Χαίρετε..
το Τυπικό του καθημερινού όρθρου, έχει κάποιες διαφοροποιήσεις, που βλέπω πως εύκολα δεν είναι στη γνώση όλων.
Να θέσω παρακαλώ ένα ερώτημα:
Την 14η Οκτωβρίου, παραθέτει το Μηναίο στο τέλος του Όρθρου, κατόπιν του εξαποστειλαρίου, τροπάρια που επιγράφονται « εις τον Στίχον των Αίνων» [κι όχι « εις τους Αίνους» ] κι έχουν τη δομή των Αποστίχων της Παρακλητικής που ψάλλουμε κατόπιν των Πληρωτικών. (το πρώτο χωρίς στίχο, άλλα δύο με στίχο, Δόξα.. και νυν..)..
Έκανα το εξής:
Αναγνώσαμε τους ψαλμούς των Αίνων χύμα, αναγνώσαμε την Μικρά Δοξολογία χύμα, και κατόπιν των πληρωτικών, ψάλαμε αυτά τα τροπάρια στη θέση των αποστίχων..
Η άλλη άποψη ήταν:
να ψαλθούν: «Πάσα πνοή», οι Αίνοι, με στίχους στο τέλος των Αίνων τα τροπάρια αυτά, κατόπιν χύμα η Μικρά Δοξολογία, και στη θέση τους μετά, και τα Απόστιχα της Παρακλητικής….
Είναι σπάνια περίπτωση στον Καθημερινό Όρθρο, αλλά υπάρχει διαφορά ανάμεσα στις δυο παραπάνω μορφές..
Ποιο είναι το σωστό;
Ευχαριστώ…
το Τυπικό του καθημερινού όρθρου, έχει κάποιες διαφοροποιήσεις, που βλέπω πως εύκολα δεν είναι στη γνώση όλων.
Να θέσω παρακαλώ ένα ερώτημα:
Την 14η Οκτωβρίου, παραθέτει το Μηναίο στο τέλος του Όρθρου, κατόπιν του εξαποστειλαρίου, τροπάρια που επιγράφονται « εις τον Στίχον των Αίνων» [κι όχι « εις τους Αίνους» ] κι έχουν τη δομή των Αποστίχων της Παρακλητικής που ψάλλουμε κατόπιν των Πληρωτικών. (το πρώτο χωρίς στίχο, άλλα δύο με στίχο, Δόξα.. και νυν..)..
Έκανα το εξής:
Αναγνώσαμε τους ψαλμούς των Αίνων χύμα, αναγνώσαμε την Μικρά Δοξολογία χύμα, και κατόπιν των πληρωτικών, ψάλαμε αυτά τα τροπάρια στη θέση των αποστίχων..
Η άλλη άποψη ήταν:
να ψαλθούν: «Πάσα πνοή», οι Αίνοι, με στίχους στο τέλος των Αίνων τα τροπάρια αυτά, κατόπιν χύμα η Μικρά Δοξολογία, και στη θέση τους μετά, και τα Απόστιχα της Παρακλητικής….
Είναι σπάνια περίπτωση στον Καθημερινό Όρθρο, αλλά υπάρχει διαφορά ανάμεσα στις δυο παραπάνω μορφές..
Ποιο είναι το σωστό;
Ευχαριστώ…
Last edited by a moderator: