«Πρόσωπα και Παράδοση» 23.11.2012 - Γεώργιος Ναούμ

tb---

τσοπάνης


Υ.Γ. Θα έκανα κάμποσα σχόλια, αλλά ας το αφήσω καλύτερα~
 

Ν.Χ.

Παραδοσιακόν μέλος
Αν είναι έτσι όπως τα λέτε κ. συντονιστά, τότε να μη γράφεται τίποτα με υπονοούμενα.

Αυτά τα σχόλια έχουν καταντήσει και φέρει αυτό το φόρουμ σε αυτή την κατάσταση..

Αναμένω τι εννοεί το παραπάνω μέλος γράφοντας αυτό το σχόλιο...
 

neoklis

Νεοκλής Λευκόπουλος, Γενικός Συντονιστής
... τότε να μη γράφεται τίποτα με υπονοούμενα.....
Κατά βάσιν συμφωνώ. Κάποιοι το έχουν αναγάγει σε ... τέχνη. Όσο κι αν κάποιες φορές δίνει μια ομορφιά στον λόγο, πιο συχνά δημιουργεί προβλήματα, που μετά τρέχουμε να τα συμμαζέψουμε. Ο καθένας όμως κρίνεται απ' αυτά (κι από τον τρόπο) που (τα) γράφει.
... Αναμένω τι εννοεί το παραπάνω μέλος γράφοντας αυτό το σχόλιο...
.
Επικροτώ.
 

tb---

τσοπάνης
Αναφέρει σε κάποιο σημείο ο κ Ναούμ, ότι η μουσική αυτή είναι ελληνική και ότι κακώς επικράτησε ο όρος βυζαντινή μουσική. Πρόκειται για την ελληνική μουσική.
Εάν αυτό είναι σωστό και διακριβωμένο επιστημονικά ,πόσο εύκολο ή δύσκολο είναι η βυζαντινή μουσική να μετ-ονομαστεί σε ελληνική μουσική, και κατα πόσο αυτό θα βοηθήσει στην διάδοσή ή και καλύτερη εκμάθησή της;

Φαντάζομαι ότι οι τόσοι μουσικολογικοί όροι αναλόγως την περίοδο των μελών, θα ενταχθούν σε μία και μοναδική κατηγορία. Ελληνική μουσική λοιπόν από την Αρχαιότητα έως τις μέρες μας. Μία και μοναδική , σε διάφορα στάδια και με διαφορετικές εκφράσεις ίσως ;
 

Μανώλης Παπαδάκης

Πρωτοψάλτης Ι.Ν. Αγίου Γεωργίου Εξω Μουλιανών
Αναφέρει σε κάποιο σημείο ο κ Ναούμ, ότι η μουσική αυτή είναι ελληνική και ότι κακώς επικράτησε ο όρος βυζαντινή μουσική. Πρόκειται για την ελληνική μουσική.
Μ'αυτό που λέει o κ. Ναούμ δεν συμφωνώ, γιατί το Βυζάντιο και οι κάτοικοι του ήταν Έλληνες. Θ'αμφισβητήσουμε την ελληνικότητα του Βυζαντίου;
 

tb---

τσοπάνης
Μα η αναφορά του αφορά την μουσική στο σύνολό της , όχι μόνον την εκκλησιαστική.
 

Μανώλης Παπαδάκης

Πρωτοψάλτης Ι.Ν. Αγίου Γεωργίου Εξω Μουλιανών
Μα η αναφορά του αφορά την μουσική στο σύνολό της , όχι μόνον την εκκλησιαστική.

ε ακόμα χειρότερα. Την Βυζαντινή Μουσική ας την δούμε σαν ένα δένδρο που έχει ρίζες ελληνικές αλλά <<άνθισε>> στα χρόνια του Βυζαντίου, και μεις απολαμβάνουμε αυτούς τους καρπούς σήμερα.
 

tb---

τσοπάνης
Ξεφεύγουμε λιγάκι γιατί άμα πεις σε έναν αμερικάνο ή γερμανό, ελληνική μουσική , ο αμερικάνος θα σου πεί "α , ναι ξέρω και τον Μητρόπουλο, μεγάλος μαέστρος" , ενώ ο Γερμανός άντε να ξέρει και τον Σκαλκώτα.
 
E

emakris

Guest
Φαντάζομαι ότι οι τόσοι μουσικολογικοί όροι αναλόγως την περίοδο των μελών, θα ενταχθούν σε μία και μοναδική κατηγορία. Ελληνική μουσική λοιπόν από την Αρχαιότητα έως τις μέρες μας. Μία και μοναδική, σε διάφορα στάδια και με διαφορετικές εκφράσεις ίσως;

- Τι μουσική ακούς;
- Ελληνική. Κυρίως Καζαντζίδη, αλλά μου αρέσει και ο Τερλέγκας...
- Συμφωνούμε, αλλά εγώ γουστάρω πιο πολύ τον Ιάκωβο, ιδίως τα Δοξαστικά του...
- Ο Πλέσσας πώς σου φαίνεται;
- Καλός είναι, αλλά λένε ότι αυτό δεν είναι ελληνική μουσική.
- Ο Ζαμπέτας;
- Τα ίδια. Άμα θες πιο καινούργια κομμάτια, βάλε Βασιλικό να βρεις την υγειά σου...
- Ποιον, αυτόν που τραγούδησε με τη Γαλάνη;
- Όχι ρε, τον Θόδωρο...
- Α... Εντάξει, δε λέω, αλλά εμένα με φτιάχνει πιο πολύ ο Kani Karaca.
- Έλληνας είναι αυτός;
- Όχι, αλλά λένε πως από μας την πήραν αυτή τη μουσική...
- Α... Πάντως εγώ χθες πήγα και άκουσα τη Βίσση και δεν χαλάστηκα...
- Καλό show κάνει, αλλά από φωνή δεν συγκρίνεται με τη Σοφία Κολλητήρη. Αξεπέραστη.
- Ένας φίλος μου ακούει και κάτι ξενέρωτα, Κωνσταντινίδη λέει, Σκαλκώτα και κάτι τέτοια...
- Σε ποιο κέντρο τραγουδάν αυτοί;
- Την είπες πάλι. Παλιοί είναι...
- Άμα με πας σε παλιούς, θα σου πω κι εγώ τον Κουκουζέλη. Τι έχεις να πεις;
- Ε, εντάξει, respect...
 
Last edited:
Top