Δυστυχώς δεν καταλαβαίνετε καλά ορισμένα πράγματα.
Πείτε μου παρακαλώ, πού ακριβώς αναφέρομαι σε βιντεοσκόπηση;
Τα λινκσ που δίνω αναφέρονται στα papers και στην ύπαρξη (γενικώς) των δύο συγκεκριμένων συνεδρίων στο διαδίκτυο.
Θα με βοηθούσατε αν δείχνατε που λέω για βίντεο.
Μια προσεκτικότερη ανάγνωση-παρατήρηση βοηθάει όλους πιστεύω.
Ευχαριστώ.
Ευτυχώς, καταλαβαίνω πολύ καλά ορισμένα πράγματα. Τα λίνκς τα οποία δώσατε, ειδικά μάλιστα το πρώτο, οδηγούν σε βίντεο. Εάν δεν το ελέγξατε, πατήστε το για να το δείτε!
Τα κείμενα του πρώτου από τα συνέδρια στα οποία αναφερθήκατε αναρτήθηκαν στο διαδίκτυο διότι είχε καθυστερήσει η εκτύπωσή τους.
Τα κείμενα ενός συνεδρίου κατατίθενται από τους εισηγητές για δημοσίευση, μετά το συνέδριο σε ημερομηνία που ορίζεται από τους οργανωτές, όχι αμέσως, έτσι ώστε να συμπεριληφθούν και τυχόν παρατηρήσεις ή επισημάνσεις που προέκυψαν από την δημόσια, ή και κατ' ιδίαν συζήτηση κατά το συνέδριο. Έτσι προχωρά η υπόθεση σοβαρά, όχι με το "άνδρα θέλω, τώρα τον θέλω" μερικών.
Αν είχατε την ευγενή καλοσύνη να μας πείτε την τιμή του κόστους τους και το αν όλοι θα είχαν την δυνατότητα της αγοράς τους θα μας υποχρεώνατε.
Εγώ τυχαίνει να έχω. Γνωρίζω πολλούς όμως (εδώ στην πόλη μας) που δεν την έχουν.
Είναι γνωστό ότι το Ίδρυμα Βυζαντινής Μουσικολογίας προσφέρει στο ψαλτικό κοινό πολλές φορές τις εκδόσεις του χωρίς χρήματα. Όσοι έχουν παρευρεθεί στις κατά καιρούς εκδηλώσεις του τυχαίνει να το ξέρουν πολύ καλά και να τις έχουν παραλάβει δωρεάν.
Επίσης, στα συνέδρια στα οποία αναφερθήκατε, καθώς και σε πολλά άλλα, υπάρχει απαιτητό χρηματικό ποσό για τους συμμετέχοντες τόσο ως ακροατές όσο και ως εισηγητές! Εδώ δεν υπάρχει κάτι τέτοιο, το εναντίον μάλιστα, παρέχονται πολλά από τους οργανωτές που είναι αυτοί, που, κατά τα λεγόμενά σας,
"μυστικοπάθεια ή ανικανότητα τους διακρίνει;
...και τα δύο πάντως "για μπάτσες"... "
Και στο κάτω-κάτω, αφού εσείς έχετε τη δυνατότητα να τα πάρετε, βοηθήστε και αυτούς που λέτε ότι δεν την έχουν, αντί να γράφετε ανέξοδες εξυπνάδες για όσους μοχθούν, εκ του ασφαλούς και του μακρόθεν. Δώστε να τα διαβάσουν.
Αυτό το έχουμε καταλάβει και έγκειται ασφαλώς στην προσωπικότητα του κάθε εισηγητού.
Ναι, και εσείς είστε ο κριτής προσωπικοτήτων των εισηγητών. Θα πείτε στον κάθε ένα τους τι πρέπει να κάνει για να είστε ευχαριστημένος!
Γιατί αγνοείτε την γλώσσα;
Ανίκανος είναι ο μη ικανός.
Τόσο απλά! Άρα τους λέτε ανίκανους! Θαύμα! Τώρα που το ξεκαθαρίσατε και είναι τόσο αθώο, να ζητήσω συγγνώμη που δεν μου άρεσε και διαμαρτυρήθηκα;
Όσο για τις "μπάτσες", είναι απλά ένας καυστηριαστικός τρόπος γλώσσας για την τρέχουσα πραγματικότητα.
Κι αυτό τόσο αθώο ήταν; Α, τότε, συγγνώμη και πάλι. Να το πείτε και στο συνέδριο δημοσίως αφού δεν είναι και τόσο σημαντικό και δεν θίγει κανέναν.
Να μάθετε να δέχεσθε και την έντονη κριτική, όχι μόνο την light...
Δεν φοβάμαι την κριτική. έντονη ή και light. Τους ανέξοδους εξυπνακισμούς λυπάμαι. και την εύκολη κατάκριση και την μωμοσκόπηση που κάνουμε όλοι μας για ό,τι συμβαίνει γύρω μας, και μάλιστα όταν δεν μπορούμε να το φτάσουμε.
Και παρεπιπτόντως δεν καταλαβαίνω γιατί εσείς θιχθήκατε τόσο.
Από όσο ξέρω, δεν είσθε διοργανωτής.
Σε αυτούς αναφερόμουν, διαβάστε προσεκτικότερα από εδώ και στο εξής.
Πάλι δεν "κατάλαβα"; Πάλι δεν ήμουν "προσεκτικότερος"; Πάλι "αγνοώ την γλώσσα"; Πάλι είμαι "βιαστικός και σκόνταψα"; Τώρα, να "διαβάσω προσεκτικότερα"; Όλο το μήνυμά σας μια παρατήρηση σε μένα με τις φράσεις αυτές. Ούτε παιδάκι του Δημοτικού να ήμουν.
Δεν θίχτηκα. Αλλά βαρέθηκα να βλέπω εριστικά μηνύματα. Τα οποία, εάν έχετε τη λεβεντιά και το θάρρος της γνώμης να τα πείτε σε αυτούς που θίγετε. Εν τη απουσία τους.
Αν και θα μπορούσατε, αντί να ειρωνεύεστε με το "κουίζ της εβδομάδος", να κάνετε μια θετική πρόταση, ένα τηλέφωνο, να προσφερθείτε για βοήθεια, όπως σας είπα και παραπάνω.
Και "από εδώ και πέρα" θα "διαβάζω προσεκτικότερα". Όσα αξίζουν. Και όσα προσφέρουν στην ομήγυρη. Όχι όσα πετροβολούν στα τυφλά, από το σκότος της αγνωσίας των -εμμενόντων όπως φάνηκε, αλλά ελπίζω όχι εις τέλος- συντακτών τους.