Κωνσταντινοπαίδι
Νέο μέλος
Χαιρετίζω όλους τους συνοδοιπόρους του FORUM στο ψαλτολόγιον.Θα μου επιτρέψετε σε εμένα τον ελάχιστο να καταθέσω μερικές σκέψεις για το θεωρητικό του Χρυσάνθου.Αφορμή παίρνω από το βιβλίο που βρέθηκε όλος τυχαίος στα χέρια μου το οποίο εχει γραφτεί από ιερωμένο της Ελλαδικής εκκλησίας.Νομίζω ότι η εκκλησία μας είναι εκκλησία αγάπης και ταπείνωσης!Διαβάζωντας το βιβλίο του εν λόγο ιερωμένου (δεν αναφέρω το όνομα του ιερωμένου και το τίτλο του βιβλίου για να μην θεωρηθεί ότι κάνω διαφήμιση)Λίγο-πολύ βγάζει τον εκδότη του θεωριτικού αιρετικό καθώς επίσης και τον Σίμωνα Καρά και επηρεασμένος από
τους δυτικούς αναφέρει ότι η εκκλησία της ελλάδος απαγόρευσε οποιαδήποτε άλλη διδασκαλία πέρα απο αυτή τον 3 μεταρυθμιστών(ενώ ακούμε εδώ και 3 μέρες από το ραδιόφωνο της εκκλησίας της ελλάδος θεία Λειτουργεία με ευρωπαϊκούς χορούς ).Αυτό που θέλω να θέσω σαν προβληματισμό είναι το εξής:Μέσα στην εκκλησία μας και ειδικά μέσα στον χώρο της εκκλησιαστικής μουσικής απαγορεύεται να υπάρχουνε διαφορετικά συμπεράσματα μέσα από την μελέτη κάποιων συγκεκριμένων κειμένων???Και αν ναί γιατι???Και αν δεν υπήρχαν διαφορές ποιός ήταν ο λόγος για τον οποίον έχουν γραφτεί τόσα θεωρητικά για τη Βυζαντινή μουσική...Καθώς επίσης μια πλειάδα από δοξαστάρια,βιβλία με τον εσπερινό τον όρθρο και την Θεία Λειτουργεία.Εγώ προσωπικά δεν είμαι οπαδός καμιάς σχολής.Απλώς επείδη εγώ τώρα ξεκίνησα να ασχολούμαι με τη μουσική μας αυτά όλα μου φαίνονται περίεργα και συγχρόνως πολύ κοσμικά.Μήπως κάποια στιγμή πρέπει να πάψουμε να είμαστε οπαδοί,να ρίχνουμε και λίγο νερό στο κρασί μας για να
έρθει η πολυπόθητη ειρήνη μέσα στο χώρο της εκκλησιαστικής μουσικής?
τους δυτικούς αναφέρει ότι η εκκλησία της ελλάδος απαγόρευσε οποιαδήποτε άλλη διδασκαλία πέρα απο αυτή τον 3 μεταρυθμιστών(ενώ ακούμε εδώ και 3 μέρες από το ραδιόφωνο της εκκλησίας της ελλάδος θεία Λειτουργεία με ευρωπαϊκούς χορούς ).Αυτό που θέλω να θέσω σαν προβληματισμό είναι το εξής:Μέσα στην εκκλησία μας και ειδικά μέσα στον χώρο της εκκλησιαστικής μουσικής απαγορεύεται να υπάρχουνε διαφορετικά συμπεράσματα μέσα από την μελέτη κάποιων συγκεκριμένων κειμένων???Και αν ναί γιατι???Και αν δεν υπήρχαν διαφορές ποιός ήταν ο λόγος για τον οποίον έχουν γραφτεί τόσα θεωρητικά για τη Βυζαντινή μουσική...Καθώς επίσης μια πλειάδα από δοξαστάρια,βιβλία με τον εσπερινό τον όρθρο και την Θεία Λειτουργεία.Εγώ προσωπικά δεν είμαι οπαδός καμιάς σχολής.Απλώς επείδη εγώ τώρα ξεκίνησα να ασχολούμαι με τη μουσική μας αυτά όλα μου φαίνονται περίεργα και συγχρόνως πολύ κοσμικά.Μήπως κάποια στιγμή πρέπει να πάψουμε να είμαστε οπαδοί,να ρίχνουμε και λίγο νερό στο κρασί μας για να
έρθει η πολυπόθητη ειρήνη μέσα στο χώρο της εκκλησιαστικής μουσικής?