Βλαχόπουλος Νικόλαος (;) - Αμφιλοχιάδης Αμφιλόχιος

Greekψαλτης

Ψαλῶ τῶ Θεῶ μου, ἕως ὑπάρχω.
#41
Τελικα ποιος ειναι ο ψαλτης ο οποιος ψαλλει το ''Εφθασε καιρος'' και τα υπολοιπα κομματια??:confused: Συγγνωμη αλλα διαβαζοντας ολα τα μνμ μπερδευτηκα και ακρη δεν εβγαλα! Για ενα ειμαι σιγουρος πως ο συγχωρεμενος (οποιος και αν ηταν αυτος) ειχε φωναρα και ηταν ψαλταρος!
 
Last edited:

kostaeri

Μπουσδέκης Κώστας
#43
εννοείται και ήταν ψάλταρος! Τώρα, αν το παράκανε κάποιες φορές, όπως στο συγκεκριμένο κομμάτι, αυτό διαφέρει...
 

Greekψαλτης

Ψαλῶ τῶ Θεῶ μου, ἕως ὑπάρχω.
#45
Γιὰ τὸ πρῶτο σίγουρα γιὰ τὸ δεύτερο ἐξαρτᾶται τὰ ἀκούσματα τοῦ καθενός ...
Απο τα ακουσματα του καθενος εξαρταται το αν μας αρεσει καποιος ή οχι, πραγμα τελειως υποκειμενικο. Απο κει και περα ομως το αν καποιος ειναι ψαλταρος ή οχι δεν εχει να κανει τοσο με τα γουστα μας. Υπαρχουν και αντικειμενικα κριτηρια πιστευω απο τα οποια καθοριζεται αυτο.
 

Αηδόνης

Παλαιό Μέλος
#46
Καθόλου ειρωνεία. Αν μου κόψει απόδειξη, θα έδινα και τον μισό μισθό μου για να αποκτήσω κάποια σπάνια ακούσματα!!
 

domesticus

Lupus non curat numerum ovium
#47
Απο τα ακουσματα του καθενος εξαρταται το αν μας αρεσει καποιος ή οχι, πραγμα τελειως υποκειμενικο. Απο κει και περα ομως το αν καποιος ειναι ψαλταρος ή οχι δεν εχει να κανει τοσο με τα γουστα μας. Υπαρχουν και αντικειμενικα κριτηρια πιστευω απο τα οποια καθοριζεται αυτο.
Μιὰ καὶ μιλᾶμε μὲ μεγεθυντικὰ, ἄλλο ἡ φωνάρα, ἄλλο ὁ τραγουδισταράς, ἄλλο ὁ παικταράς, ἄλλο ὁ ψάλταρος. Τὸ βασικὸ ἀντικειμενικὸ στοιχεῖο κατ᾿ ἐμὲ εἶναι ἄν ψάλλει μὲ βάση τὸ ὕφος ποὺ διακρίνει τὴν παράδοση τῆς Μεγάλης Ἐκκλησίας. Ναὶ, μιλάω γιὰ τὸ γνωστό «βαρετό» ὕφος ποὺ πρέπει εἴτε μὲ λίγες ἔξω πεταστὲς ἀπὸ τὴ μιά εἴτε μὲ λίγο ἀμανὲ ἀπὸ τὴν ἄλλη νὰ τὸ «ἐξωραΐσουμε».

Καὶ ἐπειδὴ κατηγοροῦμαι γιὰ λαγνεία (ουάου!)προς τὸν Ναυπλιώτη ἄς ἀναφέρω τὸν Ἀστέρη ποὺ τὸν ζοῦμε καὶ τὸν ἀκοῦμε. Γιὰ συγκρίνετε καὶ βλέπουμε. Ἑκτὸς ἄν ἔχουμε ἀναγάγει τὸν αὐτοσχεδιασμὸ καὶ τὴν τραγουδιστικὴ ἐλευθεριότητα σὲ ἀντικειμενικὰ κριτήρια. Ἄλλο τὶ μοῦ ἀρέσει νὰ ἀκούω στὸ σπίτι μου καὶ ἄλλο τὶ ὄφείλει νὰ ψάλλεται στὸ ναὸ. Παράδειγμα ἔδωσα.

Παραθέτω κι ἄλλο παράδειγμα.http://analogion.com/forum/showthread.php?t=11912 Μ' αρεσει, ὄμως θὰ ἄκουγες κάτι παρόμοιο μέσα στὴν ἀκολουθία ἀπὸ ἕναν «ψάλταρο» καὶ θὰ δεχόσουν ὄχι τὰ λόγια φυσικά ἀλλὰ τὸ ἄκουσμα;
 

Greekψαλτης

Ψαλῶ τῶ Θεῶ μου, ἕως ὑπάρχω.
#48
Μιὰ καὶ μιλᾶμε μὲ μεγεθυντικὰ, ἄλλο ἡ φωνάρα, ἄλλο ὁ τραγουδισταράς, ἄλλο ὁ παικταράς, ἄλλο ὁ ψάλταρος. Τὸ βασικὸ ἀντικειμενικὸ στοιχεῖο κατ᾿ ἐμὲ εἶναι ἄν ψάλλει μὲ βάση τὸ ὕφος ποὺ διακρίνει τὴν παράδοση τῆς Μεγάλης Ἐκκλησίας. Ναὶ, μιλάω γιὰ τὸ γνωστό «βαρετό» ὕφος ποὺ πρέπει εἴτε μὲ λίγες ἔξω πεταστὲς ἀπὸ τὴ μιά εἴτε μὲ λίγο ἀμανὲ ἀπὸ τὴν ἄλλη νὰ τὸ «ἐξωραΐσουμε».

Καὶ ἐπειδὴ κατηγοροῦμαι γιὰ λαγνεία (ουάου!)προς τὸν Ναυπλιώτη ἄς ἀναφέρω τὸν Ἀστέρη ποὺ τὸν ζοῦμε καὶ τὸν ἀκοῦμε. Γιὰ συγκρίνετε καὶ βλέπουμε. Ἑκτὸς ἄν ἔχουμε ἀναγάγει τὸν αὐτοσχεδιασμὸ καὶ τὴν τραγουδιστικὴ ἐλευθεριότητα σὲ ἀντικειμενικὰ κριτήρια. Ἄλλο τὶ μοῦ ἀρέσει νὰ ἀκούω στὸ σπίτι μου καὶ ἄλλο τὶ ὄφείλει νὰ ψάλλεται στὸ ναὸ.
Το οτι ηταν φωναρα και ψαλταρος φαινεται, οποιος και αν τελικα ηταν αυτος! Εσυ μενεις στο συγκεκριμενο δοξαστικο και τον θεωρεις ''κακο'' ψαλτη -αν καταλαβα σωστα- επειδη κανει τους αυτοσχεδιασμους που ακουμε... ειναι και αυτο ενα σκεπτικο. Εγω απο την αλλη το βλεπω πιο σφαιρικα το θεμα και καταλαβαινω μεσα απο αυτη την εκτελεση πως οταν εψαλλε ''σωστα'' -χωρις υπερβολικους αυτοσχεδιασμους- πρεπει να ηταν απλα φοβερος!
 

domesticus

Lupus non curat numerum ovium
#49
Το οτι ηταν φωναρα και ψαλταρος φαινεται, οποιος και αν τελικα ηταν αυτος! Εσυ μενεις στο συγκεκριμενο δοξαστικο και τον θεωρεις ''κακο'' ψαλτη -αν καταλαβα σωστα- επειδη κανει τους αυτοσχεδιασμους που ακουμε... ειναι και αυτο ενα σκεπτικο. Εγω απο την αλλη το βλεπω πιο σφαιρικα το θεμα και καταλαβαινω μεσα απο αυτη την εκτελεση πως οταν εψαλλε ''σωστα'' -χωρις υπερβολικους αυτοσχεδιασμους- πρεπει να ηταν απλα φοβερος!

Προσωπικά, δὲν μὲ ἐνδιαφέρει ὁ συγκεκριμένος ψάλτης, ἔχω ἄλλες προτιμήσεις. Ἔγώ ἄκουσα καὶ εἶπα τὴν γνώμη μου.

Ἔψαλλε ἕνα δοξαστικὸ μὲ ὕφος τραγουδιστικὸ ποὺ πορρω ἀπέχει ἀπὸ τὸ ὕφος τῆς Μεγάλης Ἐκκλησίας. Μίλησα γι᾿ αὐτὸ καὶ μόνο. Τώρα ΑΝ ψάλλει σωστά καὶ ΑΝ θέλει νὰ τὸ κάνει εἶναι ἄλλο θέμα.

Πάντως δὲν καταλαβαίνω. Στὸ ἀναλόγιο ψάλλουμε κατὰ βούληση, πότε μὲ αὐτοσχεδιασμοὺς καὶ πότε χωρίς; Δὲν ἔχουμε πάντα ἑνιαῖο ὕφος; Ἀπὸ τὶ ἐξαρτᾶται;

Ἐν τάξει, ἄμα πιῶ τὸ 12άρι μου malt κι ἔχω νταλκὰ δυνατό, θὰ πῶ καὶ ἀμανέ σαραντάηχο μὲ χρονικὴ ἀγωγὴ ὅπως χτυπάει τὸ παγάκι στὸ ποτήρι.

Ἰσχύει καὶ στὸ ἀναλόγιο; Ἄμα μὲ πιάσουν τὰ μεράκια -νὰ τὸ πω εὐγενικά- λέω ὅ,τι θέλω ὅπως τὸ θέλω; Προσωπικά, διαφωνῶ. Ὁ ἀμανὲς κι ἡ ζεϊμπεκιὰ τοῦ σεβντά στὸ κουτούκι καὶ τὸ ψάλσιμο στὸ ψαλτήρι ΧΩΡΙΣ ἐκπτώσεις.

Ἐτσι τὸ βλέπω ἐγώ σφαιρικά εἴτε μὲ σφαῖρες Full Metal Jacket εἴτε χωρίς.
 

Greekψαλτης

Ψαλῶ τῶ Θεῶ μου, ἕως ὑπάρχω.
#50
Ἔγώ ἄκουσα καὶ εἶπα τὴν γνώμη μου.
Και εγω το ιδιο.
Πάντως δὲν καταλαβαίνω. Στὸ ἀναλόγιο ψάλλουμε κατὰ βούληση, πότε μὲ αὐτοσχεδιασμοὺς καὶ πότε χωρίς; Δὲν ἔχουμε πάντα ἑνιαῖο ὕφος; Ἀπὸ τὶ ἐξαρτᾶται;
Στη Β.Μουσικη -οπως και σε οποιοδηποτε αλλο ειδος μουσικης- εμπλεκεται και το προσωπικο στοιχειο, παντα βεβαια στα πλαισια της μουσικης που υπηρετουμε. Επομενως το υφος δεν αποκλειει το προσωπικο στοιχειο κατα την ερμηνεια των υμνων, αλοιμονο.
Ἐν τάξει, ἄμα πιῶ τὸ 12άρι μου malt κι ἔχω νταλκὰ δυνατό, θὰ πῶ καὶ ἀμανέ σαραντάηχο μὲ χρονικὴ ἀγωγὴ ὅπως χτυπάει τὸ παγάκι στὸ ποτήρι.
Ἰσχύει καὶ στὸ ἀναλόγιο; Ἄμα μὲ πιάσουν τὰ μεράκια -νὰ τὸ πω εὐγενικά- λέω ὅ,τι θέλω ὅπως τὸ θέλω; Προσωπικά, διαφωνῶ.
Ὁ ἀμανὲς κι ἡ ζεϊμπεκιὰ τοῦ σεβντά στὸ κουτούκι καὶ τὸ ψάλσιμο στὸ ψαλτήρι ΧΩΡΙΣ ἐκπτώσεις.
Δεν μιλησα ουτε για αμανεδες, ουτε για κουτουκια, ουτε για μπουζουκια, επομενως δεν καταλαβαινω την αναφορα σας αυτη...?
Ἐτσι τὸ βλέπω ἐγώ σφαιρικά εἴτε μὲ σφαῖρες Full Metal Jacket εἴτε χωρίς.
Αυτο τωρα να το εκλαβω ως ειρωνια?:cool:
 

domesticus

Lupus non curat numerum ovium
#51
Και εγω το ιδιο.
Στη Β.Μουσικη -οπως και σε οποιοδηποτε αλλο ειδος μουσικης- εμπλεκεται και το προσωπικο στοιχειο, παντα βεβαια στα πλαισια της μουσικης που υπηρετουμε. Επομενως το υφος δεν αποκλειει το προσωπικο στοιχειο κατα την ερμηνεια των υμνων, αλοιμονο.
Δεν μιλησα ουτε για αμανεδες, ουτε για κουτουκια, ουτε για μπουζουκια, επομενως δεν καταλαβαινω την αναφορα σας αυτη...?
Αυτο τωρα να το εκλαβω ως ειρωνια?:cool:
Μᾶλλον δὲν εἴδατε προηγούμενα μνμ στὸ θέμα, ὅπου ἡ ἀναφορὰ ἦταν σὲ ἀμανέδες καὶ τραγούδια ἐξ οὗ καὶ ἡ ἀναφορά. Κάτὰ πόσον ὄμως δικαιώνεται ἡ χρήση προσωπικοῦ στοιχείου νὰ ἀλλοιώνει τὸν ἐκκλησιαστικὸ χαρακτήρα τοῦ μέλους; Αὐτὸς δὲν ὑπερισχύει πάντα ἤ τουλάχιστον θέλουμε νὰ ὑπερισχύει; Ἤ ἐπειδὴ ἔχουμε καλὴ φωνὴ, ξέρουμε δέκα μακάμια ἤ παίζουμε καλὸ πιάνο ἀπὸ τὴν ἄλλη, δικαιούμαστε νὰ λέμε ὅ,τι μᾶς ἀρέσει ἤ ὅ,τι ἔχουμε ἔμπνευση; Μᾶλλον συγχέουμε τὸ αὐστηρὸ πλαίσιο τοῦ ἀναλογίου μὲ τὴν ἐλευθεριότητα ἄλλων χώρων ...


Ὅσον ἀφορᾶ τὸ σφαιρικὸ, μᾶλλον ἔδωσα περισσότερη ἔμφαση στὴ διαφωνία μου :cool:
 

Greekψαλτης

Ψαλῶ τῶ Θεῶ μου, ἕως ὑπάρχω.
#52
Κάτὰ πόσον ὄμως δικαιώνεται ἡ χρήση προσωπικοῦ στοιχείου νὰ ἀλλοιώνει τὸν ἐκκλησιαστικὸ χαρακτήρα τοῦ μέλους; Αὐτὸς δὲν ὑπερισχύει πάντα ἤ τουλάχιστον θέλουμε νὰ ὑπερισχύει; Ἤ ἐπειδὴ ἔχουμε καλὴ φωνὴ, ξέρουμε δέκα μακάμια ἤ παίζουμε καλὸ πιάνο ἀπὸ τὴν ἄλλη, δικαιούμαστε νὰ λέμε ὅ,τι μᾶς ἀρέσει ἤ ὅ,τι ἔχουμε ἔμπνευση; Μᾶλλον συγχέουμε τὸ αὐστηρὸ πλαίσιο τοῦ ἀναλογίου μὲ τὴν ἐλευθεριότητα ἄλλων χώρων ...
Παραθετω ξανα μερος του προηγουμενου μνμ.
''Στη Β.Μουσικη -οπως και σε οποιοδηποτε αλλο ειδος μουσικης- εμπλεκεται και το προσωπικο στοιχειο, παντα βεβαια στα πλαισια της μουσικης που υπηρετουμε. Επομενως το υφος δεν αποκλειει το προσωπικο στοιχειο κατα την ερμηνεια των υμνων, αλοιμονο.''
 

xristos.k

Κλωναρίδης-Τσαμκιράνης-Φωτόπουλος-Nίκου
#53
Ακουγοντας πολλες φορες μα παρα πολλες φορες τις εκτελεσεις που εχετε παραθεσει,εχω την εντυπωση πως δεν ειναι,εκτος απο τον υμνο Ω ποια ωρα ποτε που εχω καποιους ενδοιασμους,ταιριαζει παρα πολυ το υφος του Ιωαννη Κλωναριδη αλλα μπορω να πω πως δεν ειναι ο αρχοντας.
 

PanagiotisK

ως άνωθεν^
#54
Ακουγοντας πολλες φορες μα παρα πολλες φορες τις εκτελεσεις που εχετε παραθεσει,εχω την εντυπωση πως δεν ειναι,εκτος απο τον υμνο Ω ποια ωρα ποτε που εχω καποιους ενδοιασμους,ταιριαζει παρα πολυ το υφος του Ιωαννη Κλωναριδη αλλα μπορω να πω πως δεν ειναι ο αρχοντας.
Έτσι. Εγώ από την πρώτη στιγμή που τον άκουσα δεν είπα ότι

μοιάζει στον Κλωναρίδη αλλά, ότι είναι ο Κλωναρίδης.
 

π. Μάξιμος

Γενικός Συντονιστής
#56
[Σημείωμα συντονιστή]
1. Τρία μηνύματα μεταφέρθηκαν σε υπάρχον θέμα: π. Τσινάρας - Κοινωνικά Πεντηκοστής.
2. Από αντιγραφή και μετακίνηση μηνυμάτων δημιουργήθηκε νέο θέμα: Βλασιάδης Ιωάννης.
3. Δύο μηνύματα μεταφέρθηκαν σε νέο θέμα των βιογραφιών: Βιογραφικό Νικολάου Βλαχοπούλου.
 

xristos.k

Κλωναρίδης-Τσαμκιράνης-Φωτόπουλος-Nίκου
#57
Εχω επεξεργαστει τους υμνους και τους αναλογους τονους που ειχανε χασει και αλλοιωθει με την παροδο των χρονων και τους εχω βαλει στην ενοτητα του κ.Κλωναριδη μπορειτε να τους ακουσετε και αν βγαλετε μονοι σας το συμπερασμα για το ποιος ειναι. http://analogion.com/forum/showthread.php?p=191298#post191298
 
Last edited:
Top