Χρήση Βυζαντινής Μουσικής σε κοσμικά τραγούδια

tb---

τσοπάνης
[Σημείωμα συντονιστή (ΔΚ)] Μεταφέρθηκε μαζί με τα επόμενα μηνύματα από το θέμα Γιώργος Φανάρας.


πέτυχα το ακόλουθο λινκ, δεν ξέρω αν ακούμε το ίδιο άτομο .

http://www.youtube.com/watch?v=zWuKQVdcJLQ

καλή διασκευή πάντως ,

και παν από όλα σεβασμός στην βυζαντινή μουσική :confused: ~
 
Last edited by a moderator:

raphael

Ραφαήλ Ζουμής
πέτυχα το ακόλουθο λινκ, δεν ξέρω αν ακούμε το ίδιο άτομο .

http://www.youtube.com/watch?v=zWuKQVdcJLQ

καλή διασκευή πάντως ,

και παν από όλα σεβασμός στην βυζαντινή μουσική :confused: ~

Υπάρχει και χειρότερο.. http://www.youtube.com/watch?v=qwFiX66uUK8

"Είσαι στο μυαλό κάτι μαγικό.." Στο τέλος θα κάνουμε και τα πορνικά άσματα σε παραλλαγή..
 

tb---

τσοπάνης
παρακαλούμε όπως αποδοθούν και οι υπόλοιποι ύμνοι των ομάδων εις το ανάλογο ύφος,

προτείνω πρώτα του Ιωνικού και του Εθνικού, μιας και ειναι και παλαιοί σύλλογοι
 

chanendes

Ιωάννης Π. Αχιλλιάς
Στο τέλος θα κάνουμε και τα πορνικά άσματα σε παραλλαγή..

οπωσδήποτε είναι κάτι [παρά-] ξένο και μη οικείο που ακούμε τους ύμνους των ομάδων σε βυζαντινό μέλος, αλλά από αυτού του σημείου μέχρι να μιλάμε για "πορνικά" άσματα...είναι νομίζω υπερβολή...

εξάλλου πολλά ερωτικά, ανατολίτικα [κι αρκούντως "πιπεράτα"] δημοτικά τραγούδια έχουν μεταγραφεί σε παραλλαγή... κανείς [και καλώς κατά τη γνώμη μου] δε διαμαρτυρήθηκε....
 
Last edited:

raphael

Ραφαήλ Ζουμής
οπωσδήποτε είναι κάτι [παρά-] αλλά από αυτού του σημείου μέχρι να μιλάμε για "πορνικά" άσματα...είναι νομίζω υπερβολή...
.

Αφορμή για το σκληρό μου σχόλιο στάθηκε ένας "ύμνος" των οπαδών το "χόρτο μαγικό". Δεν νομίζω ότι συνθήματα τέτοιου τύπου πρέπει να ψάλλονται όταν αυτά αποτελούν αλφάβητο στις τάξεις οπαδών που όλοι ξέρουμε την ζημιά που έχουν κάνει στην σημερινή κοινωνία αλλά και δεν καταλαβαίνω και τον λόγο που αποδόθηκαν μέσω της μουσικής μας που αποτελεί τρόπο λατρείας στην θρησκεία μας. Βεβαίως έχουν γραφτεί και τραγούδια της Ανατολής που εξυμνούν την αγάπη, την ομορφιά, τον έρωτα αλλά και των καημό των ποιητών. Κατά την άποψή μου ξεπερνάει τα όρια και παύει διάκρισης. Έχουμε τόσα ωραία μαθήματα να ψάλλουμε απο τους Αγίους μας Πατέρες που μια ζωή να ψάλλουμε δεν φτάνει. Ας αρκεστούμε σε αυτά και αυτά ας προβάλουμε.
 

IsoFAn

Φανάρας Γεώργιος
Αφορμή για το σκληρό μου σχόλιο στάθηκε ένας "ύμνος" των οπαδών το "χόρτο μαγικό". Δεν νομίζω ότι συνθήματα τέτοιου τύπου πρέπει να ψάλλονται όταν αυτά αποτελούν αλφάβητο στις τάξεις οπαδών που όλοι ξέρουμε την ζημιά που έχουν κάνει στην σημερινή κοινωνία αλλά και δεν καταλαβαίνω και τον λόγο που αποδόθηκαν μέσω της μουσικής μας που αποτελεί τρόπο λατρείας στην θρησκεία μας. Βεβαίως έχουν γραφτεί και τραγούδια της Ανατολής που εξυμνούν την αγάπη, την ομορφιά, τον έρωτα αλλά και των καημό των ποιητών. Κατά την άποψή μου ξεπερνάει τα όρια και παύει διάκρισης. Έχουμε τόσα ωραία μαθήματα να ψάλλουμε απο τους Αγίους μας Πατέρες που μια ζωή να ψάλλουμε δεν φτάνει. Ας αρκεστούμε σε αυτά και αυτά ας προβάλουμε.
Κυριε Ραφαήλ Ζουμή δυστυχως για εσας δεν λεω σε καμια περιπτωση "χορτο μαγικο" αλλα "κατι μαγικο".
Και ναι, παραδεχομαι πως ειναι μεγαλη αμαρτια που τραγουδησα με βυζαντινο υφος το συγκεκριμενο συνθημα.
Ευχομαι η χαρις του Παντοδυναμου Θεου, να με αποτρεψει της πυρινης κολασεως για τις αμαρτωλες μου πραξεις!!!
Οποτε θα προτεινα να αφησουμε την κριση και την κατακριση, στη δικαιοδοσια του Θεου...
 
Last edited:

dimitris

Παλαιό Μέλος

Οποτε θα προτεινα να αφησουμε την κριση και την κατακριση, στη δικαιοδοσια του Θεου...
Κι εμείς τι θα κάνουμε; Κρίση υπάρχει, αναδουλειές, αστα να πάνε.:D:D:D
Και χόρτο να έλεγες ακόμα καλύτερα.
 

raphael

Ραφαήλ Ζουμής
Κυριε Ραφαήλ Ζουμή δυστυχως για εσας δεν λεω σε καμια περιπτωση "χορτο μαγικο" αλλα "κατι μαγικο".
Και ναι, παραδεχομαι πως ειναι μεγαλη αμαρτια που τραγουδησα με βυζαντινο υφος το συγκεκριμενο συνθημα.


Μην "κολλάτε" στις λέξεις κ. Φανάρα. Αν κάποιος πει "μακάκας" ή "Νταλάρας" το νόημα το καταλαβαίνει ο καθένας μας. Η αμαρτία δεν είναι μεγάλη πιστέψτε με, η διάθεση σας όμως να γελοιοποιείτε την βυζαντινή μουσική με τα οπαδικά συνθήματα και το παλκο δεν σας τιμά. Δεν τιμά εσάς και εκθέτει τα λόγια του δασκάλου σας για το πρόσωπο σας. Στο αναλόγιο οι δάσκαλοι μας μας δίδαξαν με προσευχή και ιδρώτα προς δόξαν Θεού μέσα απο αγιασμένα κείμενα και μαθήματα που σκοπό και στόχο έχουν την κατάνυξη και την προσευχή. Για αυτό και υπηρετούμε το αναλόγιο και όχι για μερικά € που μας ανταμείβουν εξάλλου κανένας πραγματικός ψάλτης δεν κρατάει αναλόγιο για το μεροκάματο.
Σας προσκαλώ βέβαια όποτε θέλετε στον Άγιο Ευθύμιο όπου εκδηλώσατε επιθυμία για να αναλάβετε χρέη Λαμπαδαρίου για να κατανοήσετε την πραγματική έννοια της ανιδιοτελούς προσφοράς. Πού ξέρετε έτσι μπορεί να "σβήσετε" και το μεγάλο σας ολίσθημα κατά τα λεγόμενα σας.
 

IsoFAn

Φανάρας Γεώργιος
1. Μην "κολλάτε" στις λέξεις κ. Φανάρα.

2. η διάθεση σας όμως να γελοιοποιείτε την βυζαντινή μουσική με τα οπαδικά συνθήματα και το παλκο δεν σας τιμά.

3. Δεν τιμά εσάς και εκθέτει τα λόγια του δασκάλου σας για το πρόσωπο σας.

4. Σας προσκαλώ βέβαια όποτε θέλετε στον Άγιο Ευθύμιο όπου εκδηλώσατε επιθυμία για να αναλάβετε χρέη Λαμπαδαρίου.

5. Πού ξέρετε έτσι μπορεί να "σβήσετε" και το μεγάλο σας ολίσθημα κατά τα λεγόμενα σας.

1. προσωπικα το "χορτο μαγικο" με το "κατι μαγικο" εχει μια τεραστια διαφορα!!! Ειναι να μην κολλαει κανεις στις λεξεις???
Να κατηγορειτε μονο σε οτι εχει να κανει με ντοκουμεντα και οχι με φανταστικα γεγονοτα ή υποθετικες εννοιες.

2. Το τι θεωρειται γελοιο και τι οχι ειναι θεμα εκκλησιαστικο και ποσώς μ' ενδιαφερουν οι δικοι σας ηθικοι καθωσπρεπισμοι!!!

3. Εγω εχω ΤΙΜΗ που τετοια εσεις ισως δεν εχετε και Ποτε γνωρισει,
ενω ο δασκαλος μου δεν εχει εκφρασει ΠΟΤΕ καποιο παραπονο περι τουτου.

4. Δεν εξεφρασα ΠΟΤΕ την επιθυμια να αναλαβω Λαμπαδαριος στο ναο που λετε...
Και σας Παρακαλω οσα λετε να τα αποδεικνυετε πριν τα δημοσιευσετε!!!

5. Την "αμαρτια μου" θα την αναλαβει ο Κριτης των Παντων...μη λεμε τα ιδια!!!
(δε νομιζω οτι σας εχει ορισει αντικαταστατη του) :wink:

ΥΓ. Σε οποιαδηποτε αλλη παρεμβαση σας που θα με κρινει ως ανθρωπο και ως χαρακτηρα (κατι που δεν γινεται να γνωριζετε αφου δεν με ξερετε προσωπικα)
δε θα ανταποκριθω και θα αποτανθω στους διαχειριστες του φορουμ.
Μπορειτε να σχολιασετε (αν θελετε) τους υμνους μου, που εχουν ανεβασει οι συναδελφοι εδω και οχι ασχετα, ανουσια, προσωπικου χαρακτηρος θεματα..
αυτα τα εχει αναλαβει η κυρια Χριστινα Λαμπιρη!!!
 
Last edited:

dimitris

Παλαιό Μέλος
Μην "κολλάτε" στις λέξεις κ. Φανάρα. Αν κάποιος πει "μακάκας" ή "Νταλάρας" το νόημα το καταλαβαίνει ο καθένας μας. Η αμαρτία δεν είναι μεγάλη πιστέψτε με, η διάθεση σας όμως να γελοιοποιείτε την βυζαντινή μουσική με τα οπαδικά συνθήματα και το παλκο δεν σας τιμά. Δεν τιμά εσάς και εκθέτει τα λόγια του δασκάλου σας για το πρόσωπο σας. Στο αναλόγιο οι δάσκαλοι μας μας δίδαξαν με προσευχή και ιδρώτα προς δόξαν Θεού μέσα απο αγιασμένα κείμενα και μαθήματα που σκοπό και στόχο έχουν την κατάνυξη και την προσευχή. Για αυτό και υπηρετούμε το αναλόγιο και όχι για μερικά € που μας ανταμείβουν εξάλλου κανένας πραγματικός ψάλτης δεν κρατάει αναλόγιο για το μεροκάματο.
Σας προσκαλώ βέβαια όποτε θέλετε στον Άγιο Ευθύμιο όπου εκδηλώσατε επιθυμία για να αναλάβετε χρέη Λαμπαδαρίου για να κατανοήσετε την πραγματική έννοια της ανιδιοτελούς προσφοράς. Πού ξέρετε έτσι μπορεί να "σβήσετε" και το μεγάλο σας ολίσθημα κατά τα λεγόμενα σας.
Κύριε Ραφαήλ απορώ για την ξαφνική σας επίθεση σε συνάδελφο εν ονόματι της ηθικότητος.
Είστε εσείς ηθικός;
Διδάξτε μας παρακαλούμε.
Τί είναι ηθική; Να μη γελάμε να μη γλεντάμε και να ακολουθούμε τους γέροντας της Νητρίας;
Να μη γλεντάμε όταν κάνουμε γάμο αλλά αντί για τραγουδιστές να μοιράζουμε κόλυβα;
Ήταν ανήθικος ο Χριστός όταν ευλόγησε τον οίνον στην Κανά; τους έκανε πότες; Έπιναν κρασί χωρίς μουσική ή με βυζαντινούς ύμνους;
Γνωρίζετε εσείς όλα τα προβλήματα των ανθρώπων ώστε να τους βάζετε και κανόνες;
Οικονομάτε;
Ξέρετε αν ο πλησίον έχει άλλον τρόπο να οικονομήσει εκτός απ το τραγούδι, το δαιμονικό κατ εσάς;
Έχετε ακούσει ύμνους από ρεμπέτες-ψάλτες που έμειναν σταθμός στην ιστορία;
Γνωρίζετε ότι η κρίση, κατάκριση είναι αμαρτία;
Ο Φανάρας γελοιοποιεί την μουσική μας ή εσείς με τις ακραίες θέσεις σας;
Νομίζω ότι είστε εκτός τόπου και χρόνου και αναπολείτε φασιστικά μουστακάκια και κότσους και τραγουδάκια Σούμπερτ των κατηχητικών.


Δεν έτυχε να γνωρίσω τον συνάδελφο Φανάρα απλά με πείραξε η επίθεση στο πρόσωπό του από κάποιον ηθικό.
 
Δυστυχώς ,πολύ δυστυχώς στην γενική ηθική κατρακύλα που υπάρχει στον τόπο μας δεν εξαιρούνται και οι ψάλτες .
Και αν κάποιος σήμερα αναφέρει λέξεις όπως σεβασμός στην παράδοση ,προσευχή,κατάνυξη,ιεροπρέπεια,ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΕΙΑ πέφτουν όλοι πάνω του να τον φάνε.
Μας αρέσει δεν μας αρέσει η βυζαντινή μουσική φτιάχτηκε για να υμνεί τον Θεό και τίποτε άλλο.
Ούτε ομάδες ούτε κόμματα ούτε τίποτα.
Μόνο τον Θεό.
Και όποιος την χρησιμοποιεί για να υμνήσει "κάτι άλλο" έχει χάσει τον προσανατολισμό του και θέλει "σκούντημα ¨να επανέλθει στην ταξη .
Αυτό έκανε ο φίλος Ραφαήλ ,ο οποίος είναι υπόδειγμα ηθικής (τον γνωρίζω και έχω ψάλλει και στον ναό του μερικές φορές) και πολύ καλά έκανε κατ΄εμέ έχοντας επίγνωση της ευθύνης που έχουν οι υπηρετούντες τα αναλόγια.
 

Γιώργος Μ.

Γιώργος Μπάτζιος
Δημιουργούμε, θα έλεγα κατασκευάζουμε έριδες από το πουθενά, παιδιά.

Αναλογιστείτε: αν όντως είναι κακό αυτό που έγινε (δεν ξέρω), πόσο πιο κακό το κάνουμε με το να το μεγεθύνουμε, ενώ ελάχιστοι το γνώριζαν.

ΥΓ Πάντως, αν δεν κάνω λάθος δεν εψάλη κάτι σε βυζαντινή μουσική, αλλά με βυζαντινό ύφος.
 

raphael

Ραφαήλ Ζουμής
1. προσωπικα το "χορτο μαγικο" με το "κατι μαγικο" εχει μια τεραστια διαφορα!!! Ειναι να μην κολλαει κανεις στις λεξεις???
Να κατηγορειτε μονο σε οτι εχει να κανει με ντοκουμεντα και οχι με φανταστικα γεγονοτα ή υποθετικες εννοιες.

2. Το τι θεωρειται γελοιο και τι οχι ειναι θεμα εκκλησιαστικο και ποσώς μ' ενδιαφερουν οι δικοι σας ηθικοι καθωσπρεπισμοι!!!

3. Εγω εχω ΤΙΜΗ που τετοια εσεις ισως δεν εχετε και Ποτε γνωρισει,
ενω ο δασκαλος μου δεν εχει εκφρασει ΠΟΤΕ καποιο παραπονο περι τουτου.

4. Δεν εξεφρασα ΠΟΤΕ την επιθυμια να αναλαβω Λαμπαδαριος στο ναο που λετε...
Και σας Παρακαλω οσα λετε να τα αποδεικνυετε πριν τα δημοσιευσετε!!!

5. Την "αμαρτια μου" θα την αναλαβει ο Κριτης των Παντων...μη λεμε τα ιδια!!!
(δε νομιζω οτι σας εχει ορισει αντικαταστατη του) :wink:

ΥΓ. Σε οποιαδηποτε αλλη παρεμβαση σας που θα με κρινει ως ανθρωπο και ως χαρακτηρα (κατι που δεν γινεται να γνωριζετε αφου δεν με ξερετε προσωπικα)
δε θα ανταποκριθω και θα αποτανθω στους διαχειριστες του φορουμ.
Μπορειτε να σχολιασετε (αν θελετε) τους υμνους μου, που εχουν ανεβασει οι συναδελφοι εδω και οχι ασχετα, ανουσια, προσωπικου χαρακτηρος θεματα..
αυτα τα εχει αναλαβει η κυρια Χριστινα Λαμπιρη!!!

Δεν θα επανέλθω γιατί δεν αλλάζει κάτι στην πεποίθηση μου μετά και τον διάλογο μας. Αναφορικά για την θέση του Λαμπαδαρίου με ενημέρωσε ο προϊστάμενος του Ναού μας μετά από τηλεφωνική σας επικοινωνία, δεν έβγαλα από το μυαλό μου. Μην μπερδεύεστε δεν είμαι ηθικολόγος. Αυτό που με ενόχλησε είναι ότι γελοιοποιούμε την Βυζαντινή Μουσική εμείς που την υπηρετούμε και αυτό δείχνει πολλά. Δεν σχολίασα το πρόσωπο σας αλλά την πράξη σας οι οποίες χαρακτηρίζουν τον καθένα μας.
ΥΓ. Την κυρία Χριστίνα Λαμπίρη δεν την γνωρίζω, σεις που είστε της δημοσιότητας θα την γνωρίζετε καλύτερα από μένα.
 

dimitris

Παλαιό Μέλος
Αυτό έκανε ο φίλος Ραφαήλ ,ο οποίος είναι υπόδειγμα ηθικής
Θα ήταν πιο ηθικό να ανοίξει νέο θέμα σχετικό.
Το να μπαίνουμε στο τόπικ κάποιου συναδέλφου και να πετάμε πετρούλες δεν είναι τόσο καλό.

Παρακαλώ τους συντονιστές να αφαιρέσουν όσα παραπάνω γράφτηκαν σε βάρος προσώπων (και τα δικά μου).
 
Πως γίνεται σχεδόν πάντα όταν δεν έχει κάποιος επιχειρήματα να θέλει να φιμώσει τον άλλον ;;;

Ποιον κατηγόρησα ονομαστικώς μπορείτε να μου πείτε ;;;
Μια κατάσταση καυτηριάσα η οποία δυστυχώς υφίσταται.

Σαν τους δημοσιογράφους κάνετε που όταν κάποιος λέει κάτι που δεν "πρέπει" τον κόβουν .
 

Γιώργος Μ.

Γιώργος Μπάτζιος
Ίσα ίσα, κύριε, σας είπε να ανοίξετε νέο θέμα. Δεν είναι λογοκρισία αυτό.
 

neoklis

Νεοκλής Λευκόπουλος, Γενικός Συντονιστής
... η βυζαντινή μουσική φτιάχτηκε για να υμνεί τον Θεό και τίποτε άλλο...

Νομίζω ότι το παρατραβάμε. Φυσικά και η βυζαντινή μουσική ΔΕΝ «φτιάχτηκε για να υμνεί τον Θεό και τίποτε άλλο». Αυτό οφείλει να το κάνει η ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ βυζαντινή μουσική. Κατά τα άλλα υπάρχουν άφθονα κοσμικά βυζαντινά τραγούδια. Και είναι φυσικό άλλωστε, (και πολύ καλό).
 
Top