Ξεκινώ το θέμα αυτό εξ' αφορμής του μηνύματος αυτού. Το εν θέματι Κοινωνικό υπάρχει διασκευασμένο σε πολλές πηγές. Γραμμές του παραθέτει ο Ταλιαδώρος, ο Γεωργιάδης και σχεδόν αυτούσιο το παραθέτει ο Χρύσανθος Θεοδοσόπουλος. Ποια είναι, όμως, η σύνθεση του Πρίγγου;
Την απάντηση στο ερώτημα έρχεται να τη δώσει χειρόγραφο από πολύγραφο για τη χορωδία του Συνδέσμου Μουσικοφίλων Κωνσταντινουπόλεως στις 21-11-1953 με την δακτυλογραφημένη υπογραφή του Πρίγγου. Δυστυχώς, δε λειτουργεί αυτή τη στιγμή το scanner μου για να το σαρώσω. Σχεδόν αυτούσιο πλην της εισαγωγής του το παραθέτει και ο Χρύσανθος στη Λειτουργία του. Η εισαγωγή είναι όμοια με του χορωδιακού Χερουβικού του πλ. α'. Παραθέτω, λοιπόν, την εισαγωγή του χερουβικού από τον Νικολαΐδη και το «Ποτήριον» από το Χρύσανθο για να γίνει αντιληπτό τι εννοώ.
Λοιπόν, το κοινωνικό του Πρίγγου αρχίζει όπως το γράφει ο Χρύσανθος. Από την πρώτη κιόλας μαρτυρία του Πα και στα δύο μέλη, το μέλος έχει ταυτιστεί πλήρως. Συνεχίζουν οι γραμμές όπως είναι στην εισαγωγή του Χερουβικού μέχρι τη μαρτυρία του Κε στη δεύτερη σελίδα του αντίστοιχου pdf, όπου επιστρέφει το μέλος στο «Ποτήριον» του Χρυσάνθου, στη μαρτυρία του Κε. Από εκεί και πέρα το μέλος είναι όμοιο με του Πρίγγου κατά ένα 98%.
Δεσμεύομαι για ανάρτηση του πρωτοτύπου (αφού σαρωθεί και καθαριστεί) και της δακτυλογράφησής του από ένα φίλο (είναι έτοιμο, απλά θέλει κάποιες διορθώσεις λόγω ενός καθαρότερου αντιτύπου που βρήκαμε όπου φαίνονται κάποια στοιχεία πιο ξεκάθαρα).
Επισυνάπτω και μια απίστευτη χορωδιακή εκτέλεση του μαθήματος αυτού από το χορό του Χρυσάνθου σε συναυλία στα πλαίσια των Δημητρίων, ηχογράφηση που κυκλοφόρησε στην κασέτα με τις χορωδιακές του εμφανίσεις.
Την απάντηση στο ερώτημα έρχεται να τη δώσει χειρόγραφο από πολύγραφο για τη χορωδία του Συνδέσμου Μουσικοφίλων Κωνσταντινουπόλεως στις 21-11-1953 με την δακτυλογραφημένη υπογραφή του Πρίγγου. Δυστυχώς, δε λειτουργεί αυτή τη στιγμή το scanner μου για να το σαρώσω. Σχεδόν αυτούσιο πλην της εισαγωγής του το παραθέτει και ο Χρύσανθος στη Λειτουργία του. Η εισαγωγή είναι όμοια με του χορωδιακού Χερουβικού του πλ. α'. Παραθέτω, λοιπόν, την εισαγωγή του χερουβικού από τον Νικολαΐδη και το «Ποτήριον» από το Χρύσανθο για να γίνει αντιληπτό τι εννοώ.
Λοιπόν, το κοινωνικό του Πρίγγου αρχίζει όπως το γράφει ο Χρύσανθος. Από την πρώτη κιόλας μαρτυρία του Πα και στα δύο μέλη, το μέλος έχει ταυτιστεί πλήρως. Συνεχίζουν οι γραμμές όπως είναι στην εισαγωγή του Χερουβικού μέχρι τη μαρτυρία του Κε στη δεύτερη σελίδα του αντίστοιχου pdf, όπου επιστρέφει το μέλος στο «Ποτήριον» του Χρυσάνθου, στη μαρτυρία του Κε. Από εκεί και πέρα το μέλος είναι όμοιο με του Πρίγγου κατά ένα 98%.
Δεσμεύομαι για ανάρτηση του πρωτοτύπου (αφού σαρωθεί και καθαριστεί) και της δακτυλογράφησής του από ένα φίλο (είναι έτοιμο, απλά θέλει κάποιες διορθώσεις λόγω ενός καθαρότερου αντιτύπου που βρήκαμε όπου φαίνονται κάποια στοιχεία πιο ξεκάθαρα).
Επισυνάπτω και μια απίστευτη χορωδιακή εκτέλεση του μαθήματος αυτού από το χορό του Χρυσάνθου σε συναυλία στα πλαίσια των Δημητρίων, ηχογράφηση που κυκλοφόρησε στην κασέτα με τις χορωδιακές του εμφανίσεις.
Attachments
Last edited: