je ferais sans toi?
Γιὰ τὸν μόχθο καὶ τὸν κόπο καμία ἀντίρρηση καὶ καλῶς τιμήθηκε.

Γράψατε πως ο Άρχων Πρωτοψάλτης της Αγιωτάτης Αρχιεπισκοπής Κωνσταντινουπόλεως κ. Λυκούργος Αγγελόπουλος, απομάκρυνε ψάλτες από τον κορμό της παράδοσης, προσανατολίζοντάς τους σε μια τεχνητή και δήθεν παράδοση προηγούμενων αιώνων και επέβαλλε λυσσωδώς ξένα προς την παράδοση στοιχεία;
Έτσι όπως κατάλαβα το μήνυμά σας κακώς τιμήθηκε. Αλλά πρέπει να έχω παρεξηγήσει το μήνυμά σας ή αλλιώς δε τα εννοείτε αυτά, απλά τα γράψατε πάνω σε κάποια δύσκολη στιγμή. Έτσι δεν είναι; Μπορείτε να απαντήσετε με ένα ναι ή ένα όχι αν θέλετε. Πιστεύω πως η απάντηση είναι όχι δεν έγραψα ακριβώς κάτι τέτοιο οπότε σας ζητώ συγνώμη που παρεξήγησα τα γραφόμενά σας. Σε διαφορετική περίπτωση πως γίνεται να λέτε πως καλώς τιμήθηκε για τον κόπο και μόχθο όταν αυτός ο κόπος και ο μόχθος προξένησε τόσο μεγάλη ζημιά; Σωστά;
Πάντως για μένα πάνω από το έργο του στην ψαλτική που το θεωρώ σπάνιο, μοναδικό, διαχρονικό και ανεκτίμητης αξίας, πιστεύω πως ο κ. Αγγελόπουλος διδάσκει Χριστό, διδάσκει ήθος και στάση ζωής.
 

ybulbu

Μπουλμπουτζής Ιωάννης
Να σου θυμήσω τί λέει στις Πράξεις ο Γαμαλιήλ στους Ιουδαίους όταν κηνυγούαν τους Αποστόλους (Πράξεις 5, 39-40). Κι αυτό αφορά όποιον επιλέγει να αναλάβει το βάρος της διδασκαλίας.
Πάντως για μένα πάνω από το έργο του στην ψαλτική που το θεωρώ σπάνιο, μοναδικό, διαχρονικό και ανεκτίμητης αξίας, πιστεύω πως ο κ. Αγγελόπουλος διδάσκει Χριστό, διδάσκει ήθος και στάση ζωής.
Όχι, δεν μπορεί να γράφονται ενσυνείδητα τέτοια πράγματα, έχει χαθεί το μέτρο. Ώρα είναι να βάλουμε στην κουβέντα μας και τον κύριο που εξαπολύει κατάρες... ΕΙΣΤΕ ΣΟΒΑΡΟΙ;;; Είναι δυνατόν να γίνεται σύγκριση με το Γαμαλιήλ, λέγοντας στην ουσία ότι αν είναι από Θεού το συγκεκριμένο ψάλσιμο, οι θεωρίες και το εν γένει έργο θα αντέξουν στο χρόνο; Δηλαδή το έργο και το ψάλσιμο των υπολοίπων δεν είναι από Θεού; Υπάρχει, τέλος πάντων, κάποιο ψάλσιμο παραδεδομένο από το Θεό στους ανθρώπους; Έλεος πια με αυτή την προσκόλληση! Και πάλιν, είναι δυνατόν να προβάλλεται το πρότυπο του κ. Αγγελόπουλου ως διδάσκαλος Χριστού, διδάσκαλος ήθους και στάσης ζωής; Τι είναι, κατηχητής; Άγιος; Έλεος πια! Ο δάσκαλος διδάσκει μουσική, τέχνη. Γι' αυτό πηγαίνουν οι μαθητές σε αυτόν. Το ήθος απορρέει από το χαρακτήρα του. Δηλαδή οι άλλοι δάσκαλοι τι είναι; Πλάνοι ή αντίχριστοι; Κάντε τον και αγιογραφία, να του ανάβετε καθημερινά το καντήλι!!!

ΥΓ: Επειδή πολλές φορές παρεξηγήθηκα και σε θέματα που πολέμησα το φανατισμό πολλοί με κατηγόρησαν ότι πολεμώ το πρόσωπο του κ. Αγγελόπουλου (άλλο αν αλλού και υπό άλλες συνθήκες έχω εκφραστεί αρνητικά), ξεκαθαρίζω και δηλώνω υπεύθυνα και υπογράφω και βάζω σφραγίδα ότι εδώ δεν τα βάζω μαζί του, με τους εκφραστές των παραπάνω απόψεων τα βάζω.
 

evangelos

Ευάγγελος Σολδάτος
Συγχαρητήρια! Πολύ εμπεριστατωμένη άποψη και με πολύ σοβαρά επιχειρήματα. Άλλωστε καθίσατε και 4 χρόνια στην ΕΛΒΥΧ και καταλήξατε με τις βαθιές σας γνώσεις και τις μακροχρόνιες έρευνές σας σ΄ αυτές τις θέσεις που τις έχετε πει, ξαναπει κ.λπ. Πόσα χρόνια καθίσατε κοντά σε μεγάλους παραδοσιακούς ψάλτες και "χωνέψατε" τόσο ξεκάθαρα την παράδοση που όλοι ξέρουμε πόσο μόχθο χρειάζεται η προσέγγισή της;Είναι αστεία αυτά όλα αγαπητέ. Συζήτηση σε λάθος βάση. Κι όλ΄ αυτά επειδή τιμήθηκε ο Αγγελόπουλος. Και καλώς τιμήθηκε όπως οφείλει να τιμάται κάθε άνθρωπος που μοχθεί για την ψαλτική τέχνη. Τώρα αν αυτά που λέει είναι λάθος και πόσο ας το αποδείξει η καλοπροαίρετη έρευνα. Κι ο Καραμάνης πρότεινε άλλο τρόπο γραφής, κανείς όμως δεν αμφισβήτησε την προσφορά και τον κόπο του. Εμείς τί προσφέρουμε αγαπητέ; Κρισάρα και ξανα κρισάρα.
Αφού κατάλαβες ότι η παρέμβαση μου με αυτά που έγραψα είχαν σκοπό να θίξουν την βράβευση του κ. Αγγελόπουλου τότε κι από μένα συγχαρητήρια...
 

EIRYK EMNOSHELE

Qu'est-ce que je ferais sans toi?
... Και πάλιν, είναι δυνατόν να προβάλλεται το πρότυπο του κ. Αγγελόπουλου ως διδάσκαλος Χριστού, διδάσκαλος ήθους και στάσης ζωής; Τι είναι, κατηχητής; Άγιος; Έλεος πια! Ο δάσκαλος διδάσκει μουσική, τέχνη. Γι' αυτό πηγαίνουν οι μαθητές σε αυτόν. Το ήθος απορρέει από το χαρακτήρα του. Δηλαδή οι άλλοι δάσκαλοι τι είναι; Πλάνοι ή αντίχριστοι; Κάντε τον και αγιογραφία, να του ανάβετε καθημερινά το καντήλι!!!...
Να σας το πω πιο απλά να το καταλάβετε;
Εγώ αν ήμουν στη θέση του κ. Αγγελόπουλου θα αντιδρούσα κάπως διαφορετικά πιστεύοντας πως θίγομαι κ.τ.λ. Και όμως βλέπουμε εδώ έναν άνθρωπο που δέχεται τόσα και τόσα σχόλια ακόμα και από ανθρώπους που έχουν ελάχιστη έως καθόλου σχέση με ψαλτική. Δε διαμαρτύρεται, δε τρίζει δόντια, αλλά αντιδρά χριστιανικά. Αυτό βλέπω, αυτό έγραψα, και θα επιθυμούσα πολύ να του έμοιαζα και σε αυτό το θέμα.
Απλό δεν είναι;
Εσείς δε θαυμάζετε κάποιους ανθρώπους; δε θα θέλατε να έχετε και εσείς κάποιες αρετές τους που πιθανό να τις απέκτησαν με κόπο και με μόχθο; δε τις θεωρείται πιο σημαντικές από οτιδήποτε άλλο;
Δε μίλησε κανείς για αγιογραφία και καντήλια και όλα αυτά που μας είπατε. Να είστε καλά.
 
Όχι, δεν μπορεί να γράφονται ενσυνείδητα τέτοια πράγματα, έχει χαθεί το μέτρο. Ώρα είναι να βάλουμε στην κουβέντα μας και τον κύριο που εξαπολύει κατάρες... ΕΙΣΤΕ ΣΟΒΑΡΟΙ;;; Είναι δυνατόν να γίνεται σύγκριση με το Γαμαλιήλ, λέγοντας στην ουσία ότι αν είναι από Θεού το συγκεκριμένο ψάλσιμο, οι θεωρίες και το εν γένει έργο θα αντέξουν στο χρόνο; Δηλαδή το έργο και το ψάλσιμο των υπολοίπων δεν είναι από Θεού; Υπάρχει, τέλος πάντων, κάποιο ψάλσιμο παραδεδομένο από το Θεό στους ανθρώπους; Έλεος πια με αυτή την προσκόλληση! Και πάλιν, είναι δυνατόν να προβάλλεται το πρότυπο του κ. Αγγελόπουλου ως διδάσκαλος Χριστού, διδάσκαλος ήθους και στάσης ζωής; Τι είναι, κατηχητής; Άγιος; Έλεος πια! Ο δάσκαλος διδάσκει μουσική, τέχνη. Γι' αυτό πηγαίνουν οι μαθητές σε αυτόν. Το ήθος απορρέει από το χαρακτήρα του. Δηλαδή οι άλλοι δάσκαλοι τι είναι; Πλάνοι ή αντίχριστοι; Κάντε τον και αγιογραφία, να του ανάβετε καθημερινά το καντήλι!!!

ΥΓ: Επειδή πολλές φορές παρεξηγήθηκα και σε θέματα που πολέμησα το φανατισμό πολλοί με κατηγόρησαν ότι πολεμώ το πρόσωπο του κ. Αγγελόπουλου (άλλο αν αλλού και υπό άλλες συνθήκες έχω εκφραστεί αρνητικά), ξεκαθαρίζω και δηλώνω υπεύθυνα και υπογράφω και βάζω σφραγίδα ότι εδώ δεν τα βάζω μαζί του, με τους εκφραστές των παραπάνω απόψεων τα βάζω.
Δεν έχω καμία πρόθεση να ταυτίσω το οτιδήποτε με τη διδασκαλία του Ευαγγελίου. Ούτε να αγιοποιήσω το πρόσωπο κανενός και το έργο του. Άλλωστε ο κάθε Αγγελόπουλος δεν έχει ανάγκη από οπαδούς και διαφωνώ πλήρως με όποιο άποψη προσπαθεί παση θυσία να τον δικαιώσει. Δεν είμαι γω αυτός που θα επαινέσει τό έργο του ούτε που θα αναλάβει την υπεράσπισή του. Από πού κι ως πού!
Την παραπομπή τη βάζω μόνο και μόνο σαν παράδειγμα και ζητώ συγγνώμη αν θεωρήθηκε ότι συγκρίνω τη διδασκαλία του Κυρίου με του κ. Αγγελόπουλου. Δεν έχω καμία πρόθεση τέτοια και θα ήταν όντως βλασφημία.
 
Αφού κατάλαβες ότι η παρέμβαση μου με αυτά που έγραψα είχαν σκοπό να θίξουν την βράβευση του κ. Αγγελόπουλου τότε κι από μένα συγχαρητήρια...
Καλέ μου φίλε μάλλον εσύ δεν κατάλαβες. Αν διαβάσεις το μήνυμά μου σε σχέση με ότι έγραψες πριν θα καταλάβεις τί εννοώ.
 
S

Sotres

Guest
Ποιους ψάλτες απομάκρυνε; Τι ανυπόστατες πληροφορίες είναι αυτές; ποια είναι τα ρομποτάκια που ακολουθούν; Βλέπετε το έργο του Δασκάλου να αναγνωρίζεται από πολλούς και διαφορετικούς φορείς και ψάχνετε να βρείτε παντού στρατευμένους δούλους του. Όχι αγαπητέ. Δουλειά, δουλειά και δουλειά, προς την σωστή κατεύθυνση, είναι η απάντηση. Με ενοχλεί που κάποιοι μέτριοι και κάτω του μετρίου κριτηκάρουν! (Εσείς αυτο-χαρακτηρισθήκατε έτσι. Προσωπικά θα ήθελα να σας ακούσω για να έχω προσωπική άποψη!). Με ενοχλεί που μιλούν άνθρωποι οι οποίοι ως φάλτσοι έφυγαν από δασκάλους και τώρα μου το παίζουν Δάσκαλοι. Με ενοχλεί που κάποιοι το παίζουν μελοποιοί και μάλιστα διακεκριμμένοι και το έργο τους άλλο μας δείχνει... Με ενοχλεί που στην πατρίδα μου τα πράγματα έμειναν στάσιμα διότι το κατεστημένο κυριαρχεί. Με ενοχλεί που δεν έχω το δικαίωμα να καταθέσω δημόσια ένα μπράβο για το Δάσκαλό μου χωρίς να ακολουθήσει ότι ακολούθησε μετά το μήνυμα που έγραψα. Μας λείπει η αρχοντιά! Γράψε ένα μπράβο και τελείωσε η υπόθεση. Δεν θες; Μην το γράφεις. Τη χολή τι την πετάς; Βλέπετε παντού κολλητούς του Αγγελόπουλου; Αλλού ψάξτε για ευνοημένους που πήραν θέσεις και το έργο τους δεν τις δικαιολογεί. Αν ξεκινήσει η αξιολόγηση σε σωστή βάση, κάποιοι θα τρέχουν...σίγουρα όμως δεν θα είναι ο Αγγελόπουλος...
 
P

PANROUST

Guest
Γράψε ένα μπράβο και τελείωσε η υπόθεση. Δεν θες; Μην το γράφεις.
Δηλαδή έχουμε επιλογή μόνο να γράψουμε όταν είναι για μπράβο;Μόνο μπράβο δέχεστε;
Μάλιστα..πάλι τα ίδια και τα ίδια ακόμα μια φορά.Είχαμε για κάποια στιγμή ησυχάσει από την Αμερική και τώρα...κάποιοι άλλοι προκαλούν.Βαρεθήκαμε!!!
 
S

Sotres

Guest
Δηλαδή έχουμε επιλογή μόνο να γράψουμε όταν είναι για μπράβο;Μόνο μπράβο δέχεστε;
Μάλιστα..πάλι τα ίδια και τα ίδια ακόμα μια φορά.Είχαμε για κάποια στιγμή ησυχάσει από την Αμερική και τώρα...κάποιοι άλλοι προκαλούν.Βαρεθήκαμε!!!
Από όλα αυτά που έγραψα, αυτό καταλάβατε; Τώρα τα περί Αμερικής που αναφέρετε τα αφήνω ασχολίαστα. Μία άλλη άστοχη κουβέντα...Δεν αξίζει τον κόπο τελικά...
ΥΓ Το Μπράβο για να έχει αξία, θα πρέπει να το ακούσεις από συγκεκριμένα πρόσωπα... Το ίδιο ισχύει και για το αρνητικό σχόλιο...Τότε και μόνο τότε αξίζει να επενδύσεις χρόνο...
 
Last edited:
P

PANROUST

Guest
ΥΓ Το Μπράβο για να έχει αξία, θα πρέπει να το ακούσεις από συγκεκριμένα πρόσωπα... Το ίδιο ισχύει και για το αρνητικό σχόλιο...Τότε και μόνο τότε αξίζει να επενδύσεις χρόνο...
Αααα μάλιστα...
Σας αφήνω να τα πείτε με τον Ευάγγελο τότες.Η δεν είναι συγκεκριμένο πρόσωπο;Πτυχίο πήρε από τον δάσκαλό σας η το ξεχάσατε;Μάλλον τον έχει ξεχάσει ο κ.Αγγελόπουλος...και τον χλευάζουν οι συμμαθητές σας.
Συγνώμη για την σπατάλη του χρόνου σας τουλάχιστον από εμένα.
Είδαμε και τα συγκεκριμένα πρόσωπα.
 

domesticus

Lupus non curat numerum ovium


Γράψατε πως ο Άρχων Πρωτοψάλτης της Αγιωτάτης Αρχιεπισκοπής Κωνσταντινουπόλεως κ. Λυκούργος Αγγελόπουλος, απομάκρυνε ψάλτες από τον κορμό της παράδοσης, προσανατολίζοντάς τους σε μια τεχνητή και δήθεν παράδοση προηγούμενων αιώνων και επέβαλλε λυσσωδώς ξένα προς την παράδοση στοιχεία;
Έτσι όπως κατάλαβα το μήνυμά σας κακώς τιμήθηκε. Αλλά πρέπει να έχω παρεξηγήσει το μήνυμά σας ή αλλιώς δε τα εννοείτε αυτά, απλά τα γράψατε πάνω σε κάποια δύσκολη στιγμή. Έτσι δεν είναι; Μπορείτε να απαντήσετε με ένα ναι ή ένα όχι αν θέλετε. Πιστεύω πως η απάντηση είναι όχι δεν έγραψα ακριβώς κάτι τέτοιο οπότε σας ζητώ συγνώμη που παρεξήγησα τα γραφόμενά σας. Σε διαφορετική περίπτωση πως γίνεται να λέτε πως καλώς τιμήθηκε για τον κόπο και μόχθο όταν αυτός ο κόπος και ο μόχθος προξένησε τόσο μεγάλη ζημιά; Σωστά;
Πάντως για μένα πάνω από το έργο του στην ψαλτική που το θεωρώ σπάνιο, μοναδικό, διαχρονικό και ανεκτίμητης αξίας, πιστεύω πως ο κ. Αγγελόπουλος διδάσκει Χριστό, διδάσκει ήθος και στάση ζωής.
Νὰ σοῦ πῶ. Ὁ κόπος καὶ ὁ μόχθος τοῦ κ. Ἀγγελόπουλου, ἀκόμη κι ἄν θεωρῶ ὅτι ἀφιερώνονται σὲ λάθος κατεύθυνση, εἶναι γνωστοὶ καὶ ἐπαινετέοι τουλάχιστον ἀπὸ ὅσους τὸν ἀκολουθοῦν καὶ συνεργάζονται τὴν ἴδια πορεία (ἐσφαλμένη κατ' ἐμέ). Ἄλλωστε ὅπως ἔγραψε καὶ ἄλλο μέλος παραπάνω, στὴν ἐκδήλωση
Μίλησαν άνθρωποι που εξετίμησαν το έργο και την προσφορά του Αγγελόπουλου.
Συνεπῶς δὲν θὰ λεγόταν κάτι ἀντίθετο ὅπως γίνεται σὲ ἄλλες ἐπιστημονικὲς ἐκδηλώσεις-συνέδρια.

Προσωπικά, θεωρῶ πὼς ἔχει κάνει ζημιὰ καθὼς ἐσκεμμένα ἔχει διχάσει τὴν ψαλτικὴ κοινότητα καὶ θεωρητικὰ ἀλλὰ -κυρίως- στὴν ψαλτικὴ πράξη. Τὰ ἀκούσματα διαφέρουν ἀπὸ τὴν παράδοση, ἔχοντας ὡς στόχο τὴν δημιουργία «νέας» «ἄλλης» «παράδοσης» μακρὰν τῶν παραδοσιακῶν ἀκουσμάτων,μὲ τὰ ὁποία ἡ διαφορὰ εἶνια ἐμφανέστατη σὲ ὅποιον δὲν ἔχει ὑποβάλει τὸν ἑαυτό του σὲ «θεραπεία κώφωσης» ἀκούγοντας ὁλονυκτὶς συγκεκριμένες ὁλονυκτίες.

Ὅσο γιὰ τὸ παρακάτω ποὺ ἔγραψες προηγουμένως
Εγώ αν ήμουν στη θέση του κ. Αγγελόπουλου θα αντιδρούσα κάπως διαφορετικά πιστεύοντας πως θίγομαι κ.τ.λ. Και όμως βλέπουμε εδώ έναν άνθρωπο που δέχεται τόσα και τόσα σχόλια ακόμα και από ανθρώπους που έχουν ελάχιστη έως καθόλου σχέση με ψαλτική. Δε διαμαρτύρεται, δε τρίζει δόντια, αλλά αντιδρά χριστιανικά. Αυτό βλέπω, αυτό έγραψα, και θα επιθυμούσα πολύ να του έμοιαζα και σε αυτό το θέμα.
σοῦ τονίζω πὼς μᾶλλον πρέπει νὰ προσέξεις τὴν μνημη σου γιατὶ εἶνια πολὺ κοντὴ καὶ συνιστῶ περιορισμὸ κατανάλωσης λωτοῦ. Γιὰ νὰ βοηθήσω στο φρεσκάρισμά σου ὅμως σοῦ συνιστῶ τὸ ἑπόμενο link. http://users.sch.gr/sekyritsis/apofaseis_dikastirion.htm
Ψάξε το καλά, διάβασέ το καλὰ καὶ μετὰ ξαναγράψε ὅ,τι ἔγραψες. Φυσικὰ ξέρω τὶ θὰ μοῦ ἀνταπαντήσεις, τὰ 'χουν γράψει πολλοὶ πρὶν ἀπὸ σένα καὶ ξέρω προκαταβολικὰ πὼς θὰ δικαιολογήσεις πρόσωπα καὶ πράγματα ποὺ δὲν ... συμφέρουν, ὅπως στὴν περίπτωση τῆς Διαύγειας.
[/SIZE][/FONT]
 
S

Sotres

Guest




Νὰ σοῦ πῶ. Ὁ κόπος καὶ ὁ μόχθος τοῦ κ. Ἀγγελόπουλου, ἀκόμη κι ἄν θεωρῶ ὅτι ἀφιερώνονται σὲ λάθος κατεύθυνση, εἶναι γνωστοὶ καὶ ἐπαινετέοι τουλάχιστον ἀπὸ ὅσους τὸν ἀκολουθοῦν καὶ συνεργάζονται τὴν ἴδια πορεία (ἐσφαλμένη κατ' ἐμέ). Ἄλλωστε ὅπως ἔγραψε καὶ ἄλλο μέλος παραπάνω, στὴν ἐκδήλωση
Συνεπῶς δὲν θὰ λεγόταν κάτι ἀντίθετο ὅπως γίνεται σὲ ἄλλες ἐπιστημονικὲς ἐκδηλώσεις-συνέδρια.

Προσωπικά, θεωρῶ πὼς ἔχει κάνει ζημιὰ καθὼς ἐσκεμμένα ἔχει διχάσει τὴν ψαλτικὴ κοινότητα καὶ θεωρητικὰ ἀλλὰ -κυρίως- στὴν ψαλτικὴ πράξη. Τὰ ἀκούσματα διαφέρουν ἀπὸ τὴν παράδοση, ἔχοντας ὡς στόχο τὴν δημιουργία «νέας» «ἄλλης» «παράδοσης» μακρὰν τῶν παραδοσιακῶν ἀκουσμάτων,μὲ τὰ ὁποία ἡ διαφορὰ εἶνια ἐμφανέστατη σὲ ὅποιον δὲν ἔχει ὑποβάλει τὸν ἑαυτό του σὲ «θεραπεία κώφωσης» ἀκούγοντας ὁλονυκτὶς συγκεκριμένες ὁλονυκτίες.

Ὅσο γιὰ τὸ παρακάτω ποὺ ἔγραψες προηγουμένως

σοῦ τονίζω πὼς μᾶλλον πρέπει νὰ προσέξεις τὴν μνημη σου γιατὶ εἶνια πολὺ κοντὴ καὶ συνιστῶ περιορισμὸ κατανάλωσης λωτοῦ. Γιὰ νὰ βοηθήσω στο φρεσκάρισμά σου ὅμως σοῦ συνιστῶ τὸ ἑπόμενο link. http://users.sch.gr/sekyritsis/apofaseis_dikastirion.htm
Ψάξε το καλά, διάβασέ το καλὰ καὶ μετὰ ξαναγράψε ὅ,τι ἔγραψες. Φυσικὰ ξέρω τὶ θὰ μοῦ ἀνταπαντήσεις, τὰ 'χουν γράψει πολλοὶ πρὶν ἀπὸ σένα καὶ ξέρω προκαταβολικὰ πὼς θὰ δικαιολογήσεις πρόσωπα καὶ πράγματα ποὺ δὲν ... συμφέρουν, ὅπως στὴν περίπτωση τῆς Διαύγειας.
Κύριε, στις δίκες ο Αγγελόπουλος δικαιώθηκε ή αθωώθηκε; Εγώ αύριο αν έρθω στην υπηρεσία σας και σας κατηγορήσω με ότι κατηγόρησαν οι κύριοι, που καταδικάστηκαν από το δικαστήριο, τον κ. Αγγελόπουλο δεν θα μου κάνατε μήνυση; Και στο τέλος τέλος με ποια ιδιότητα μιλάτε; Του ερευνητή; δεν έχω διαβάσει κάτι μουσικό δικό σου. Του ψάλτη; δεν σας ακούσαμε και όπως λέτε δεν χάνουμε και τίποτε, του ειδικού επιθεωρητή; από ότι ξέρω άλλη καθηγητική ιδιότητα έχετε! Ποιος είστε που θάβεται έναν άνθρωπο έτσι; Όταν γονατιστοί κάποιοι υπέγραφαν δηλώσεις στις οποίες, οι συγκεκριμένοι κύριοι, ανέφεραν ότι αναγνωρίζουν το έργο και την προσφορά του κ. Αγγελόπουλου, με σκοπό να μην εφαρμοσθεί ο νόμος, ο Αγγελόπουλος έκανε δεκτή τη συγγνώμη τους. Μήπως τελικά θα έπρεπε να δείτε την καλοσύνη αυτού του ανθρώπου; Δεν κατάλαβα! ο κάθε ημιμαθής έχει το δικαίωμα να βρίζει; Επειδή πλέον η όλη υπόθεση παραπάει, δεν θέλω να μιλάω αόριστα. Θα αναφέρω πρόσωπα και καταστάσεις γιατί πλέον το μαύρο το κάναμε άσπρο. ΌΤαν ο Καραμάνης έλαβε ένα κείμενο με το οποίο κάποιοι κατηγορούσαν τον Καρά και του ζητούσαν να συν-υπογράψει τα όσα αρνητικά αναφέρονταν στο χαρτί για τον καρά, ξέρετε τι είπε; Διαβάστε και εσείς όσο ο Καράς και μετά ελάτε να τα πούμε.
ΥΓ Όταν κάποιοι δεν ξέρουν το παλαιό ρεπερτόριο και ασχολούνται με τη μελοποιΪα καλά θα κάνουν να κρίνουν με σεβασμό κάποιους που γέρασαν σε βιβλιοθήκες...
ΥΓ2 Τώρα που ξαναδιαβάζω τα κείμενα του δικαστηρίου θαυμάζω την καλοσύνη του κ. Αγγελόπουλου!!! Τελικά, κάποιοι δεν μπορούν να καταλάβουν τα αυτονόητα....Δομέστικε, έκανες γνωστότερο στο κοινό το επιθετικό και άνανδρο παιγνίδι κάποιων που με ανακρίβειες, τις οποίες τις μάζεψαν τάχυστα..., κατηγόρησαν τον κ. Αγγελόπουλο...Τι μας το αναφέρεις; Νομίζεις ότι τον θίγεις με αυτόν τον τρόπο; Κύριε ελέησον...
YΓ3 Το κωμικό της υπόθεσης είναι ότι κάποιοι κατηγορούν τον κ. Αγγελόπουλο με στοιχεία βάσει των οποίων κάποιοι άλλοι ομοϊδεάτες φίλοι τους, πριν καμμιά δεκαριά χρόνια, καταδικάστηκαν από Δικαστικές αρχές!!! Τραγικό αλλά και κωμικό!
 
Last edited:

PanagiotisK

ως άνωθεν^
Τα πράγματα είναι απλά, πολύ απλά.

Αυτοί που ψάλλουν μέθοδο Καρά, δεν ψάλλουν παραδοσιακά, γιατί

απλούστατα, δεν υπάρχει άκουσμα παραδοσιακού ψάλτη που να ψάλλει έτσι.

Πάει και τελείωσε.

Έρευνα:

Έχει πέσει τόση επιστήμη μες τη μουσική μας που σε λίγο δεν θα ξέρουμε

αν θα πρέπει να ψάλλουμε ή να κλειδωθούμε σε κανένα εργαστήριο με

λευκές ρόμπες και μάσκες. Ρε πάτε καλά; Μουσική είναι. Δε ψάχνετε να βρείτε

πως παράγεται η αντιύλη ούτε να κατασκευάσετε τεχνητή καρδιά.

Το μόνο κομμάτι που μπορεί να χαρακτηριστεί, κάπως, επιστημονικό,

είναι της "παλαιοντομουσικολογίας". Σα να ψάχνετε απολιθωμένους σκελετούς

δεινοσαύρων. Βρήκατε κάτι δείγματα, τα ενώσατε, υποθέσατε και αντί να

πείτε, να κάπως έτσι πρέπει να ήταν ο τυρρανόσαυρος, μας λέτε ΑΥΤΟΣ ΗΤΑΝ.

Α και μας τον κλωνοποιήσατε κι όλας και τον περιφέρετε σε όλον τον κόσμο

σαν τσίρκο, λέγοντας, ιδού το παλαιόν ζώον, το οποίο αναστήσαμεν εκ της στάχτης του...

Το jurassic park του Καρά...

Οι πραγματικοί παλαιοντολόγοι επιστήμονες, συνθέτουν ευρήματα αλλά και

πάλι ΥΠΟΘΕΤΟΥΝ περί του αποτελέσματος. Είναι σοβαροί οι άνθρωποι.

Πάρτε το χαμπάρι, όσο έχετε την επιστήμη πάνω από την ακουστική παράδοση

δεν θα ψάλλετε ποτέ. Η μουσική πάει στα αυτιά πρώτα. Απευθύνεται στο

καλλιτεχνικό μέρος του εγκεφάλου, στο δεξί ημισφαίριο. Δεν είναι λογική.

Γιατί υπάρχει μουσική; Γιατί οι δονήσεις που παράγονται, επηρρεάζουν

συναισθηματικά τον ακροατή. Η μουσική είναι ΤΕΧΝΗ. Και η τέχνη

προϋποθέτει ταλέντα. Και η αποδοχή του ακροατηρίου ήταν και θα είναι

στα ταλέντα, όχι στους γραφιάδες. Δε λέω, όλοι χρειάζονται, αλλά ο καθένας

στο πόστο του. Έχετε θεοποιήσει την επιστήμη, βάλτε κει ένα παμπάλαιο

χειρόγραφο προ Χριστού με έναν άφωνο και δίπλα τον Σακκελαρίδη.

Γιαυτό "έπιασε" τότε ο Σακκελαρίδης και έφερνε κόσμο στις εκκλησιές.

Γιατί ήταν ταλέντο .


υ.γ. Επειδή μάλλον θα ανακριθώ περί της ιδιότητός μου (για να δουν αν είμαι

αρμόδιος να εκφέρω άποψη), είμαι πυρηνικός φυσικός με ειδικότητα

στις καμινάδες και τις τουλίπες. Εννίοτε ασχολούμαι και με το εμπόριο άχνης ζάχαρης...


υ.γ. 2 Διάβασα το θέμα όλο απ την αρχή. Λοιπόν μερικοί μερικοί, δεν ξέρουν να

συζητήσουν, λένε αρλούμπες και αποπροσανατολίζουν τα θέματα για τη πλάκα.

Μιλάμε με πιάσαν τα γέλια.

Νίκο (Θεοτοκάτε), ασχολήσαι πολύ βρε παιδάκι μου.

Αφού βλέπεις ότι δεεεεεν...:wink::D
 
Τα πράγματα είναι απλά, πολύ απλά.

Αυτοί που ψάλλουν μέθοδο Καρά, δεν ψάλλουν παραδοσιακά, γιατί

απλούστατα, δεν υπάρχει άκουσμα παραδοσιακού ψάλτη που να ψάλλει έτσι.

Πάει και τελείωσε.

Έρευνα:

Έχει πέσει τόση επιστήμη μες τη μουσική μας που σε λίγο δεν θα ξέρουμε

αν θα πρέπει να ψάλλουμε ή να κλειδωθούμε σε κανένα εργαστήριο με

λευκές ρόμπες και μάσκες. Ρε πάτε καλά; Μουσική είναι. Δε ψάχνετε να βρείτε

πως παράγεται η αντιύλη ούτε να κατασκευάσετε τεχνητή καρδιά.

Το μόνο κομμάτι που μπορεί να χαρακτηριστεί, κάπως, επιστημονικό,

είναι της "παλαιοντομουσικολογίας". Σα να ψάχνετε απολιθωμένους σκελετούς

δεινοσαύρων. Βρήκατε κάτι δείγματα, τα ενώσατε, υποθέσατε και αντί να

πείτε, να κάπως έτσι πρέπει να ήταν ο τυρρανόσαυρος, μας λέτε ΑΥΤΟΣ ΗΤΑΝ.

Α και μας τον κλωνοποιήσατε κι όλας και τον περιφέρετε σε όλον τον κόσμο

σαν τσίρκο, λέγοντας, ιδού το παλαιόν ζώον, το οποίο αναστήσαμεν εκ της στάχτης του...

Το jurassic park του Καρά...

Οι πραγματικοί παλαιοντολόγοι επιστήμονες, συνθέτουν ευρήματα αλλά και

πάλι ΥΠΟΘΕΤΟΥΝ περί του αποτελέσματος. Είναι σοβαροί οι άνθρωποι.

Πάρτε το χαμπάρι, όσο έχετε την επιστήμη πάνω από την ακουστική παράδοση

δεν θα ψάλλετε ποτέ. Η μουσική πάει στα αυτιά πρώτα. Απευθύνεται στο

καλλιτεχνικό μέρος του εγκεφάλου, στο δεξί ημισφαίριο. Δεν είναι λογική.

Γιατί υπάρχει μουσική; Γιατί οι δονήσεις που παράγονται, επηρρεάζουν

συναισθηματικά τον ακροατή. Η μουσική είναι ΤΕΧΝΗ. Και η τέχνη

προϋποθέτει ταλέντα. Και η αποδοχή του ακροατηρίου ήταν και θα είναι

στα ταλέντα, όχι στους γραφιάδες. Δε λέω, όλοι χρειάζονται, αλλά ο καθένας

στο πόστο του. Έχετε θεοποιήσει την επιστήμη, βάλτε κει ένα παμπάλαιο

χειρόγραφο προ Χριστού με έναν άφωνο και δίπλα τον Σακκελαρίδη.

Γιαυτό "έπιασε" τότε ο Σακκελαρίδης και έφερνε κόσμο στις εκκλησιές.

Γιατί ήταν ταλέντο .


υ.γ. Επειδή μάλλον θα ανακριθώ περί της ιδιότητός μου (για να δουν αν είμαι

αρμόδιος να εκφέρω άποψη), είμαι πυρηνικός φυσικός με ειδικότητα

στις καμινάδες και τις τουλίπες. Εννίοτε ασχολούμαι και με το εμπόριο άχνης ζάχαρης...


υ.γ. 2 Διάβασα το θέμα όλο απ την αρχή. Λοιπόν μερικοί μερικοί, δεν ξέρουν να

συζητήσουν, λένε αρλούμπες και αποπροσανατολίζουν τα θέματα για τη πλάκα.

Μιλάμε με πιάσαν τα γέλια.

Νίκο (Θεοτοκάτε), ασχολήσαι πολύ βρε παιδάκι μου.

Αφού βλέπεις ότι δεεεεεν...:wink::D
Έχω την προσωπική μου άποψη περί του Καρά και παλαιοντολογίας, ορισμού της μουσικής, ταλέντων κ.λπ. (όπως και όλοι) τα οποία βέβαια δεν αξίζει να τα ξανασυζητήσουμε. Πάντως επιστήμονες και γνώστες πολλοί αυτοονομάστηκαν στον ιστοχώρο αυτό "δωρεάν".
Στα υπόλοιπα όλα αγαπητέ (χωρίς καμία δόση ειρωνείας) κυρίως στα όσα λες στον κ. Θεοτοκάτο συμφωνώ και επαυξάνω.
Καλή συνέχεια.
 
P

PANROUST

Guest
Πάντως επιστήμονες και γνώστες πολλοί αυτοονομάστηκαν στον ιστοχώρο αυτό "δωρεάν".
Στα υπόλοιπα όλα αγαπητέ (χωρίς καμία δόση ειρωνείας) κυρίως στα όσα λες στον κ. Θεοτοκάτο συμφωνώ και επαυξάνω.
Καλή συνέχεια.
Επισης 29 κατασκευαστές πλυντηρίων συνιστούν το Skip!!!
Οσο για το κ.Θεοτοκατο λογικο ειναι να συμφωνητε με τον ΠαναγιοτιΚ γιατι ειναι ενας απο τα συγκεκριμενα προσωπα οπου δεχεστε την γνωμη του αλλα απο την αλλη ποναει...και γιαυτο θεωρητε οτι μιλαει πολυ.
 
Status
Not open for further replies.
Top