Ο Σίμων Καράς έκανε κακό σε ένα μεγάλο μέρος της Κρητικής Παραδοσιακής Μουσικής που αγγίζει γεωγραφικά τα άκρα της Κρήτης, Λασίθι-Χανιά, και ως κύριο όργανο έκφρασης είχε (και έχει ευτυχώς) το βιολί, σε αντίθεση με τον σπουδαίο (σπουδαγμένο στο Κονσερβατουάρ του Παρισιού) μουσικό και βιολάτορα
Ευστράτιο Καλογερίδη, ο οποίος και διέσωσε στο πεντάγραμμο αλλά και στην δισκογραφία πολλούς παραδοσιακούς σκοπούς της Ανατολικής Κρήτης.
Κάποια στιγμή που θα έχω περισσότερο χρόνο ίσως γράψω περισσότερα επί του θέματος,, μιας και ασχολούμε με αυτό το είδος μουσικής, την παραδοσιακή μουσική της Ανατολικής Κρήτης αρκετά χρόνια και μ'εχει απασχολήσει ουκ ολίγες φορές.