Κων/νος Βαγενάς
Κωνσταντίνος
[Σημ. συντ. (π.Μ.)] Τα επόμενα μηνύματα μεταφέρθηκαν ως υποσυζήτηση από πρόσφατα μηνύματα του θέματος: Αντί κοινωνικού...
Να πω και γω κάτι, όμως (μετά από καιρό
);
Συμφωνώντας σε κάθε περίπτωση με την υπακοή στο τυπικό και με την αυστηρότητα του Δημήτρη και του Χρήστου, θέλω να πω ότι το παραπάνω μήνυμα, το σκεπτικό που διατυπώνει, δηλαδή, πρέπει να το λάβουμε υπόψιν μας σαν ένα πρόβλημα που ανακύπτει εκ των έσω. Δηλαδή Χερουβικό δεν θα πούμε, λέτε, κι εγώ ρωτώ, γιατί λοιπόν πάντα ο καυγάς είναι για το Κοινωνικό; Μήπως αυτό κάτι δείχνει για την ώρα εκείνη; Μήπως πρέπει να εξετάσουμε αν θα πούμε, όχι βέβαια Αγνή Παρθένε, αλλά κάτι άλλο σύστοιχο με το Τυπικό αλλά διαφορετικό από το "μακρόσυρτο, αργό, μονότονο" Κοινωνικό; Κι έχω ξαναγράψει στο θέμα, το Χερουβικό είναι πέντε αράδες κείμενο, το Κοινωνικό μία και μελοποιούνται με τρόπο ώστε ως μουσικά κείμενα είναι [σχεδόν] ίσα. Αυτό δεν λέει κάτι;
Ξαναλέω, δεν δικαιώνω το συνάδελφο, απλώς χρησιμοποιώ το σκεπτικό του που είναι (δυστυχώς
πολλών συναδέλφων ως αφορμή για σκέψη (food for thought
).
Να πω και γω κάτι, όμως (μετά από καιρό
Συμφωνώντας σε κάθε περίπτωση με την υπακοή στο τυπικό και με την αυστηρότητα του Δημήτρη και του Χρήστου, θέλω να πω ότι το παραπάνω μήνυμα, το σκεπτικό που διατυπώνει, δηλαδή, πρέπει να το λάβουμε υπόψιν μας σαν ένα πρόβλημα που ανακύπτει εκ των έσω. Δηλαδή Χερουβικό δεν θα πούμε, λέτε, κι εγώ ρωτώ, γιατί λοιπόν πάντα ο καυγάς είναι για το Κοινωνικό; Μήπως αυτό κάτι δείχνει για την ώρα εκείνη; Μήπως πρέπει να εξετάσουμε αν θα πούμε, όχι βέβαια Αγνή Παρθένε, αλλά κάτι άλλο σύστοιχο με το Τυπικό αλλά διαφορετικό από το "μακρόσυρτο, αργό, μονότονο" Κοινωνικό; Κι έχω ξαναγράψει στο θέμα, το Χερουβικό είναι πέντε αράδες κείμενο, το Κοινωνικό μία και μελοποιούνται με τρόπο ώστε ως μουσικά κείμενα είναι [σχεδόν] ίσα. Αυτό δεν λέει κάτι;
Ξαναλέω, δεν δικαιώνω το συνάδελφο, απλώς χρησιμοποιώ το σκεπτικό του που είναι (δυστυχώς
Last edited by a moderator: