Αγιος Σαββαώθ Ιωάννου Κλαδά

#1
Ο Επινίκιος Ύμνος της Θείας Λειτουργίας του Μεγάλου Βασιλείου, υπό Ιωάννου του Γλυκέος, σε σύντμηση Ιωάννου Τραπεζουντίου, ερμηνευμένος από τον Ψαλτικό Χορό του Τ.Μ.Σ. του Ιονίου Πανεπιστημίου (11 μέλη πέρυσι).
Η ηχογράφηση είναι ζωντανή από Συναυλία που δόθηκε στο Ιερό Προσκύνημα του Αγίου Σπυρίδωνος στην Κέρκυρα πέρυσι, μετά το Πάσχα.
Θα προσπαθήσω να γίνω κάτοχος του προγράμματος και να το ανεβάσω ολόκληρο!
 

Attachments

Last edited:

MISTIS

Παλαιό Μέλος
#2
Ο Επινίκιος Ύμνος της Θείας Λειτουργίας του Μεγάλου Βασιλείου, υπό Ιωάννου Κλαδά, σε σύντμηση Ιωάννου Τραπεζουντίου, ερμηνευμένος από τον Ψαλτικό Χορό του Τ.Μ.Σ. του Ιονίου Πανεπιστημίου (11 μέλη πέρυσι).
Η ηχογράφηση είναι ζωντανή από Συναυλία που δόθηκε στο Ιερό Προσκύνημα του Αγίου Σπυρίδωνος στην Κέρκυρα πέρυσι, μετά το Πάσχα.
Θα προσπαθήσω να γίνω κάτοχος του προγράμματος και να το ανεβάσω ολόκληρο!
Ευχαριστούμε για την ηχογράφηση.
Ο χρόνος που το ψάλουν είναι πάρα πολύ γρήγορος, με αποτέλεσμα να γίνονται ουρές(λόγο λαρυγγισμών).
Να με συγχωρέσετε για την κριτική την οποία δεν την συνηθίζω.
Ευχαριστώ.
 
#3
Ευχαριστούμε για την ηχογράφηση.
Ο χρόνος που το ψάλουν είναι πάρα πολύ γρήγορος, με αποτέλεσμα να γίνονται ουρές(λόγο λαρυγγισμών).
Να με συγχωρέσετε για την κριτική την οποία δεν την συνηθίζω.
Ευχαριστώ.
Δεν διαφωνώ με το σχόλιό σου αγαπητέ φίλε. Έχεις δίκαιο. Πιστεύω όμως ότι δεν ψάλλεις Ιωάννη Κλαδά στις Θ. Λειτουργίες του Μ. Βασιλείου ή και επιπλέον δεν έχεις ακούσει τον Στανίτσα και τους άλλους Πατριαρχικούς σε τί χρόνο ψάλλουν τον Επινίκιο Ύμνο και το Επί σοι Χαίρει (την γαρ σην Μήτραν).
Ευχαριστώ για το σχόλιο.
 
#4
Εκ παραδρομής αναφέρθηκε ο παρών Επινίκιος Ύμνος ως μέλος Ιωάννου Κλαδά! Διορθώνω και τον τίτλο. Ο Ύμνος είναι μέλος Ιωάννου του Γλυκέος, Πρωτοψάλτου της Αγιά-Σοφιάς και μετέπειτα Οικουμενικού Πατριάρχου (πατρ.1316-1320). Ζητώ συγγνώμη από την ομήγυρη...
 

ybulbu

Μπουλμπουτζής Ιωάννης
#6
Ο Ύμνος είναι μέλος Ιωάννου του Γλυκέος, Πρωτοψάλτου της Αγιά-Σοφιάς και μετέπειτα Οικουμενικού Πατριάρχου (πατρ.1316-1320).
Για κάθε ενδιαφερόμενο, ανέβασα το ασύντμητο κείμενό του εδώ.
 

kostaeri

Μπουσδέκης Κώστας
#8
Δεν διαφωνώ με το σχόλιό σου αγαπητέ φίλε. Έχεις δίκαιο. Πιστεύω όμως ότι δεν ψάλλεις Ιωάννη Κλαδά στις Θ. Λειτουργίες του Μ. Βασιλείου ή και επιπλέον δεν έχεις ακούσει τον Στανίτσα και τους άλλους Πατριαρχικούς σε τί χρόνο ψάλλουν τον Επινίκιο Ύμνο και το Επί σοι Χαίρει (την γαρ σην Μήτραν).
Ευχαριστώ για το σχόλιο.
Ευχαριστούμε για την ηχογράφηση.
Σας προτείνω, πρώτον, να βάλετε να ακούσετε λίγο τον κ. Κανδηλάκη (Mistis) προτού προβαίνετε σε σχόλια.
Δεύτερον, συμφωνώ ότι σε χορωδιακή εκτέλεση πρέπει να είναι λίγο πιο αργός ο ρυθμός για να μην υπάρχουν ουρές κτλ (αν και υπάρχει δέσιμο στη χορωδία σας).
Τρίτον, από το Στανίτσα να μην παίρνετε μόνο το χρόνο... Περισσότερο πλάγιο του δευτέρου μου θυμίζει το κομμάτι.
Συγγνώμη που είμαι και γω λίγο αυστηρός.
 

Helena

Νέο μέλος
#9
Περισσότερο πλάγιο του δευτέρου μου θυμίζει το κομμάτι.
Όταν κινείται ανοδικά ΔΙ - ΝΗ ναι.
Όταν κινείται καθοδικά ΓΑ - ΝΗ ναι, άλλωστε, υπάρχουν και οι ανάλογες φθορές!
Τα υπόλοιπα είναι κανονικά...
 

kostaeri

Μπουσδέκης Κώστας
#10
Όταν κινείται ανοδικά ΔΙ - ΝΗ ναι.
Όταν κινείται καθοδικά ΓΑ - ΝΗ ναι, άλλωστε, υπάρχουν και οι ανάλογες φθορές!
Τα υπόλοιπα είναι κανονικά...
δε με πιάνετε...

για τα υπόλοιπα λέω πάντως
 

Helena

Νέο μέλος
#14
κοιτα, δεν οδηγεί πουθενά...
Αν είχες ενα μονοχορδο και επιβεβαίωνες αυτα που λες, θα σε πιστευα.
Αν εσυ τωρα το 8άρι ΔΙ-ΚΕ το κάνεις μεγαλυτερο οταν ψαλλεις δεν μπορώ να πω τίποτα...! Πάντως ημιτονιο ή μικρότερο, δεν είναι με τιποτα αυτο που ακούγεται. Μέτρησέ το με το 6άρι (ημιτόνιο). Ειναι ή δεν είναι μεγαλύτερο;
 

dimskrekas

Δημήτρης Σκρέκας
#15
κοιτα, δεν οδηγεί πουθενά...
Αν είχες ενα μονοχορδο και επιβεβαίωνες αυτα που λες, θα σε πιστευα.
Αν εσυ τωρα το 8άρι ΔΙ-ΚΕ το κάνεις μεγαλυτερο οταν ψαλλεις δεν μπορώ να πω τίποτα...! Πάντως ημιτονιο ή μικρότερο, δεν είναι με τιποτα αυτο που ακούγεται. Μέτρησέ το με το 6άρι (ημιτόνιο). Ειναι ή δεν είναι μεγαλύτερο;
Θα μπορούσες να μας πεις, Ελένη, ποιά κλίμακα εφαρμόζει η χορωδία εδώ σε μόρια στα 72/72, και αν κατά τη γνώμη σου διαφέρει από άλλα ακούσματα του ίδιου μέλους;

Ευχαριστώ,
Δ
 

haris1963

παλαιότατο μέλος
#16
Θα μπορούσες να μας πεις, Ελένη, ποιά κλίμακα εφαρμόζει η χορωδία εδώ σε μόρια στα 72/72, και αν κατά τη γνώμη σου διαφέρει από άλλα ακούσματα του ίδιου μέλους;
Ευχαριστώ,
Δ
Πάντως αν είναι αυτή που χρησιμοποιεί o αείμνηστος Σ. Καράς στο θεωρητικό του (που κάπως έτσι ακούγεται), όπως έχω καταδείξει εδώ, σε αυτή μου την εργασία, είναι ουσιαστικά σκληρό χρώμα (και πολύ μάλιστα)!

ΧΣ
 

Helena

Νέο μέλος
#19
Λόγοις μεν ίσως, πράξεσι δε... μάλλον ου.
Ο Ψαλτικός Χορός αποτελείται από φοιτητές που δεν είναι ψάλτες. τουλάχιστον οι περισσότεροι. Και για να ρίξω νερό στο κρασί μου, δεν διεκδικεί το αλάθητο...
Εσείς όμως, τί διαστήματα κάνετε στον Β΄ήχο;
Στείλτε μου μια ηχογράφησή σας με το ίδιο μάθημα... ας είναι και σε προσωπικό μήνυμα..
Να είστε καλά!
 

dimskrekas

Δημήτρης Σκρέκας
#20
Ο Ψαλτικός Χορός αποτελείται από φοιτητές που δεν είναι ψάλτες. τουλάχιστον οι περισσότεροι. Και για να ρίξω νερό στο κρασί μου, δεν διεκδικεί το αλάθητο...
Εσείς όμως, τί διαστήματα κάνετε στον Β΄ήχο;
Στείλτε μου μια ηχογράφησή σας με το ίδιο μάθημα... ας είναι και σε προσωπικό μήνυμα..
Να είστε καλά!
Συμφωνούμε. Αλλά η όποια ένσταση δεν έγκειται στην ποιότητα αλλά στη νοοτροπία. Επομένως τα περί αλαθήτου είναι μάλλον ανεπίκαιρα, αφού η αντίρρηση δεν αφορά κάτάρριψη η μη αλαθήτου.

Γνους δε την (δυνάμει) πονηρίαν της ερώτησης , απαντώ ότι θα ήθελα να μπορούσα να ακολουθούσα όσο το δυνατόν πιστότερα (από κάθε άποψη) αυτή την εκτέλεση , η οποία διαστηματικά ( όπως και οι υπόλοιπες παραδοσιακών ψαλτών) διαφέρει εντυπωσιακά από το απόσπασμα που παραθέσατε.

Εκεί αφορά η ένσταση, και δεν επικεντρώνεται ούτε σε σένα, ούτε σε κανένα άλλο.

Δ.
 
Top