ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ27
Νέο μέλος
Τα Δίπτυχα προβλέπουν το κοντάκιο της εορτής και θέτουν ως μεσώδιο κάθισμα το παραλειφθέν κάθισμα του Πολυελέου της κυρίας ημέρας (αφού δεν υπάρχει μεσώδιο κάθισμα στην ακολουθία της κυριωνύμου ημέρας). Το ΤΜΕ προβλέπει μόνο υπακοή της εορτής (προφανώς λόγω της απουσίας καθίσματος). Συμφωνώ με την επιλογή των Διπτύχων, που έρχεται σε αρμονία και με τις αποδόσεις άλλων εορτών.
Η ερώτησή μου: δε θα έπρεπε λόγω αποδόσεως να προηγηθεί και ο ΟΙΚΟΣ της εορτής, εκτός από το κοντάκιο;
Η ερώτησή μου: δε θα έπρεπε λόγω αποδόσεως να προηγηθεί και ο ΟΙΚΟΣ της εορτής, εκτός από το κοντάκιο;