domesticus
Lupus non curat numerum ovium
Δὲν μπορῶ νὰ καταλάβω γιατὶ ἀναζητοῦνται πληροφορίες περὶ τοῦ τρόπου πρόσληψης τοῦ κ. Λιάκου στὴν Μητρόπολη ἐδῶ μέσα. Ὅποιος θέλει ντὲ καὶ καλά νὰ μάθει ἄς ὑποβάλλει αἴτηση στὸν ἁρμόδιο φορέα καὶ ἄς ζητήσει τὰ στοιχεία ἐπισήμως καὶ νὰ τὰ πεῖ καὶ σὲ μᾶς.
Ἑκτὸς καὶ ἄν γνωρίζει πὼς ὑπῆρξε κάποιο παρασκήνιο καὶ θέλει νὰ τσιγκλίσει τὰ πράγματα. Δὲν νομίζω πὼς αὐτὸ ὁδηγεῖ κάπου.
Ἀπὸ κεῖ καὶ πέρα περὶ διαδοχῆς δεξιοῦ μὲ ἀριστερὸ, πάντα ὑπῆρχαν προβλήματα στὸ θέμα, ἀκόμη καὶ στὶς καλὲς ἐποχὲς τῆς Μεγάλης Ἐκκλησίας μὲ διάφορα παρατράγουδα καὶ «ἀδικίες».
Προσωπικά, δὲν τρελαίνομαι κιόλας. Ακόμη κι ἄν ὑπῆρξε παρασκήνιο, ὁ κ. Λιάκος εἶναι πολὺ καλὴ ἐπιλογὴ καὶ μὲ τὸ χορωδιακὸ του τρόπο θὰ δώσει νέα πνοὴ στὸ συμβολικὸ αὐτὸ ἀναλόγιο. Ἄριστοι οἱ δάσκαλοι τοῦ παρελθόντος στὴν μονωδία μὲ τεράστια προσφορὰ στὴν διάσωση καὶ διάδοση τοῦ παραδοσιακοῦ ὕφους σὲ καιροὺς χαλεποὺς, ἀλλὰ καιρὸς εἶναι πλέον νὰ πάρουμε γεύση καὶ ἀπὸ τὴν ἀρχαία παράδοση τῆς χορωδίας.
Μὴν ξεχνᾶμε πὼς βασικὸ ρόλο στὴν διάδοση τῶν ἀπόψεων τοῦ Σ. Καρᾶ ἔπαιξαν καὶ παίζουν οἱ χορωδίες αὐτοῦ τοῦ μουσικοῦ ρεύματος, ὅπως ἐπίσης ἡ χορωδία τοῦ Στανίτσα ἀνέδειξε πρόσωπα καὶ πράγματα ποὺ στέκουν σήμερα βράχος στὰ ἀντιπαραδοσιακὰ μηνύματα τῆς ἐποχῆς μας.
Συνεπῶς, ἄς ἀφήσουμε τὸν κ. Λιάκο νὰ κάνει τὴ δουλειά του ὅπως αὐτὸς καλὰ ξέρει νὰ κάνει καὶ τὸ ἔχει ἀποδείξει, καὶ ἄς ἀφήσουμε τὰ παρασκήνια στὸ παρασκήνιο, μᾶλλον θόρυβος γίνεται ...
Ἑκτὸς καὶ ἄν γνωρίζει πὼς ὑπῆρξε κάποιο παρασκήνιο καὶ θέλει νὰ τσιγκλίσει τὰ πράγματα. Δὲν νομίζω πὼς αὐτὸ ὁδηγεῖ κάπου.
Ἀπὸ κεῖ καὶ πέρα περὶ διαδοχῆς δεξιοῦ μὲ ἀριστερὸ, πάντα ὑπῆρχαν προβλήματα στὸ θέμα, ἀκόμη καὶ στὶς καλὲς ἐποχὲς τῆς Μεγάλης Ἐκκλησίας μὲ διάφορα παρατράγουδα καὶ «ἀδικίες».
Προσωπικά, δὲν τρελαίνομαι κιόλας. Ακόμη κι ἄν ὑπῆρξε παρασκήνιο, ὁ κ. Λιάκος εἶναι πολὺ καλὴ ἐπιλογὴ καὶ μὲ τὸ χορωδιακὸ του τρόπο θὰ δώσει νέα πνοὴ στὸ συμβολικὸ αὐτὸ ἀναλόγιο. Ἄριστοι οἱ δάσκαλοι τοῦ παρελθόντος στὴν μονωδία μὲ τεράστια προσφορὰ στὴν διάσωση καὶ διάδοση τοῦ παραδοσιακοῦ ὕφους σὲ καιροὺς χαλεποὺς, ἀλλὰ καιρὸς εἶναι πλέον νὰ πάρουμε γεύση καὶ ἀπὸ τὴν ἀρχαία παράδοση τῆς χορωδίας.
Μὴν ξεχνᾶμε πὼς βασικὸ ρόλο στὴν διάδοση τῶν ἀπόψεων τοῦ Σ. Καρᾶ ἔπαιξαν καὶ παίζουν οἱ χορωδίες αὐτοῦ τοῦ μουσικοῦ ρεύματος, ὅπως ἐπίσης ἡ χορωδία τοῦ Στανίτσα ἀνέδειξε πρόσωπα καὶ πράγματα ποὺ στέκουν σήμερα βράχος στὰ ἀντιπαραδοσιακὰ μηνύματα τῆς ἐποχῆς μας.
Συνεπῶς, ἄς ἀφήσουμε τὸν κ. Λιάκο νὰ κάνει τὴ δουλειά του ὅπως αὐτὸς καλὰ ξέρει νὰ κάνει καὶ τὸ ἔχει ἀποδείξει, καὶ ἄς ἀφήσουμε τὰ παρασκήνια στὸ παρασκήνιο, μᾶλλον θόρυβος γίνεται ...