Μήπως ξέρει κάποιος να μάς πει ποιός ειναί αυτή τη στιγμή πρωτοψάλτης στον Ι.Ν. Γρηγορίου Παλαμά Θεσσαλονίκης???
Μήπως ξέρει κάποιος να μάς πει ποιός ειναί αυτή τη στιγμή πρωτοψάλτης στον Ι.Ν. Γρηγορίου Παλαμά Θεσσαλονίκης???
Μια που ανοίχθηκε το θέμα από άλλους περί της θέσεως πρωτοψάλτου στην Μητρόπολη Θεσσαλονίκης, θα ήθελα να ξανακάνω την ερώτηση που είχα κάνει πρίν από μερικές εβδομάδες. (Η ίδια, δηλαδή, ερώτηση, που σβήστηκε από τους συντονιστές του Ψαλτολογίου) περί της θέσεως αυτής.
Απόστολος
Συγχαρητήρια στον κ. Ιωάννη Λιάκο ο Θεός να του χαρίζει δύναμη, υγεία και καλλιφωνία για να υπηρετεί το σπουδαίο αναλόγιο που ανέλαβε και να Τον ψάλλει πάντοτε με σεμνότητα αλλά και μεγαλοπρέπεια για να ευφραίνονται και οι Θεσσαλονικείς, πουκαλομαθημένοι από ακούσματα...είναι
Συγχαρητήρια κ. Λιάκο!!!
Μια που ανοίχθηκε το θέμα από άλλους περί της θέσεως πρωτοψάλτου στην Μητρόπολη Θεσσαλονίκης, θα ήθελα να ξανακάνω την ερώτηση που είχα κάνει πρίν από μερικές εβδομάδες. (Η ίδια, δηλαδή, ερώτηση, που σβήστηκε από τους συντονιστές του Ψαλτολογίου) περί της θέσεως αυτής.
Απόστολος
Ηνταν ..... ! Περασμενα μεγαλεια.....
παιδια μήπως υπάρχει κανένα βιντεάκι απο την Μητρόπολη με τον κ Λιάκο??????
Ο κ.Λιακος ειναι εξαιρετικος πρωτοψαλτης και δεν νομιζω οτι υπαρχει αμφιβολια οτι δεν αξιζει αυτην τη θεση.Αν καποιος το πει θα ειναι ή κουφος ή κακοβουλος.Απο οτι εχω πληροφορηθει αλλωστε δεν ψαλλει μονος του οπως δυστηχως εχει επικρατησει αλλα εχει χορωδια με νεα παιδια που ψαλλουν πολυ ωραια.Επιτελους ενα ωραιο ακουσμα σε ενα μεγαλο ναο της πολης.
Για πέστε και σε μας, τους περιορισμένης μνήμης, την ερώτησή σας;;
ΠΑΝΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ;79012 said:Στο κάτω κάτω το συγκεκριμένο θέμα έχει οντως πάρει διαστάσεις εδώ στη θεσσαλονίκη διότι αφενός αδικήθηκε ένας συνάδελφος, ο αριστερος του ναού ο οποιος δικαιωματικα έπρεπε να περάσει δεξια (όλοι φυσικα γνωρίζουμε τις ικανότητες και την προσφορά στη μουσική ζωη της πολης απο τον Κ. Γκούνα), αφετέρου δε είδαμε πως σε "ευαίσθητες" θέσεις υπαρχουν δύο μέτρα και δύο σταθμά, συνεπως καταστρατηγούνται και κανονισμοί ιεροψαλτών και άγραφα τυπικά (που θέλουν τον αριστερό να περνάει δεξια μετά την αποχώρηση του πρωτοψάλτη) και γενικότερα καταργείται κάθε αίσθημα δικαίου.
2 τινά να σημειώσω....
1) μηδένα προ του τέλους μακάριζε (αυτό πάει για τα περασμένα μεγαλεία που είπατε)
2) δεν κάνει τώρα να συγκρίνουμε το μονωδιακό σολάρισμα (από όποιονδήποτε προέρχεται) με μία χορωδιακή απόδοση από 10-15 άτομα... (υπάρχουν δείγματα τέτοιας απόδοσης από το χορό του κ. Λιάκου) Αν θεωρείτε καλύτερο το σολάρισμα τότε μιλάμε για άλλο επίπεδο αισθητικής αντίληψης της βυζαντινής μουσικής από μέρους και δεν κάνει να συγκρίνετε το σημερινό χορό του Μητροπολιτικού Ναού με προηγούμενους.....