Καλησπέρα σε όλους!
Η απορία μου είναι η εξής:
Στα Δίπτυχα αναγράφεται πως η εορτή της Αγίας Σκέπης της Παναγίας μας είναι εορτή θεομητορικού αμφίου και θα ψαλλεί μαζί με την αναστάσιμη, κατ' αναλογίαν των εορτών της ιεράς εσθήτος (2α Ιουλίου) και της Αγίας Ζώνης (31η Αυγούστου). Παρ' όλα αυτά όμως ορίζουν πως μετά τις Καταβασίες δεν ψάλλεται η Τιμιωτέρα, αλλά η Θ' Ωδή των Κανόνων της εορτής μόνο (γιατί όχι και η Θ' του αναστάσιμου Κανόνα.
Αυτή η διάταξη όμως αντιτίθεται προς το ΤΜΕ όπου ρητώς για τις εορτές της τιμίας εσθήτος και της Αγίας Ζώνης, μετά τις Καταβασίες ορίζεται να ψαλλεί η τιμιωτέρα, χωρίς όμως να αναφέρει κάτι για Κανόνες της εορτής (άραγε τους υπονοεί.
Επίσης στο ΤΜΕ ως Δοξαστικό των Αίνων ορίζει το ενδιάτακτο Εωθινό και όχι το Ιδιόμελο των εορτών.
Γνωρίζει κάποιος γιατί αυτή η διαφωνία;
Η απορία μου είναι η εξής:
Στα Δίπτυχα αναγράφεται πως η εορτή της Αγίας Σκέπης της Παναγίας μας είναι εορτή θεομητορικού αμφίου και θα ψαλλεί μαζί με την αναστάσιμη, κατ' αναλογίαν των εορτών της ιεράς εσθήτος (2α Ιουλίου) και της Αγίας Ζώνης (31η Αυγούστου). Παρ' όλα αυτά όμως ορίζουν πως μετά τις Καταβασίες δεν ψάλλεται η Τιμιωτέρα, αλλά η Θ' Ωδή των Κανόνων της εορτής μόνο (γιατί όχι και η Θ' του αναστάσιμου Κανόνα.
Αυτή η διάταξη όμως αντιτίθεται προς το ΤΜΕ όπου ρητώς για τις εορτές της τιμίας εσθήτος και της Αγίας Ζώνης, μετά τις Καταβασίες ορίζεται να ψαλλεί η τιμιωτέρα, χωρίς όμως να αναφέρει κάτι για Κανόνες της εορτής (άραγε τους υπονοεί.
Επίσης στο ΤΜΕ ως Δοξαστικό των Αίνων ορίζει το ενδιάτακτο Εωθινό και όχι το Ιδιόμελο των εορτών.
Γνωρίζει κάποιος γιατί αυτή η διαφωνία;